Geen kinderwens hebben
+18
Kannibaal
Charles
Maris82
Lot
Derpy
mzcharlotte
Sadie_
Caroow
Lady Starstruck
Maple
Artemis
Siem
Joan
Filoria
Aziraphale
Susan
Luce
koalabeer
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Geen kinderwens hebben
ieder zijn keus toch? wij hebben een hondje en die is onderdeel van ons gezin. ik praat ook heus wel eens over mijn hond maar ook over mijn kind en nog heel veel andere dingen.
als een vriendin over haar katten praat is dat prima. de beestjes zijn voor haar belangrijk dus logisch dat ze het er over heeft.
natuurlijk is een huisdier geen kind maar wat geeft dat als mensrn dat zo zien? als je maar gelukkig bent toch?! en of dat nou met of zonder kinderen of huisdieren is who cares?
ik vind het wel een beetje matig van je vriendinnen. niet iedereen heeft de zelfde interesses. een beetje openstaan voor elkaar mag best en is heel normaal in een vriendschap
als een vriendin over haar katten praat is dat prima. de beestjes zijn voor haar belangrijk dus logisch dat ze het er over heeft.
natuurlijk is een huisdier geen kind maar wat geeft dat als mensrn dat zo zien? als je maar gelukkig bent toch?! en of dat nou met of zonder kinderen of huisdieren is who cares?
ik vind het wel een beetje matig van je vriendinnen. niet iedereen heeft de zelfde interesses. een beetje openstaan voor elkaar mag best en is heel normaal in een vriendschap
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Fijn dat er toch ook genoeg mensen zijn die het herkennen. En die ook geen kinderwens hebben. Ik moet zeggen dat eigenlijk niet meer de vraag krijg waarom ik geen kinderen wil dat is ze inmiddels wel duidelijk.
koalabeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 07-08-13
Waarom zou je verantwoording moeten afleggen als iemand aan je vraagt waarom je geen kinderen wil? Je gaat toch ook niet aan een zwangere vrouw vragen waarom ze zwanger is?koalabeer schreef:Fijn dat er toch ook genoeg mensen zijn die het herkennen. En die ook geen kinderwens hebben. Ik moet zeggen dat eigenlijk niet meer de vraag krijg waarom ik geen kinderen wil dat is ze inmiddels wel duidelijk.
Kannibaal- Fluisteraar
- Aantal berichten : 51
Punten : 57
Registratiedatum : 16-06-13
Zulke antworden krijgen ze dus ook meestal terug. Maar ik woon in een niet al te groot dorp en daar is niet nog niet "normaal" dat je geen kinderwens heb.Kannibaal schreef:Waarom zou je verantwoording moeten afleggen als iemand aan je vraagt waarom je geen kinderen wil? Je gaat toch ook niet aan een zwangere vrouw vragen waarom ze zwanger is?koalabeer schreef:Fijn dat er toch ook genoeg mensen zijn die het herkennen. En die ook geen kinderwens hebben. Ik moet zeggen dat eigenlijk niet meer de vraag krijg waarom ik geen kinderen wil dat is ze inmiddels wel duidelijk.
koalabeer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 07-08-13
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Geen kinderwens
» Als je (nog) geen kinderwens hebt..
» Zo aso, wij hebben geen honger.
» Geen auto hebben
» Waarom hebben wij hier nog geen...
» Als je (nog) geen kinderwens hebt..