moeite met blowen, accepteren of einde relatie
+18
Makamba
Razz
Printje
Nyx
Maple
Sea of Trees
Moira
Siem
Luce
Marsy28
Engelse Drop
Coco
Joan
Barbabella
nina
Shisha
Punk'd
limbogirl82
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie
Een keer is niet erg. Op een feestje ofzo. Ik heb het dan trouwens wel over drank. Als het maar niet wekelijks gebeurd.
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Razz schreef:Een keer is niet erg. Op een feestje ofzo. Ik heb het dan trouwens wel over drank. Als het maar niet wekelijks gebeurd.
Dit dus, dan heb ik het ook over drank. Drugs vind ik een grote no no altijd al en nu m kinderen nog meer. Een drankje op zijn tijd oké, maar ook niet teveel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Hè wat naar dat het uit is.
Waren jullie allang samen?
Toch klinkt het alsof er meer achter zit.
Neem het jezelf niet kwalijk hoor, dat je hier een probleem om hebt gemaakt. Dat is gewoon deel van wie je bent. Dat is niet goed of fout.
Waren jullie allang samen?
Toch klinkt het alsof er meer achter zit.
Neem het jezelf niet kwalijk hoor, dat je hier een probleem om hebt gemaakt. Dat is gewoon deel van wie je bent. Dat is niet goed of fout.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Nyx schreef:Printje schreef:Razz schreef:Printje schreef:Ik ben sowieso helemaal anti drugs wat het dan ook is. Iemand die iets gebruikt daar zou ik meteen op afknappen.
+1, hetzelfde als hij iedere week straal bezopen zou zijn.
Precies dat ook, ik vond het als puber ook allemaal helemaal niets maar als een volwassen man altijd zou blowen/ drinken nee dank je wel, daar knap ik echt zo op af.
Eigenlijk vraag ik me dan wel af hoe jullie het dan wel zien? Geheel onthouders of af en toe toch even uit de ban springen?
Snap wel dat het met kinderen anders is, en zou geen kind één verslaafde ouder toewensen, maar soms is het toch ook fijn om gewoon even los te gaan?
Ik ben het heel erg eens met Printje en SoT. Om even op je stelling in te gaan. Voor mij persoonlijk is het niet fijn om even los te gaan. Ik heb dat niet nodig en vind het eerder vervelend dan leuk. Dat is voor iedereen anders.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Jammer dat het zo gelopen is TO!
En ik kan ook een avondje los gaan zonder wat gebruikt/gedronken te hebben. Juist nu ik bijna niks meer drink heb ik dat. Voorheen kon ik alleen lol hebben als ik dronk, dacht ik.. Maar dat is totaal niet zo!
En ik kan ook een avondje los gaan zonder wat gebruikt/gedronken te hebben. Juist nu ik bijna niks meer drink heb ik dat. Voorheen kon ik alleen lol hebben als ik dronk, dacht ik.. Maar dat is totaal niet zo!
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik vind het een ontzettende afknapper als iemand blowt. Mijn ex heeft ook geblowd (ook ruim zijn puberteit al voorbij en toch nog doen) en mede daardoor is de relatie ook stuk gelopen. Ik kan er niet mee leven dat iemand zo'n onverantwoorde keuze maakt.
Daarnaast vind ik ook de lang termijn gevolgen die kunnen voorkomen zeer heftig en als dan nog steeds het blowen belangrijker is, dan past dat niet bij mij.
Daarnaast vind ik ook de lang termijn gevolgen die kunnen voorkomen zeer heftig en als dan nog steeds het blowen belangrijker is, dan past dat niet bij mij.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Nyx schreef:Printje schreef:Razz schreef:Printje schreef:Ik ben sowieso helemaal anti drugs wat het dan ook is. Iemand die iets gebruikt daar zou ik meteen op afknappen.
+1, hetzelfde als hij iedere week straal bezopen zou zijn.
Precies dat ook, ik vond het als puber ook allemaal helemaal niets maar als een volwassen man altijd zou blowen/ drinken nee dank je wel, daar knap ik echt zo op af.
Eigenlijk vraag ik me dan wel af hoe jullie het dan wel zien? Geheel onthouders of af en toe toch even uit de ban springen?
Snap wel dat het met kinderen anders is, en zou geen kind één verslaafde ouder toewensen, maar soms is het toch ook fijn om gewoon even los te gaan?
Maar waarom moet dat altijd met een psycho actieve stof?? Waarom moet je dat perse tot je nemen, om los te kunnen gaan? Je fantasie kan je op andere manier prikkelen.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Printje schreef:Razz schreef:Een keer is niet erg. Op een feestje ofzo. Ik heb het dan trouwens wel over drank. Als het maar niet wekelijks gebeurd.
Dit dus, dan heb ik het ook over drank. Drugs vind ik een grote no no altijd al en nu m kinderen nog meer. Een drankje op zijn tijd oké, maar ook niet teveel.
Ik heb dit net zo. Mijn ex was ieder weekend bezopen. Echt verschrikkelijk.
Toen dat uit was had ik zoiets van dit wil ik nooit, maar dan ook nooooooit meer.
Gelukkig drinkt mijn man heel af en toe.
Met drugs zou ik dit net zo hebben.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
ik zou er ook niet mee om kunnen gaan en het zou een totale afknapper voor me zijn.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Mijn ex dronk bijna elke dag bier en in het weekend zich helemaal lazarus. Op zondag was hij brak en zei afspraken af, nou eens maar nooit meer. Ik snap ook niet dat iemand drank belangrijker kan vinden dan zijn relatie.
Mijn vriend drinkt wel, maar gewoon een paar biertjes. Daar heb ik geen moeite mee.
Mijn vriend drinkt wel, maar gewoon een paar biertjes. Daar heb ik geen moeite mee.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Hoe gaat het nu met je?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Moeite doen voor je relatie
» 'Blowen maakt dom'
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Ten einde raad!
» Moet ik dit accepteren?
» 'Blowen maakt dom'
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Ten einde raad!
» Moet ik dit accepteren?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: