Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen en hiervan denken?

+7
Kabouter
Jeanette
RYW
Inge
Blond
Sweety
minoessepoes
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen en hiervan denken? Empty Wat zou jij doen en hiervan denken?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:43

In de loop der jaren dat ik hier woon heb ik het altijd naar mijn zin gehad. Vanaf het moment dat mijn vriend hier kwam wonen zijn er wat kleine dingen gebeurd. Wij hebben een tijdje naar het werk gefietst samen en uit luiheid lieten we onze fietsen aan elkaar vast gemaakt buiten staan (mijn kelder zit op de 1e etage en een lange gang door). Vanaf een bepaald moment was mijn fietsbel ineens toegetakeld. Later was hij er helemaal afgesloopt. Ook zag hij er steeds kapotter uit. Bij mijn vriend werd op een gegeven moment zijn achterlamp er vanaf getrapt. Op een gegeven moment waren van mijn fiets beide ventieltjes afgehaald en bij mijn vriend 1. Banden dus helemaal leeggelopen. Ik dacht eerst dat het mss hangjongeren waren ofzo maar alle andere fietsen zagen er altijd gewoon nog netjes uit. Vanaf toen zijn we de fietsen toch maar in de kelder gaan zetten. Ook werd helemaal in het begin mijn kelderdeur toegetakeld, er is ranzige snoep tegen uit gedrukt, tegen gespuugd, er was duidelijk tegen getrapt. Om bij mijn kelderdeur te komen heb je de portieksleutel nodig...

En dan kom ik dus bij mijn ex, die woont in de flat naast mij. Mag ik het wel ex noemen? We hebben 7 weken gedate. Ik heb zijn hart gebroken, hij was heel boos op mij. We hebben toen 1 jaar niet gepraat ofzo en later was het koetjes en kalfjes. Ik kom hem heeeel vaak tegen in de tram (zo had ik hem ook ontmoet) maar de gesprekken zijn nooit echt geinteresseerd, meer omdat het lijkt te moeten. Hij kiest er echter zelf altijd voor om naast me te komen zitten. Het ging allemaal wel redelijk tot de laatste keer dat ik hem echt sprak. Hij vond mijn ontslag belachelijk en maakte er echt rare opmerkingen over. Toen ben ik een andere tram gaan nemen. Nou ja, ik had vlak daarna geen werk meer, ging reizen etc. Nu heb ik weer werk en zit ik weer met hem in de tram. Ik werd hem zat, hij mij blijkbaar ook want ik heb hem weer een hele tijd niet gezien tot van de week. Het gesprek liep gewoon, beetje over het weekend gepraat en zelfs nog even gelachen.

Kom ik dus zondag beneden en haal nog een foldertje uit de brievenbus. Niet echt goed gekeken maar het foldertje zag eruit alsof hij een regenbui had doorstaan en weer was opgedroogd. Het portiek zag er ranzig uit (daar kan iedereen van buitenaf in), er lag een natte plek onder de brievenbussen en overal uitgedrukte peuken. Jezus wat een zooi, de buurt lijkt achteruit te gaan. Ik zie ook steeds vaker hangjongeren als ik thuis kom in de nacht en er zijn vlak boven mij eersteklas Tokkies komen wonen. Maar goed, ik dacht er verder niet bij na, heb de folder zelfs nog doorgelezen, gadverdamme... Toen ik weer beneden kwam viel mijn oog op iets druppelends uit de brievenbus. Toen ik eens goed keek en de kleur zag EN ROOK.... was het urine! Iemand heeft gewoon in mijn brievenbus lopen zeiken Sad. Ik was zo boos... Maar wat moet ik ermee?

Zouden jullie je ex verdenken? Er iets over zeggen? Ergens geloof ik niet dat hij zoiets zou doen, aan de andere kant heeft hij meer rare fratsen uitgehaald... En als ik wat zeg gaat hij het toch ontkennen. Mijn vriend kwam eergister thuis van een reisje en hij vond dat ik aangifte moet doen omdat er dan een melding is en als er wellicht meerdere meldingen binnenkomen ze er dan mss iets mee doen. Maar ik heb het idee dat ik de enige ben die dit soort dingen heeft. Deze dingen zijn ook niet van 1 maand maar vanaf het begin dat mijn vriend her kwam wonen (half 2009).

Sorry, lang verhaal... Als je tot hier bent gekomen; aplaus smile.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen en hiervan denken? Empty Re: Wat zou jij doen en hiervan denken?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:45

Jezus mina, wat een gedoe...

Ik zou persoonlijk je ex wel verdenken, maar goed als je geen bewijs hebt kun je gewoon niks. Dus eigenlijk kun je hem ook niet verdenken. Heb je het gevoel dat de 'daden' echt persoonlijk tegen jullie zijn gericht, aangezien je ook al beschrijft dat je buurt achteruitgaat?

Gast
Gast

Wat zou jij doen en hiervan denken? Empty Re: Wat zou jij doen en hiervan denken?

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:50

Na het lezen van de eerste vier zinnen wist ik dat er iets zou komen over je ex. Maar misschien is dat meer de manier waarop het geschreven is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo iets doet. Wat denk je zelf? Jij kent je ex en jij kent de buurt waar je in woont en de situatie? Zou je ex echt zoiets kunnen doen en gebeurde dit soort dingen nooit voordat K. bij je kwam wonen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:52

Storm schreef:Jezus mina, wat een gedoe...

Ik zou persoonlijk je ex wel verdenken, maar goed als je geen bewijs hebt kun je gewoon niks. Dus eigenlijk kun je hem ook niet verdenken. Heb je het gevoel dat de 'daden' echt persoonlijk tegen jullie zijn gericht, aangezien je ook al beschrijft dat je buurt achteruitgaat?

Ja daar twijfel ik dus over. Laatst heb ik hem in de nacht in paniek opgebeld omdat er een man met mes in mijn poriek zat en toen kwam hij wel naar buiten om me te helpen. Maar goed, ik ken zijn vrienden ook en die zitten ook wel tegen het asociale aan. Ik zie het hem wel doen met zijn vrienden zeg maar... Die hangjongeren staan hier altijd om de hoek in het overdekte winkelcentrumpje of onder het tunneltje. Waarom zouden ze dan speciaal naar mijn portiek lopen, ze staan daar ook droog en uit de wind zeg maar. Ik kan er gewoon niet bij, wie doet nou zoiets als in een brievenbus pissen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:53

Het zou je ex kunnen zijn inderdaad, het is allemaal wel toevallig dat het begon toen je vriend bij je kwam wonen. Ik denk niet dat je er iets mee kunt helaas, je hebt geen bewijs dat hij het geweest is.

Ik vind het overigens wel echt ranzig en respectloos en wat al niet meer dat hij (of wie het dan ook geweest is) in je brievenbus heeft staan piesen. Echt zo GOOR! Gatverdamme ...

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 1 maa 2011 - 23:54

Ik zou denk ik even bij mijn buren aanbellen als ik daar normaal contact mee heb om te vragen of dit soort dingen bij hun ook gebeuren. Of even via de VVE.

En ik denk dat ik wel even de politie zou bellen, al is het maar om advies in te winnen.

Laatst aangepast door minoessepoes op di 1 maa 2011 - 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:55

Smikkell schreef:Na het lezen van de eerste vier zinnen wist ik dat er iets zou komen over je ex. Maar misschien is dat meer de manier waarop het geschreven is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo iets doet. Wat denk je zelf? Jij kent je ex en jij kent de buurt waar je in woont en de situatie? Zou je ex echt zoiets kunnen doen en gebeurde dit soort dingen nooit voordat K. bij je kwam wonen?

Volgens mij was mijn kelderdeur voor K. hier kwam maar dat weet ik niet zeker meer. Mijn ex heeft NU alleen gewoon geen reden meer om kwaad op me te zijn. Ik bedoel, jezus we hebben in augustus 2007 7 weken iets gehad en ja ik heb zijn hart gebroken maar hallo, hij had de bruiloft al geregeld en ik was gewoon niet in staat tot een normale relatie op dat moment. Daarna wilde hij vrienden zijn en daar had ik geen behoefte aan dus was hij boos... Ik snap alleen niet waarom je daar dan nu nog mee bezig zou zijn... Al is het wel zo dat hij nog steeds met me naar bed wilde, ook al wist hij dat ik samenwoonde... Daar hadden we vorig jaar nog een akkefietje over... Om het zo maar te noemen...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:56

Edit: ik bedoel dus dat ik na het lezen van de eerste zinnen dacht: kan dat je ex niet zijn? Heb je daar niet aan gedacht? Omdat ik meende te lezen dat je post ging over het achteruit gaan van de buurt. Maar je bleek zelf dus ook al aan je ex te denken. Dat ik meteen aan je ex dacht betekent niet dat het ook zo is..

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes di 1 maa 2011 - 23:57

Je schrijft wel dat er iemand met een mes in je portiek zat, dus er zitten blijkbaar wel gekke figuren in je buurt.
Naar aanleiding daarvan en wat je schrijft over het contact met je ex geloof ik niet dat ik je ex meteen zou verdenken. Maar ik weet niet wat er tussen jullie voorgevallen is.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:58

Zusje van Bert schreef:
Smikkell schreef:Na het lezen van de eerste vier zinnen wist ik dat er iets zou komen over je ex. Maar misschien is dat meer de manier waarop het geschreven is. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand zo iets doet. Wat denk je zelf? Jij kent je ex en jij kent de buurt waar je in woont en de situatie? Zou je ex echt zoiets kunnen doen en gebeurde dit soort dingen nooit voordat K. bij je kwam wonen?

Volgens mij was mijn kelderdeur voor K. hier kwam maar dat weet ik niet zeker meer. Mijn ex heeft NU alleen gewoon geen reden meer om kwaad op me te zijn. Ik bedoel, jezus we hebben in augustus 2007 7 weken iets gehad en ja ik heb zijn hart gebroken maar hallo, hij had de bruiloft al geregeld en ik was gewoon niet in staat tot een normale relatie op dat moment. Daarna wilde hij vrienden zijn en daar had ik geen behoefte aan dus was hij boos... Ik snap alleen niet waarom je daar dan nu nog mee bezig zou zijn... Al is het wel zo dat hij nog steeds met me naar bed wilde, ook al wist hij dat ik samenwoonde... Daar hadden we vorig jaar nog een akkefietje over... Om het zo maar te noemen...
Dit dus.. zijn reacties en acties (zoals na dat man met mes verhaal) doen vermoeden dat hij nog wel met je bezig is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:59

minoessepoes schreef:Je schrijft wel dat er iemand met een mes in je portiek zat, dus er zitten blijkbaar wel gekke figuren in je buurt.
Naar aanleiding daarvan en wat je schrijft over het contact met je ex geloof ik niet dat ik je ex meteen zou verdenken. Maar ik weet niet wat er tussen jullie voorgevallen is.

Je hebt toch overal weleens een gek? Ik woon in dit portiek sinds 2005 en in al die tijd heb ik man met mes gehad en een zwerver. Dat was het... De buurt is op zich verder gewoon netjes, alleen zie ik steeds wat vaker hangjongeren in de nacht als ik thuis kom.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 maa 2011 - 23:59

minoessepoes schreef:Ik zou denk ik even bij mijn buren aanbellen als ik daar normaal contact mee heb om te vragen of dit soort dingen bij hun ook gebeuren. Of even via de VVE.

En ik denk dat ik wel even de politie zou bellen, al is het maar om advies in te winnen.
Eens, ik zou hier sowieso een melding van maken, al dan niet bij de VVE.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:00

Storm schreef:
minoessepoes schreef:Ik zou denk ik even bij mijn buren aanbellen als ik daar normaal contact mee heb om te vragen of dit soort dingen bij hun ook gebeuren. Of even via de VVE.

Eens, ik zou hier sowieso een melding van maken, al dan niet bij de VVE.

De VVE? Doen die hier iets mee dan? Maar de buren is wel een idee, ik zal vanavond eens aanbellen. Thanx!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:04

Die man met dat mes is natuurlijk niet de enige vreemde figuur bij jou in de buurt Rolling Eyes Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:08

Smikkel, doel je nu op mijn ex of iemand anders? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:15

Zusje van Bert schreef:Smikkel, doel je nu op mijn ex of iemand anders? Wat zou jij doen en hiervan denken? 561177
Op die vrouw..

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 2 maa 2011 - 0:15

Nee, ik denk niet dat de VVE er iets mee doet, maar je kan daar natuurlijk wel informeren of er meer mensen zijn die hier last van hebben. En eventueel kijken of er een oplossing is zodat er niemand meer zomaar in de portiek kan komen.

Ik zou persoonlijk je ex pas verdenken als blijkt dat er verder niemand last heeft van dit soort dingen. Voor nu vind ik dit een te voorbarige conclusie, maar nogmaals ik weet niet wat er voorgevallen is tussen jullie. Je hebt blijkbaar 1 keer iemand met een mes gezien en 1 keer een zwerver, dan kan het toch ook zijn dat er nog een keer een andere gek in je portiek is geweest.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety wo 2 maa 2011 - 0:17

Ik zou ook wel denken aan je ex als ik het zo lees. Ik zou er wel een melding van maken bij de politie. Misschien zijn er meerdere meldingen van gemaakt. En bij je buren vragen of hun dit weleens hebben gehad. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:18

Dat kan ook zo zijn Minoes. Ik vraag me alleen beetje af of ik spoken zie omdat ik dus wel mijn ex verdenk smile. Het portiek aanpassen is helaas geen optie. De hele flat is het zelfde dus dan zouden ze alles aan moeten passen, kost me vast ook weer een hoop geld haha. Ik wil nu na dit laatste incident gewoon weg uit deze flat. Met oog op de toekomst hebben we ook hopelijk een extra kamertje nodig smile.

Smikkel, ik volg je niet haha; Welke vrouw? Ben ik nou zo seniel... Sad Offf bedoel je die Tokkies? Ik was echt in shock toen ik die voor het eerst zag maar die wonen hier echt maar pas sinds kort volgens mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:20

Oh wacht! Je bedoelt de dorpsgek haha maar die doet niemand kwaad en die heeft geen penis om bij mijn brievenbus te komen Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:22

Zusje van Bert schreef:Oh wacht! Je bedoelt de dorpsgek haha maar die doet niemand kwaad en die heeft geen penis om bij mijn brievenbus te komen Wink.
Die ja, en wat je typt klopt. Maar deze vrouw, zwerver, man met mes, tokkies.. het worden er steeds meer. Maar je ex maakt ook nog een goede kans. Het blijft vervelend, wie het ook doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:25

Smikkell schreef:
Zusje van Bert schreef:Oh wacht! Je bedoelt de dorpsgek haha maar die doet niemand kwaad en die heeft geen penis om bij mijn brievenbus te komen Wink.
Die ja, en wat je typt klopt. Maar deze vrouw, zwerver, man met mes, tokkies.. het worden er steeds meer. Maar je ex maakt ook nog een goede kans. Het blijft vervelend, wie het ook doet.

Bahaha het klinkt zo wel alsof ik in een onwijze achterbuurt woon maar dat is dus echt niet zo Very Happy. Maar goed, voor mij is wel de tijd gekomen om weg te willen hier.

Gast
Gast

Bericht  Blond wo 2 maa 2011 - 0:26

Wat een kutsituatie.

Het is natuurlijk heel aannemelijk om je ex te verdenken, maar als hij toch ontkent (als hij het al dan niet heeft gedaan), kan je er weinig mee. Ik zou zeker een melding bij de politie maken, met alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Zou het niet iemand kunnen zijn die jouw vriend niet mag?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 0:28

_Chance schreef:Wat een kutsituatie.

Het is natuurlijk heel aannemelijk om je ex te verdenken, maar als hij toch ontkent (als hij het al dan niet heeft gedaan), kan je er weinig mee. Ik zou zeker een melding bij de politie maken, met alles wat er de afgelopen tijd is gebeurd. Zou het niet iemand kunnen zijn die jouw vriend niet mag?

Mijn vriend kent helemaal niemand aan deze kant van Den Haag. Het zou hooguit mijn ex kunnen zijn die hem niet mag maar hij kent hem verder niet. Ze hebben elkaar weleens gezien in de tram.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes wo 2 maa 2011 - 0:33

Zusje van Bert schreef:Dat kan ook zo zijn Minoes. Ik vraag me alleen beetje af of ik spoken zie omdat ik dus wel mijn ex verdenk smile. Het portiek aanpassen is helaas geen optie. De hele flat is het zelfde dus dan zouden ze alles aan moeten passen, kost me vast ook weer een hoop geld haha. Ik wil nu na dit laatste incident gewoon weg uit deze flat. Met oog op de toekomst hebben we ook hopelijk een extra kamertje nodig smile.

Ik begrijp je verdenking wel hoor. Maar ik zou dus eerst een beetje rondvragen om er achter te komen of die verdenking gegrond is. Zeker omdat je er over dacht om hem er misschien op aan te spreken.

Verhuizen omdat je je er niet fijn meer voelt is natuurlijk heel vervelend, maar verhuizen omdat je een extra kamertje nodig hebt is natuurlijk hartstikke leuk! Hoop dat jullie om die reden snel op zoek moeten naar een andere huis!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: