Waar koop jij kleding voor je kindje?
+22
Mamasapje
Mida4you
Miriam
Catwoman79
Teddyaapje
Woezies
Makamba
sheila123
-Ieniemienie-
Blair
Sjonno
Mamsie
Tazz
Mirror
Amber
Liadan
mauwmauw
Susan
Lindsya
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
PapillonRose
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar koop jij kleding voor je kindje?
Laatste tijd voor verjaardagen en geboortes best wat babykleding voorbij zien komen en dan zie ik echt hele leuke dingen, bij de HEMA, H&M, maar ook hele leuke, goedkope, kleding bij de Zeeman & Wibra en dat soort winkels. Ze hebben nu geweldige winterjasjes voor baby-meisjes voor maar 3!! euro, dan zou ik gewoon veel verschillende kopen; zodat je ze steeds iets nieuws kan aantrekken.
Nu ben ik gewoon even benieuwd; waar koop jij de kleding voor jouw kinderen?
Nu ben ik gewoon even benieuwd; waar koop jij de kleding voor jouw kinderen?
Gast- Gast
Re: Waar koop jij kleding voor je kindje?
Hier dragen ze beide veel van het merk Mim pi. Oilily, Molo en Lief, voor S.enna haal ik ook veel kleding bij de Zara, daar hebben ze hele leuke blousjes. Vaak koop ik kleren in de uitverkoop al kleertjes.com of otensien.nl. Rompers/ondergoed/sokken e.d. haal ik meestal bij de Hema of de Zeeman.
Gast- Gast
Ik heb hier overal wel iets vandaan geloof ik. Vooral van de Hema heb ik de laatste tijd veel kleertjes, want ze hadden zulke leuke vrolijk gekleurde jurkjes! Verder heb ik veel van Prénatal, Zeeman, Wibra en dan nog wat dingetjes van Hans Textiel, H&M en van Lief!Verder ligt het eraan waar ik toevallig iets leuks tegenkom (voorlopig puilt haar kast nog even uit van wat ik gekocht en gekregen heb).
Heb afgelopen zomer toen ik in Parijs was bijvoorbeeld ook wat leuke dingetjes gekocht bij winkels daar. Vind trouwens dat ze bij de goedkopere winkels toch hele leuke kleertjes hebben en daarbij zijn ze er toch zo uit. Dus hele dure merkkleding kopen vind ik persoonlijk ook zonde, wel wil ik natuurlijk dat mijn meisje er leuk uitziet maar het een sluit het ander niet uit tot dusver.
Heb afgelopen zomer toen ik in Parijs was bijvoorbeeld ook wat leuke dingetjes gekocht bij winkels daar. Vind trouwens dat ze bij de goedkopere winkels toch hele leuke kleertjes hebben en daarbij zijn ze er toch zo uit. Dus hele dure merkkleding kopen vind ik persoonlijk ook zonde, wel wil ik natuurlijk dat mijn meisje er leuk uitziet maar het een sluit het ander niet uit tot dusver.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
De kleding van J. kopen we niet speciefiek bij bepaalde winkels als ik iets leuks ziet dan koop ik het. Wel heeft ze veel van de Hema, H&M, de Prenatal, Lief! en Bakkeboe . Maar dat komt voornamelijk omdat we alleen de Hema hier hebben zitten en ik de Zeeman niet echt leuke kleertjes vindt hebben. Verder koop ik ook regelmatig online bij kleertjes.com, amazingkids.com en Lief!
Laatst aangepast door Flip Fluitketel op ma 27 dec 2010 - 10:35; in totaal 1 keer bewerkt
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb denk ik het meeste van de Hema vanwege de leuke, felle kleurtjes. Ik heb ook een paar dingen van Oilily, maar dat vind ik te duur om er een complete garderobe van aan te schaffen. Verder merken als bijvoorbeeld Bakkeboe en H&M. Ik heb ook wel een paar dingetjes van de Zeeman, maar over het algemeen vind ik de kleertjes daar niet zo heel leuk en het is soms ook wel slechte, dunne kwaliteit.
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik heb denk ik het meeste van de Hema vanwege de leuke, felle kleurtjes. Ik heb ook een paar dingen van Oilily, maar dat vind ik te duur om er een complete garderobe van aan te schaffen. Verder merken als bijvoorbeeld Bakkeboe en H&M. Ik heb ook wel een paar dingetjes van de Zeeman, maar over het algemeen vind ik de kleertjes daar niet zo heel leuk en het is soms ook wel slechte, dunne kwaliteit.
Dat vind ik de laatste tijd erg meevallen, qua kwaliteit dan (smaak is natuurlijk persoonlijk). Er zit ook niet altijd wat bij, maar heb toch al redelijk wat dingen gekocht en gekregen die daar vandaan komen en de kwaliteit van de dingen die ik heb valt me 100% mee. Wel altijd goed opletten natuurlijk, want het mag dan wel goedkoop zijn, het is inderdaad ook zonde als het na 1x wassen al niet meer mooi is.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hema, H&M, Ter Stal, Tuunte (maar dat zit vrijwel alleen in het oosten van het land volgens mij).
Gast- Gast
Als ik wat leuks zie dan koop tenminste het moet wel betaalbaar zijn.
Koop vaak bij de Hema, Zara, Name-it,H&M, Tuunte(Bakkeboe) en soms bij de Primark
Koop vaak bij de Hema, Zara, Name-it,H&M, Tuunte(Bakkeboe) en soms bij de Primark
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Mijn zoontje's kleding koop ik bij de WE en H&M. Zijn ondergoed en pyjama's bij de Hema en Zeeman.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
De Zevende Hemel, www.kleertjes.com, de Bijenkorf, de Hema, Benetton, H&M.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
ik zelf heb voornamelijk bij de h&m gekocht,dit omdat ik het niet duur vind,de kwaliteit is goed en het kan in de droger.maar heb ook veel gehad van de wibra en zeeman,en als ik weer moet werken zal ik ook wel wat bij de hans textiel kopen,aangezien ik daar werk en eerste keus heb haha.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik koop meestal kleren voor haar bij /van Hema, H&M (alleen shirtjes want broeken vallen heel wijd), Bakkaboe, Noppies, Prenatal. En ze heeft veel kleertjes van Z8, die koop ik via internet of een winkel in het dorp als het uitverkoop is.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
L. heeft bijna al zijn kleren gekregen. Een bevriend stel van ons heeft ook een zoontje van een jaar ouder en ze komen uit dezelfde maand. Qua maten dus perfect. Er zitten echt alle merken tussen, van Ralph Lauren tot Mexx, van Wibra tot Hema. Allemaal even goed als je het mijn vraagt...
Amber- Zwijger
- Aantal berichten : 6
Punten : 6
Nu bij de H&M voornamelijk maar ook wel bij de Hema of Name-it. Toen hij nog in de 50-56 haalde ik ook veel bioj de zeeman en wibra.
Gast- Gast
Hema heel soms, H&M af en toe als ik wat leuks zie. Ik vind dat ze soms veel leuke dingen bij de Wibra hebben en ik vind Name-it echt een heel leuk merk! Voor een baby vond ik kleren van Nijntje die je bij V&D bijv. kunt kopen erg goed en kleertjes van noppies.
Mirror- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 194
Ik koop meestal bij de Noppies winkel, de babyspeciaalzaak & een babywinkel met alleen merkkleding hier in de stad, babyspeciaalzaak bij mijn ouders in het dorp, V&D, H&M en Prenatal. Of bij de bijenkorf onlineshop.
En we krijgen veel van de Hema, C&A en Tuunte.
En we krijgen veel van de Hema, C&A en Tuunte.
Gast- Gast
HIk kijk tegenwoordig ook even bij de C&A daar hebben ze regelmatig ook leuke kleding.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
WE, V&D, speciaalzaakjes en online.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Voor Lisa bij Mexx en voor Rick bijna allesl online bij kleertjes.com of kinderkleding-tekoop.nl.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
H&M, Pinok, name it.
(Hema voor sokken, ondergoed, pyamas)
(Hema voor sokken, ondergoed, pyamas)
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Voor onze dochter koop ik veel bij een winkeltje hier in het dorp (villa dorrestijn)
Daar verkopen ze name-it, noppies, z8 en soms ducky baeu (vooral toen ze klein was)
Verder koop ik wel eens bij de h&m, kleertjes.com, esprit.com, en andere online winkels.
Sokjes koop op bij Hema of kruidvat(bambino) en Pyama's ook. ALs ik toevallig bij een zeeman kom (niet in de buurt hier) dan haal ik daar ook rompers en pyama's.
Daar verkopen ze name-it, noppies, z8 en soms ducky baeu (vooral toen ze klein was)
Verder koop ik wel eens bij de h&m, kleertjes.com, esprit.com, en andere online winkels.
Sokjes koop op bij Hema of kruidvat(bambino) en Pyama's ook. ALs ik toevallig bij een zeeman kom (niet in de buurt hier) dan haal ik daar ook rompers en pyama's.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Yinthe heeft heel veel kleertjes van Mexx en Bakkeboe.
Verder ook wel wat van de hema, h&m, maar ook wel zeeman (rompers) en hans textiel.
Verder ook wel wat van de hema, h&m, maar ook wel zeeman (rompers) en hans textiel.
Gast- Gast
Hema, H&M, Zeeman, Espirt, Mexx...ligt er maar net aan.
Gast- Gast
Ze hebben allebei het meeste van de H&M.
Verder voor onze zoon van Just Small (laatste tijd niks meer gekocht daarvan trouwens), af en toe Hema, C&A, Bristol, Zeeman, Hans Textiel (maar die laatste 2 eigenlijk ook al lang geleden).
Voor onze dochter Bakkaboe, en af en toe Hema, Zeeman, en Hans Textiel.
Andere winkels eigenlijk nooit wat of ik moet er toevallig tegenaan lopen. Maar het is hier vooral H&M dus.
Verder voor onze zoon van Just Small (laatste tijd niks meer gekocht daarvan trouwens), af en toe Hema, C&A, Bristol, Zeeman, Hans Textiel (maar die laatste 2 eigenlijk ook al lang geleden).
Voor onze dochter Bakkaboe, en af en toe Hema, Zeeman, en Hans Textiel.
Andere winkels eigenlijk nooit wat of ik moet er toevallig tegenaan lopen. Maar het is hier vooral H&M dus.
Gast- Gast
Meestal bij Hema en de Zeeman. Soms een keer bij Lief als er sale is.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nette kleding voor jongens, waar te koop??
» Waar koop jij je kleding?
» Waar Adidas kleding te koop?
» Waar koop jij jouw kleding?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
» Waar koop jij je kleding?
» Waar Adidas kleding te koop?
» Waar koop jij jouw kleding?
» Kleding waar je kindje is uitgegroeid
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: