Gelukkig in je relatie
+46
rapa nui
Paper Crown
Sarah1985
Rush
Feline
Charles
Purpleflower
Shopaholic
Fortissimo
Victoria-
minoessepoes
Petteflet
Lejow
Lady4
Rouxxxe
Arwyn
Framboos
Niekol
Ooh La La!
Stuiterbal
_Liv
Puggle
Razz
Bosjesvrouw
Pineco
Parisienne
Curious
Moira
Exogenesis
Katrien
Shisha
Mermaid
Aziraphale
Tania
Harrison
Marin
Destino
Mamsie
Davinia
Joan
LDJ
Maple
Artemis
Punk'd
Engelse Drop
Lot
50 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Gelukkig in je relatie
+1Rouxxxe schreef:Ja, ik ben gelukkig in mijn relatie. Er zijn heus wel eens momenten dat het gras bij de buren groener lijkt, en dat andere het leuker, beter of gezelliger hebben. Maar dan komt er altijd weer snel een moment dat ik me realiseer dat ik blij ben en mag zijn met mijn relatie
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Wat jammer dat het zo gaat Niekol. Heb je met hem besproken dat jij het niet fijn vindt zo? Tuurlijk moet je je eigen ding kunnen blijven doen, maar zoals je het nu beschrijft klinkt het een beetje alsof je op de 2e plaats komt.
In ieder geval hoop ik voor je dat hij nu wat meer initiatief gaat tonen!
In ieder geval hoop ik voor je dat hij nu wat meer initiatief gaat tonen!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Over het algemeen ben ik intens gelukkig met onze relatie. En ondanks dat ik het trouwen meer zag als een "zakelijke" overeenkomst heeft het toch een extra dementie gegeven aan onze relatie en de laatste tijd ben ik gelukkiger dan ooit. We zijn nu ruim 8 jaar samen en 5maanden getrouwd.
Maar ik heb ook wel minder gelukkige tijden gehad. Dat viel vaak wel samen met bijvoorbeeld werkstress voor 1 van ons beide. Hele hectische schema's en weinig tijd voor elkaar en een overall ongelukkiger gevoel. Ik heb vooral gemerkt dat het bij ons belangrijk is dingen samen te doen, tijd voor elkaar te maken. Dat kan varieren tussen op vakantie gaan samen of een avondje series op de bank kijken. Maar vooral elkaar niet uit het oog verliezen! Met twee fulk-time banen een huishouden en een sociaal leven is dat er toen we net werkte nog weleens bij in geschoten. Nu hebben we daar een betere balans in gevonden.
Ik ben benieuwd hoe dat in de toekomst met kinderen bijvoorbeeld zal zijn.
Maar ik heb ook wel minder gelukkige tijden gehad. Dat viel vaak wel samen met bijvoorbeeld werkstress voor 1 van ons beide. Hele hectische schema's en weinig tijd voor elkaar en een overall ongelukkiger gevoel. Ik heb vooral gemerkt dat het bij ons belangrijk is dingen samen te doen, tijd voor elkaar te maken. Dat kan varieren tussen op vakantie gaan samen of een avondje series op de bank kijken. Maar vooral elkaar niet uit het oog verliezen! Met twee fulk-time banen een huishouden en een sociaal leven is dat er toen we net werkte nog weleens bij in geschoten. Nu hebben we daar een betere balans in gevonden.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Zo is het ook bij mij! Zolang er ook nog wel eens dagen zijn dat ik mijn vriend mis en niet kan wachten hem weer te zien terwijl we samenwonen en elkaar dus elke dag zien. Zit het denk ik wel goed.Rouxxxe schreef:Ja, ik ben gelukkig in mijn relatie. Er zijn heus wel eens momenten dat het gras bij de buren groener lijkt, en dat andere het leuker, beter of gezelliger hebben. Maar dan komt er altijd weer snel een moment dat ik me realiseer dat ik blij ben en mag zijn met mijn relatie
Victoria-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Hihi, aparte gewaarwording?minoessepoes schreef:Over het algemeen ben ik intens gelukkig met onze relatie. En ondanks dat ik het trouwen meer zag als een "zakelijke" overeenkomst heeft het toch een extra dementie gegeven aan onze relatie en de laatste tijd ben ik gelukkiger dan ooit. We zijn nu ruim 8 jaar samen en 5maanden getrouwd.
Ik ben onwijs gelukkig in mijn relatie. Natuurlijk zijn er af en toe meningsverschillen en het kan soms ook wel flink knallen tussen ons, maar dat is niet langer dan 2 uur, dan hang ik alweer om zijn nek ;)Ik kan echt niet wachten om met hem te mogen trouwen! En helemaal niet sinds ik weet dat hij in eerste instantie van plan was om mij ten huwelijk te vragen toen we in Barcelona waren.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Altijd? Als in de zin van elke dag? Nee dat niet. Denk dst iedereen wel zo ervaart in een relatie dmv een ruzie/discussie dat je dan echt niet "gelukkig" bent.
Al kan ik mijn man ook voor geen goud missen hoor...al is dat soms voor even wel anders geweest.
Al kan ik mijn man ook voor geen goud missen hoor...al is dat soms voor even wel anders geweest.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ook ik ben de laatste maanden niet meer gelukkig in mijn relatie.
Dacht eerst dat het kwam omdat ik niet lekker in mijn vel zat.
Maar begin nu te twijfelen of onze relatie wel goed is.
Dacht eerst dat het kwam omdat ik niet lekker in mijn vel zat.
Maar begin nu te twijfelen of onze relatie wel goed is.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Wat jammer PF! Komt dat ook door jouw kinderwens en die van M. Niet ?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Misschien een heel klein beetje. Maar zoals onze relatie nu is, wil ik geen tweede kindje.Shopaholic schreef:Wat jammer PF! Komt dat ook door jouw kinderwens en die van M. Niet ?
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Idem ! Mannen ook heLejow schreef:Ja, dat geldt hier ookLady4 schreef:Ja, ik ben gelukkig in mijn relatie. Al kan ik hem soms wel achter het behang plakken.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik ook op deze manier! Haha! En we zijn vandaag precies 3 jaar getrouwd.Stuiterbal schreef:Idem ! Mannen ook heLejow schreef:Ja, dat geldt hier ookLady4 schreef:Ja, ik ben gelukkig in mijn relatie. Al kan ik hem soms wel achter het behang plakken.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Gefeliciteerd Charles!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Thanx! Ik kwam erachter omdat facebook me eraan herinnerde .
Charles- Kletskop
Haha Charles, gefeliciteerd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahaha.. ben benieuwd of je man het ook weet
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik heb 'm een sympathiek appje gestuurd maar die heeft ie nog niet gelezen haha. En vanavond ga ik eten met een kennis dus we zien elkaar niet eens.Feline schreef:Hahaha.. ben benieuwd of je man het ook weet
Charles- Kletskop
ik ben niet gelukkig in mijn relatie. De laatste tijd al niet. Het begon in de vakantie goed hoe langer we samen waren hoe meer ik me begon te irriteren flinke ruzie gehad heb zelfs nog gezegd dat ik wilde scheiden. Man zei toen nee wil ik niet wil je niet kwijt. Maar toch na al die jaren kan ik hem niet vergeven wat die jaren geleden gedaan heeft. En ik wil het wel maar lukt gewoon niet.
Kortom ik hoop dat het eens beter blijft gaan tussen ons. En dat de zon hier weer eens gaat schijnen
Kortom ik hoop dat het eens beter blijft gaan tussen ons. En dat de zon hier weer eens gaat schijnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wat heeft hij dan gedaan?Sarah1985 schreef:ik ben niet gelukkig in mijn relatie. De laatste tijd al niet. Het begon in de vakantie goed hoe langer we samen waren hoe meer ik me begon te irriteren flinke ruzie gehad heb zelfs nog gezegd dat ik wilde scheiden. Man zei toen nee wil ik niet wil je niet kwijt. Maar toch na al die jaren kan ik hem niet vergeven wat die jaren geleden gedaan heeft. En ik wil het wel maar lukt gewoon niet.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat vervelend Sarah . Wat heeft hij gedaan dan? Sterkte!
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
dat zet ik hier liever niet neer. Maar hij is in ieder geval niet vreemd gegaan
Sarah1985- Ratel
Nee ik dat dacht ik ook niet maar er zijn meer redenen natuurlijk waarom je iemand iets niet kan vergeven. Sterkte, en scheiden, zou dat alles beter maken?Sarah1985 schreef:dat zet ik hier liever niet neer. Maar hij is in ieder geval niet vreemd gegaan
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
nee dat zal het zeker niet beter maken zou niet eens weten waar ik heen moet. Verdien niet genoeg om alleen te wonen. Dus geen optie. En diep in mijn achterhoofd wil ik het niet eens.
Sarah1985- Ratel
Sarah: en therapie? Je hebt het er nu best al lang over dat je je niet gelukkig voelt. Maar als je ook niet bij hem vandaan wilt is dit misschien wel verstandig.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Hmm... financiele redenen mogen niet de reden zijn dat je blijft. Het kán zwaar zijn maar als het je gelukkig zou maken dan moet je het doen. Als het in je achterhoofd speelt dat je hem niet kwijt wil dan zou ik toch relatietherapie overwegen. Blijkbaar heeft wat hij dan ook gedaan heeft, jullie vertrouwensband in de weg staan. Los je dat niet écht op, dan drijft het jullie toch verder uiteen. Hoe zeer je het misschien ook niet wil.Sarah1985 schreef:nee dat zal het zeker niet beter maken zou niet eens weten waar ik heen moet. Verdien niet genoeg om alleen te wonen. Dus geen optie. En diep in mijn achterhoofd wil ik het niet eens.
Sterkte!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Hier op dit moment wat ups en downs, ik hou echt super veel van hem, maar ik erger me steeds vaker aan dingen die niet gebeuren en ik eigenlijk voor hem ook alles moet regelen. Ik ben zelf in therapie, nieuwe medicatie ook 24 uur in de week aan het werk, dus heel hard bezig om alles voor mezelf op orde te krijgen en ik geloof dat hij dat niet echt inziet dus hij denkt en doet niet altijd mee.
Ik denk ook dat ik dit aan ga kaarten bij mijn psycholoog en misschien zelfs wel tot relatietherapie over wil gaan, want ik merk ook veel onbegrip van zijn kant. Dus nee, ik ben niet altijd gelukkig in mijn relatie.
Ik denk ook dat ik dit aan ga kaarten bij mijn psycholoog en misschien zelfs wel tot relatietherapie over wil gaan, want ik merk ook veel onbegrip van zijn kant. Dus nee, ik ben niet altijd gelukkig in mijn relatie.
Weetjewel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 152
Registratiedatum : 25-07-13
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij gelukkig in je relatie?
» n.a.v. gelukkig in relatie
» Gelukkig in relatie?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Gelukkig, wanneer ben jij dat?
» n.a.v. gelukkig in relatie
» Gelukkig in relatie?
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Gelukkig, wanneer ben jij dat?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: