Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrije tijd met kinderen

+17
SarahKey
Mrs. Jansen
kwak
Mamsie
CCC
Twellie
Silke
studiebol
Printje
Bluestar
Annie24
Aoi
Linda
Nijntje
Knillis
Tania
_Lana_
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 7:14

Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite?

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen?

Zomaar even wat vraagjes Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Tania zo 28 jul 2013 - 7:21

Ik werk 20 uur per week, onregelmatig. Ik ben veel met de kinderen thuis, ik werk het meeste avonddiensten en dan ga ik pas om 4 uur weg. Dus als ik werk ben ik alsnog de hele dag thuis met ze.
Het verschilt heel erg wat we doen. De ene dag zijn we de hele dag bezig met van alles en de andere dag zijn we lekker rustig thuis de hele dag. Als we weg gaan zijn het wel gewoon simpele dingen, naar de speeltuin, boodschappen doen, rondje lopen, fietsen dat soort dingen.
Als ik vrij ben in het weekend gaan we altijd wel wat leuks doen met z'n vieren. Naar het bos, dierentuin, strand enz.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Knillis zo 28 jul 2013 - 7:26

Ik werk 20 uur, verspreid over 2,5 dag. Op dinsdag, woensdagochtend en vrijdag werk ik. Doordeweeks gaan we regelmatig naar de speeltuin, de dierentuin (we hebben een abonnement), ergens koffie drinken of shoppen. Als we thuis zijn spelen ze lekker en doe ik de huishoudelijke dingen. Ik heb een hekel aan thuiszitten en we hebben een hond, dus we gaan er iedere dag wel op uit, al is het maar boodschappen halen of de hond uitlaten.

In het weekend zijn we over het algemeen met z'n vieren thuis. Man moet soms nog wel even werken. Zaterdag is meestal een huis tuin en keuken dag, dan doen we het huishouden, halen we de boodschappen etc. Meestal haal ik de boodschappen alleen en dan duik ik het dorp nog even in. Op zondag gaan we eigenlijk altijd wat leuks doen, naar een pretpark, dierentuin, schiphol of naar mijn ouders (die wonen een eind weg dus daar ben je ook wel een dag mee kwijt), een verjaardag, naar vrienden, etc. Toevallig zijn we vandaag voor het eerst sinds (ik denk) maanden weer eens thuis geweest op zondag, we verveelden ons op gegeven moment zo dat we maar even naar mijn oma zijn geweest smile
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Nijntje zo 28 jul 2013 - 7:27

_Lana_ schreef:Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite?

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen?

Zomaar even wat vraagjes Wink.


 Ik werk 3 dagen doordeweeks, de rest van de dagen ben ik thuis en ga ik boodschappen doen, op visites, naar de speeltuin, kinderboerderij, zwemmen, spelen bij vriendjes en ik probeer tussendoor mijn huis schoon te maken. In de weekenden dat mijn vriend ook thuis is gaan we vaak op visites die verder weg zijn. 
Echt alleen ga ik nooit op pad, ik ga net zo lief met mijn kleine meisje op pad. 
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Linda zo 28 jul 2013 - 7:29

Ik werk normaal gesproken 24 uur per week (di, do en vr). Op ma en wo ben ik samen met de kinderen. Dan doen we niet heel veel bijzondere dingen, met andere kindjes spelen (bij ons thuis of bij iemand anders), naar de speeltuin, kinderboerderij of thuis spelen.

In het weekend doen we dingen met z'n vieren. Eens in de zoveel tijd dan ga ik alleen met m'n vriendinnen (een nachtje) weg.

Op vrijdag is man alleen met de kinderen thuis.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Aoi zo 28 jul 2013 - 7:30

Ik ben nu op zoek naar werk en werk dus niet. Hiervoor werkte ik 28 uur en de kinderopvang loopt gewoon door, 1.5 dag in de week. Dus die dagen zijn de kinderen niet bij mij. Ik ga zelden op visite, dat is momenteel geen doen met de jongste, dat komt over een paar maanden wel weer. Maar ook dan ben ik niet zo van de visite. Ik ga vaak naar de speeltuin hier voor het huis en fietsen als ik 2 van de drie thuis heb (dus als de oudste op school zit). Ook boodschappen doen zijn we wel even mee bezig. De kinderen tekenen graag dus dat doen ze ook elke dag wel een keer en verder spelen ze, kijken tv, maken ruzie, jengelen, etc Wink 

In het weekend is de zaterdag voor huishoudelijke dingen, boodschappen, caviahokken verschonen, dat soort dingen. 's Middags soms met zn allen fietsen maar meestal zijn we gewoon thuis. Op zondag gaan we vaak wel weg, en als wij niet weggaan, gaan mijn ouders vaak weg met de oudste twee.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Annie24 zo 28 jul 2013 - 7:30

Ik werk 36 uur verdeeld over 4 dagen.
Elke woensdag zijn we met z'n drietjes vrij (vriend werkt dan 's avonds) en doen we altijd wat leuks, al worden de verplichtingen zoals tandarts, ziekenhuis e.d. vaak ook op woensdag gepland.
Op zaterdag ben ik de ene week alleen met Y. en de andere week zijn we met z'n drietjes (vriend werkt dan 's avonds) We gaan sowieso altijd even het huis uit, maar de locatie is verschillend. Dat kan bv speeltuin, dierentuin, zwembad ofzo zijn, maar ook boten kijken aan het einde van de straat in de haven. Oja..en boodschappen Laughing 
Op zondag moet mijn vriend voetballen en doe ik wat leuks met Y. Ik ga het liefst het huis uit. Y. kan zich niet goed alleen vermaken, dus vraagt continu aandacht. Als het regent brengen we meestal een bezoekje aan de Ikea of een indoor speeltuin. Verven/kleuren vindt hij 10 minuten leuk, dus daar krijg ik de dag ook niet mee vol Laughing 
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Bluestar zo 28 jul 2013 - 7:33

Ik werk 3 dagen. Op mijn vrije dagen doe ik het huishouden, spreek ik af met een vriendin, ga wandelen of naar de speeltuin enz. Ik heb op mijn vrije dagen geen auto dus ben vooral thuis of in de buurt gewoon. 
In het weekend doen we meestal iets met het gezin, en vriend is graag een dagje thuis. We gaan ook wel eens alleen weg. 
Ik ben in het weekend graag van huis omdat ik al 2 dagen per week meestal thuis ben dus.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Printje zo 28 jul 2013 - 7:33

Ik werk drie dagen maar in het onderwijs ben je eigenlijk nooit echt klaar. Ik heb altijd wel dingen te doen.

Ik ben op vrije dagen heel graag op reep, thuis zitten vind ik vreselijk. Ik wil er iedere dag zeker ff op uit, ergens op visite, naar de winkels ofzo. In het weekend doen we leuke dingen als gezin. Poetsen doe ik tussendoor hahaha is niet mijn grootste hobby, heeft allemaal zo weinig nut..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 7:40

Ik werk 22 uur. 2 hele dagen van 9 uur en een avond van 4 uur, dan begin ik om 16.00 uur.
Ik ga elke dag wel de deur uit met ze, simpele dingen, als een rondje lopen/fietsen en boodschappen doen. Meestal ga ik ook nog een middag naar mijn moeder, dan gaan we er samen even lekker op uit.
In het weekend is de zaterdag ook meestal een rommeldagje en op zondag gaan we altijd naar het strand/bos/visite enz met het gezin.
Op visite gaan wordt nu net wat makkelijker, want tot voor kort kon ik geen fatsoenlijk gesprek voeren Wink.
Dus ik vind het nu wel gezellig om op visite te gaan bij vriendinnen met kinderen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Linda zo 28 jul 2013 - 7:42

Lana, wat doe jij eigenlijk voor werk? Ben even nieuwsgierig.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  studiebol zo 28 jul 2013 - 7:45

 Ik werk 3 dagen in de week. Op de dagen dat ik vrij ben onderneem ik wel regelmatig wat. Een stuk fietsen een paar boodschapjes doen, naar de kinderboerderij, naar de bieb, met vriendinnen afspreken. Of we gaan even langs mijn paard. Ik ben een keer alleen met ze naar ballorig geweest dat ging best oke dus dat doe ik straks als het slechter weer is nog wel een keer. Met het mooie weer van de afgelopen week zet ik in de achtertuin het zwembadje op, we hebben sinds kort een watertafel dus spelen we daar mee en dan kunnen ze zich gelukkig heel goed vermaken. De zandbak blijft ook favoriet.

Als ik wil zwemmen of een dagje met ze weg en mijn vriend is niet thuis dan vraag ik mijn moeder of zus of vriendin mee.

Als mijn vriend thuis is, stuur ik vaak aan op de dingen die ik niet makkelijk in mijn eentje doe, dus echt een dagje uit of zwemmen. Vaak proberen we dan ook wat af te spreken met vrienden voor onze sociale contacten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 7:56

@ Studiebol: Blijven jouw meiden wel bij jou in de buurt? Ik moet zeggen dat ik het tegenwoordig wel lastig vind om naar een speeltuin te gaan bijvoorbeeld, omdat ze gewoon altijd een andere kant op lopen ( lees: RENNEN Laughing). Ik doe dat eigenlijk alleen als het afgesloten is.
Als ik 1 kind mee heb, blijven ze trouwens wel bij me.

@ Linda: PM Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  studiebol zo 28 jul 2013 - 8:27

@lana, bij ballorig bijv daar is hier het peutergedeelte wel afgesloten van de rest, er zijn twee kleine ingangen, daar blijven ze dan wel redelijk in. En het viel me op de laatste keer dat als ze er dan uitliepen ze naar mij toe kwamen. Bij de kinderboerderij is het niet zo groot dus heb ik het overzicht ook goed. Dus dan lukt het wel, als ik het overzicht heb dan hoeven ze niet bij me te blijven en vind ik het leuk voor ze als ze zelf op ontdekking kunnen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Silke zo 28 jul 2013 - 8:36

Ik werk drie dagen. Drie dagen ben ik alleen met de kinderen. Meestal gaan we één dag boodschappen doen en doe ik het huishouden en probeer ik afspraken voor het ziekenhuis ed. op die dag te plannen. Op de vrijdag ga ik met ze naar een speeltuin of kinderboerderij, of spreek ik af met mensen. In het weekend is mijn man meestal op zondag thuis, die dag gebruiken we om bij te tanken of familiebezoekjes te doen. Ook heb ik vaak nog werk liggen van mijn werk en dat doe ik dan ook die dag, al probeer ik dat zoveel mogelijk 's avonds te doen.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 8:48

studiebol schreef:@lana, bij ballorig bijv daar is hier het peutergedeelte wel afgesloten van de rest, er zijn twee kleine ingangen, daar blijven ze dan wel redelijk in. En het viel me op de laatste keer dat als ze er dan uitliepen ze naar mij toe kwamen. Bij de kinderboerderij is het niet zo groot dus heb ik het overzicht ook goed. Dus dan lukt het wel, als ik het overzicht heb dan hoeven ze niet bij me te blijven en vind ik het leuk voor ze als ze zelf op ontdekking kunnen.
Ja dat laatste vind ik juist ook heel belangrijk.
Daarom vind ik het zo fijn als het afgesloten is.
De kinderboerderij is hier ook afgesloten, dus dat is wel handig.

Goed om te weten van Ballorig, daar kan ik ook wel eens heen, daar ben ik echt nog nooit geweest.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Twellie zo 28 jul 2013 - 9:08

_Lana_ schreef:Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite?

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen?

Zomaar even wat vraagjes Wink.

Ik werk gemiddeld vier dagen in de week en zoveel mogelijk om de kinderen heen, dus ik breng alsnog veel tijd met ze door.

We gaan er niet zo heel veel op uit, ze spelen vaak gewoon hier binnen of in de achtertuin. We gaan wel eens naar speeltuintjes in de buurt of naar een indoorspeeltuin. Ook ga ik één a twee keer in de week met ze op familiebezoek.

Op zondag ga ik bijna standaard met één van de twee naar mijn broer. Verder onderneem ik ook graag wat alleen in het weekend omdat ik doordeweeks dus zo ongelooflijk druk ben met de kinderen en werk. We doen bijna nooit wat met zijn vieren omdat mijn vriend daar nauwelijks voor te porren is en als hij al meegaat aan één stuk door klaagt.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 9:11

Twellie schreef:
_Lana_ schreef:Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite?

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen?

Zomaar even wat vraagjes Wink.

Ik werk gemiddeld vier dagen in de week en zoveel mogelijk om de kinderen heen, dus ik breng alsnog veel tijd met ze door.

We gaan er niet zo heel veel op uit, ze spelen vaak gewoon hier binnen of in de achtertuin. We gaan wel eens naar speeltuintjes in de buurt of naar een indoorspeeltuin. Ook ga ik één a twee keer in de week met ze op familiebezoek.

Op zondag ga ik bijna standaard met één van de twee naar mijn broer. Verder onderneem ik ook graag wat alleen in het weekend omdat ik doordeweeks dus zo ongelooflijk druk ben met de kinderen en werk. We doen bijna nooit wat met zijn vieren omdat mijn vriend daar nauwelijks voor te porren is en als hij al meegaat aan één stuk door klaagt.
Je laat het wel een beetje doorschemeren in je bericht, maar vind je dit niet ontzettend jammer?
Wat vindt hij er niet leuk aan?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Twellie zo 28 jul 2013 - 9:17

@ Lana: Ja, vind ik echt ontzettend jammer. Hij geeft meestal aan weinig tijd te hebben, maar het is natuurlijk ook maar net waar je je prioriteiten legt. Er is altijd een andere reden waarom hij het niet leuk vindt als hij meegaat, maar inmiddels komt het op mij over dat er een meer algemeen iets speelt en dat is dat hij het gewoon niet zo leuk vindt om op een uitje te gaan met de kinderen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  _Lana_ zo 28 jul 2013 - 9:21

@ Twellie: Jeetje, dat lijkt me echt vreselijk! Ik vind het heerlijk om er met z'n vieren op uit te gaan en gelukkig vindt mijn man dat ook.
Maar zie je dat hij het druk heeft dan?
En doet hij wel eens alleen iets met de kinderen?
Lastig hoor!
En het is zeker net waar je je prioriteiten legt, je kan altijd wel een paar uurtjes de tijd vinden, lijkt mij.

Als ik de berichten weg moet halen, moet je het zeggen hoor, wil niet de focus op jouw vriend leggen.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  CCC zo 28 jul 2013 - 9:22

_Lana_ schreef:Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite?

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen?

Zomaar even wat vraagjes Wink.

Ik werk 4 dagen, het komt neer op 20 á 25 uur per week. De woensdag en het weekend ben ik altijd vrij. Als ik vrij ben met N. zijn we vrijwel altijd op pad. We gaan op visite, boodschappen doen, de stad in, onderneem dingen met vriendinnen en kinderen enz.

Mijn vriend werkt in de horeca en heeft wisseldiensten en werkt 2 tot 3 weekenden per maand. Ook werken we om en om, als ik werk is hij meestal vrij voor de opvang voor N. en andersom. Dit zorgt ervoor dat we weinig tijd samen vrij hebben, maar de tijd die we hebben proberen we samen door te brengen en doen we leuke dingen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Twellie zo 28 jul 2013 - 9:32

@ Lana: Ik vind het niet echt vreselijk, maar wel erg jammer. Hij is inderdaad vaak erg druk, maar in mijn ogen is dat maar net hoe druk je je maakt. Het zijn geen dingen die ik persoonlijk zie als erg noodzakelijk, zeg maar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Mamsie zo 28 jul 2013 - 9:46

Ik werk 20 uur en ga ook nog een middag+avond naar school. Doordeweeks doe ik niet zo veel met de kinderen. De oudste 2 gaan eigenlijk na school altijd afspreken met vriendjes. Ze gaan dan buitenspelen of met slecht weer binnen. Met de jongste doe ik eigenlijk te weinig Embarassed We gaan wel boodschapjes doen en even naar buiten maar vaak komt het er gewoon niet van. Ik heb naast het werken ook nog een huishouden en huiswerk. Dan ook nog flinke lichamelijke klachten dus dat werkt ook niet mee helaas.

In het weekend gaan we altijd wel wat leuks doen met het gezin. Lekker naar de speeltuin etc. Vaak ook 1x uit eten en dan geniet ik ook echt. Mijn man en ik proberen ook echt wel 1x per maand (soms vaker) samen een avondje weg te gaan.

Soms ga ik wel eens alleen wat doen met de jongens in het weekend, maar dat is zelden. Op woensdag is het papa dag en dan gaat hij leuke dingen doen met de mannen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  kwak zo 28 jul 2013 - 9:49

Ik werk z'n anderhalve dag per week.
Ik ga vaak weg met ze, boodschappen, wandelen, naar opa en oma, dierentuin, naar luce en vixen ect.
Ook onderneem ik thuis van alles. Verven, knutselen en d is tegenwoordig helemaal van het schmiken dus die schmink ik veel. Morgen komen de dames van vixen de hele dag en dan laat ik de oudste mooi even koekjes bakken.

In het weekend werk ik af en toe. Als ik thuis ben dan ga ik altijd met de oudste alleen boodschappen doen en even de stad in, vind ze heerlijk. Even aandacht van mama alleen en mijn man blijft thuis met J.
Zondag gaan we vaak wandelen naar de kinderboerderij als ik niet hoef te werken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Mrs. Jansen zo 28 jul 2013 - 19:46

_Lana_ schreef:Hoeveel dagen werk je? En wat doe je zoal op de vrije dagen met je kind(eren)?
Ga je er vaak op uit? Of vaak op visite? Ik werk 32 uur. Op vrije dagen ondernemen we bijna altijd iets. Wandelen (kinderboerderij/bossen/eendjes) of op visite. 

En ga je in het weekend lekker met het gezin op pad? Of juist alleen? Of alleen met de kinderen? Meestal met het gezin, maar het komt wel eens voor dat een van ons moet werken en dan gaan ik/we er alleen op uit met zoontje

Zomaar even wat vraagjes Wink.
Mrs. Jansen
Mrs. Jansen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrije tijd met kinderen Empty Re: Vrije tijd met kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum