Moeite doen voor je relatie
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Moeite doen voor je relatie
Een lastige.. ik doe momenteel te weinig moeite Dat ligt een beetje aan bepaalde situaties op dit moment, want onze relatie loopt nu niet altijd even lekker. Het voelt een beetje ieder voor zich. Dit ligt aan verschillende factoren, maar we zijn ervan overtuigd dat het goed komt
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Eigenlijk niet echt. Bijna alles gaat wel vanzelf. Ik probeer op te letten dat ik attent genoeg ben, maar eigenlijk kost dat ook bijna geen moeite. (dus bijvoorbeeld zorgen dat ik de was of afwas doe als ik toch hier thuis ben ofzo, dat soort kleine dingen). Maar verder hebben we eigenlijk nooit ergernissen. Wacht maar, tot we samenwonen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Pff even denken.
Qua huishouden niet echt. Wel kook ik meestal uitgebreid (voor ons samen). En haal ik de was wel eens af omdat ik dat fijner vind. Maar hem valt dat nauwelijks op
Ik ben dan meer van het lekker bij hem gaan zitten, beetje knuffelen of als hij enthousiast is over iets dit overnemen en ingaan op het onderwerp (terwijl ik het zelf een stuk minder interessant vind). Ik ben eigenlijk altijd blij voor hem op de momenten dat hij ergens enthousiast over is wat op hem van toepassing is.
Qua huishouden niet echt. Wel kook ik meestal uitgebreid (voor ons samen). En haal ik de was wel eens af omdat ik dat fijner vind. Maar hem valt dat nauwelijks op
Ik ben dan meer van het lekker bij hem gaan zitten, beetje knuffelen of als hij enthousiast is over iets dit overnemen en ingaan op het onderwerp (terwijl ik het zelf een stuk minder interessant vind). Ik ben eigenlijk altijd blij voor hem op de momenten dat hij ergens enthousiast over is wat op hem van toepassing is.
Gast- Gast
Door er voor hem te zijn. En dat kan zich op allerlei manieren uiten. Bijv. naar hem luisteren als hij met iets op zijn werk zit, hem eten en drinken brengen als hij Formule 1 kijkt, eens zijn lunchpakket klaarmaken.. Maar ook bijv. in bed. Ik kan er echt van genieten als ik aandacht aan hem besteed. Ik vind het ook namelijk erg leuk als dat omgekeerd is.
Gast- Gast
Tijd nemen voor elkaar om leuke dingen te doen, maar ook er voor elkaar zijn, zoals BoD ook zegt: vragen hoe je dag is, een luisterend oor bieden bij problemen, dat soort dingen.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Op dit moment door er voor hem te zijn, naar hem te luisteren en hem te steunen, en te zorgen dat alles hier thuis doorloopt, zodat als hij thuis komt, niks meer hoeft te doen en wel gewoon kleding heeft om aan te trekken, of gewoon wat te eten kan pakken.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» moeite met blowen, accepteren of einde relatie
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Vechten voor een relatie? Waar ligt de grens?
» Bang voor een relatie?
» Wat had je nooit gedacht te doen in je relatie?
» Relatie met iemand die niet 100% voor je kan gaan?
» Vechten voor een relatie? Waar ligt de grens?
» Bang voor een relatie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: