Ik baal hiervan!
+11
Fortissimo
Cow
RioolSpook
Kowalski
Charles
Jeanette
Carra
Minx
Marin
Toet
Elliot
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik baal hiervan!
Even een klaagtopic van mij hoor. Bah ik zit zo te balen. Volgende week ga ik op vakantie, en ik ben voor de zoveelste keer dit jaar mega verkouden. Mijn keel zit helemaal dicht, en het water stroomt uit mijn neus. Op de één of andere manier gebeurt dit echt steeds als ik vrij ben van mijn werk. Ik hoef maar één dagje vrij te zijn of ik ben ziek. Het is alsof mijn lichaam het aan voelt komen..
Bleehh, ik hoop echt dat het niet doorzet en dat ik maandag gewoon helemaal fit op vakantie kan.
Jullie nog iets te balen?
Bleehh, ik hoop echt dat het niet doorzet en dat ik maandag gewoon helemaal fit op vakantie kan.
Jullie nog iets te balen?
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Ik baal hiervan!
Ah dat is zeker vervelend Elliot! Waar ga je naartoe op vakantie? Beterschap!
Ik baal ervan dat mijn trein bijna nooit op tijd rijdt en dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om over te stappen én dat mijn bus maar eens per halfvuur rijdt waardoor ik dus gelijk veel te laat ben.
Ik baal ervan dat mijn trein bijna nooit op tijd rijdt en dat ik eigenlijk te weinig tijd heb om over te stappen én dat mijn bus maar eens per halfvuur rijdt waardoor ik dus gelijk veel te laat ben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ga een weekje naar Center Parcs (Kempervennen) Niet echt een exotische bestemming helaas, maar het is de eerste vakantie voor mij sinds 2011 dus ik heb er wel echt zin in!
Ik herken je OV problemen ook wel hoor, zo irritant is dat! Mijn bus is ook altijd te laat waardoor ik ook weer te laat op mijn werk kom. Stom!
Ik herken je OV problemen ook wel hoor, zo irritant is dat! Mijn bus is ook altijd te laat waardoor ik ook weer te laat op mijn werk kom. Stom!
Elliot- Ratel
Balen Elliott, hopelijk voel je je op vakantie weer lekkerder!
Ik heb ook al dagen enorme last van een pijnaanval, ik kon gisteravond echt amper bewegen. Ik ga zometeen naar de huisarts, maar vrees dat die ook niet zoveel kan doen.
Ik heb ook al dagen enorme last van een pijnaanval, ik kon gisteravond echt amper bewegen. Ik ga zometeen naar de huisarts, maar vrees dat die ook niet zoveel kan doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ohw bah dat is vervelend,
Ik baal van dat gezeik van mijn moeder 3 minuten nadat je wakker bent. Vannacht slecht geslapen en dan ook nog dat gezeik aan je kop.
Ik baal van dat gezeik van mijn moeder 3 minuten nadat je wakker bent. Vannacht slecht geslapen en dan ook nog dat gezeik aan je kop.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik baal nergens van, want na vandaag heb ik tot woensdag vrij en ga ik een paar dagen naar Glasgow.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Blegh, dat is balen Elliot! Hopelijk knap je snel op!
Ik baal omdat ik vergeten was dat ik vandaag een vergadering heb voor mijn dienst en heb daar helemaal geen zin in.
Ik baal omdat ik vergeten was dat ik vandaag een vergadering heb voor mijn dienst en heb daar helemaal geen zin in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Bah Elliot en Marin, idd balen. Elliot, ik heb trouwens dezelfde verkoudheid als jij al een week, terwijl we het net allemaal een paar weken terug al goed te pakken hadden. Ik blijft gewoon verkouden.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ohh bah Charles, echt irritant!
Elliot- Ratel
Balen Elliot! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt, Kempervennen is echt leuk
Ik baal heel even van mezelf! En ik baal heel erg dat ik van mezelf baal. Ik heb even een ik-ben-lui, ik-doe-niks, ik-ben-nutteloos, ik-ben-alleen en het-wordt-niks-met-mij dag. Altijd fijn
Ik baal heel even van mezelf! En ik baal heel erg dat ik van mezelf baal. Ik heb even een ik-ben-lui, ik-doe-niks, ik-ben-nutteloos, ik-ben-alleen en het-wordt-niks-met-mij dag. Altijd fijn
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik baal van het feit dat er net een mevrouw met haar auto in mijn auto zat omdat ze me niet zag. En natuurlijk, haar auto heeft alleen een schrammetje, waar die van mijn een flinke deuk heeft.
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Ik kan me voorstellen dat je er van baalt.
Ik baal dat iedereen er een aantal mee wilde helpen om het feest op touw te zetten, maar vervolgens ben ik de enige die ermee bezig is.
Ik baal dat iedereen er een aantal mee wilde helpen om het feest op touw te zetten, maar vervolgens ben ik de enige die ermee bezig is.
Gast- Gast
Ohja.. en ik baal er eigenlijk toch wel meer van dan ik zou willen toegeven dat ik op dit forum beticht wordt een faker/oplichter te zijn. Ik kom al ruim 10 jaar op dit forum, ben altijd redelijk low-profile geweest, maar had wel altijd het gevoel hier kwijt te kunnen wat ik kwijt wilde. Dat is nu toch echt wel volledig weg.
RioolSpook- Prater
RioolSpook schreef:Ohja.. en ik baal er eigenlijk toch wel meer van dan ik zou willen toegeven dat ik op dit forum beticht wordt een faker/oplichter te zijn. Ik kom al ruim 10 jaar op dit forum, ben altijd redelijk low-profile geweest, maar had wel altijd het gevoel hier kwijt te kunnen wat ik kwijt wilde. Dat is nu toch echt wel volledig weg.
Hè?!? Wat??!?!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Cow schreef:RioolSpook schreef:Ohja.. en ik baal er eigenlijk toch wel meer van dan ik zou willen toegeven dat ik op dit forum beticht wordt een faker/oplichter te zijn. Ik kom al ruim 10 jaar op dit forum, ben altijd redelijk low-profile geweest, maar had wel altijd het gevoel hier kwijt te kunnen wat ik kwijt wilde. Dat is nu toch echt wel volledig weg.
Hè?!? Wat??!?!
Ik heb ook wat gemist geloof ik...
Gast- Gast
Er is helemaal niet gezegd dat RioolSpook een faker is, er is gezegd dat het verwonderlijk was dat ze altijd in vrij extreme situaties terecht kwam.
Elliot- Ratel
Ik baal ook, heb je even??
- Bed kapot, dus nieuwe moeten kopen
- Stofzuiger kapot, dus nieuwe moeten kopen
- OV-chipkaart op bijzondere wijze kapot. Er zit lichte beschadiging op mijn pas (niet eens waar de chip zit, en wat er al 3 jaar lang op zit) maar ik kan fluiten naar een vergoeding.
- Ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel
- Al het geld is al op, voordat het überhaupt binnen is. Geldzorgen to the max en dat terwijl ik dat nooit heb gehad. Bah.
Dus.
- Bed kapot, dus nieuwe moeten kopen
- Stofzuiger kapot, dus nieuwe moeten kopen
- OV-chipkaart op bijzondere wijze kapot. Er zit lichte beschadiging op mijn pas (niet eens waar de chip zit, en wat er al 3 jaar lang op zit) maar ik kan fluiten naar een vergoeding.
- Ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel
- Al het geld is al op, voordat het überhaupt binnen is. Geldzorgen to the max en dat terwijl ik dat nooit heb gehad. Bah.
Dus.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Elliot schreef:Er is helemaal niet gezegd dat RioolSpook een faker is, er is gezegd dat het verwonderlijk was dat ze altijd in vrij extreme situaties terecht kwam.
Dat hoeft natuurlijk ook niet letterlijk gezegd te worden. Insinuaties in die richting zijn ook erg vervelend lijkt mij.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Dat lijkt mij ook vervelend. Een hele goede reden dus om niks persoonlijks meer op het forum te zetten..luisa schreef:Elliot schreef:Er is helemaal niet gezegd dat RioolSpook een faker is, er is gezegd dat het verwonderlijk was dat ze altijd in vrij extreme situaties terecht kwam.
Dat hoeft natuurlijk ook niet letterlijk gezegd te worden. Insinuaties in die richting zijn ook erg vervelend lijkt mij.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Dat is het andere uiterste. De dingen die een gemiddelde forummer schrijft zijn niet zo spectaculair.Sea of Trees schreef:Dat lijkt mij ook vervelend. Een hele goede reden dus om niks persoonlijks meer op het forum te zetten..luisa schreef:Elliot schreef:Er is helemaal niet gezegd dat RioolSpook een faker is, er is gezegd dat het verwonderlijk was dat ze altijd in vrij extreme situaties terecht kwam.
Gast- Gast
Nee, maar ik zie wel vaak gebeuren dat er getwijfeld wordt aan forummers door hun persoonlijke verhaal wat ze op het forum gooien. Heb ik in het verleden ook gedaan hoor, maar je ziet nu wel wat ervan kan komen.Artemis schreef:Dat is het andere uiterste. De dingen die een gemiddelde forummer schrijft zijn niet zo spectaculair.Sea of Trees schreef:Dat lijkt mij ook vervelend. Een hele goede reden dus om niks persoonlijks meer op het forum te zetten..luisa schreef:Elliot schreef:Er is helemaal niet gezegd dat RioolSpook een faker is, er is gezegd dat het verwonderlijk was dat ze altijd in vrij extreme situaties terecht kwam.
Sea of Trees- Kletskop
Ik baal dat ik nog even moet wachten met mijn zak chips opentrekken, omdat mijn zoon nu op de bank slaapt en ongetwijfeld wakker wordt van het gekraak van de chips
En dat ik het zo ontiegelijk druk heb.
En dat ik het zo ontiegelijk druk heb.
Sea of Trees- Kletskop
Weet je.. Was het allemaal maar zo spectaculair. Misschien is het omdat ik er zelf in zit, maar ik vind het allemaal nog wel meevallen Ja, er is de afgelopen maanden veel gebeurt. Dingen waar ik zelf een groot aandeel heb gehad, maar ook dingen die me zijn overkomen. Keuzes die anders hadden gekund en gemoeten. Maar het is niks anders dan de waarheid. En dan heb ik niet eens alles hier neergezet. Maar ik vind het zelf allemaal nog wel meevallen met de extremiteiten. Maar misschien is dat wel omdat ik het allemaal zelf beleef en er mee om moet gaan.
Ik voel me op dit moment ook redelijk bezwaard en beperkt om uberhaupt nog iets neer te zetten. Ik vind het een vervelend gevoel dat mensen het kennelijk nodig vinden om een melding te moeten maken bij de burgemeesters over fake en oplichtingspraktijken. Ipv dat het gewoon direct aan mij wordt gevraagd.
Ik kom hier al ruim 10 jaar, ben altijd redelijk low-profile geweest, ook al gebeurde er echt wel eens wat in mijn leven. Heb een hoop meegelezen over lief en leed van forummers, leuke en minder leuke dingen en ook over fakers. Denk je nu echt dat ik na 10 jaar hier het afgelopen jaar ben gaan bedenken: 'Goh, laat ik er eens een heel leven bij gaan verzinnen'. Nee. Ik dacht altijd dat je hier alles kwijt zou kunnen en heb het daar dan ook voor gebruikt. Heb nooit echt de grote aandacht naar me toe getrokken, heb hier alleen zo nu en dan van me af willen schrijven. Omdat ik in het echte leven een opkropper ben en dacht het hier wel kwijt te kunnen.
En daar heb ik me dus blijkbaar in vergist. Waarschijnlijk zijn het de hormonen die nu meespelen. Maar ben hier ook best wel verdrietig over.
Ik voel me op dit moment ook redelijk bezwaard en beperkt om uberhaupt nog iets neer te zetten. Ik vind het een vervelend gevoel dat mensen het kennelijk nodig vinden om een melding te moeten maken bij de burgemeesters over fake en oplichtingspraktijken. Ipv dat het gewoon direct aan mij wordt gevraagd.
Ik kom hier al ruim 10 jaar, ben altijd redelijk low-profile geweest, ook al gebeurde er echt wel eens wat in mijn leven. Heb een hoop meegelezen over lief en leed van forummers, leuke en minder leuke dingen en ook over fakers. Denk je nu echt dat ik na 10 jaar hier het afgelopen jaar ben gaan bedenken: 'Goh, laat ik er eens een heel leven bij gaan verzinnen'. Nee. Ik dacht altijd dat je hier alles kwijt zou kunnen en heb het daar dan ook voor gebruikt. Heb nooit echt de grote aandacht naar me toe getrokken, heb hier alleen zo nu en dan van me af willen schrijven. Omdat ik in het echte leven een opkropper ben en dacht het hier wel kwijt te kunnen.
En daar heb ik me dus blijkbaar in vergist. Waarschijnlijk zijn het de hormonen die nu meespelen. Maar ben hier ook best wel verdrietig over.
RioolSpook- Prater
Er zijn genoeg spectaculaire dingen voorbij gekomen de afgelopen jaren. De ene echt de ander nep.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
He Eliot, zwaar bagger. Het is gewoon niet leuk als, je je niet lekker voelt. En je hebt je enorm verheugd op de vakantie. Ik hoop toch dat je iets opknapt, of liever gezegd, dat het helemaal vertrekt.
En rioolspook ik vind het jammer dat je dat gevoel hebt. Want denk dat iedereen hier zo welkom is als wat. Al merk ik zelf dat ik mij na de affaire van gompycat aan het inhouden ben. En ook vanavond las ik een blog, ik had een vermoeden dat, dat over mij ging. Wat ik er zo jammer aan vind,bis dat het nooit is uitgesproken. Ik weet dat ik het naast mij neer moet leggen. Maar zij mij toch steeds keer op keer raakt. En ook het forum erbij betrekt, dat jullie al mijn verzinsels maar geloven. Zo noemt zij het dan.. rioolspook ik kan mij geen rellen rondom jou herinneren. En zie altijd wel jou nicknaam opdoemen, en omdat ik hem grappig vind, en je gezien heb in het echt. Twijfel ik niet aan je. Ik hoop dat jij net als mij weer de yes feeling begint te voelen.
Sorry Eliot dat het in jou topic werd gezegd, maar moest het even kwijnt maar wil absoluut niet aan jou gevoel voorbij rennen, . Ik hoop echt dat je snel opknapt,
Beterschap
En rioolspook ik vind het jammer dat je dat gevoel hebt. Want denk dat iedereen hier zo welkom is als wat. Al merk ik zelf dat ik mij na de affaire van gompycat aan het inhouden ben. En ook vanavond las ik een blog, ik had een vermoeden dat, dat over mij ging. Wat ik er zo jammer aan vind,bis dat het nooit is uitgesproken. Ik weet dat ik het naast mij neer moet leggen. Maar zij mij toch steeds keer op keer raakt. En ook het forum erbij betrekt, dat jullie al mijn verzinsels maar geloven. Zo noemt zij het dan.. rioolspook ik kan mij geen rellen rondom jou herinneren. En zie altijd wel jou nicknaam opdoemen, en omdat ik hem grappig vind, en je gezien heb in het echt. Twijfel ik niet aan je. Ik hoop dat jij net als mij weer de yes feeling begint te voelen.
Sorry Eliot dat het in jou topic werd gezegd, maar moest het even kwijnt maar wil absoluut niet aan jou gevoel voorbij rennen, . Ik hoop echt dat je snel opknapt,
Beterschap
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: