Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrije school

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vrije school Empty Vrije school

Bericht  Twellie wo 13 feb 2013 - 1:49

Zijn er hier kinderen die naar een Vrije School gaan? Waarom hebben jullie hiervoor gekozen?
Andere mensen die hier wat over kunnen zeggen, voordelen / nadelen?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije school Empty Re: Vrije school

Bericht  Mamsie wo 13 feb 2013 - 1:57

Ik heb zelf op de vrije school gezeten. Voor mij was het heel goed. Ik kon er mijn creativiteit in kwijt.
Voor mijn kinderen heb ik er over getwijfeld maar besloten het niet te doen omdat we een goede school om de hoek hebben.

Er is wel veel veranderd sinds ik er zat dus het fijne kan ik er niet van vertellen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije school Empty Re: Vrije school

Bericht  PapillonRose wo 13 feb 2013 - 2:15

A. zit op een antroposofische psz en zal hierna hoogstwaarschijnlijk naar de vrije school gaan. Mijn jongste broertje heeft er ook op gezeten, maar is daar nu al wel 6 jaar weg. Van wat ik toen heb gezien vond ik het echt een hele fijne school. Uiteraard aandacht voor de dingen die er volgens het programma moeten worden geleerd, maar daarnaast ook veel aandacht voor muziek, creativiteit, de natuur, etc. En ik vind dat ze daar veel meer naar een kindje als geheel kijken, bijvoorbeeld niet alleen naar score's. En de manier van omgaan met elkaar is veel fijner merk ik nu al, naar de kinderen toe is het veel persoonlijker en doorgaans zo positief mogelijk. Ik ben tot dusver enthousiast in elk geval. Zelfs al zijn er 3 scholen dicht in de buurt ( met ook een psz) hebben we er toch voor gekozen om die 6km voor lief te nemen en daarheen te gaan.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije school Empty Re: Vrije school

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum