Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleding waar je kindje is uitgegroeid

+34
Caroow
Jazzlyn
Steep
Highway
Susan
Sanne
SarahKey
xxjojootjexx
loesje
PiP
sanne-84
Novalee
Flower_L
Printje
Pompoen
mauwmauw
Takkie
Tania
L!ND@
Linda
Parel
kwak
studiebol
Annie24
Jade
Pink!
Pien
Slakje
Coco
Lejow
Annemie
Floor
Mida4you
slaatje
38 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 0:46

Wat doen jullie met de kleding waar je kindje is uitgegroeid? Ik heb laatst al wat pakketten op marktplaats gezet, maar dat liep voor geen meter. Nog andere tips wat ik met de kleding kan doen? Ik heb al op krijgdekleertjes.nl gekeken, maar vind het toch een beetje apart dat je een strippenkaart moet kopen om dozen te ontvangen, en de verzendkosten moet betalen. Op die manier vind ik het niet echt ruilen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Mida4you di 6 aug 2013 - 0:48

Van Z. heb ik alles bewaard. Nu krijgen we bijna ons 2e kindje en ben ik blij dat we alles hebben bewaard smile Als we geen kinderen meer zouden krijgen zou ik kijken wie er in mijn omgeving zwanger is en diegene misschien belang heeft bij allemaal kleertjes.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Floor di 6 aug 2013 - 0:49

ik verkoop de kleding en geef dingen weg aan een vriendin met een jonger zoontje. 
pakketten heb ik vaker geprobeerd maar dat liep niet, dus ik verkoop alles los. Ik heb heel veel, en zet telkens een deel op marktplaats en dan wel voor wat ik denk dat op dat moment zal verkopen (als het 30 graden is zet ik zijn skipak er niet op).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 0:49

Nope, geen 2e hier. Ook niemand in de omgeving die zwanger is.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 0:50

Floor schreef:ik verkoop de kleding en geef dingen weg aan een vriendin met een jonger zoontje. 
pakketten heb ik vaker geprobeerd maar dat liep niet, dus ik verkoop alles los. Ik heb heel veel, en zet telkens een deel op marktplaats en dan wel voor wat ik denk dat op dat moment zal verkopen (als het 30 graden is zet ik zijn skipak er niet op).

 Verkoop je het op die manier wel? En hoe doe je dat met de verzendkosten, gewoon door de brievenbus is het natuurlijk ook een stuk goedkoper natuurlijk.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Annemie di 6 aug 2013 - 0:51

Ik heb het op zolder gezet voor de volgende. Of aan familie geven?

Edit: ik koop ook liever geen paketten op mp, koop liever losse setjes. Advertenties met pakketten sla ik over.


Laatst aangepast door Annemie op di 6 aug 2013 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Lejow di 6 aug 2013 - 0:51

Weggeven, hier op het forum zetten, een voor een op marktplaats zetten, toch nog even bewaren, enz.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Coco di 6 aug 2013 - 0:55

De kleding van mijn zoon is naar nichtjes van mij gegaan die een zoontje hebben. De kleding van mijn dochter is naar mijn broer gegaan voor mijn nichtje.

Willen nog wel een kindje maar ik denk niet dat we die kleertjes nog weer gebruiken. Maar volgens mij liggen de kleertjes die van mijn dochter waren en waar mijn nichtje is uitgegroeid nu bij mijn ouders. Mijn schoonzus is nu zwanger, als het een jongen wordt leg ik de kleren die nog goed zijn nog wel weer hier op zolder.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 1:02

Hmmm, dan ga ik van de week maar eens aan de slag dan. Ik heb nu al een shopper vol met kleertjes in maat 50 maat 50/56 en maat 56 en dan heb ik uit de kast nog niet eens alles gehaald. Ik denk dat er veel van maat 62 ook wel uit kan en als hij zo doorgaat, is hij ook snel uit maat 68 gegroeid. Alles maar rustig aan doen dan, want anders heb ik er een week werk aan. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Slakje di 6 aug 2013 - 1:04

Bij Louise alles bewaard en de eerste kleertjes had ik uitgeleend aan een vriendin, die heb ik nu terug. De kleertjes waar Julie uitgegroeid zal zijn ga ik ruilen bij een ruilwinkel.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Floor di 6 aug 2013 - 1:09

slaatje schreef:
Floor schreef:ik verkoop de kleding en geef dingen weg aan een vriendin met een jonger zoontje. 
pakketten heb ik vaker geprobeerd maar dat liep niet, dus ik verkoop alles los. Ik heb heel veel, en zet telkens een deel op marktplaats en dan wel voor wat ik denk dat op dat moment zal verkopen (als het 30 graden is zet ik zijn skipak er niet op).

 Verkoop je het op die manier wel? En hoe doe je dat met de verzendkosten, gewoon door de brievenbus is het natuurlijk ook een stuk goedkoper natuurlijk.

 Uiteindelijk wel, maar sommige dingen duren wel lang voordat ik het verkocht krijg, maar ik heb wel het geduld er voor om het gewoon weer 3x opnieuw erop te zetten. 
de verzendkosten betaald de koper, meestal is het brievenbuspost dus een paar euro, soms koopt iemand meerdere dingen dan wordt het wel pakketpost. 
Ik gebruik het geld weer voor nieuwe spullen voor onze zoon, kleding/speelgoed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pien di 6 aug 2013 - 1:16

Wat een K*t werk om dat per kledingstuk in een advertentie te zetten... ik heb daar dus echt geen zin in.
Ik heb het wel per pakket te koop staan (3 setjes of los te combineren) en zo nu en dan verkoop ik wat. Denk dat ik bij elkaar nu in de laatste 2 maanden voor 150euro dingen verkocht heb, zowel kleding als beddengoed/ maxi cosi/ speelgoed

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Floor di 6 aug 2013 - 1:20

hahaa k*twerk he pien, dat is het ook maar ach als ik het uiteindelijk maar verkoop vind ik het best, kan het geld goed genoeg gebruiken.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Pink! di 6 aug 2013 - 1:22

Verkopen en/of weggeven.

Je kan het ook weggeven op mp of hier op t forum he?
Er zijn genoeg mensen die maar weinig te besteden hebben dus kleren voor kleine prijsjes of gratis is vaak welkom.

Ik verkoop alleen de goede dingen, de rest geef ik weg. ( wat wel heel is en zonder vlekken)
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  slaatje di 6 aug 2013 - 1:57

Dat is idd wel een goed idee. Ik heb sowieso wel wat kleding wat al tweedehands was toen ik het kreeg, dat kan ik wel aanbieden op mp, of hier.

De rest verkoop ik allemaal voor een euro of een paar euro, niet heel veel in ieder geval.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Jade di 6 aug 2013 - 2:01

Ik vind het zo'n gedoe om overal foto's van te maken en te posten. Ik stel het dus ook steeds uit:oops:.

Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga beginnen met foto's maken.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Annie24 di 6 aug 2013 - 2:13

Maatje 44 heb ik bewaard. De rest allemaal verkocht. Ik heb in het begin veels te lang gewacht met uitzoeken en foto's maken waardoor ik tassen vol had staan en tja, dat is een k*tklus!

Wat ik nu dus doe is meteen een foto maken en op mp zetten als hij iets niet meer past. Het loopt goed, maar ik vraag niet de hoofdpijs. Deed ik in het begin wel, maar dan bleef ik met alles zitten. Nu 1 euro voor een shirtje ofzo en 2 euro voor een broekje. Zit het kaartje er nog aan en is het ongedragen vraag ik er wat meer voor. Ondergoed/sokken e.d. gooi ik gewoon weg evenals beschadigde kleding.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  studiebol di 6 aug 2013 - 3:06

 De eerste hele kleine rompertjes en pakjes heb ik bewaard. Speciale shirtjes, zoals bij het wk of koninginnedag ook. Kleding die kapot is of vies/niet meer schoon te krijgen gooi ik weg.

De andere kleding heb ik eerst weggegeven aan een kennis die ook een tweeling kreeg ook twee meiden. Toen kregen we van haar een kadobon. Daarna zoekt mijn zus steeds wat uit, heeft een dochter die jonger is. De rest verkoop ik op marktplaats, maar dat loopt niet storm en eerlijk is eerlijk het ziet er vaak nog goed uit dat ik 1 euro gewoon te weinig vind. Heb ook wel is wat aan een collega van mijn moeder gegeven zij kende iemand die de kleding goed kon gebruiken dus dan vind ik dat prima. Laatst heb ik veel weggeven aan een vriendin die voor het goede doel op een snuffelmarkt ging staan.

 En elke keer als ik die bak met kleding zag staan dan dacht ik weer ik moet niet zoveel voor ze kopen....
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  kwak di 6 aug 2013 - 3:35

D haar kleding gaat eerst naar een vriendin met een dochter een jaar jonger en als ik ze weer terug krijg gaan ze naar vixen en daarna mag mijn schoonzus nog uitzoeken maar diens kieskeurig Wink.

De kleding van J gaat luce binnenkort krijgen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Parel di 6 aug 2013 - 4:15

Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 4:17

Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 4:19

Voorheen gaf ik alles weg. De laatste keer heb ik overal foto's gemaakt om te verkopen, we kunnen het geld momenteel erg goed gebruiken.
Ik heb er overigens weinig geduld voor, op marktplaats heb ik niks gezet, alleen hier op het forum.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Floor di 6 aug 2013 - 4:28

Linda schreef:
Parel schreef:Er is een site voor tienermoeders, mijn vriendin heeft daar een advertentie op gezet en dat meisje wat het kwam halen was zó dankbaar, heel aandoenlijk.

Welke site was dat?

 Wil ik inderdaad ook wel weten.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  L!ND@ di 6 aug 2013 - 4:31

Hier ligt alles op zolder, ik kan het op de één of andere manier nog niet weg doen Embarassed ...
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Linda di 6 aug 2013 - 4:34

L!ND@ schreef:Hier ligt alles op zolder, ik kan het op de één of andere manier nog niet weg doen Embarassed ...

Haha erg hè!
Ik heb wat kleding van zoon ook met pijn in m'n hart verkocht. Maar het wordt er op zolder niet mooier op en het stapelt zich alleen maar op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleding waar je kindje is uitgegroeid Empty Re: Kleding waar je kindje is uitgegroeid

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum