Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waar kopen jullie je eigen kleding

+6
Teddyaapje
Mida4you
Limburg85
bella
Flip Fluitketel
mauwmauw
10 plaatsers

Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  mauwmauw wo 30 maa 2011 - 22:46

nu het wat mooier weer word(nouja vandaag dan niet maar goed)heb ik eens zitten te kijken in de kast,en mag er voor mezelf zeker nog wel wat bij hebben,maar ik zou niet weten waar ik moet kijken,ik kan namelijk niks leuks vinden en vind het ook niet leuk meer om voor mezelf kleding te kopen,belandt namelijk op 1 of andere manier altijd op de baby afdeling.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 22:50

Haha, herkenbaar!

Ik heb de laatste tijd wel aardig wat voor mezelf gekocht, maar dat was dan meer even tussendoor en bij verschillende winkels.
Waar kocht je je kleren voordat je moeder werd? Zijn die winkels nu niet leuk meer?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Flip Fluitketel wo 30 maa 2011 - 22:57

Oh zo herkenbaar.....ik beland ook altijd automatisch op de kinder/babyafdeling. Ik heb nog niet extreem veel gekocht na de zwangerschap, maar kijk en koop eigenlijk altijd bij de winkels waar ik al heen ging voor de zwangerschap. Daar is niet veel aan veranderd.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  mauwmauw wo 30 maa 2011 - 23:17

ja waar kocht ik,geen idee,kocht niet zoveel kleding meer geloof ik haha.ging nog weleens naar new yorker,maar daar pas ik nu echt niet meer in die kleding,eerst ging het net maar heb nog een buik(had ik al)en dan nog wat van de zwangerschap over gehouden.denk dat ik maar eens bij miss etam ofzo ga kijken,hebben ze daar leuke dingen?
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  bella do 31 maa 2011 - 0:23

Ik hou dus absoluut niet van Miss etam e.d
Kan er ook nooit iets leuks vinden, misschien komt het ook wel omdat mijn moeder daar wel altijd slaagt smile
V&D heeft ook veel leuke kleren, moet je dus alleen wel oppassen voor de kinderafdeling ernaast.
Shirten heb ik ook wel van de hema, zitten zo lekker. Spijkerbroeken haal ik tegenwoordig bij Takko, maar geen idee of die door heel nederland zit? Zijn ook niet zo duur.
Een enkele keer tref ik iets bij de H&M, maar niet vaak.
Vind het ook altijd een rotklus om te winkelen voor mezelf.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Limburg85 do 31 maa 2011 - 0:28

De laatste tijd slaag ik voornamelijk bij Steps en af en toe bij de H&M.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Mida4you do 31 maa 2011 - 0:51

bella schreef:Ik hou dus absoluut niet van Miss etam e.d
Kan er ook nooit iets leuks vinden, misschien komt het ook wel omdat mijn moeder daar wel altijd slaagt smile
V&D heeft ook veel leuke kleren, moet je dus alleen wel oppassen voor de kinderafdeling ernaast.
Shirten heb ik ook wel van de hema, zitten zo lekker. Spijkerbroeken haal ik tegenwoordig bij Takko, maar geen idee of die door heel nederland zit? Zijn ook niet zo duur.
Een enkele keer tref ik iets bij de H&M, maar niet vaak.
Vind het ook altijd een rotklus om te winkelen voor mezelf.

Bij de Takko kom ik ook regelmatig. Alleen koop ik daar geen spijkerbroeken, ik koop echt t-shirtjes, truien en van alles. Het is mooi spul en ook nog betaalbaar ook.
Ik ben er gisteren geweest, 2 t-shirtjes en 2 hemdjes voor 17 euro! Ze hebben opruiming.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Teddyaapje do 31 maa 2011 - 1:24

Ik bestel de laatste tijd veel via internet. Als het goed is krijg ik morgen een stapel jurkjes binnen van zalandoo.

@ mauwmauw, misschien kun je slagen via bonprix.nl dat is hele betaalbare kleding en ook in grotere maten (een vriendin van me koopt daar veel kleding). Ik heb er ook wel eens wat besteld en er zit wel veel kwaliteitsverschil in de kleding. Sommige truitjes heb ik al 4 jaar (wow, zo lang al?!) regelmatig aan en andere heb ik maar meteen terug gestuurd want dat was flut spul.

Als je echt wil gaan shoppen zou je eens bij m&s of miss etam kunnen kijken, de kleding daar is idd kleding die mn moeder ook zou kunnen dragen maar met een leuke hippe sjaal/ ketting oid kun je het heel hip maken. Ik heb er zelf nog nooit wat gekocht (alleen zwangerschapsbroeken) maar die vriendin van me dus wel.

Shop ze!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  PapillonRose do 31 maa 2011 - 2:04

Een herkenbaar probleem! Als ik al de stad in ga, eindig ik negen van de tien keer in de prénatal, een babyboetiek of op de babyafdeling van bijvoorbeeld de V&D of H&M.

Nu moet ik zeggen dat ik het ook niet meer zo heel leuk vind om voor mezelf te shoppen, omdat heel veel dingen die ik voor de zwangerschap uitgekozen zou hebben nu gewoon ook niet meer goed zitten / leuk staan. Dus ik ben nog een beetje bezig met uitvinden wat ik leuk vindt en ook nog eens goed staat.

Wat ik de laatste tijd heb gekocht komt voornamelijk van internet.. Heb bij de H&M een aantal leuke dingen besteld (spijkerbroeken, rokjes) en heb bij de Wehkamp twee badpakken gekocht. Vindt het toch wel een uitvinding, dat online shoppen! Alleen vind ik het irritant dat je vaak meerdere maten moet bestellen voor de zekerheid en dan de helft weer terug moet sturen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  knets do 31 maa 2011 - 8:08

Over het algemeen esprit, vero moda, h&m, the stone,..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:10

Miss Etam heeft juist heel veel leuke kleding de laatste tijd; dat stoffige imago is niet echt meer waar. Ze hebben 3 doelgroepen, waaronder onze moeders, maar ook meer voor onze leeftijd! Ze hebben ook een webshop sinds kort Very Happy (Nu mag ik het noemen, het was eerst niet officieel, toen ik er werkte).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  PapillonRose do 31 maa 2011 - 8:12

Dan ga ik toch ook eens de Miss Etam kleding bekijken Isabella Very Happy Heb daar wel leuke positiekleding vandaan, maar om er te gaan kijken voor gewone kleding was echt nog niet in me opgekomen. Mede vanwege het imago denk ik. Maar bedankt voor de tip!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  knets do 31 maa 2011 - 8:14

Isabella schreef:Miss Etam heeft juist heel veel leuke kleding de laatste tijd; dat stoffige imago is niet echt meer waar. Ze hebben 3 doelgroepen, waaronder onze moeders, maar ook meer voor onze leeftijd! Ze hebben ook een webshop sinds kort Very Happy (Nu mag ik het noemen, het was eerst niet officieel, toen ik er werkte).

Hier vlakbij is een outlet van miss etam.. Daar snuffel ik ook altijd als ik in de buurt ben. Lekker goedkoop en ook riemen of kettingen zijn in de uitverkoop..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:15

PapillonRose schreef:Dan ga ik toch ook eens de Miss Etam kleding bekijken Isabella Very Happy Heb daar wel leuke positiekleding vandaan, maar om er te gaan kijken voor gewone kleding was echt nog niet in me opgekomen. Mede vanwege het imago denk ik. Maar bedankt voor de tip!

Ik heb dat idee in de winkel ook altijd, zo voelt het voor mij, maar sinds ik alles achter de schermen mee heb gemaakt en de kleding echt ben gaan bekijken, blijken ineens een hele hoop leuk dingen tussen te zitten! Echt niet alles, maar dat is in geen een winkel zo denk ik. En als andere tip, zoek een miss etam outlet op als je gaat winkelen, na 8 weken komt de collectie daar terecht, en het scheelt je veel geld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:15

Zara, Villa en Superstar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:18

H&M, C&A, Esprit, Hema, We, Miss Etam, BonPrix, Wehkamp, V&D....sja Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Diese do 31 maa 2011 - 8:27

Vooral Lady Sting. Verder DEPT, Open32, Hema, Vila, Steps, Vero Moda, Only.

Ik heb ook geen idee wat ik tegenwoordig aan moet trekken, nu mijn figuur veranderd is. Heb voor mijn gevoel ook sterke punten meer, zoals eerst mijn decollete. Is nu maar slappe hap. En een buik en teveel heupen. Word er vaak verdrietig en moedeloos van.

Ik shop daarom maar veel basics en leuke accessoires, vooral van Pieces. Met leuke sjaals, oorbellen en armbanden kun je echt je outfit opvrolijken. En ik geef mn geld nu uit aan leuke schoenen en straks weer lekker slippertjes Very Happy (ik heb sinds de zwangerschap in 1x een schoenmaat groter confused jullie ook?)
Bovendien hoop ik dat ik nog veel afval (lees 13 kg), en dan zit ik niet met te grote kleding...

Ik heb deze tankine besteld (nog niet binnen), maar denk stiekemdat mijn borsten dit niet kunnen handelen haha:

waar kopen jullie je eigen kleding 2969530
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 8:33

Isabella schreef:Miss Etam heeft juist heel veel leuke kleding de laatste tijd; dat stoffige imago is niet echt meer waar. Ze hebben 3 doelgroepen, waaronder onze moeders, maar ook meer voor onze leeftijd! Ze hebben ook een webshop sinds kort Very Happy (Nu mag ik het noemen, het was eerst niet officieel, toen ik er werkte).

Thanks voor de tip! Very Happy

Edit: Hmmm ze hebben niks leuks!


Laatst aangepast door FoolishSam op do 31 maa 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  knets do 31 maa 2011 - 8:34

Diese: een maat groter komt doordat je voeten wat doorgezakt zijn.. Na de bevalling als je weer lichter weegt komt dat heel langzaam weer goed.. Bij mij wel tenminste..
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Diese do 31 maa 2011 - 8:38

knets schreef:Diese: een maat groter komt doordat je voeten wat doorgezakt zijn.. Na de bevalling als je weer lichter weegt komt dat heel langzaam weer goed.. Bij mij wel tenminste..

Oh kijk, weer wat geleerd Very Happy
Dan moeten mijn (straks hopelijk weer) kleine voeten maar mijn pluspunt worden Wink
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Monnie do 31 maa 2011 - 8:40

Ik vind miss etam ook best leuke kleding hebben de laatste tijd. heb afgelopen week nog veel leuke kleding kunnen shoppen bij shoeby. Verder slaag ik vaak bij Vero Moda en Lady Sting

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waar kopen jullie je eigen kleding Empty Re: waar kopen jullie je eigen kleding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum