En dan nu een zomerkleding topic.
+11
Mida4you
Bruintje Beer
PiP
mauwmauw
Monnie
Liadan
mama van Mila
PapillonRose
Meeko
Fiwen
Limburg85
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
En dan nu een zomerkleding topic.
N.a.v het topic over de zomerjas voor jullie kind(eren), hebben jullie al zomer kleren gekocht ? Zo ja foto's misschien kunnen we inspiratie opdoen.
Gast- Gast
Re: En dan nu een zomerkleding topic.
Ik heb nog niet heel veel gekocht maar ik denk dat ze allebei nog dingen van vorig jaar aankunnen.
Voor mijn dochter heb ik wel al dit gekocht
en ik wil nog deze
Voor mijn zoon deze gekocht maar hij kan echt nog bijna alles aan van vorig jaar dus hoef niet veel te kopen (tenzij hij nog de lucht in schiet van tevoren)
en ik wil nog deze
Voor mijn zoon deze gekocht maar hij kan echt nog bijna alles aan van vorig jaar dus hoef niet veel te kopen (tenzij hij nog de lucht in schiet van tevoren)
Gast- Gast
Voor S.enna :
Hiervan de rok en het truitje :
En nog een aantal kleren/basics bij de Zara/Hema en de H&M. S.enna is dus al ver klaar voor de zomer, zal zo eens de plaatjes van M.ara zoeken.
Hiervan de rok en het truitje :
En nog een aantal kleren/basics bij de Zara/Hema en de H&M. S.enna is dus al ver klaar voor de zomer, zal zo eens de plaatjes van M.ara zoeken.
Gast- Gast
Wat een leuke kleertjes Arden, dat jurkje is Lief ik ga eens op de h&m site kijken.
Gast- Gast
Nee nog niks, vind het moeilijk om zijn maat te schatten, hij heeft lang stil gestaan kwa maat maar nu begint die juist weer te groeien dus ik denk dat hij toch nieuwe zomerkleding nodig heeft, maat 104 of 110/116. Ga eerst deze week maar zijn kast opruimen.
En voor de baby wacht ik even wat ik krijg van de kraamvisite en vind het ook moeilijk om zijn juiste maat te schatten, denk dat hij maat 62 heeft als het zomer is?
@ Arden, wat een schattige kleren voor je meisje!
En voor de baby wacht ik even wat ik krijg van de kraamvisite en vind het ook moeilijk om zijn juiste maat te schatten, denk dat hij maat 62 heeft als het zomer is?
@ Arden, wat een schattige kleren voor je meisje!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Voor Ma.ra :
En nog stippen rompertjes van de Hema en een tuniekje van de Hema, zo schattig daar.
En nog stippen rompertjes van de Hema en een tuniekje van de Hema, zo schattig daar.
Laatst aangepast door Mama_van2 op di 15 maa 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mamavan2, leuke kleertjes! Dat bovenste pak vind ik echt leuk, zoiets had ze vorig jaar ook toch?
Limburg, ja dat is ook lastig inschatten. Hier zat de oudste binnen 6 weken in 62 maar ook snel daarna in 68, terwijl de jongste nu 1,5 is en in 74 zit en over elke maat maaaaanden doet. Vandaar ook dat jasje in maat 80 wat we dus helemaal verkeerd hadden ingeschat
Limburg, ja dat is ook lastig inschatten. Hier zat de oudste binnen 6 weken in 62 maar ook snel daarna in 68, terwijl de jongste nu 1,5 is en in 74 zit en over elke maat maaaaanden doet. Vandaar ook dat jasje in maat 80 wat we dus helemaal verkeerd hadden ingeschat
Gast- Gast
mamavan2, wat een leuk rokje voor M.ara, waar is die van?
Gast- Gast
Arden schreef:Mamavan2, leuke kleertjes! Dat bovenste pak vind ik echt leuk, zoiets had ze vorig jaar ook toch?
Ja klopt, dezelfde maar die is helaas te klein, het stond haar echt zo wijs. Ik heb hem hier nog liggen in maat 110 maar dat zal nog veel te groot zijn voor je meisje Ik heb hem trouwens ook met vlinders erop. Dat rokje van Mara is van het merk Mim Pi.
Gast- Gast
Ik heb dit onder andere geshopt:
En een rokje dat lijkt op deze maar het model is ietsje anders, maar ook van Mim Pi:
Pyjama:
En een rokje dat lijkt op deze maar het model is ietsje anders, maar ook van Mim Pi:
Pyjama:
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Arden schreef:Mamavan2, leuke kleertjes! Dat bovenste pak vind ik echt leuk, zoiets had ze vorig jaar ook toch?
Ja klopt, dezelfde maar die is helaas te klein, het stond haar echt zo wijs. Ik heb hem hier nog liggen in maat 110 maar dat zal nog veel te groot zijn voor je meisje Ik heb hem trouwens ook met vlinders erop. Dat rokje van Mara is van het merk Mim Pi.
Nee dat zal idd nog lang niet passen, ze draagt nu vooral 74. Maar vind m leuk hoor, kan me nog een foto herinneren dat ze m aanhad.
Gast- Gast
Hazeltje, dat rokje is ook te schattig. M.ara heeft die in maatje 62 gehad, stond zo schattig. Heb je die ondergoed setjes van de Hema ? Die zijn ook super zeg.
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Hazeltje, dat rokje is ook te schattig. M.ara heeft die in maatje 62 gehad, stond zo schattig. Heb je die ondergoed setjes van de Hema ? Die zijn ook super zeg.
Ja, op de 9mnd beurs hing er nog eentje!
Omdat ie zonder kaartje was mocht ik `m voor 7.50 meenemen
Echt een koopje dus!!!
Ja, die zijn van de Hema. Leuk he?
Zie haar in de vakantie al helemaal staan in dat boxershortje en hemdje
Heb nog veel meer maar dat heb ik niet op de foto...
We gaan in april nog een dag shoppen voor ons drietjes maar heb geen idee waar we heen moeten gaan.
Neig weer heel erg naar Wijnechem.
Gast- Gast
Bij de Shoeby hebben ze nu een babykleding lijn voor meisjes.... en ik ben er echt helemaal weg van.
Dit heb ik ondertussen allemaal al gekocht daar (in 2 weken )
Het eerste jurkje heb ik groter gekocht omdat ik dat echt een 'hoog zomer' jurkje vind maar de rest draagt ze nu al
En nog een truitje maar die link werkt niet helaas (hoort op het rokje --> )http://www.shoebyfashion.nl/kleding/424/kinderkleding/babykleding-voor-meisjes/7163/pullover-kathmandu.html )
Dit heb ik ondertussen allemaal al gekocht daar (in 2 weken )
Het eerste jurkje heb ik groter gekocht omdat ik dat echt een 'hoog zomer' jurkje vind maar de rest draagt ze nu al
En nog een truitje maar die link werkt niet helaas (hoort op het rokje --> )http://www.shoebyfashion.nl/kleding/424/kinderkleding/babykleding-voor-meisjes/7163/pullover-kathmandu.html )
Laatst aangepast door Fiwen op di 15 maa 2011 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Vanaf welke maat begint het bij de Shoeby?
Ik dacht altijd pas vanaf 98 ofzo?
Gast- Gast
Echt een koopje inderdaad. leuk ! S.enna en M.ara hebben hier echt heel veel van Mim Pi, zo ook bijna al hun winterkleding maar ik koop het ook allemaal op webshops en op marktplaats hoor anders is het niet te betalen. Ze rond juni is alles weer 50 % en dan betaal je gewoon 17 euro voor een rok of voor een truitje en dan is het gewoon te betalen. Die hempjes zijn echt lief, ik ga er ook eens naar kijken. Hem je die stippen rompers bij de Hema ook al gezien ? Die zijn ook echt te lief.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Vanaf welke maat begint het bij de Shoeby?
Babylijn is van 62 tot 86
Fiwen- Kletskop
Mama_van2 schreef:Echt een koopje inderdaad. leuk ! S.enna en M.ara hebben hier echt heel veel van Mim Pi, zo ook bijna al hun winterkleding maar ik koop het ook allemaal op webshops en op marktplaats hoor anders is het niet te betalen. Ze rond juni is alles weer 50 % en dan betaal je gewoon 17 euro voor een rok of voor een truitje en dan is het gewoon te betalen. Die hempjes zijn echt lief, ik ga er ook eens naar kijken. Hem je die stippen rompers bij de Hema ook al gezien ? Die zijn ook echt te lief.
Ja, het is echt vrij prijzig maar goed, het blijft ook wel mooi.
Dat scheelt wel natuurlijk!
Nee, die heb ik nog niet gezien! Ze zijn hier niet zo snel met nieuwe collectie helaas.
Toen overal de kleding al in de winkel hing hadden ze hier nog uitverkoop...
Gast- Gast
Wat een leuke vrolijke kleertjes mama van 2!
Van Senna heb ik nog best veel van vorig jaar wat ze waarschijnlijk nog past.
Voor de baby heb ik nog niet echt iets heel zomers gekocht. Wel een roze met wit geblokt jurkje van de V&D met een witte legging met roze stippen.
Van Senna heb ik nog best veel van vorig jaar wat ze waarschijnlijk nog past.
Voor de baby heb ik nog niet echt iets heel zomers gekocht. Wel een roze met wit geblokt jurkje van de V&D met een witte legging met roze stippen.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn moeder maakt ook erg veel voor J.
Fiwen- Kletskop
Mama_van2 schreef:
Deze heb ik pas ook gekocht voor A.my En nog een hoop andere kleertjes, heb alleen geen foto's op het moment.
Wat een leuke kleertjes Mama_van2!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb gisteren ook een heleboel leuke dingen bij Shoeby gezien. Voor allebei de kids!
Verder vind ik de collectie van Bfc voor babymeisjes van dit jaar heel leuk!
En voor R.ick zag ik bij WE wat leuke dingen en ik vind het merk Tumble 'n dry echt leuk. Ga volgende maand maar eens op pad!
Verder vind ik de collectie van Bfc voor babymeisjes van dit jaar heel leuk!
En voor R.ick zag ik bij WE wat leuke dingen en ik vind het merk Tumble 'n dry echt leuk. Ga volgende maand maar eens op pad!
Gast- Gast
Mila past echt ALLES nog van vorig jaar. vorig jaar was 104 aan e krappe kant, dus 110/116 gekocht en dat past ze nu nog makkelijk.....
Wel wat nieuwe dingen van BR@ND gekocht, vind ik erg leuk! Mim-pi ook erg leuk, maar iets te meisjesachtig voor Mila.
En ik heb een setje gekocht bij jilly en mitch. Wat rokjes bij de hema. En dat was het wel, ga niet veel meer kopen. Ze heeft al zoveel.
Groetjes Esther
Wel wat nieuwe dingen van BR@ND gekocht, vind ik erg leuk! Mim-pi ook erg leuk, maar iets te meisjesachtig voor Mila.
En ik heb een setje gekocht bij jilly en mitch. Wat rokjes bij de hema. En dat was het wel, ga niet veel meer kopen. Ze heeft al zoveel.
Groetjes Esther
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
Pritt schreef:Ik heb gisteren ook een heleboel leuke dingen bij Shoeby gezien. Voor allebei de kids!
Die winkel hebben wij tegenwoordig toch in Emiclaer?
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Arden schreef:Ik heb nog niet heel veel gekocht maar ik denk dat ze allebei nog dingen van vorig jaar aankunnen.
Deze is leuk!! Denk alleen niet dat het A. d'r kleur is ....
Deze heb ik ook besteld voor A.!
En deze ook!
Weet je dat ze er bijpassende bolero'tjes bij hebben (in de winkel)? Echt adorable
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zomerkleding baby
» Zomerkleding met voller postuur
» Stoor jij je aan zomerkleding op de werkvloer?
» Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
» Zomerkleding met voller postuur
» Stoor jij je aan zomerkleding op de werkvloer?
» Gezocht: Zomerkleding voor op kantoor
» sites met leuke goedkope zomerkleding maat 86 jongen
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: