Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zomerkleding met voller postuur

+20
Ilovethe90s
Punk'd
Blond
Jeanette
Arwyn
Razz
GreenGrass
Aimee
Artemis
Phileine
Moira
Melis_je
Fortissimo
mzcharlotte
TukTuk
Maple
June
Sun88
Plien84
Jilke
24 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Zomerkleding met voller postuur Empty Zomerkleding met voller postuur

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 3:28

Ik ben drastisch op zoek naar zomerkleding, maar dankzij mijn niet gedoseerde postuur is het haast niet mogelijk iets te vinden. Ik heb maat 42, niet heel schokkend, maar best wel een vooruit uitstekende buik, dikke bovenbenen en vooral erg dikke onderbenen door vocht vasthouden. Ik kan dus haast geen korte broeken vinden, en rokken zien er zelden leuk uit, ivm dikke onderbenen.

Wie kan mij tips geven over wat ik het beste aan kan trekken? Bij mij zit gewoon al het vet en vocht onder mijn heupen, waardoor ik nu nog continu in spijkerbroeken loop, buiten het enkele spijkerrokje wat lekker zit.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zomerkleding met voller postuur Empty Re: Zomerkleding met voller postuur

Bericht  Plien84 vr 26 jul 2013 - 3:34

wil je (tijdelijk) een foto plaatsen van jezelf? Als we je figuur zien, kunnen we daar misschien beter tips bij geven.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 4:00

Oh even confronterend :oops:Buik is erger dan gedacht bij nader inzien op de foto's. Hoop maar dat foto's de boel nog erger maken dan het al is :(Shirt heb ik normaal nooit aan, omdat het veel te strak zit, maar even ter illustratie zodat te zien is waar het probleem zit. Overal dus...

Zomerkleding met voller postuur DSC04344

Zomerkleding met voller postuur DSC04343

Wat een ellende
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Sun88 vr 26 jul 2013 - 4:08

Ik zit met precies hetzelfde probleem. Meestal draag ik gewoon spijkerbroeken lang, maar dat is zo warm. Ben benieuw welke tips je hier krijgt.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 4:14

Ja ik ook spijkerbroeken, dat camoufleert een hoop. Maar met 30+ temperaturen is dat echt niet te harden...
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  June vr 26 jul 2013 - 4:16

Trek in ieder geval alsjeblieft die rok uit. Die lengte spijkerrok doet echt voor niemand iets.

Ik denk dat jurkjes met een A-lijn je mooi zullen staan. Broeken met een wat hogere taille vind ik zelf ook fijn. Bij o.a. Vero Moda, Pieces en Vila hebben ze ook veel dunne broeken met een hoge taille.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 4:24

Ik heb niks anders, dat is nou juist het hele probleem smile
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 4:25

Steekt je buik niet vooral vooruit omdat je een holle rug hebt? Daar is met oefeningen aan te werken natuurlijk, is je buik direct zo goed als weg Wink
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 4:28

Nou deels misschien wel, maar er zit ook gewoon een hoop vet volgens mij op hoor
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  TukTuk vr 26 jul 2013 - 4:36

Jilke schreef:Nou deels misschien wel, maar er zit ook gewoon een hoop vet volgens mij op hoor

Maple heeft wel gelijk, als je oefeningen doet om je bekken meer naar achter te kantelen, en je bovenrug meer op te strekken, wordt je buik ook platter. Ik heb namelijk precies hetzelfde, nog wel dikker, en stond paar weken terug ook zo bij de fysio. Toen ik mijn onderrug meer afvlakte door mijn bekken achterover de kantelen, en dan mijn romp meer op te strekken, en buik viel al heel stuk weg! smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 4:39

Wat voor oefeningen zijn dat?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 4:41

Vooral bekken kantelen, bekken meer naar voren en je merkt al direct wat dat voor je rug en je buik doet. Je zou eventueel ook naar de fysio kunnen gaan, die kan je advies op maat geven.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  TukTuk vr 26 jul 2013 - 4:42

Maple schreef:Vooral bekken kantelen, bekken meer naar voren en je merkt al direct wat dat voor je rug en je buik doet. Je zou eventueel ook naar de fysio kunnen gaan, die kan je advies op maat geven.

Als je je bekken naar voren kantelt, dan krijg je juist een hollere rug!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Maple vr 26 jul 2013 - 4:47

Haha, ik denk dat ik dat kantelen dan verkeerd benoem, het voelt als de boel naar voren gooien en dan heb ik een rechte rug. Maar kennelijk kantel ik m'n bekken dan naar achteren ofzo.
Maple
Maple
Prater
Prater

Bericht  TukTuk vr 26 jul 2013 - 4:51

Maple schreef:Haha, ik denk dat ik dat kantelen dan verkeerd benoem, het voelt als de boel naar voren gooien en dan heb ik een rechte rug. Maar kennelijk kantel ik m'n bekken dan naar achteren ofzo.

Ja ik snap wel wat je bedoelt, je voelt inderdaad dat je de "onderzijde" zeg maar wat meer naar voren duwt, dan kantel je de bovenkant van je bekken naar achter.

Hier staat het duidelijk uitgelegd ook die oefening:
http://www.bmx-ers.com/train/basic/basis2.htm
Zomerkleding met voller postuur Bekkensta

Maar in feite moet je dus proberen om dit constant te doen als je staat en loopt etc.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte vr 26 jul 2013 - 5:02

Ik kan me voorstellen dat het lastig is Jilke.

Kun je tegen linnen? Anders heb je veel mooie, lange linnen broeken. Ik ben zelf niet zo van 3-kwartsbroeken, ik vind dat niet zo mooi.

Wat June (volgens mij) zei, A-lijn jurken zijn echt een uitkomst en dan bij jou denk ik bij voorkeur met een v-hals die je borsten, schouders en armen accentueren, want die mogen er écht wel zijn. Voor losse rokken, vind ik het mooier om ze nét over de knie te hebben. Ik vind je knieën niet lelijk hoor, helemaal niet, maar ik vind dat zelf net iets chiquer staan.

Verder tops die een andere 'focus' creëeren, zoals een waterval hals - eigenlijk zoiets wat je op de foto aan hebt, maar dan met een wat soepeler vallende onderkant (andere stof). Zoiets:
Top 1
Top 2
Top 3
Top 4

Op kleuren en maten moet je even niet letten, maar het is voor de beeldvorming bedoeld. Vergeet je taille niet! Die mag je echt wel blijven accentueren.

Succes!

mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Fortissimo vr 26 jul 2013 - 5:10

Dat is ook wat ik doe Tuktuk, waardoor ik er slanker uitzie, dan dat ik ben. Ik hou eigenlijk altijd mijn buik in.

Wat ik veel draag zijn jurkjes die accentueren waar ik op mijn smalst ben (middel) met een legging (waar ik de rest van mijn buik lekker onder verstop), spijkerbroeken die hoger vallen (waar ik mijn buik in kan verstoppen), Wijdvallende shirtjes (en nee, dit hoeven echt geen saaie dingen zijn!).
Ik zou gewoon even kijken tussen de sale nu op Wehkamp. Ik heb daar van de week leuke dingen gescoord in de sale van Miss Etam.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Melis_je vr 26 jul 2013 - 5:18

Ik denk dat 'bekken kantelen' een heel goede tip voor jou is. Je houdt je rug nu inderdaad vrij hol. Behalve dat je buik op deze manier veel meer uitsteekt dan met een rechte rug, is het ook gezonder om beter te gaan staan.

Daarnaast zou ik gaan voor a-lijnjurken, lekker luchtige stoffen (katoen, linnen) en wikkeljurken. Neem wat kortere rokken (zodat je benen langer lijken) of luchtige rokken tot de grond (die waaien lekker door). En ga voor wat optimisme smile 'wat een ellende' is iets wat geen enkele vrouw over haar eigen lichaam zou moeten zeggen. Iedereen heeft dingetjes. Voor die dingetjes bestaat kleding juist. En zo'n spijkerrok flatteert niemand, Kim Kardashian zou er nog een slecht figuur van krijgen, dus dat ligt echt niet aan je lichaam.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Moira vr 26 jul 2013 - 5:27

Het eerste wat mij op viel aan de foto's was inderdaad je houding/rug. Dan lijk je al gelijk een stuk dikker, terwijl dat op zich echt wel meevalt. Ik denk dat het ook scheelt als je goed passende kleding aantrekt. Nu lijkt het of je rokje wat te strak zit, waardoor je bobbels bij de randen krijgt. 

Je benen zien er goed uit hoor! Ik vind het persoonlijk niet misstaan onder een rok of jurk. Ik denk dat je met goed passende kleding en de tips die je hier hebt gekregen al een heel eind komt. Nu wil ik ook wel een after foto zien smile.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Plien84 vr 26 jul 2013 - 6:50

je bent wat voller rond je heupen, maar je bovenlichaam en armen zijn hartstikke mooi slank. Je benen kan je ook prima laten zien hoor. Ik zou gaan voor een jurkje dat wat wijder valt met bv een strik/lint in de taille. Misschien kan  je zelf eens online kijken wat je leuk vindt en hier posten,  dan kunnen wij misschien aangeven welke het leukst is! H&m heeft bv best veel jurkjes, ook in de sale.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Jilke vr 26 jul 2013 - 8:11

Dank all voor de tips! Ben net de stad in geweest, en heb 2 jurken gevonden. Het is vast nog niet super goed, maar volgens mij wel een verbetering? Zal ze zo uploaden, mijn batterij was leeg smile
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Bericht  Phileine vr 26 jul 2013 - 8:18

Ik sluit mij aan bij de adviezen die al gegeven zijn, maar wil nog even zeggen dat ik helemaal niet vind dat je dikke benen hebt. Ik voel mij zelf het lekkerst in jurkjes die wat uitlopen, legging eronder, laarsjes erbij en klaar.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Artemis vr 26 jul 2013 - 8:18

Ik vind je benen echt wel meevallen. En je buik is prima te camoufleren, deze kleding is echt weinig flatteus, het hemdje doet echt niets voor je, het tekent teveel.

Ik heb maat 42/44 en ik draag vooral veel jurken en rokjes, vrij strak meestal, maar altijd met een felgekleurde print en een model wat mijn taille accentueert. Doordat de print druk is valt mijn buik niet op. En ik heb nu bijv een tuniek aan met legging, zit vrij strak, maar is gerimpeld rond de buik, waardoor ik er slanker uitzie.

Mijn benen zijn ook kort en dik, dus ik draag altijd hakken, dan zie je er direct een stuk langer en slanker uit en je benen worden minder lomp en je houding verbetert.

Ik zal wat voorbeelden zoeken!

Maar rokjes met hemdje, dat draag ik echt niet! Korte broeken ook niet, dat ziet er altijd raar uit.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Aimee vr 26 jul 2013 - 8:21

Ik twijfel over dit jurkje:
Zomerkleding met voller postuur 25562_Vila_Jurken_71464_large
Zal het mn buik flateren of juist accentueren?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  GreenGrass vr 26 jul 2013 - 8:23

Accentueren denk ik, het lijkt het enige deel van het jurkje dat wat doen. Op je hals heeft het weinig nadruk.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud