Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij graag in je vrije tijd?

+10
dolfijntje24
SoGood
Marin
Pompoen
bolus26
Caresses
PluDan
Snack a Jack
Lejow
Jeanette
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Jeanette di 7 feb 2012 - 0:11

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Ben je echt iemand van het stappen of blijf je liever thuis en doe je graag wat anders?

Ik vind het heerlijk om in het weekend op stap te gaan. Verder vind ik het heerlijk om met vriendinnen af te spreken en wat leuks te gaan doen. Ook ben ik gek op sauna's, dus dat doen we ook geregeld.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Lejow di 7 feb 2012 - 0:23

Ik ben absoluut geen staptype. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, of om lekker naar de bios te gaan, of uit eten.
Bowlen vind ik ook altijd erg leuk om te doen.
Meestal ben ik vooral blij dat het weekend is, en ik niets hoef en aan mijn slaap toekom haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Snack a Jack di 7 feb 2012 - 0:24

Ik ben nu zo van het stappen. Ik vind het heerlijk om met vrienden af te spreken en dan lekker te gaan eten en te borrelen. In de winter speel ik in mijn vrije tijd veel World of Warcraft. In de lente en zomer ben ik veel in de tuin te vinden of lekker op een terras.
Snack a Jack
Snack a Jack
Prater
Prater

Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  PluDan di 7 feb 2012 - 0:26

De tijd van het stappen heb ik wel gehad.
Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, lekker bij mijn vriend en dieren.
Verder vind ik het leuk om met vriendinnen en vrienden te borrelen.
Uitslapen vind ik heerlijk en een beetje aan knooien in huis ook.
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Caresses di 7 feb 2012 - 0:34

Het stappen heb ik wel gehad, in de zomer naar festivals vind ik fijn.
Verder hou ik wel van shoppen, in de zomer lekker met vrienden op een kleedje in het park hangen, af en toe biosje of uit eten. Ook heerlijk om naar welness/sauna te gaan, dat moet ik echt vaker doen!
Vind het ook heerlijk om thuis te zijn, lekker lezen (tijdschrift/boek), foto's bewerken, tekenen, eten maken, visite, tutten, enz.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:35

Ik vind het wel leuk om dingen te ondernemen, wat maakt mij eigenlijk niet zoveel uit.

Nu het zo koud is buiten vind ik het ook heerlijk om lekker te forummen, tv te kijken, te Wii-en haha. Ik heb het niet op kou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:36

Ehmm van alles! Vind veel dingen leuk en als je vraagt of ik mee ga ben ik 9 van de 10 keer van de partij. Maar lekker thuis op de bank met een kaarsje, hapje en drankje vind ik ook leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  bolus26 di 7 feb 2012 - 0:38

in de zomer ga ik wel graag naar t terras en zijn er hier in de buurt een aantal feesten/festivals waar ik heen ga.

in de winter ga k meer naar de bios of lunchen/uit eten met vrienden enz.

momenteel zijn we had aan t sparen voor ons huis dus blijven we meer thuis.



verder sport ik 2 a 3 keer per week, zit bij een musical vereniging en zing ik (momenteel even) in een band
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Pompoen di 7 feb 2012 - 6:01

Uitgaan is niet mijn ding, maar eigenlijk meer omdat ik tegen de tijd dat dat echt begint meestal wel naar bed wil ;-). Ik ga eens in het jaar helemaal los, desnoods met kruk. En verder ga ik graag wat drinken of naar de bios en uit eten vind ik ook super. Maar 't gebeurt niet zo vaak.

Verder zing ik in mijn vrije tijd bij een koor en heb ik zangles, ben ook echt gek op zingen en doe dit pas een jaar maar heb het helemaal ontdekt (maar ben verder niet heel goed ofzo hoor).

En daarnaast ben ik altijd op creatief vlak met 1001 dingen bezig, nu met haken, maar ook andere dingen maak ik. Glasschilderen, een cadeautje maken, Textielschilderen, illustreren. Dat laatste is alleen een beetje half vrije tijd half professioneel. Ik doe het nu meer voor de lol, maar verdien er soms ook wel wat mee.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Marin di 7 feb 2012 - 6:05

Rustig thuis zijn, internetten, lezen, fotograferen, met m'n vriend leuke dingen doen, koken.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 6:06

Ik vind uitgaan erg leuk maar mijn vrienden houden er niet zo van helaas. Ook lukt het niet zo vaak, beperkt budget. Ik ga heel vaak in de stad wat drinken met vrienden, of ik ga film kijken bij iemand of een stuk fietsen smile Ik vind stom om dan zonder doel te gaan fietsen dus dan ga ik meestal naar de stad fietsen, is best eindje fietsen, en dan weer terug :P Ik doe ook wel eens uitgebreid koken samen, alleen vind ik dat nooit zo leuk maar samen wel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  SoGood di 7 feb 2012 - 6:32

Winkelen
Luchen/etentjes/borrelen met vriend/vrienden/vriendinnnen
Bioscoop
Stappen
Filmpjes op de bank of in bed
Lekker koken samen met vriend
Lange wandeling maken met mijn hond
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  dolfijntje24 di 7 feb 2012 - 7:50

Lejow schreef:Ik ben absoluut geen staptype. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, of om lekker naar de bios te gaan, of uit eten.
Bowlen vind ik ook altijd erg leuk om te doen.
Meestal ben ik vooral blij dat het weekend is, en ik niets hoef en aan mijn slaap toekom haha

+1. Vooral op vrijdagavond wil ik nergens naartoe en lekker bankhangen. Heerlijk. Mijn ideale avond.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Bliss di 7 feb 2012 - 8:07

- wat drinken in de stad
- de kroeg in/dansen
- op de bank voor de tv hangen
- forummen
- sporten
- slapen
- lezen
- films kijken
- naar de bios
- naar festivals
- terrasje pakken
- Italiaans leren
- shoppen
- eten met vrienden
- wordfeuden


Laatst aangepast door Bliss op di 7 feb 2012 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 8:15

*Koffiedrinken bij vrienden.
*Koffiedrinken met vrienden bij mij thuis.
*Winkelen met vrienden.
*Uitgaan.
*Lezen.
*Schrijven.
*Slapen.
*Rommelen.
*Televisie kijken.
*Forummen.
*Internetten in zijn algemeenheid.
*Muziek luisteren.
*Koffiedrinken met mijn vader en zijn vrouw.
*En heel slecht; Boodschappen doen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Zonnetje di 7 feb 2012 - 8:36

Een goede mix van dagjes/avondjes weg en avondjes thuis op de bank. Ik vind het gezellig om wat te ondernemen met mijn vriend of met vriendinnen, bijv. naar de bios, uit eten, terrasje pakken, naar de sauna, high tea, winkelen of gewoon ergens wat drinken.

Echt uitgaan tot diep in de nacht doe ik niet vaak meer, eigenlijk alleen als er iets te doen is, zoals met carnaval, koninginnenacht, groot feest hier in het dorp, kermis, oud op nieuw, etc. Dat vind ik wel prima. Ik hoef niet meer ieder weekend op stap, maar af en toe vind ik wel heel gezellig.

Als ik een avondje thuis ben, alleen of met mijn vriend of vriendinnen, hou ik ervan om wat lekkere hapjes te maken en op te eten met een drankje erbij. Gezellig kletsen of een film/tv-programma kijken. Ik vind het ook leuk om uitgebreid te koken of te gourmetten.

Als ik alleen thuis ben, lees ik graag of luister ik muziek en forum ik graag.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  ekiaam87 di 7 feb 2012 - 8:39

Lejow schreef:Ik ben absoluut geen staptype. Ik vind het heerlijk om thuis te zijn, of om lekker naar de bios te gaan, of uit eten.
Bowlen vind ik ook altijd erg leuk om te doen.
Meestal ben ik vooral blij dat het weekend is, en ik niets hoef en aan mijn slaap toekom haha

Dan wil ik met jou bowlen!!! smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 9:01

Ik ben graag thuis, dat vind ik heerlijk na een drukke week. Meestal game ik dan of kijk ik series/films. In het weekend merk ik wel dat ik altijd even uit moet, anders wordt ik sloom. Dan ga ik graag naar de bibliotheek of naar de stad. 's Avonds vind ik het leuk om te gaan bowlen met vrienden. De laatste tijd spelen we ook wel vaak Kolonisten van Catan. Erg gezellig altijd! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  rapa nui di 7 feb 2012 - 9:03

Ik hou niet van stappen en vind het heerlijk om op zaterdagavond thuis te zijn. Ik vind het wel leuk om op zaterdag overdag van alles te doen. Dus ik maak graag gebruik van de Kruitvat en Blokker treinkaartjes om naar een stad te gaan, daar eerst lekker koffie te drinken en kranten te lezen, dan een museum te bekijken, door de stad te wandelen (hou van architectuur), een markt te bezoeken, verder wat te winkelen en uitgebreid te lunchen. Heb inmiddels al heel wat steden gezien. Verder noteer ik evenementen vaak meteen in mijn agenda als het me iets lijkt. Ik ga graag naar dingen als: vliegshows, straattheater, re-enactmentevenementen (doe zelf niet mee maar vind het wel gezellig en leuk vooral in Duitsland wordt het vaak groots aangepakt met veel mensen in traditionele kleding, bijpassende muziek/optredens, eten/drinken), Dordt in Stoom, Deventer op Stelten, kerstmarkten. Ik vind open dagen leuk dus bv de Dag van de Bouw, de Dag van de Architectuur en Open de Poort (kun je PI's/gevangenissen bekijken) bezoek ik om op die manier achter de schermen van bedrijven en instellingen te kijken. Ik ga graag naar het theater en probeer dan ook goedkopere aanbiedingen uit om op die manier wat meer verschillende dingen te bekijken/dingen die ik anders niet zou kiezen. En met al die drukke zaterdagen geniet ik extra van een vrije zondag door op die dag niets in te plannen, lekker te lezen, buiten in het zonnetje te zitten, etc.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij graag in je vrije tijd? Empty Re: Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum