Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moeite met blowen, accepteren of einde relatie

+18
Makamba
Razz
Printje
Nyx
Maple
Sea of Trees
Moira
Siem
Luce
Marsy28
Engelse Drop
Coco
Joan
Barbabella
nina
Shisha
Punk'd
limbogirl82
22 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  limbogirl82 do 1 aug 2013 - 20:12

Hallo
Mijn vriend blowt (vrijwel dagelijks) en ik heb daar veel moeite mee. Hij begrijpt dat en zei ook te gaan minderen echter zie ik hier niet veel van terug en nu is er knallende ruzie. Daarnaast heb ik gisteren een opmerking over iets anders gemaakt die hem totaal verkeerd viel. Hij weet al vanaf begin dat ik anti drugs ben in mijn relatie. 
Ik vond hem leuk en dacht/hoopte dat ik een jointje wel kon accepteren maar elke keer als hij rookt voel ik me ontzettend rot.Ik kan hem hier geen duidelijke reden voor geven wat hij  nog lastiger vind, ik weet het ook niet. Het is meer zo van ik wil geen vriendje dat dagelijks blowt. Op vakantie rookt hij niet en hij zegt ook makkelijk zonder te kunnen waardoor ik soms beetje egoistisch denk dan kies voor je relatie daar heb je toch meer aan. 
Hij vindt dat ik het moet accepteren en dat begrijp ik. 
Hij is ook niet lui ofzo of wat dan ook en buiten dat gewoon echt een goede knul, ik heb nog nooit iemand gehad die zo goed voor me is. 
En ik baal ook gigantisch dat het me gewoon niet lukt mijn gevoel/gedachte te bedwingen als hij rookt. 
Misschien is de relatie nu wel uit, dat zei hij. Maar hij wil ook vanavond gaan eten en praten. 
Ik ben erg stijfkoppig en weet ook niet of ik dat wil, ergens heb ik zoiets van waarom weer een ellelange discussie erover als het toch over is. 
Als het uberhaupt nog goed komt hoe kun je dan leren zoiets te accepteren? Ik probeer al altijd te relativeren en eraan te denken hoe goed het verder allemaal is maar het lijkt wel of er een of ander groot vervelend gevoel over me heen komt zodra hij rookt..

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Punk'd do 1 aug 2013 - 20:21

Voor mij zou het het einde van de relatie zijn.

Mijn vriend heeft ook heel lang geblowd (4x per week ofzo, gelukkig nooit waar ik bij was) en ik vond dat vreselijk. Ik heb toen ook gezegt. Ik kan hier niet mee leven. Als je mij in je leven wilt houden zul je moeten stoppen en als je daar hulp bij nodig heb zal ik je helpen of een kliniek, weet ik het. Maar ik wil deze relatie niet.

Toen is hij gestopt (Nu iets van 1.5 jaar geleden denk ik). Hij wist ook wel echt dat ik het 100% serieus meende. Ik zei het niet tussen neus en lippen door.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Punk'd do 1 aug 2013 - 20:23

Het deed trouwens niets af aan onze relatie verder. Ik vond hem ontzettend leuk, lief etc. etc. Maar ik zie gewoon geen toekomst met iemand die zoveel blowt.

Het kost geld (natuurlijk zijn eigen geld maar dan nog, ik vind het zo zonde) en met eventueel kinderen later vind ik het gewoon helemaal niets. Daarnaast vind ik blowen gewoon echt onvolwassen. Ik vond hem gewoon ook niet meer aantrekkelijk omdat ik blowen onaantrekkelijk vind. Haha snap je het nog.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Shisha do 1 aug 2013 - 20:28

Hoeveel blowt hij dan op een dag? Mijn man blowt ook maar niet dagelijks. Meestal alleen in het weekend en soms als hij vrij is een keer doordeweeks. Hij heeft er geen last van in de zin dat hij lui/futloos/vervelend wordt dus ik heb er geen moeite mee. Daarnaast drink ik (nu dan even niet) in het weekend vaak een wijntje en mijn man drinkt dan weer helemaal niet.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  nina do 1 aug 2013 - 21:07

Ik denk niet dat je je moet afvragen hoe je het moet accepteren. Dan verleg je namelijk je grenzen en dat is echt niet goed.

Ik vind eigenlijk dat hij moet stoppen of in ieder geval drastisch moet minderen. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je moet stoppen. Misschien vreemd van mij, maar ik vind het echt iets puberaals.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Barbabella do 1 aug 2013 - 21:14

Ik snap niet zo goed wat er puberaal aan is. ( ik snap uberhaubt de ophef over blowen/blowers niet maargoed) en vind het raar als dat de reden is dat hij zou moeten stoppen. Zolang het zijn gedrag niet negatief beinvloed  wat is dan het probleem?
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Joan do 1 aug 2013 - 21:31

Eens met Punk'd!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Coco do 1 aug 2013 - 21:34

Waarom vind jij dat hij moet stoppen Nina? Moet iedereen na de puberteit dan ook stoppen met alcohol? Dan is alcohol drinken natuurlijk ook puberaal.


Laatst aangepast door Coco op di 13 aug 2013 - 1:37; in totaal 2 keer bewerkt
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  nina do 1 aug 2013 - 21:34

Barbabella schreef:Ik snap niet zo goed wat er puberaal aan is. ( ik snap uberhaubt de ophef over blowen/blowers niet maargoed) en vind het raar als dat de reden is dat hij zou moeten stoppen. Zolang het zijn gedrag niet negatief beinvloed  wat is dan het probleem?

 Ach ik zou al moeite hebben met roken. Dus ik ben misschien niet zo'n goede referentiekader.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  nina do 1 aug 2013 - 21:35

Coco schreef:Waarom vind jij dat hij moet stoppen Nina? Moet iedereen na de puberteit dan ook stoppen met alcohol? Dan is alcohol drinken natuurlijk ook puberaal.
Mijn man blowt dagelijks voor het slapen gaan. Niemand die daar last van heeft hoor.

 Nee je hebt gelijk, mijn beeld is een beetje beperkt. Ik kan het namelijk ook niet zo goed uitleggen, het is meer een gevoel. En puberaal omdat ik mijn leerlingen ook zoveel zie blowen of merk dat ze het doen en ze daardoor vaak zo suf zijn enzo.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Coco do 1 aug 2013 - 21:40

Maar niet iedereen wordt er suf van natuurlijk. En van je leerlingen is overdag natuurlijk. Dat is wel iets anders als in de avond, wanneer je niet meer hoeft te presteren mbt studie of werk. Een normaal mens drinkt ook geen alcohol tijdens werk, school of college.
Ik zat als puber ook weleens in de klas met 2 breezers laughcry Op tijdens de lunchpauze. Dat is niet te vergelijken met een biertje/wijntje/jointje voor de tv.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Joan do 1 aug 2013 - 21:41

Ik vind het ook puberaal en onaantrekkelijk, daar is toch niets mis mee dat ik dat vind? Iedereen stelt toch andere 'eisen' aan zijn of haar partner?
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Coco do 1 aug 2013 - 21:43

Limbogirl, blowde hij al toen jullie een relatie kregen of is hij dat daarna pas gaan doen? In het eerste geval vind ik namelijk niet dat je er moeilijk over moet doen. Tenzij het de hele dag door gebeurt en hij onder invloed werk, rijdt etc.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Coco do 1 aug 2013 - 21:45

Natuurlijk mag dat Joan. Zegt toch niemand dat dat niet mag?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Engelse Drop do 1 aug 2013 - 22:15

Mijn vriend rookt en ik zou liever zien dat hij stopt, alleen kun je dit niet afdwingen. Het is een verslaving en van een verslaving moet iemand zelf zien af te komen, dit kun je niet forceren. Natuurlijk kun je wel je eigen grenzen stellen en zeggen: ik wil niet samen zijn met een roker/blower, dan kan je vriend de keuze maken wat zijn verslaving hem waard is. Zelf heb ik niet zo'n harde grens. Ik vind het vervelend dat hij rookt, maar het is voor mij nooit een reden geweest de relatie te beëindigen. Ook omdat ik inzie dat ieder mens wel bepaalde gewoontes heeft die niet positief zijn. De ene hangt voor de televisie met een bak ijs, de ander sluit zich op met een computerspel, of verdwijnt in zijn smartphone, of op een forum. 

Als blowen voor jou een harde grens is, dan moet je dat aangeven en dan ook echt 100% op je grens staan en weten dat dit de consequentie kan hebben dat je hem kwijt bent. Als blowen voor jou geen harde grens is, dan moet je hem accepteren met al zijn slechte gewoontes erbij en onderzoeken waarom het jou zo'n slecht gevoel geeft en of dit terecht is. Kloppen de beelden die jij hebt van blowers wel? Zou je er ook anders tegenaan kunnen kijken?

Aan jou de keuze of je gaat voor de harde grens, of niet. Maar maak wel die keuze, anders is het voor beide partijen vervelend.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Marsy28 do 1 aug 2013 - 22:19

Mijn ex was verslaafd aan wiet en daar heb ik ontzettend last van gehad. Hij werd suf en depressief van dat spul, rookte elke dag en kon echt niet meer zonder slapen. 


Toen ik mijn huidige vriend kreeg had ik dus ook veel problemen met zijn blowen. Maar goed, buitenlanders in Nederland gaan graag naar een coffeeshop zolang ze in Nederland zijn, en hij stopte voor mij. Dat vond ik ook weer niet fijn, wilde hem graag het voordeel van de twijfel geven. Dus rookte hij af en toe, beetje gulden middenweg. Maar nu zijn we 2,5 jaar verder en heb ik er helemaal geen moeite mee. Hij heeft periodes, vooral in deadlines als het op zijn boeken/scripts aankomt, dat hij dagelijks blowt maar nooit als wij iets gepland hebben of als hij moet werken (wisselend rooster). Nu is zijn zakje wiet weer op (kost hier ook fortuin en moeilijk te krijgen) en stopt hij weer voor een paar weken, om niet afhankelijk te raken. Nu ik zie hoe volwassen hij ermee omgaat, heb ik er ook vrede mee. Ik vind veelvuldig drinken ook niet goed en elke dag teveel suiker ook niet. Zolang er niet 'te' voor staat, heb ik er geen moeite (meer) mee. Het hangt dus ook wel van de persoon af. En het is nu zoveel rustiger nu ik het geaccepteerd heb in mijn hoofd. 


Ik snap de zin dat je geen blowende vriend wil. Dat herken ik heel erg. Maar ach, een ieder heeft zijn zondes, het enige wat mijn vriend heeft is blowperiodes. Ik zou het rotter vinden als hij sigaretten rookt, altijd die stank om hem heen - bah. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Luce do 1 aug 2013 - 22:38

Het gaat niet over het gevoel van een ander, het gaat om wat voor gevoel jij er bij hebt . En jij kan het niet accepteren. Dus dan zitten daar consequenties aan vast. Of jij verbreekt de relatie of hij stopt met blowen..
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  limbogirl82 do 1 aug 2013 - 22:39

Ik kan niet plaatsen waarom ik het zo moeilijk vindt, mijn vriend denkt dat het met mijn ex te maken heeft die ook dagelijks blowde maar dan nog meer en ook echt lui was. Ik denk van niet. Mijn ex en hij zijn sowieso heel verschillend. Mijn ex was ook erg egoistisch, leefde voor zijn werk, deed verder niets, was er meer niet als wel voor me, deed in huis niets etc. 
Mijn vriend doet juist heel veel voor me. Houdt rekening met me, staat met me op indien nodig of wenselijk, vraagt altijd naar me, helpt me veel gewoon echt een lieverd. Deze dingen probeer ik me dan ook te bedenken als hij blowt en toch komt dat rotgevoel, kon ik dat maar uitschakelen. 

Ik realiseer me heel goed dat je mensen niet moet veranderen, accepteren etc. Dat is ook niet wat ik wil. Hij blowt dagelijks 1 of 2. Hij functioneert gewoon , weet wat die doet, is niet lui, is niet vervelend onder invloed. Ik heb hem wel de indruk gegeven dat alleen stoppen goed genoeg is. 
Het is nu ook gewoon zo denk ik, dat we net terug zijn van vakantie (waar hij dus hele week niet blowde en zegt daar ook geen moeite mee te hebben) hij zou minderen maar zodra we terug waren ging die meteen halen en ook nog meer als normaal. En dus meteen roken en dag erna weer. Dus ipv minder zag ik hem weer dagen achter elkaar roken en hij had meer gehaald als normaal wat ik tegenstrijdig vond omdat over minderen was gesproken. 
Hij gaf aan dat ik hem geen kans gaf want hij zou heus niet volgende week weer nieuwe halen. 

En ja ik wist vantevoren dat hij blowde, dus ja ik had misschien direct moeten beslissen er niet aan te beginnen ik dacht ook bewust; ach gezien hij zo gewoon echt een goede gast is kan ik het misschien accepteren alleen faal ik daar dus gigantisch in, op de een of andere manier kom ik dat vervelende gevoel niet kwijt. 
Ik begrijp zijn boosheid ook wel.
Hij zei dat het over was maar wil wel praten, ik ben dan eigenlijk weer zo stijfkoppig dat ik zeg nee als het over is hoef ik niet weer uren erover te praten (gister/vannacht in emotie en boos nog heel wat heen en weer ge-app slecht eigenlijk). Hij wilde ook gaan eten vandaag. Nu wil ik hem gewoon heel graag zien al ben ik aan andere kant nog steeds opgefokt.

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Luce do 1 aug 2013 - 22:47

Ik had hetzelfde , alleen met roken. Mijn man rookte erg veel, maar kon ook rustig zonder. Ik kon daar ook niet mee omgaan. Roken kost veel geld en is gewoon enorm ongezond. 
Hij wilde zelf al wel stoppen, maar had niet genoeg stimulans gehad voor mij. Uiteindelijk is hij gestopt gelukkig. Ik weet ook niet of ik door was gegaan met de relatie als hij wel had doorgerookt toen. Het onderwerp ligt bij mij gevoelig, ik kende iemand die vroeg aan
longkanker is overleden en heel veel heeft gerookt. Daarbij een gezin met 3 kinderen achter liet. En mijn stiefvader heeft op het randje van de dood gelegen omdat zijn aders dicht geslikt waren door het roken en vet eten.

Het was voor mij toen gewoon geen optie om een gezin te stichten met iemand die zo rookte. Kan een ander onzin vinden, maar het was mijn gevoel en dat moet goed zitten.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Siem do 1 aug 2013 - 22:53

Ik sluit me aan bij luce. Het gaat er niet om wat anderen van blowen vinden en ook niet hoe hij functioneert. De vraag die je je moet stellen is simpel: wil je een relatie met iemand die blowt? Zo nee, dan zijn er zoals gezegd 2 opties uit elkaar gaan of hij stopt. Meerdere smaken zijn er in dat geval niet..

Ik zou het ook niet kunnen maar daar ligt ook een persoonlijke reden aan ten grondslag en sommige mensen zullen dat bekrompen vinden en dat is prima maar voor mij is dit gewoon een breekpunt

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Moira vr 2 aug 2013 - 0:06

Helemaal eens met Luce en Siem! Dat andere mensen blowen wel accepteren heeft niks met jouw situatie en bijkomende gevoelens te maken. Het feit dat je dit topic opende zegt ook wel dat het je toch wel hoog zit. Dus ik zie ook alleen de optie uitmaken of stoppen met blowen.

Puur naar mezelf kijkend, zou ik het ook echt een dealbreaker vinden. Blowen/roken is gewoon slecht voor je en ik heb al te veel mensen eraan verloren.. Dus dan wil ik mij niet binden aan iemand die het wel regelmatig doet.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Gast vr 2 aug 2013 - 3:27

Jij hebt er moeite mee en dat mag ook. Als hij zijn relatie beëindigt omdat hij niet wil stoppen zegt dat eigenlijk ook heel veel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Engelse Drop vr 2 aug 2013 - 5:02

Ik vraag me dan wel af hoe jullie staan ten opzichte van andere gewoontes die ongezond zijn. Altijd alles met de auto doen en jezelf geen lichaamsbeweging gunnen is ook ongezond, net als weinig buiten komen en veel vette/zoete/zoute happen naar binnen wereken. Overgewicht is ook ongezond, is dat dan ook een dealbreaker? En als iemand bijvoorbeeld zijn gezondheid op het spel zet door een hobby te hebben, zoals bergbeklimmen of motorrijden, zou je met zo iemand dan ook geen relatie willen hebben?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Sea of Trees vr 2 aug 2013 - 5:04

nina schreef:

Ik vind eigenlijk dat hij moet stoppen of in ieder geval drastisch moet minderen. Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je moet stoppen. Misschien vreemd van mij, maar ik vind het echt iets puberaals.

 Ik vind dat ook idd.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Sea of Trees vr 2 aug 2013 - 5:06

Engelse Drop schreef:Ik vraag me dan wel af hoe jullie staan ten opzichte van andere gewoontes die ongezond zijn. Altijd alles met de auto doen en jezelf geen lichaamsbeweging gunnen is ook ongezond, net als weinig buiten komen en veel vette/zoete/zoute happen naar binnen wereken. Overgewicht is ook ongezond, is dat dan ook een dealbreaker? En als iemand bijvoorbeeld zijn gezondheid op het spel zet door een hobby te hebben, zoals bergbeklimmen of motorrijden, zou je met zo iemand dan ook geen relatie willen hebben?

 Wat hebben die andere gewoontes ermee te maken? TO heeft er moeite mee dat haar vriend blowt, en dat snap ik heel goed. Net zoals je er ook moeite mee kan hebben dat je partner rookt of regelmatig drinkt. Het is ieder voor zich, de 1 accepteert het wel en de ander niet.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

moeite met blowen, accepteren of einde relatie Empty Re: moeite met blowen, accepteren of einde relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum