Vacature via uitzendbureau
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vacature via uitzendbureau
Goedenavond!
Zojuist vond ik een hele leuke vacature via een uitzendbureau. Op basis van mijn opleiding zou ik in aanmerking kunnen komen voor de functie, maar op basis van mijn werkervaring niet. Nu kan ik een brief schrijven en mijn cv toesturen, maar de kans is klein dat ik wordt uitgenodigd voor een gesprek, puur en alleen omdat ik niet aan de eisen voldoe.
Is het een mogelijkheid om langs het uitzendbureau te gaan waar de vacature openstaat? Om op deze manier mezelf te presenteren en wellicht om hen te overtuigen van mijn capaciteiten? Of werkt dat tegenwoordig echt niet meer zo?
Zojuist vond ik een hele leuke vacature via een uitzendbureau. Op basis van mijn opleiding zou ik in aanmerking kunnen komen voor de functie, maar op basis van mijn werkervaring niet. Nu kan ik een brief schrijven en mijn cv toesturen, maar de kans is klein dat ik wordt uitgenodigd voor een gesprek, puur en alleen omdat ik niet aan de eisen voldoe.
Is het een mogelijkheid om langs het uitzendbureau te gaan waar de vacature openstaat? Om op deze manier mezelf te presenteren en wellicht om hen te overtuigen van mijn capaciteiten? Of werkt dat tegenwoordig echt niet meer zo?
Gast- Gast
Re: Vacature via uitzendbureau
Ik werk momenteel via het uitzendbureau. Ik heb mijn CV achter gelaten voor een vacature bij het uitzendbureau. Aan de hand van mijn CV ben ik uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek bij het UB. Daar hebben ze verder gevraagd naar mijn interesses. Vervolgens hebben hun mij voorgesteld voor die ene vacature en voor een andere vacature. Bij de laatste ben ik op gesprek geweest, totaal geen werkervaring in die onderwijshoek, maar wel aangenomen. Lekker vaag omschreven, maar nu te moe om het goed te doen
Gewoon je CV achterlaten bij het UB en dan merk je het vanzelf. Ze zullen wel een oriënterend gesprek willen hebben, zodat ze zelf ook weten wie ze voorstellen bij een bedrijf.
Gewoon je CV achterlaten bij het UB en dan merk je het vanzelf. Ze zullen wel een oriënterend gesprek willen hebben, zodat ze zelf ook weten wie ze voorstellen bij een bedrijf.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vacature via uitzendbureau
Ik zou gewoon even bellen naar de vestiging of je in aanmerking zou kunnen komen zonder werkervaring. Mocht het antwoord nee zijn, dan kun je vragen of het zinvol is om je CV achter te laten voor eventuele andere vacatures.
Is die andere vacature trouwens niks geworden bij dat advocatenkantoor?
Is die andere vacature trouwens niks geworden bij dat advocatenkantoor?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Spoedvraag uitzendbureau
» kleding uitzendbureau
» Werken via uitzendbureau
» Hoe werkt een uitzendbureau?
» kleding uitzendbureau