Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerkleding met voller postuur

+20
Ilovethe90s
Punk'd
Blond
Jeanette
Arwyn
Razz
GreenGrass
Aimee
Artemis
Phileine
Moira
Melis_je
Fortissimo
mzcharlotte
TukTuk
Maple
June
Sun88
Plien84
Jilke
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Zomerkleding met voller postuur - Pagina 3 Empty Re: Zomerkleding met voller postuur

Bericht  Moira vr 26 jul 2013 - 22:06

Dat eerste jurkje flatteert goed! Tweede jurkje zou ik terugbrengen, dat doet geen goed voor je figuur. Zo zie je maar, wat een verschil kleding uitmaakt smile .

Ik vind dat Eucalyptus jurkje ook leuk. Als het te duur is zou je misschien kunnen kijken op attitude holland, daar zijn de jurken net iets goedkoper. Maar wel een beetje in dit stijltje.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerkleding met voller postuur - Pagina 3 Empty Re: Zomerkleding met voller postuur

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 22:09

Ik vind al die wijdvallende tops zo leuk he, maar ik zie ze nooit in de winkel Neutral 
Maargoed, ik heb nu ook een kledingshopverbod, in het najaar mag ik weer. Ik denk dat ik dan in Canada eens flink ga shoppen.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Punk'd vr 26 jul 2013 - 22:14

Ik vind King Louie jurkjes ook mooi bij meer gevormde vrouwen I love you 

Die jurkjes zorgen er gewoon voor dat je vrouwen punten (borsten, halslijn en taille) benadrukt worden.

Ik zal ook eens wat dingen proberen te zoeken. Vind ik altijd leuk Very Happy

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Punk'd vr 26 jul 2013 - 22:34

Deze top vind ik echt heel flatterend! (Helemaal als je er vanuit gaat dat het model maat 46/48 draagt! Ze is trouwens 1.80m)

Zomerkleding met voller postuur - Pagina 3 Image1xl

Maxi dress

Top (In 2 kleuren)

Zomerkleding met voller postuur - Pagina 3 Image4xl

Jurkje waarbij nadruk op taille ligt. Sowieso zijn van die 'wikkel' jurkjes een goede keuze.

De juiste kleuren kunnen ook al heel veel doen. Dit jurkje loopt heel ligt wat wijder aan, maar niet met zo'n ballon effect.

Aah en deze zag ik ook haha. Super leuk 50'ies achtig badpak Very Happy 

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 26 jul 2013 - 22:44

O die eerste top is heel mooi Punk'd! & die bikini ook smile

Gast
Gast

Bericht  Ilovethe90s za 27 jul 2013 - 0:18

Artemis schreef: Kan nooit heel flatteus zijn, ik heb een schoonzus die ook denkt dat dat helpt, maar in die bloesjes zie je álles. Nooit heel charmant, ook door de stof.
Ik weet precies wat je bedoelt, mijn schoonzus en schoonmoeder dragen het ook heel veel. Zij hebben een grote boezem en proberen bij hun buik ook nog iets te camoufleren. En al zit het nooit te strak, ze lijken er zeker 10 kg zwaarder door.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Arwyn za 27 jul 2013 - 4:14

Oeh Punk'd, die eerste top is zeker leuk!
Heb je daar een linkje van? Ik en zoeken op Asos.. Dat onderste blauwe jurkje vind ik ook leuk, maar kan ik helemaal niet vinden..
Geloof er alleen niks van dat zij maat 46/48 heeft, haha. Ik ben ook 1.80m, maat 40 van boven en ik ben echt veel breder dan dat..

Laatst aangepast door Arwyn op za 27 jul 2013 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo za 27 jul 2013 - 4:16

Ik betwijfel het ook of zij wel die maat heeft :PIk ben 1.83m, heb dezelfde maat en ben goed geproportioneerd, maar ik zie er echt wel dikker uit dan zij, zie het Wat heb je aan vandaag topic :P

Daarentegen vind ik het wel onwijs leuke kleding! Ga uit voorzorg maar niet kijken op die site, het is nu even leuk geweest. nerd
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Blixum za 27 jul 2013 - 4:22

Pippa schreef:Bedankt Artemis, nu wil ik deze, want zo heet ik, en hij is erg leuk! Maar de prijs niet.

http://www.zalando.nl/eucalyptus-charlotte-zomerjurk-blauw-eu121c00l-502.html
Die is leuk! I love you

Maar ik heb een shopstop
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  Gizmo za 27 jul 2013 - 5:31

Ilovethe90s schreef:
Artemis schreef: Kan nooit heel flatteus zijn, ik heb een schoonzus die ook denkt dat dat helpt, maar in die bloesjes zie je álles. Nooit heel charmant, ook door de stof.
Ik weet precies wat je bedoelt, mijn schoonzus en schoonmoeder dragen het ook heel veel. Zij hebben een grote boezem en proberen bij hun buik ook nog iets te camoufleren. En al zit het nooit te strak, ze lijken er zeker 10 kg zwaarder door.

Je wordt met een dergelijk shirt ook gewoon een vierkant, terwijl als je een taille creëert je dus slanker lijkt (en bent Wink)
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd za 27 jul 2013 - 7:10

Arwyn schreef:Oeh Punk'd, die eerste top is zeker leuk!
Heb je daar een linkje van? Ik en zoeken op Asos.. Dat onderste blauwe jurkje vind ik ook leuk, maar kan ik helemaal niet vinden..
Geloof er alleen niks van dat zij maat 46/48 heeft, haha. Ik ben ook 1.80m, maat 40 van boven en ik ben echt veel breder dan dat..

Hier de linkjes, ik heb ze bij de Curve lijn van ASOS vandaan. Er staat bij de product info dat zij 1.80 is en maat UK18 draagt. Als het goed is is dat 46. Het moet bijna wel want maat 18 is het kleinste bij de Curve lijn. Of misschien valt die lijn heel erg klein, dat lijkt mij dan logischer? Ik weet het ook niet. Maar ik vind het wel erg leuke kleding Very Happy 

http://www.asos.com/ASOS-Curve/ASOS-CURVE-Exclusive-Belted-Wrap-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1889902&cid=9577&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Black

http://www.asos.com/ASOS-Curve/ASOS-CURVE-Exclusive-Skater-Dress-In-Cheesecloth/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2770666&cid=9577&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Mint

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Blond za 27 jul 2013 - 7:16

Oh wow, die 2 blauwe jurkjes! I love you 

Wikkeljurkjes ben ik idd ook fan van!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Limburg85 za 27 jul 2013 - 7:33

Die linkjes van Punk'd zijn erg leuk! Zou zelf ook ook wel een paar dingen van willen hebben maar geen maat 46 ;-)

Jeannette jouw shirtjes zijn leuk die je heb geplaatst.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Funk za 27 jul 2013 - 19:36

Mooie dingen van die asos lijn!
Ik heb voor de gein even gekeken en er staan gigantisch veel King louie jurken op marktplaats. Maar dat moet je wel willen natuurlijk.
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Arwyn zo 28 jul 2013 - 0:39

Jammer dat die lijn pas bij maat 46 begint, dat wordt me toch wel echt te groot.
Denk dat die top en de jurkjes idd erg flatterend zijn!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Punk'd zo 28 jul 2013 - 0:48

Er staat wel een size chart bij. Ik heb echt geen flauw idee hoe of wat het overeenkomst met maten. Ik ben daar heel slecht. Ik vergelijk ook altijd alles met mijn eigen kleding of meet mezelf op.

UK18
Borstomstrek: 108.5cm
Tailleomtrek: 90.5
Heupomtrek 116

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: