Zomerkleding met voller postuur
+20
Ilovethe90s
Punk'd
Blond
Jeanette
Arwyn
Razz
GreenGrass
Aimee
Artemis
Phileine
Moira
Melis_je
Fortissimo
mzcharlotte
TukTuk
Maple
June
Sun88
Plien84
Jilke
24 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zomerkleding met voller postuur
Dat eerste jurkje flatteert goed! Tweede jurkje zou ik terugbrengen, dat doet geen goed voor je figuur. Zo zie je maar, wat een verschil kleding uitmaakt .
Ik vind dat Eucalyptus jurkje ook leuk. Als het te duur is zou je misschien kunnen kijken op attitude holland, daar zijn de jurken net iets goedkoper. Maar wel een beetje in dit stijltje.
Ik vind dat Eucalyptus jurkje ook leuk. Als het te duur is zou je misschien kunnen kijken op attitude holland, daar zijn de jurken net iets goedkoper. Maar wel een beetje in dit stijltje.
Moira- Fluisteraar
- Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13
Ik vind al die wijdvallende tops zo leuk he, maar ik zie ze nooit in de winkel
Maargoed, ik heb nu ook een kledingshopverbod, in het najaar mag ik weer. Ik denk dat ik dan in Canada eens flink ga shoppen.
Maargoed, ik heb nu ook een kledingshopverbod, in het najaar mag ik weer. Ik denk dat ik dan in Canada eens flink ga shoppen.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik vind King Louie jurkjes ook mooi bij meer gevormde vrouwen
Die jurkjes zorgen er gewoon voor dat je vrouwen punten (borsten, halslijn en taille) benadrukt worden.
Ik zal ook eens wat dingen proberen te zoeken. Vind ik altijd leuk
Die jurkjes zorgen er gewoon voor dat je vrouwen punten (borsten, halslijn en taille) benadrukt worden.
Ik zal ook eens wat dingen proberen te zoeken. Vind ik altijd leuk
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Deze top vind ik echt heel flatterend! (Helemaal als je er vanuit gaat dat het model maat 46/48 draagt! Ze is trouwens 1.80m)
Maxi dress
Top (In 2 kleuren)
Jurkje waarbij nadruk op taille ligt. Sowieso zijn van die 'wikkel' jurkjes een goede keuze.
De juiste kleuren kunnen ook al heel veel doen. Dit jurkje loopt heel ligt wat wijder aan, maar niet met zo'n ballon effect.
Aah en deze zag ik ook haha. Super leuk 50'ies achtig badpak
Maxi dress
Top (In 2 kleuren)
Jurkje waarbij nadruk op taille ligt. Sowieso zijn van die 'wikkel' jurkjes een goede keuze.
De juiste kleuren kunnen ook al heel veel doen. Dit jurkje loopt heel ligt wat wijder aan, maar niet met zo'n ballon effect.
Aah en deze zag ik ook haha. Super leuk 50'ies achtig badpak
Punk'd- Kletskop
Ik weet precies wat je bedoelt, mijn schoonzus en schoonmoeder dragen het ook heel veel. Zij hebben een grote boezem en proberen bij hun buik ook nog iets te camoufleren. En al zit het nooit te strak, ze lijken er zeker 10 kg zwaarder door.Artemis schreef: Kan nooit heel flatteus zijn, ik heb een schoonzus die ook denkt dat dat helpt, maar in die bloesjes zie je álles. Nooit heel charmant, ook door de stof.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Oeh Punk'd, die eerste top is zeker leuk!
Heb je daar een linkje van? Ik en zoeken op Asos.. Dat onderste blauwe jurkje vind ik ook leuk, maar kan ik helemaal niet vinden..
Geloof er alleen niks van dat zij maat 46/48 heeft, haha. Ik ben ook 1.80m, maat 40 van boven en ik ben echt veel breder dan dat..
Heb je daar een linkje van? Ik en zoeken op Asos.. Dat onderste blauwe jurkje vind ik ook leuk, maar kan ik helemaal niet vinden..
Geloof er alleen niks van dat zij maat 46/48 heeft, haha. Ik ben ook 1.80m, maat 40 van boven en ik ben echt veel breder dan dat..
Laatst aangepast door Arwyn op za 27 jul 2013 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik betwijfel het ook of zij wel die maat heeft :PIk ben 1.83m, heb dezelfde maat en ben goed geproportioneerd, maar ik zie er echt wel dikker uit dan zij, zie het Wat heb je aan vandaag topic
Daarentegen vind ik het wel onwijs leuke kleding! Ga uit voorzorg maar niet kijken op die site, het is nu even leuk geweest.
Daarentegen vind ik het wel onwijs leuke kleding! Ga uit voorzorg maar niet kijken op die site, het is nu even leuk geweest.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Die is leuk!Pippa schreef:Bedankt Artemis, nu wil ik deze, want zo heet ik, en hij is erg leuk! Maar de prijs niet.
http://www.zalando.nl/eucalyptus-charlotte-zomerjurk-blauw-eu121c00l-502.html
Blixum- Fluisteraar
- Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13
Ilovethe90s schreef:Ik weet precies wat je bedoelt, mijn schoonzus en schoonmoeder dragen het ook heel veel. Zij hebben een grote boezem en proberen bij hun buik ook nog iets te camoufleren. En al zit het nooit te strak, ze lijken er zeker 10 kg zwaarder door.Artemis schreef: Kan nooit heel flatteus zijn, ik heb een schoonzus die ook denkt dat dat helpt, maar in die bloesjes zie je álles. Nooit heel charmant, ook door de stof.
Je wordt met een dergelijk shirt ook gewoon een vierkant, terwijl als je een taille creëert je dus slanker lijkt (en bent )
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Oeh Punk'd, die eerste top is zeker leuk!
Hier de linkjes, ik heb ze bij de Curve lijn van ASOS vandaan. Er staat bij de product info dat zij 1.80 is en maat UK18 draagt. Als het goed is is dat 46. Het moet bijna wel want maat 18 is het kleinste bij de Curve lijn. Of misschien valt die lijn heel erg klein, dat lijkt mij dan logischer? Ik weet het ook niet. Maar ik vind het wel erg leuke kleding
http://www.asos.com/ASOS-Curve/ASOS-CURVE-Exclusive-Belted-Wrap-Top/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1889902&cid=9577&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Black
http://www.asos.com/ASOS-Curve/ASOS-CURVE-Exclusive-Skater-Dress-In-Cheesecloth/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2770666&cid=9577&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Mint
Punk'd- Kletskop
Oh wow, die 2 blauwe jurkjes!
Wikkeljurkjes ben ik idd ook fan van!
Wikkeljurkjes ben ik idd ook fan van!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Die linkjes van Punk'd zijn erg leuk! Zou zelf ook ook wel een paar dingen van willen hebben maar geen maat 46 ;-)
Jeannette jouw shirtjes zijn leuk die je heb geplaatst.
Jeannette jouw shirtjes zijn leuk die je heb geplaatst.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie dingen van die asos lijn!
Ik heb voor de gein even gekeken en er staan gigantisch veel King louie jurken op marktplaats. Maar dat moet je wel willen natuurlijk.
Ik heb voor de gein even gekeken en er staan gigantisch veel King louie jurken op marktplaats. Maar dat moet je wel willen natuurlijk.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Jammer dat die lijn pas bij maat 46 begint, dat wordt me toch wel echt te groot.
Denk dat die top en de jurkjes idd erg flatterend zijn!
Denk dat die top en de jurkjes idd erg flatterend zijn!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Er staat wel een size chart bij. Ik heb echt geen flauw idee hoe of wat het overeenkomst met maten. Ik ben daar heel slecht. Ik vergelijk ook altijd alles met mijn eigen kleding of meet mezelf op.
UK18
Borstomstrek: 108.5cm
Tailleomtrek: 90.5
Heupomtrek 116
UK18
Borstomstrek: 108.5cm
Tailleomtrek: 90.5
Heupomtrek 116
Punk'd- Kletskop
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke kleding is leuk voor een voller postuur
» bikinibroekje als je wat voller bent.
» Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?
» En dan nu een zomerkleding topic.
» Zomerkleding baby
» bikinibroekje als je wat voller bent.
» Wat voor postuur heeft jouw vriend/man?
» En dan nu een zomerkleding topic.
» Zomerkleding baby
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: