Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

+13
Susan
Annie24
Liadan
M@niek
Lindsya
Annemie
Makamba
PapillonRose
Limburg85
Dolphinne
teletascha
maiadebij
Spring
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring vr 26 aug 2011 - 11:52

Ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden. Ze zit nu in maatje 62/68 ongeveer.
Ik mag graag shoppen voor haar. Maar volgens mij heb ik nu wel enorm veel kleertjes haha.

Dus daarom de vraag: hoeveel kleding heeft jouw kindje? En plaats eventueel een foto!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 11:58

Echt heel, heel erg veel. Ik ben nu de kast aan het inpakken voor de baby-op-komst en nu het allemaal bij elkaar ligt, ook de verschillende maten, zie ik pas hoeveel. Als het allemaal ingepakt is, maak ik wel een foto smile.

Edit: in maat 62 had ik dus echt iets van 20 truitjes, 15 broekjes, 15 rompers en meerdere jurkjes en rokjes :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring vr 26 aug 2011 - 12:05

cheers
Ik ben dus niet de enige haha.

Ik shop echt veel voor haar. Vind ook heel veel dingen leuk! haha.

Maar nu mag ik echt ff niets meer kopen. Ze heeft inmiddels kleding van maat 56 tot en met 86 in haar kast. Haha. Vooral 62 tot en met 74. In de grote maten heb ik dan jurkjes en vestjes. Kan ze ze langer aan hebben.

Maar inderdaad, zeker 15 tshirtjes, leggings, 15 jurkjes, broekjes etc.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 12:10

Haha, ik koop ook altijd maten vooruit als ik leuke dingen zie. Jurkjes en rokjes vind ik ook echt heel handig, ik koop ze vaak een maat te groot en dan valt het wat lang. Langzamerhand wordt het dan een korter jurkje als ze groeit en zo kan ze het heel lang aan.

De laatste tijd heb ik een maillot-tic, ze heeft ze nu echt in alle kleuren van de regenboog.

Voor deze winter heb ik veel jurkjes met korte mouw gehaald en daarbij bolero's. Dan kan ze die jurkjes volgende zomer hopelijk ook nog weer aan. Ik heb er dus wel over nagedacht angel .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  maiadebij vr 26 aug 2011 - 17:47

13 t-shirts
14 jurkjes
5 blousjes
6 rokjes
3 boleros
9 lange leggings
6 3/4e leggings
9 lange broeken
10 korte broeken
12 shirts met lange mouw

Wel erg veel hè Embarassed Maar het is wel een combi van maat 74 naar 80 dus ik denk dat er ook weer aardig wat haar kast uit kan omdat het te klein is

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  teletascha vr 26 aug 2011 - 18:29

Hier valt het wel mee. In maat 62 heeft ze nu:
2 t-shirts kort mouw
2 jurkjes
2 leggings
4 broekjes
4 shirts met lange mouw
8 rompers korte mouw
2 rompers lange mouw

En ze past nu ook nog in een aantal groot uitgevallen maat 56.
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat ze de kleertjes die ze heeft ook flink draagt (alles is zeker al een keer of 5 gewassen).
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 18:29

Heel veel. Mijn dochter heeft voor aankomende winter 50 shirts/vesten/jurkjes met lange mouw.
Om mezelf even vrij te pleiten haha: ik heb hier zelf niet veel van gekocht. We hebben de laatste maanden een aantal dozen kleding van mensen gekregen en dat was veel maat 80, dus nu heeft ze enoooorm veel. Wat ik zelf heb gekocht is denk ik 10 shirts en een paar jurkjes. Ok nog veel maar niet zo erg als 50 Wink Vorige winter en die ervoor was trouwens precies hetzelfde. En ik kan niet zeggen dat ik er gelukkig van word, eigenlijk is het teveel. Broeken en rokjes weet ik niet maar die shirts heb ik toevallig geteld toen ik haar kast aan het opruimen was laatst.

Het scheelt hier wel dat ze meerdere seizoenen met haar kleren doet, alles wordt dus wel gedragen. Aankomende winter draagt ze dezelfde dingen als vorige winter (plus wat nieuwe dingen, broeken moest ze wel nieuw) en deze zomer heeft ze veel dezelfde dingen aangehad als vorig jaar zomer.


Laatst aangepast door Arden op vr 26 aug 2011 - 18:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Dolphinne vr 26 aug 2011 - 18:29

Ik heb een stuk of 6 lange broeken.
10 t-shirts/blouses kort mouw
5 korte broeken
3 hemdjes
3 shirts met lange mouw voor deze winter (rest is te klein)
4 Vesten

Ik mag dus nog wel voor de winter wat nieuwe shirts kopen en mss wat broeken. Uit 3 is hij bijna uitgegroeid.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Limburg85 vr 26 aug 2011 - 18:52

Ik heb best veel kleding (ga het maar niet tellen Embarassed) maar eigenlijk is dat hier ook wel nodig, hij spuugt ontzettend veel.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  PapillonRose vr 26 aug 2011 - 20:48

Hoeveel precies weet ik niet, maar dat het veel is weet ik zeker. Ook ik hou van shoppen voor haar, en kom ook zoveel leuks tegen elke keer. Daarnaast krijg ik ook nog wel eens wat cadeau, dus dan wordt het helemaal veel. Ach, ik zit er niet mee smile Al moet ik wel zeggen dat ik me de laatste tijd wat meer in probeer te houden, want voorlopig is de kast echt vol genoeg.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Spring vr 26 aug 2011 - 21:02

Das echt vrouw eigen dus, haha.

Gelukkig! Maar ik vind nu ook echt wel dat ze even genoeg kleding heeft hoor.

Ze past nog van alles in maat 62 en zelfs van 74 zit er al wat in de kast. Dus nu echt even niets meer kopen. Tenzij ik echt heel, heel, heel iets leuks vind. :P

Ik heb wel voor de winter al een aantal dingen wat ik wil gaan kopen. Maar daar wacht ik nog even mee tot we in de winterperiode zitten zodat ik weet welke maat ze hebben moet.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast vr 26 aug 2011 - 21:08

Veel te veel.
Dat komt ook omdat ik durf te shoppen in grotere maten.
En dan vergeet ik dat tegen die tijd dat ik dat ook nog heb liggen...

De kasten puilen uit.

Voor de nieuwe baby heb ik 1 commodela vol en inmiddels 3 opbergboxen van 40 liter....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Makamba vr 26 aug 2011 - 21:26

Shopaholic schreef:Veel te veel.
Dat komt ook omdat ik durf te shoppen in grotere maten.
En dan vergeet ik dat tegen die tijd dat ik dat ook nog heb liggen...


+1
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Annemie vr 26 aug 2011 - 21:48

IK heb ook heeel veel kleding, maar toch heeft hij vaak hetzelfde aan, haha. Ik heb ook alle kleding van mijn schoonzusje overgenomen en die kocht ook altijd heel veel, vandaar dat het zoveel is, zelf zou ik niet zoveel kopen denk ik.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Lindsya vr 26 aug 2011 - 21:59

Mijn zoontje heeft ook teveel kleding. Aan tellen begin ik maar niet want dat is teveel. Ik ben nu ook al wat dingen aan het kopen voor de winter maar hij heeft nog wat dingen van vorig jaar ook dus hij is al aardig klaar voor de winter maar toch blijft ik er dingen bij kopen als ik iets leuks ziet.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  M@niek vr 26 aug 2011 - 22:30

Mijn dochertje had heel veel kleding in de kleinste maatjes (56t/m 68). Nu groeit ze elke keer ergens best snel uit dus koop ik ook gewoon niet teveel. Daarnaast maakt ze alles zo vies dat het bijna zonde is haha
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Liadan vr 26 aug 2011 - 22:40

Yara heeft heel veel kleren in maat 86, ze gaat nu alleen langzaam naar maat 92 en daar heeft ze nog niet veel kleren van, dus ik kan over een tijdje weer gaan winkelen.
Kian heeft heel veel kleren in maat 68 gehad, dat past hij nu, maar het zijn vooral shirts met lange mouwen en hij draagt nu alleen een romper of een shirt met korte mouwen. Erg jammer dus! Maar ik denk dat niemand had verwacht dat hij met 3 maanden al in maat 68 zou zitten.... Hopelijk blijft hij in deze maat wat langer, dan kan hij al die shirtjes nog aan.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  maiadebij vr 26 aug 2011 - 22:53

Ik vind het ook zo grappig dat J.ennah en N.adeem nog maar 2 maten schelen. J.ennah zit in 80 en N.adeem in 92.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Annie24 vr 26 aug 2011 - 23:46

Biancy schreef:Ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden. Ze zit nu in maatje 62/68 ongeveer.
Ik mag graag shoppen voor haar. Maar volgens mij heb ik nu wel enorm veel kleertjes haha.

Dus daarom de vraag: hoeveel kleding heeft jouw kindje? En plaats eventueel een foto!

Wat een klein meisje is het dan als ze nog in 62 past (al zijn meisjes meestal wat kleiner dan jongetjes, dus ik heb geen 'eerlijk' vergelijkingsmateriaal.

Mijn zoontje is morgen 7 maanden en heeft ook best veel Embarassed Hij zit nu in 68, maar 74 duurt niet lang meer denk ik. Het meeste wat er in zijn kast ligt is nu 74 en een beetje 80 (in de uitverkoop geshopt) Vooral shirts, want broeken zijn door de dikke bovenbenen van meneer een klein probleempje. Oja....en pyama's, héél veel!!! Als we thuis zijn trek ik 'm namelijk gewoon een leuke pyama aan. Embarassed
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Susan vr 26 aug 2011 - 23:50

Ezra heeft vrij veel en Yrsa heeft enorm veel, want behalve de dingen die mijn moeder en ik voor haar kopen, krijgt ze ook nog alles wat mijn kleine nichtjes te klein is. Haar kast puilt dus echt uit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Mikki za 27 aug 2011 - 0:54

Beide kinderen hebben erg veel. De oudste zit nu al een tijdje in deze maat, en dan koop ik dus regelmatig wat nieuws. De jongste krijgt alle kleding van de oudste, maar ook voor haar kan ik het niet laten om er nog regelmatig wat bij te kopen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Printje za 27 aug 2011 - 1:14

Ik ga me er maar niet eens aan wagen om de kleren echt te gaan tellen......ik vrees dat manlief een shock krijgt hahaha.
Ons ventje zit in maatje 80 en gaat nu langzaamaan naar 86 maar daarin heeft hij nog niet zo heel erg veel kleren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 2:08

Ik kocht bij de 1e echt heel erg veel, teveel, want veel heeft ze nooit gedragen zelfs.

Bij de 2e werkte ik een stuk minder, en kocht ik lang niet zoveel, dat vond ik zo zonde.
Dat heb ik nu dus nog steeds, met 4 is het allemaal een stuk duurder, en ik vind het daarom niet nodig om 20 stelletjes bij wijze van te hebben.

Als ik een week doorkom met elke dag wat anders vind ik het al prima, en zelfs dat hoeft nog niet eens, ik was toch veel, dus soms hebben ze 2x in de week hetzelfde aan.
Ik vind het wel goed zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Flip Fluitketel za 27 aug 2011 - 2:47

Annie24 schreef:
Biancy schreef:Ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden. Ze zit nu in maatje 62/68 ongeveer.
Ik mag graag shoppen voor haar. Maar volgens mij heb ik nu wel enorm veel kleertjes haha.

Dus daarom de vraag: hoeveel kleding heeft jouw kindje? En plaats eventueel een foto!

Wat een klein meisje is het dan als ze nog in 62 past (al zijn meisjes meestal wat kleiner dan jongetjes, dus ik heb geen 'eerlijk' vergelijkingsmateriaal.

Mijn zoontje is morgen 7 maanden en heeft ook best veel Embarassed Hij zit nu in 68, maar 74 duurt niet lang meer denk ik. Het meeste wat er in zijn kast ligt is nu 74 en een beetje 80 (in de uitverkoop geshopt) Vooral shirts, want broeken zijn door de dikke bovenbenen van meneer een klein probleempje. Oja....en pyama's, héél veel!!! Als we thuis zijn trek ik 'm namelijk gewoon een leuke pyama aan. Embarassed

Mijn dochter is 10maanden en past nog in 62, maar ze past 68 nu ook erg goed. Shirts in maat 62 gaan wel strak zitten trouwens in maat 62.

Verder hier veels teveel kleding in de kast. Heb nu een stop ingelast, voor hoelang het duren mag weet ik niet Wink . En 'leen' ook regelmatig kleertjes van mijn zus haar dochtertje. Het is allemaal veels te leuk ook die kleding.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gast za 27 aug 2011 - 7:45

S. is nu 13 maanden en draagt nu 74/80 en hij heeft op dit moment (ongeveer) :

5 spijkerbroekjes
1 tuinbroek
Stuk of 10 shirtjes
Stuk of 6 dunne truitjes
8 rompertjes
6 pyjama's
12 paar sokken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kleding heeft jullie kindje? Empty Re: Hoeveel kleding heeft jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum