bikinibroekje als je wat voller bent.
+3
Melis_je
Sylvana
Reva
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
bikinibroekje als je wat voller bent.
Wat vinden jullie dan van dit broekje? (maat 40/42)
Ik heb een bikinitop + een tankini top in het zwart wat er allebei prima boven kan maar niet een mooi passend broekje.
Ik heb een bikinitop + een tankini top in het zwart wat er allebei prima boven kan maar niet een mooi passend broekje.
Gast- Gast
Re: bikinibroekje als je wat voller bent.
P Mooi!! Hoe is de achterkant?
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
oh nee ik ben zwanger kan ik over een paar maanden toch niet meer aan
Gast- Gast
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Sylvana schreef:
Wat een rare smiley. Zeg dan gewoon wat je er van vindt.
Ik vind het een leuk broekje! En als je zwanger bent kan je ook bikini's aan hoor!
Gast- Gast
Pritt schreef:Sylvana schreef:
Ik vind het een leuk broekje!
Dat ging niet over het broekje maar over ' oh nee ik ben zwanger' opmerking. Dat kwam echt even heel stom over vind ik.
Edit: oh en de bikini lijkt me heel netjes voor mensen met een voller figuur.
Sylvana- Prater
Ik vind het geen leuk broekje. Hoge broekjes kunnen best leuk zijn, maar deze vind ik erg lelijk. Het model broekje staat het model ook totaal niet, trouwens, het past totaal niet bij haar figuur.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik vind de voorkant van het broekje nog wel leuk, maar de achterkant echt niet. Lijkt van achteren op een te hoge onderbroek.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Dan nog vind ik het raar. Ze is 6 weken zwanger en op zoek naar een bikinibroekje, logisch dat ze in dat stadium nog niet helemaal in d'r hoofd gestampt heeft zitten dat zo'n hoog broekje met een wat groter wordende buik niet zit.Sylvana schreef:Pritt schreef:Sylvana schreef:
Dat ging niet over het broekje maar over ' oh nee ik ben zwanger' opmerking. Dat kwam echt even heel stom over vind ik.
Gast- Gast
Lennox schreef:Dan nog vind ik het raar. Ze is 6 weken zwanger en op zoek naar een bikinibroekje, logisch dat ze in dat stadium nog niet helemaal in d'r hoofd gestampt heeft zitten dat zo'n hoog broekje met een wat groter wordende buik niet zit.Sylvana schreef:Pritt schreef:Sylvana schreef:
Precies!
Oh en toen ik zwanger was had ik juist een wat hoger broekje omdat ik bang was dat je een lager broekje niet meer zou zien onder m'n dikke buik.
Gast- Gast
Lennox schreef:Dan nog vind ik het raar. Ze is 6 weken zwanger en op zoek naar een bikinibroekje, logisch dat ze in dat stadium nog niet helemaal in d'r hoofd gestampt heeft zitten dat zo'n hoog broekje met een wat groter wordende buik niet zit.Sylvana schreef:Pritt schreef:Sylvana schreef:
In dat stadium was ik er juist heel vol van dat ik in verwachting was. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde !
Sylvana- Prater
Nou ik vergeet het nog telkens hoor dat ik het ben net zoals vanmorgen sorry!
Gast- Gast
Volgens mij lijkt het alleen maar alsof je een dikkere kont in dat broekje krijgt. De voorkant vind ik mooi maar de achterkant niet.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Huh? Je vergeet het? Nu al last van zwangerschapsdementie?Rituals schreef:Nou ik vergeet het nog telkens hoor dat ik het ben net zoals vanmorgen sorry!
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Sylvana schreef:Lennox schreef:Dan nog vind ik het raar. Ze is 6 weken zwanger en op zoek naar een bikinibroekje, logisch dat ze in dat stadium nog niet helemaal in d'r hoofd gestampt heeft zitten dat zo'n hoog broekje met een wat groter wordende buik niet zit.Sylvana schreef:Pritt schreef:Sylvana schreef:
In dat stadium was ik er juist heel vol van dat ik in verwachting was. Maar goed, niet iedereen is hetzelfde !
Er zit verschil tussen er vol van zijn en je niet realiseren hoe je buik er met een paar weken/maanden uit ziet.
Wat een gezeur zeg.
Ik vind het een mooi broekje en ik vind het afhankelijk van de situatie van je vollere figuur. Ik heb een groot achterste en ook nog met flinke cellulitis. Dus ik zou zo'n broekje als dit verkiezen boven een ander broekje omdat je anders al die putten ziet zitten.
Ik denk dat het per persoonlijk verschilt.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vragen of je zwanger bent terwijl je het niet bent..
» Kunnen jullie mij helpen zoeken? Bikinibroekje!
» Zomerkleding met voller postuur
» Welke kleding is leuk voor een voller postuur
» Wat doe jij als je ziek bent?
» Kunnen jullie mij helpen zoeken? Bikinibroekje!
» Zomerkleding met voller postuur
» Welke kleding is leuk voor een voller postuur
» Wat doe jij als je ziek bent?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: