Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding waar je kindje is uitgegroeid

+34
Caroow
Jazzlyn
Steep
Highway
Susan
Sanne
SarahKey
xxjojootjexx
loesje
PiP
sanne-84
Novalee
Flower_L
Printje
Pompoen
mauwmauw
Takkie
Tania
L!ND@
Linda
Parel
kwak
studiebol
Annie24
Jade
Pink!
Pien
Slakje
Coco
Lejow
Annemie
Floor
Mida4you
slaatje
38 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  SarahKey wo 7 aug 2013 - 18:50

Pien schreef:
sanne-84 schreef:
loesje schreef:ow als julllie alles zo weg geven wil het ook wel hebben hoor Yes 

Haha ik lees dit al heel de tijd mee maar dat was nog niet in me opgekomen on te zeggen;)

 dat zou in mij nou ook niet opkomen... vind het zo hebberig klinken....:O

Hoezo hebberig? Als iemand het toch weggeeft maakt het toch niet uit aan wie?

Ik krijg al een jaar lang geregeld een pakket van iemand van een ander forum met kleertjes waar haar kleinste man is uitgegroeid. En voor een symbolisch bedrag (bedekt meestal de verzendkosten en een euro of 5 extra) Ik ben daar heel blij mee :cheering:  En zo geef ik het ook weer door.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje wo 7 aug 2013 - 19:02

Ik heb gister alles op mp gezet. Er kwam nog een reactie van iemand die het pakket had gezien dat ik had aangeboden. Zij gaat nu zelf een pakket samen stellen van alles wat ik op mp heb gezet. De prijs gaan we wel uitkomen heb ik gezegd. Ik heb al een berg kleertjes uitgezocht die ik sowieso ga doneren. Weet nog niet precies waarheen echter. Loesje, in welke maat zit jouw kleine?

Edit, ik zie het al. En het is een meisje :-)

Ga van de week ook hier nog maar wat opzetten denk ik.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Steep wo 7 aug 2013 - 21:27

Kunnen we hier niet een ruiling opzetten? Of zoiets als dat SarahKey heeft?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Jazzlyn do 8 aug 2013 - 2:19

Wink Ik heb nog vrij veel spullen die ik wel wil weggeven/ ruilen voor een kleinigheidje! Alleen maar jongens , 4 slaapzakken zomer bijv, winterslaapzakken, skipakjes ... Kleding etc etc!

Owja, tot en met maar 74.. Hoger heb ik niet
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Caroow do 8 aug 2013 - 2:44

Al de kleertjes die te klein zijn bewaar ik voor een volgende.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  PapillonRose do 8 aug 2013 - 4:28

Ik heb bijna alles bewaard. Wel een aantal dingetjes verkocht, maar dat kon best. Had zo enorm veel, en nu zelfs nog. Zolang we nog niet klaar zijn met kinderen krijgen, wil ik zoveel mogelijk bewaren. Al denk ik zelf dat dit wat mij betreft de laatste is als de zwangerschap goed gaat. In elk geval, als we er echt over uit zijn dat we geen kinderen meer willen, dan ga ik kijken wat ik met de kleertjes doe. Speciale dingen bewaar ik, en denk dat ik de rest probeer te verkopen en ook wel een deel ga weggeven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  SarahKey do 8 aug 2013 - 5:32

Als ons gezin compleet is wil ik een deken maken van lapjes stof van tshirtjes/longsleeves wat S en eventuele broertjes/zusjes aangehad hebben. Zo heb je toch nog een herinnering eraan.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Twellie do 8 aug 2013 - 10:00

SarahKey schreef:Als ons gezin compleet is wil ik een deken maken van lapjes stof van tshirtjes/longsleeves wat S en eventuele broertjes/zusjes aangehad hebben. Zo heb je toch nog een herinnering eraan.
Dat ga ik ook doen smile .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  *Lieke* zo 25 aug 2013 - 19:11

Toevallig... was ik gisteren bij H&M en zij hebben (tijdelijk?) een actie dat je voor elke ingeleverde tas met oude kleding korting op je kleren krijgt. Misschien een tip. Volgens mij is het 'maar' 15% op 1 kledingstuk, maar goed je oude kleding wordt gerecycled dus ik vind het wel een goed initiatief.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Snoes zo 25 aug 2013 - 23:16

Ik hou ze ook nog allebei bij, wie weet voor een volgende.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 3 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum