Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen en hiervan denken?

+7
Kabouter
Jeanette
RYW
Inge
Blond
Sweety
minoessepoes
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zou jij doen en hiervan denken? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen en hiervan denken?

Bericht  Inge wo 2 maa 2011 - 0:41

Gats wat een verhaal...
Het zou je ex kunnen zijn, maar jeetje na zo'n lange tijd nog "wraak"gevoelens.
Zou ook bij je buren navragen of zij er ook last van hebben

Zusje van Bert schreef:Oh wacht! Je bedoelt de dorpsgek haha maar die doet niemand kwaad en die heeft geen penis om bij mijn brievenbus te komen Wink.

Heb je geen penis voor nodig Wink een buisje urine is makkelijk in de brievenbus te gieten natuurlijk.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen en hiervan denken? - Pagina 2 Empty Re: Wat zou jij doen en hiervan denken?

Bericht  RYW wo 2 maa 2011 - 1:00

Wat een rare ex heb jij!

Ik zou er zeker melding van maken, en ook je vermoedens uiten. Je hoeft niet gelijk aangifte te doen, alleen melden kan ook. Een aangifte is dan gelijk weer een verzoek tot rechtsvervolging, en je kan inderdaad niet bewijzen dat het je ex was.

En inderdaad, vraag het na aan je buren. Ik neem wel aan dat je buren het wel tegen je gezegd zouden hebben als ze iemand in je brievenbus hebben zien pissen, maar aan de andere kant... vragen kan nooit kwaad. Ik kan me goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. En hoe goor en vernederend is dat, in je brievenbus pissen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Jeanette wo 2 maa 2011 - 1:02

minoessepoes schreef:Ik zou denk ik even bij mijn buren aanbellen als ik daar normaal contact mee heb om te vragen of dit soort dingen bij hun ook gebeuren. Of even via de VVE.

En ik denk dat ik wel even de politie zou bellen, al is het maar om advies in te winnen.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kabouter wo 2 maa 2011 - 1:02

Ik zou volgens mij meteen overal camera's neer willen hangen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op. Misschien inderdaad maar eens bij je buren langs, vragen of die iets soortgelijks hebben meegemaakt of anders wat hebben gezien.
Wel een erg vervelende situatie!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 1:05

Wat een nare dingen. Dit zou voor mij wel een reden zijn om wat anders te zoeken, samen met alles wat je noemt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 2 maa 2011 - 6:41

Oh jeetje zeg, wat onmenselijk goor dat ze gewoon in jouw brievenbus hebben staan pissen. Ik snap echt niet dat mensen zich tot zo'n niveau verlagen, komop zeg. Als ik jouw verhaal zo lees, zou ik ook wel aan je ex durven denken, maar goed je hebt natuurlijk geen bewijs en dat is lastig.

Ben je al op zoek naar iets anders of is dit de druppel dat je wat anders wilt zoeken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Burn wo 2 maa 2011 - 6:47

Jeanette schreef:
minoessepoes schreef:Ik zou denk ik even bij mijn buren aanbellen als ik daar normaal contact mee heb om te vragen of dit soort dingen bij hun ook gebeuren. Of even via de VVE.

En ik denk dat ik wel even de politie zou bellen, al is het maar om advies in te winnen.

+1

+1!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:50

Jee wat een verhaal zeg! Wat erg dat iemand zo respectloos kan zijn.. Ik ken het verhaal van je ex niet maar je moet wel heel erg sick zijn om zoiets te doen. Ik zou idd de tips opvolgen die hier staan. Succes!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj wo 2 maa 2011 - 6:55

Gatver ZvB, dan woon je ook niet helemaal meer op je gemak daar denk ik...
Heb je een goed contact met buren die misschien iets gezien of gehoord hebben?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:00

Kabouter schreef:Ik zou volgens mij meteen overal camera's neer willen hangen, maar dat schiet natuurlijk ook niet op. Misschien inderdaad maar eens bij je buren langs, vragen of die iets soortgelijks hebben meegemaakt of anders wat hebben gezien.
Wel een erg vervelende situatie!

Op zich is dat geen verkeerd idee. Je zou bij de VVE na kunnen gaan of hier draagvlak voor is, ook vanwege die man met dat mes enz. Wieweet hebben anderen ook wel eens ongure types aangetroffen in de portiek. Dan heb je iig een beetje een preventiemiddel..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:45

Wij hadden hier eerst altijd buurtpreventie maar ik vraag me af of dat er nog steeds is. Het is wel de druppel ja maar meer om sneller te gaan zoeken naar een andere woning dan het zoeken zelf want dat waren we al een beetje aan het doen smile. Dat is eigenlijk ook wel reden voor mij om er verder geen energie in te steken als camera's willen ed. Dat soort dingen brengen altijd weer extra kosten met zich mee hier en daar zit ik echt niet meer op te wachten nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 8:10

Ik zou gewoon even zogenaamd langs die ex gaan om te kijken of hij soms ook last heeft van het probleem. Gewoon melden dat iemand dit soort ongein uithaalt en gezien jullie buren zijn, vragen of hij misschien iets heeft gezien. Aan zijn reactie kun je misschien wel pijlen of hij het is geweest. En zo ja, lekker terug plassen! Wat een pvv-actie zeg... bleh 🐷

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 2 maa 2011 - 9:04

Dat snap ik ZvB, dat je hier liever geen energie en geen geld meer in wilt steken. Hopelijk vinden jullie snel wat naar jullie zin!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:20

OMG wat naar... Kan alleen maar aansluiten bij de rest verder, qua commentaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 0:17

Goed nieuws; De plasser is opgepakt! Hahaha Very Happy En het was niet mijn ex gelukkig dus laat ik de rest dan maar aan toeval over smile.

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 3 maa 2011 - 6:26

Oh nou, wat goed zeg! Hoe zijn ze er plots achter gekomen wie het was? Was het wel iemand uit je buurt?
Gelukkig dat hij opgepakt is!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 7:14

Snoes schreef:Oh nou, wat goed zeg! Hoe zijn ze er plots achter gekomen wie het was? Was het wel iemand uit je buurt?
Gelukkig dat hij opgepakt is!

Die vent is teruggekomen en heeft vannacht toevallig het ex-schoonzusje van mijn zusje (volg je hem nog haha) lastig gevallen en een spoor van urine achtergelaten. Hij was in het portiek bij haar terecht gekomen (zelfde gebouw als dat van mij) en stond midden in de nacht aan haar deur te rommelen dus heeft ze de politie gebeld. Mijn zusje zag het op haar Hyves en belde me op om het te vertellen haha.

Gast
Gast

Bericht  aniet do 3 maa 2011 - 7:17

Wat goed zeg,Zusje van Bert! cheers
Nu hoef je je ex er niet meer op aan te spreken,mocht je dat nog willen doen.
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: