Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vacature

3 plaatsers

Ga naar beneden

Vacature Empty Vacature

Bericht  smurfin22 do 25 jul 2013 - 6:11

Ik werk op dit moment als verzorgende IG in de thuiszorg en heb het ontzettend na mijn zin. Heb leuke collega's, dicht bij huis, en leuke klanten. Nu hebben ze mij aangeboden om de opleiding verpleegkundige te gaan doen. Dit leek me een leuke maar ook spannende uitdaging en heb hier veel over nagedacht.

Ik heb ook de opleiding activiteitenbegeleiding gedaan, en daar ligt eigenlijk nog steeds een beetje mijn hart. 

Nu zag ik op de site van mijn werk een vacature staan voor een dubbele functie van verzorgende ig en activiteitenbegeleidster. Voor 15uur als verzorgende ig en 17uur al aber. 

Maar nu ben ik zo gaan twijfelen. Meer uitdaging door weer een opleiding te gaan doen lijkt me super. Ik weet wat ik in dat team heb en het is 15min rijden van huis.

Maar om te gaan solliciteren als vig en aber lijkt me ook geweldig. Maar nu is mijn vraag moet ik daar nu alles voor opgeven wat ik nu heb. En het is ook nog eens een uur verder rijden dan dat ik nu doe.

Heeft iemand tips?? 
Of moet ik gewoon mijn hart volgen?
smurfin22
smurfin22
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacature Empty Re: Vacature

Bericht  Jip vr 26 jul 2013 - 6:48

als je solliciteert betekend het niet dat je de baan ook krijgt, je kan ook gewoon solliciteren en zien waar het schip strandt. 
Zo blijf je in ieder geval niet met het gevoel zitten van 'had ik maar'...


Laatst aangepast door Jip op ma 29 jul 2013 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Jip
Jip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 76
Registratiedatum : 23-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacature Empty Re: Vacature

Bericht  Jeanette vr 26 jul 2013 - 20:48

Gewoon solliciteren, dat kan echt niet kwaad. En dan inderdaad kijken waar het schip strandt..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vacature Empty Re: Vacature

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum