Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleding is leuk voor een voller postuur

+6
Zininzon
Jeanette
Laquisia
Jerry
Arwyn
Blond
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke kleding is leuk voor een voller postuur Empty Welke kleding is leuk voor een voller postuur

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:40

Ik ben nooit echt superslank geweest en woog altijd zo rond de 68 kilo. Nu, twee zwangerschappen verder (mijn zoontje is nu een maand oud) weeg ik 88 kilo. Ik ben me er van bewust dat dit tijdelijk is want ik ga echt weer voor een veel lager gewicht máár Rome is ook niet in 1 dag gebouwd en ik wil niet in de verkeerde kleding rondlopen maar wat ik dan wel kan dragen is me volstrekt onduidelijk. Strakke truitjes staan nu minder mooi en een panty met rokje boven de knie vind ik ook niet je van het.

Volle dames, wat voor kleding en laarzen dragen jullie?

En ander forumladies, wat vinden jullie wat je wel kan dragen als je voller bent en wat absoluut niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleding is leuk voor een voller postuur Empty Re: Welke kleding is leuk voor een voller postuur

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 2:45

Hoe lang ben je? Het scheelt nogal of je 1.65 bent of 1.80 (hoe vol je oogt).

Ik vind te strakke kleding not done (en dan bedoel ik echt te klein, dus dat je vetjes kunt tellen). Ik heb twee behoorlijk stevige vriendinnen en die dragen vaak:
- Bootcut jeans
- vestjes die wat langer zijn (over de bips vallen)
- t-shirts die wat langer zijn
- laarzen met hak (want langer oogt slanker).

Echt not done vind ik een witte legging.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Welke kleding is leuk voor een voller postuur Empty Re: Welke kleding is leuk voor een voller postuur

Bericht  Arwyn di 11 jan 2011 - 3:01

Vooral kleding die goed past. Een college van mij heeft maat 46, maar die koopt haar kleding gewoon goed en niet te klein, waardoor het gewoon mooi aansluit. Dat je steviger bent zie je toch wel, dus je moet je kleding ook echt niet te groot kopen. Wat haar mooi staat, zijn rokken tot de knie die een beetje waaieren zeg maar met een aansluitend shirt er op. Jurken staan haar ook goed. Qua broeken zou ik inderdaad bootcut doen, met een langer shirt/vestje erboven.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:15

Wikkeljurkjes en jurkjes met een strik om de middel kunnen prima met een voller figuur, naar mijn idee. De wikkeljurk hieronder is wat truttig al zeg ik het zelf, maar even voor het idee:

Welke kleding is leuk voor een voller postuur OofTLW-zw-wikkeljurk

Welke kleding is leuk voor een voller postuur 12_0284407001412002_pro_tor_frt_01_1108_1528_42914

Welke kleding is leuk voor een voller postuur 155-659-home

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:25

Ga in ieder geval geen tenten dragen, die maken je nog dikker en ook geen te strakke kleding, same story.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 3:28

_Chance schreef:

Dat geldt wat mij betreft voor iedereen, daar hoef je dus niet per se een voller postuur voor te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 3:34

Guattari schreef:
_Chance schreef:

Dat geldt wat mij betreft voor iedereen, daar hoef je dus niet per se een voller postuur voor te hebben.

Dat had ik er nog aan toe willen voegen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jerry di 11 jan 2011 - 4:48

_Chance schreef:
Guattari schreef:
_Chance schreef:

Wat is er mis met een witte legging? Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 5:13

Guattari schreef:
_Chance schreef:

Hé, jij bent er ook! Very Happy

Verder heb ik er weinig verstand van. Een vriendin van mij is ook wat voller en draagt ook voornamelijk (wikkel)jurkjes. Dat staat haar heel goed!

Gast
Gast

Bericht  Laquisia di 11 jan 2011 - 5:17

Storm schreef:
Welke kleding is leuk voor een voller postuur 12_0284407001412002_pro_tor_frt_01_1108_1528_42914

Dit jurkje wil ik! Very Happy

Verder ben ik het eens met de bovenstaande reacties. Leuke wikkeljurkjes staan altijd goed.
Ook kun je je vollere figuur wat verdoezelen door grote armbanden te dragen. Dan ligt het accent daar wat meer op.
Een vriendin van mij is ook wat voller en draagt weleens een soort combinatie tussen een skinny jeans en een jeans met rechte pijpen, dat staat haar ook heel goed. Dit kun je goed combineren met een langere top en een leuk blazertje dat je opent houdt.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Jeanette di 11 jan 2011 - 5:30

_Leah_ schreef:
Storm schreef:

Verder ben ik het eens met de bovenstaande reacties. Leuke wikkeljurkjes staan altijd goed.
Ook kun je je vollere figuur wat verdoezelen door grote armbanden te dragen. Dan ligt het accent daar wat meer op.
Een vriendin van mij is ook wat voller en draagt weleens een soort combinatie tussen een skinny jeans en een jeans met rechte pijpen, dat staat haar ook heel goed. Dit kun je goed combineren met een langere top en een leuk blazertje dat je opent houdt.

Ik wil dat jurkje oooook!!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 6:11

Jerry schreef:
_Chance schreef:
Guattari schreef:
_Chance schreef:

Wat is er mis met een witte legging? Rolling Eyes

Objectief gezien niets, denk ik. Echter vind ik het er ontzettend goedkoop uitzien en vaak tekent het heel erg.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 11 jan 2011 - 9:15

Ik ben 1.80 m en heb maat 42/44. Dat zwart/witte jurkje zou mij voor geen meter staan, veel te nauwsluitend.
Ik draag graag shirts met V-hals (maakt je boezem optioneel ook wat kleiner, weet niet of dat bij jou gewenst is), tuniekjes met elastiek/koord onder de borst, grote brede riem, korte jasjes over een wat langer shirt, grote/lange ketting.
Bij voorkeur geen strepen in de breedte
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SoGood di 11 jan 2011 - 9:27

Guattari schreef:

[/quote]
Jeeej she's back!

P.s. Ik ben ook anti witte legging, verschrikkelijk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:26

Jeanette schreef:
_Leah_ schreef:
Storm schreef:

Ik wil dat jurkje oooook!!! Very Happy

Waaah ik wil hem ook! Die is echt leuk. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:29

Hmm, kan iemand hem vinden? ik niet..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette wo 12 jan 2011 - 1:32

Ik ook al niet, was ook al bezig geweest. Sad
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Toet wo 12 jan 2011 - 1:34

Storm??? Please..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Blond wo 12 jan 2011 - 2:58

Ik heb zo'n jurkje aan. Alleen zit bij mij het strikje niet in mn middel, maar boven mijn linkerborst.

Gekocht in Roermond outlet shopping voor 20 euro.

Jurkje dat jullie zoeken: ook niet te vinden via de Bijenkorf? Die verkopen Ichi!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Phileine wo 12 jan 2011 - 3:12

Ik ben zelf ook te zwaar en zweer bij jurkjes. Ik draag een dan vaak een hemdje met kanten rand onder, om een te diep decolleté te voorkomen en een mooie legging (geen witte angel ). Hema heeft fijne leggings (die op de damesafdeling tussen de kleding hangen) en M&S soms ook.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 12 jan 2011 - 3:13

Half het forum straks in hetzelfde jurkje Very Happy Ik vind hem ook erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 8:50

Ladies, thanks voor jullie reacties! Meeste dingen die jullie aanbevelen draag ik gelukkig al dus ik loop niet voor l*l de komende maanden :-) Nu nog een paar mooie laarzen vinden want al mijn laarzen krijg ik niet dicht of zitten erg strak... Pff, ben blij als de kilo's er over een tijdje weer af zijn, ik mis mijn schoenen nog het meest, ik heb zoveel mooie laarzen en die kan ik nu niet aan máár dat is wel weer een motivatie...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 21:25

Ik draag geen leggings onder jurkjes hoor, tenminste, bij de meeste jurkjes niet. Ik zou niet weten waarom je niet gewoon een panty zou kunnen dragen als je niet superslank bent. En ik draag ook rustig rokjes boven de knie, strakkere jurkjes enzovoorts. Ik draag juist absoluut geen kleding voor 'vollere vrouwen' want dat zijn zonder uitzondering oncharmante tenten die je alleen maar oud en dik maken.

Qua spijkerbroeken (die ik vrijwel nooit draag) draag ik een wat wijd uitlopende pijp en wel een wat hogere taille. Jezelf in een lage spijkerbroek persen met allerlei rollen er overheen werkt niet. En ik doe daar niet per se iets langs overheen, ik draag ook gewoon kortere vestjes enzo.

Maar het ligt enorm aan je figuur. Ben je wat dikker, maar heb je nog wel een taille, dan kun je alweer véél meer hebben dan wanneer je een soort van vierkant bent. En als je buik niet te dik is kun je weer meer hebben dan wanneer al het vet op je buik zit.

Maar jurkjes (eventueel met een jasje erover) kunnen vaak prima. Alleen dan níet van die jurkjes met een legging eronder. Dat kan bij sommige jurkjes best (van die tuniekachtige dingen) maar een leuk jurkje en dan een lompe legging eronder, dat maakt je juist dik. Je hoeft jezelf niet te verstoppen als je wat dikker bent!

Ik draag veel dit soort dingen:

Welke kleding is leuk voor een voller postuur King-louie-cross-dress-hortense-crossdress-jurk-damesjurk-dameskleding-online-shop-bestellen

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 15 jan 2011 - 5:51

Jeanette en Toetje,
Ik heb ook tevergeefs lopen zoeken...

Storm: Waar heb je dat superleuke jurkje weggeplukt? Wij willen hem!
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  SnowWhite za 15 jan 2011 - 9:49

Zeker een leuk jurkje, haha!

Op de site van dressedonline staan ook leuke jurkjes, iemand ervaring met deze site?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: