Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je hiervan denken?

+5
bolus26
Shy
Rumble
mzcharlotte
Magenta
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Magenta di 2 okt 2012 - 9:12

Ik heb een nieuwe baan, op zich hartstikke positief dus, maar..

Mijn leidinggevende is een man van mijn leeftijd of een paar jaar ouder. Hij noemt me aan de telefoon elke keer meid maar is bovenal blijkbaar nogal fysiek ingesteld. Hij heeft al twee keer een arm om mijn middel gelegd en een handje op mijn schouder.
Op zich niets wat niet kan, maar toch. Ik moet morgen echt beginnen, en ik ben nu al een beetje op mijn hoede.

Wat zouden jullie ervan denken als het jouw bedrijf en leiddinggevende was?
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  mzcharlotte di 2 okt 2012 - 9:14

Ik zou het niet fijn vinden (overigens sowieso niet, leidinggevende of niet). Vertrouw je hem niet genoeg om aan te geven dat je het gewoon niet zo prettig vindt?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Magenta di 2 okt 2012 - 9:19

Ik heb alleen twee trainingen gehad, moet morgen pas echt beginnen met werken. Dus ik weet niet zo goed of ik dat nu al aan moet geven.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Rumble di 2 okt 2012 - 9:28

Ik zou dat juist wel gelijk aangeven, zo laat je gelijk merken dat je niet met je laat sollen en graag duidelijkheid geeft. Ik zou er erg onprettig door naar mijn werk gaan, misschien ga je daardoor je werk wel minder leuk vinden en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 9:31

Ik zou dat echt niet leuk vinden. Schouder is tot daar aan toe, maar m'n middel zou ik echt wat van zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Magenta di 2 okt 2012 - 10:05

Rumble schreef:Ik zou dat juist wel gelijk aangeven, zo laat je gelijk merken dat je niet met je laat sollen en graag duidelijkheid geeft. Ik zou er erg onprettig door naar mijn werk gaan, misschien ga je daardoor je werk wel minder leuk vinden en dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Op het gebied van niet met me laten sollen, het is allemaal niet zo duidelijk gegaan en da heb ik aardig duidelijk gemaakt naar ze. Dus dat zit wel goed.

Maar met dit aspect weet ik me niet zo goed raad. Ik durf het mijn vriend ook niet te vertellen...
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 10:27

Ik zou netjes tegen hem zeggen dat je het liever niet hebt. Niets mis mee om je grens aan te geven. Mocht hij daar wel verkeerd op reageren dan is hij fout bezig, niet jij. Ik zou er in elk geval niet mee rond blijven lopen, ook al begin je er net.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 10:50

Een arm om je middel gelegd?! Wow, dat kan echt niet hoor. Maar het beste (en makkelijkste) zou zijn als je daar op zo'n moment meteen wat van zegt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Shy di 2 okt 2012 - 19:17

Magenta schreef:Ik heb een nieuwe baan, op zich hartstikke positief dus, maar..

Mijn leidinggevende is een man van mijn leeftijd of een paar jaar ouder. Hij noemt me aan de telefoon elke keer meid maar is bovenal blijkbaar nogal fysiek ingesteld. Hij heeft al twee keer een arm om mijn middel gelegd en een handje op mijn schouder.
Op zich niets wat niet kan, maar toch.
Ik moet morgen echt beginnen, en ik ben nu al een beetje op mijn hoede.

Wat zouden jullie ervan denken als het jouw bedrijf en leiddinggevende was?

Ik vindt dat juist iets wat ik absoluut niet vind kunnen, vooral die arm om je middel. Als mijn leidinggevende dat zou doen zou ik daar zeker niet van gediend zijn!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  bolus26 di 2 okt 2012 - 20:21

wellicht kan je als hij het weer doet,je van m afschudden en zeggen dat je op persoonlijke ruimte gesteld bent.I kvind dit niet normaal in ieder geval.Is hij naar anderen ook zo?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Melis_je di 2 okt 2012 - 20:57

Ik denk juist dat je het het beste zo snel mogelijk kan zeggen. Zolang het tegendeel niet vaststaat, ga ik ervan uit dat hij er niks mee bedoelt. Als je het pas over een maand zegt, voelt hij zich ongemakkelijk/schuldig over de hele maand waarin hij per ongeluk over je grens is gegaan, terwijl je nu nog gewoon kan zeggen dat jij het niet prettig vindt.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Sugarfall di 2 okt 2012 - 22:37

Ik zou het heel erg vervelend en niet gepast vinden, en er dus ook iets van zeggen, anders zit ik iedere keer met een rotgevoel op mijn werk.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  sonly di 2 okt 2012 - 22:46

Ligt ook aan het soort werk denk ik.
Ik knuffel zelf wel eens met een aantal van mijn collega's. (horeca) Niet met iedereen en zeker ook niet met nieuwe mensen, maar sommige beschouw ik heel erg als goede vrienden en niemand vind het raar ofzo. (Zijn meerdere die dat doen bij mij op het werk) Dit is dan wel puur vriendschappelijk om iemand even te steunen oid. zonder andere lading er achter. Je staat ook heel vaak dicht in de buurt van elkaar.

Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je het niet prettig vind. Dan idd gewoon goed aangeven!
Ik heb zelf wel eens gehad met een nieuw meisje op mijn werk dat ze na 2 x werken al heel aanrakerig werd bij mij en ik kon het van haar absoluut niet hebben. Dat heb ik haar toen wel direct gezegd. En bijvoorbeeld op mijn stage, wat heel anders soort werk is kan ik me ook niet voorstellen dat je zo close contact hebt of nodig bent.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Magenta wo 3 okt 2012 - 0:23

Vanochtend had meneer het gelukkig druk, maar presteerde het desondanks nog een keer om zijn hand in mijn nek te leggen, die heb ik direct afgeschud.

Fijn om te lezen dat jullie het ook niet prettig zouden vinden, dat steunt mij in elk geval.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Joli86 zo 14 okt 2012 - 20:22

Hoe gaat het nu op t werk?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je hiervan denken? Empty Re: Wat zou je hiervan denken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum