Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrije tijd met kinderen

+17
SarahKey
Mrs. Jansen
kwak
Mamsie
CCC
Twellie
Silke
studiebol
Printje
Bluestar
Annie24
Aoi
Linda
Nijntje
Knillis
Tania
_Lana_
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  SarahKey zo 28 jul 2013 - 19:54

Ik werk op maandag en dinsdag. Maandagmiddag, en dinsdag vanaf 11:00 uur. S is gewoon 2 hele dagen bij de gastouder vanaf 9 uur.
Vanaf woensdag ben ik vrij. Woensdag is meestal mijn schoonmaakdag en slaapt S flink wat bij.
Wel ga ik dan even een rondje fietsen of wandelen en boodschappen doen.
Echt weg ga ik meestal op donderdag en vrijdag. Ik onderneem veel alleen met hem door de weeks. Naar het dierentuintje, ballenbak, speeltuin, kinderboederij, even de markt over, bij het viaduct kijken, naar de boederij etc
In het weekend is mijn man ook vrij en dan gaan we vaak wat met ons drietjes wat doen. Zwemmen is bijvoorbeeld iets wat ik niet alleen doe met hem. Als ik er nu al aan denk zweet ik al Laughing Wink 
Op visite ga ik ook gewoon alleen met hem, alleen tja stilzitten zit er niet bij dus ik blijf wel in de weer. Dus soms spreek ik juist af als S bij papa is.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Artemis zo 28 jul 2013 - 21:10

Ik werk 28 uur, maar onregelmatig. Als ik thuis ben zijn mijn kinderen vaak weg naar een vriendje of er speelt er een bij ons. Toen ze kleiner waren ging ik elke dag wel even de deur uit, al was het maar een rondje park en supermarkt. 

Nu doen we regelmatig een spelletje samen, of we gaan wandelen of naar de kinderboerderij of fietsen en een ijsje halen. Maar ze spelen ook gewoon heel veel alleen, dus ik zie ze soms halve dagen niet smile
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Bolleke zo 28 jul 2013 - 21:25

Doordeweeks doen we niet heel veel leuke dingen, soms lopen we na school even naar het dorp. Maar met mooi weer speelt hij meestal buiten met vriendjes of ergens binnen, of hier thuis met vriendjes of gewoon alleen.
In het weekend doen we wel vaak leuke dingen, naar de dierentuin, naar vrienden of familie met kinderen op bezoek, of thuis gezellig spelletjes, of samen tv kijken.
Maar Christian amuseert zich gelukkig heel goed zelf dus hij wil vaak niet eens iets samen doen.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Puggle zo 28 jul 2013 - 21:28

Ik werk 21 uur, 2,5 dag. Op de dagen dat ik vrij bent ga ik altijd wel weg. Even om boodschappen, of naar mijn moeder. Vaak naar de stad of met l. Of met mijn moeder erbij. Meestal op donderdag op de thee bij mijn vriendin en haar 2 kindjes. Verder niet veel met vriendinnen in de week omdat die werken.
Als gezin zijn we alleen op zondag samen vrij. Mijn man en ik werken allebei altijd op zaterdag.
Op zondag gaan we ook meestal weg om wat te doen. Van shoppen tot fietsen enz.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Caroow zo 28 jul 2013 - 22:59

Ik werk 20-25 uur over 5 dagen, waarvan 2 keer 's avonds laat en 2 keer 's morgens vroeg. Ben dus heel veel thuis met R, vriend werkt ook vaak 's avonds en dus zijn we overdag ook vaak met z'n drietjes.

Als ik alleen met hem ben ga ik op visite bij mensen, naar de kinderboerderij, eendjes of hertjes brood geven, naar de stad en naar meetings Very Happy Met z'n drieën gaan we vaak wandelen, zwemmen, op bezoek bij familie of naar de stad.

Ik doe elke dag wel iets met R, behalve als het zulk snertweer is als nu. Mijn vriend doet vrijwel nooit iets alleen met R.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen - Pagina 2 Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum