Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding waar je kindje is uitgegroeid

+34
Caroow
Jazzlyn
Steep
Highway
Susan
Sanne
SarahKey
xxjojootjexx
loesje
PiP
sanne-84
Novalee
Flower_L
Printje
Pompoen
mauwmauw
Takkie
Tania
L!ND@
Linda
Parel
kwak
studiebol
Annie24
Jade
Pink!
Pien
Slakje
Coco
Lejow
Annemie
Floor
Mida4you
slaatje
38 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  L!ND@ di 6 aug 2013 - 4:49

Ja! Is hier ook een dikke bende, maar ik gooi allemaal andere dingen weg hahaha! Ik weet niet, het is zo definitief ofzo.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  studiebol di 6 aug 2013 - 4:58

Floor schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

 Wil ik inderdaad ook wel weten.

 Ik ben ook benieuwd Parel, aan dat soort goede doelen wil ik het altijd wel geven.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Tania di 6 aug 2013 - 5:07

studiebol schreef:
Floor schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

 Wil ik inderdaad ook wel weten.

 Ik ben ook benieuwd Parel, aan dat soort goede doelen wil ik het altijd wel geven.

 Tienermoeders.nl

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Takkie di 6 aug 2013 - 5:09

Tania schreef:
studiebol schreef:
Floor schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

 Wil ik inderdaad ook wel weten.

 Ik ben ook benieuwd Parel, aan dat soort goede doelen wil ik het altijd wel geven.

 Tienermoeders.nl
Goh, zou je niet verwachten laughcry

Ik ga ook eens kijken, er staat zó veel op zolder dat weg kan.
Takkie
Takkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 7:05

Dank voor de tips. Daar ga ik morgen ook even een kijkje nemen. En misschien toch een pakketje maken voor krijg de kleertjes dan. Ben bang dat ik er anders nooit vanaf kom :-)

Oh, en misschien ook even contact opnemen met de voedselbank. Daar zullen ze vast ook wel wat kunnen gebruiken, met de overgebleven luiers waren ze ook meer dan blij.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  mauwmauw di 6 aug 2013 - 7:58

Ik heb het hier en op mp staan,en in september ga ik waarschijnlijk op een 2ehands kleding en speelgoed beurs staan,Wat ik daarna nog over heb zet ik denk ik op tienermoeders.nl of aan de voedselbank/kledingbank.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pompoen di 6 aug 2013 - 8:00

Ik heb een tijd terug een heleboel vuilniszakken kleding naar de kledingbank gebracht, geen kinderkleertjes hoor, maar ze waren er heel blij mee.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Printje di 6 aug 2013 - 8:51

Ik geef alles weer door aan een collega. Van N heb ik de kleine maatjes bewaard voor haar poppen dadelijk maar de rest hup weg.

Ik vind het idd niet de moeite om alles op Marktplaats te zetten, en vooral ook de zin om alles op de foto te zetten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Flower_L di 6 aug 2013 - 9:04

Ik doe goed spul veelal naar een keldingbeurs. 
Koop een vel met stickers aldaar voor 1,50. Ik prijs alles, stop het in een zak, en 2 dagen later (na de beurs) kan ik de opbrengst -10% of 15%  (afh van welke beurs) ophalen, evenals de niet verkochte kleding. De beurzen  (2p.j: voorjaar en najaar) hier zijn mateloos populair, en het levert toch weer wat op. Mijn eigen kleding doe ik er ook naartoe.

Oud spul ( kleine vlekjes, uit model ) laatst in een textielcontainer gegooid.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Novalee di 6 aug 2013 - 9:14

Ik heb van N. vrijwel alles bewaard, slechts een paar dingetjes weg gedaan die ik bij haar ook niet heb gebruikt. Zolang ons gezin nog niet compleet is bewaar ik alles. Zodra dat wel het geval is verkoop ik denk ik de mooie dingen hier of op MP en de rest gaat naar een goed doel. Dat wil ik ook met de overige spullen doen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  sanne-84 di 6 aug 2013 - 9:40

Als het merk is kan het ook naar kleertjesdoos.com

Her heb ik nog weinig kleding dat weg kan.. Dat gaat nu denk ik komen
Wil sommige dingen we wel bewaren. De rest zal ik gaan verkopen om weer nieuwe kleertjes te kunnen komen.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pompoen di 6 aug 2013 - 10:58

sanne-84 schreef:Als het merk is kan het ook naar kleertjesdoos.com

Her heb ik nog weinig kleding dat weg kan.. Dat gaat nu denk ik komen
Wil sommige dingen we wel bewaren. De rest zal ik gaan verkopen om weer nieuwe kleertjes te kunnen komen.

 ja dat doe ik dus ook, ik verkoop het om er weer nieuw (tweedehands van te kopen).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Floor di 6 aug 2013 - 18:39

Flower_L dat is handig zo'n beurs. dat ken ik niet, behalve dat je er zelf moet gaan staan met je kleding en dat wil ik dan weer niet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  PiP wo 7 aug 2013 - 4:00

Ik heb het ook per stuk op marktplaats gehad, maar dat liep ook voor geen meter, hier op het forum verkoopt het beter.
Moet wel zeggen dat meisjeskleding veel beter loopt als dat van jongens..

Nu heb ik alles bij een tweedehandskledingwinkel liggen en is er ook al redelijk wat van verkocht, wederom voornamelijk meisjes!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  loesje wo 7 aug 2013 - 4:25

kleertjes van A. geef ik aan mijn broer die heeft ook een zoontje. en van F breng ik het na een tweedehandswinkeltje waar ik haar kleertjes om kan ruilen voor andere of in kan leveren en er wat geld voor krijg.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  xxjojootjexx wo 7 aug 2013 - 4:33

Ik probeer het eerst als pakket te verkopen, lukt het niet binnen 1 à 2 weken, dan geef ik het weg. Via een zogenaamde weggeefhoek deed ik eerst, de volgende lichting gaat naar een oud-forumster die een kledingbank heeft opgezet voor mensen die ook gebruik maken van de voedselbank.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  SarahKey wo 7 aug 2013 - 4:36

Ik bewaar de leukste dingen en de rest geef ik weg. Pas nog twee vuilniszakken vol maat 74 weggegeven aan een tweedehands winkeltje hier in de buurt. Ben ik er weer vanaf. Marktplaats loopt voor geen meter is mijn ervaring.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pien wo 7 aug 2013 - 4:38

Ik heb zojuist een pakket verkocht van 120artikelen voor 50euro! Echt veel en veel te weinig maar ben het zat er iedere keer mee le lopen slepen. Het heeft nu overal in huis gestaan en ook op internet op veel plekken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Flower_L wo 7 aug 2013 - 5:04

Floor schreef:Flower_L dat is handig zo'n beurs. dat ken ik niet, behalve dat je er zelf moet gaan staan met je kleding en dat wil ik dan weer niet.

echt ideaal inderdaad! ik ga ook niet op een markt staan.
wanneer je op kinderkledingbeurs google kun je een site vinden met beurzen in de regio.

de beurs zelf is echt knetterdruk (eersten staan 2u voor opening voor de deur!), verkoop stickervel ook.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  loesje wo 7 aug 2013 - 8:51

ow als julllie alles zo weg geven wil het ook wel hebben hoor Yes 
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  sanne-84 wo 7 aug 2013 - 9:02

loesje schreef:ow als julllie alles zo weg geven wil het ook wel hebben hoor Yes 

Haha ik lees dit al heel de tijd mee maar dat was nog niet in me opgekomen on te zeggen;)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Sanne wo 7 aug 2013 - 9:07

Ik hou nu alle kleding. Mocht een eventueel tweede kindje een meisje zijn, dan zoek ik de leukste dingen uit. Mocht de tweede een jongen zijn, dan denk ik dat ik een hele hoop ga verkopen of weggeven, want wachten op een derde kindje duurt me dan te lang.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Susan wo 7 aug 2013 - 9:09

Er zijn kleertjes die ik wil bewaren, kleertjes die ik weggeef als iemand in mijn omgeving het kan gebruiken en kleertjes die ik in de bak voor het goede doel doe. Verkopen heb ik nooit gedaan, al ken ik wel een paar winkels waar tweedehandskleding wordt verkocht (en waar ik zelf wel al een paar keer iets heb gekocht).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Highway wo 7 aug 2013 - 9:31

Tania schreef:
studiebol schreef:
Floor schreef:
Linda schreef:
Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

 Wil ik inderdaad ook wel weten.

 Ik ben ook benieuwd Parel, aan dat soort goede doelen wil ik het altijd wel geven.

 Tienermoeders.nl

 Goed plan, ik heb daarstraks via die website op een oproepje gereageerd en het meisje komt morgen de kleding halen! Fijn dat ik er iemand echt blij mee kan maken
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pien wo 7 aug 2013 - 9:35

sanne-84 schreef:
loesje schreef:ow als julllie alles zo weg geven wil het ook wel hebben hoor Yes 

Haha ik lees dit al heel de tijd mee maar dat was nog niet in me opgekomen on te zeggen;)

 dat zou in mij nou ook niet opkomen... vind het zo hebberig klinken....:O

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid - Pagina 2 Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum