Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sprongetjes, geloven jullie daar in?

+20
Filoria
Darius
Teddyaapje
Printje
Bluestar
Luce
Balloon
Esmee
Shopaholic
loesje
koNijntje
Kalishi
sanne-84
MissBitchy
Urban Naked
Sophiee
Limburg85
Nana
Steep
Julia
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Sprongetjes, geloven jullie daar in? - Pagina 2 Empty Re: Sprongetjes, geloven jullie daar in?

Bericht  Susan ma 12 aug 2013 - 10:52

Ik heb pedagogische wetenschappen gestudeerd en daar waren ze niet bepaald positief over het boek Oei, ik groei.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sprongetjes, geloven jullie daar in? - Pagina 2 Empty Re: Sprongetjes, geloven jullie daar in?

Bericht  Twellie ma 12 aug 2013 - 10:53

Susan schreef:Ik heb pedagogische wetenschappen gestudeerd en daar waren ze niet bepaald positief over het boek Oei, ik groei.
 Kan ik me voorstellen, de onderzoeksgroep bestond toch ook uit 30 kinderen of zoiets?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Sprongetjes, geloven jullie daar in? - Pagina 2 Empty Re: Sprongetjes, geloven jullie daar in?

Bericht  Pineco ma 12 aug 2013 - 19:44

Darius schreef:Ik geloof er wel in, maar het boek vind ik irritant. Het voelde net alsof mijn kind achter liep, het werd zo mooi beschreven, maar ik zag dat niet bij L.

En nu scheelt het me niet zo veel. Huilerig? Borst of draagdoek en dan merk ik niks meer van de sprong.
Hier sluit ik me bij aan. Ik gebruikte het boek bij de eerste vooral om te kijken of mijn gevoel dat ze in een sprongetje zat, kon kloppen. De rest las ik al snel niet meer, omdat dat inderdaad niet altijd opging en die ouders het soms wel erg rooskleurig beschreven had ik het idee Wink 

Bij de jongste heb ik het helemaal niet meer in mijn handen gehad en ging ik er gewoon vanuit dat ze waarschijnlijk in een sprongetje zat als ze niet lekker in haar vel zat. Zoals Darius zegt, borst en/of draagdoek en het sprongetje ging vanzelf voorbij!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Sprongetjes, geloven jullie daar in? - Pagina 2 Empty Re: Sprongetjes, geloven jullie daar in?

Bericht  Snoes ma 12 aug 2013 - 22:24

Twellie schreef:Nee, niet in de zin dat alle baby's op ongeveer hetzelfde moment iets meemaken / doormaken en daar op reageren. Dat boek gaat ook steeds ruimere tijden aanhouden om er niet naast te zitten.

Er-gens tussen de negen en twaalf maanden krijgt het kind een fase die kan varieren tussen drie uur en vijf weken waarin die mogelijk eenkennig wordt of anders slechter gaat slapen en anders leert lopen. Jaja. Volgens mij ga ik ook zo'n boek schrijven, er wordt volgens mij wel veel aan verdiend en dat kan ik beter Yes .
Inderdaad. Ik geloof er ook helemaal niet in.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sprongetjes, geloven jullie daar in? - Pagina 2 Empty Re: Sprongetjes, geloven jullie daar in?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum