Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soliciteren op Vacature

+3
Zora
Caro
Serena
7 plaatsers

Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Soliciteren op Vacature

Bericht  Serena wo 24 aug 2011 - 1:44

Ik ben alvast aan het zoeken/orienteren op een nieuwe baan, omdat mijn contract eind dec afloopt.
Nu kwam ik een vacature tegen, waarvan ik weet dat dat te hoog gegrepen is, maar waar ik wel in een andere functie zou willen werken. Zal ik dan gewoon op de vacature soliciteren, in de hoop dat ze voor mij een andere functie vinden en me dan daarvoor vragen? Of bellen en er eerst naar vragen of iets anders?

Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Gast wo 24 aug 2011 - 2:14

Ik zou een open sollicitatie sturen. Niet geschoten is altijd mis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Caro wo 24 aug 2011 - 2:25

Ik zou solliciteren op die specifieke vacature, met als toevoeging erbij zetten dat als ze niet vinden dat je geschikt bent voor die functie of dan wellicht wel een passende andere vacature hebben.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Zora wo 24 aug 2011 - 2:40

Caro schreef:Ik zou solliciteren op die specifieke vacature, met als toevoeging erbij zetten dat als ze niet vinden dat je geschikt bent voor die functie of dan wellicht wel een passende andere vacature hebben.

+1. Alleen daar niet op aansturen smile Je vindt jezelf natuurlijk wel supergoed voor deze functie smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Caro wo 24 aug 2011 - 2:42

Zora schreef:
Caro schreef:Ik zou solliciteren op die specifieke vacature, met als toevoeging erbij zetten dat als ze niet vinden dat je geschikt bent voor die functie of dan wellicht wel een passende andere vacature hebben.

+1. Alleen daar niet op aansturen smile Je vindt jezelf natuurlijk wel supergoed voor deze functie smile

Precies. Je kunt er wel iets inzetten in de trant van 'mochten er nog andere passende vacatures zijn binnen uw bedrijf dan zou ik daar graag in aanmerking voor komen'. Of zoiets.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Serena wo 24 aug 2011 - 2:44

Zora schreef:
+1. Alleen daar niet op aansturen smile Je vindt jezelf natuurlijk wel supergoed voor deze functie smile

Haha naja het gaat om een leidinggevende functie met natuurlijk de nodige ervaring, maar ik ben een starter, dus zonder leidinggevende ervaring Wink

Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  loura wo 24 aug 2011 - 20:24

Serena schreef:
Zora schreef:
+1. Alleen daar niet op aansturen smile Je vindt jezelf natuurlijk wel supergoed voor deze functie smile

Haha naja het gaat om een leidinggevende functie met natuurlijk de nodige ervaring, maar ik ben een starter, dus zonder leidinggevende ervaring Wink


Dan zou ik een open sollicitatie sturen
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  blondje1313 wo 24 aug 2011 - 20:48

Ik zou dan ook een open sollicitatie sturen, komt een beetje vreemd over om op iets te solliciteren waar je duidelijk niet aan de voorwaarden voldoet (en die je eigenlijk ook nog niet wilt hebben denk ik).

(totaal off topic, maar ik moet een beetje denken aan een grap van Herman Finkers:
Mijne heren

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw
bedrijf
Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u
morgenochtend om tien uur op mijn kantoor )

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  ixis za 27 aug 2011 - 7:35

Caro schreef:
Zora schreef:
Caro schreef:Ik zou solliciteren op die specifieke vacature, met als toevoeging erbij zetten dat als ze niet vinden dat je geschikt bent voor die functie of dan wellicht wel een passende andere vacature hebben.

+1. Alleen daar niet op aansturen smile Je vindt jezelf natuurlijk wel supergoed voor deze functie smile

Precies. Je kunt er wel iets inzetten in de trant van 'mochten er nog andere passende vacatures zijn binnen uw bedrijf dan zou ik daar graag in aanmerking voor komen'. Of zoiets.

Precies! of er iets bij zetten dat je eventueel ook zeker bereid bent om je aanvullend te scholen (mits je dat bent uiteraard). Dat je in dat geval wel laat merken dat je je graag wilt ontwikkelingen richting de functie.

Ik zou er ook gewoon voor gaan!
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  bolus26 za 27 aug 2011 - 8:05

blondje1313 schreef:Ik zou dan ook een open sollicitatie sturen, komt een beetje vreemd over om op iets te solliciteren waar je duidelijk niet aan de voorwaarden voldoet (en die je eigenlijk ook nog niet wilt hebben denk ik).

(totaal off topic, maar ik moet een beetje denken aan een grap van Herman Finkers:
Mijne heren

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Algeheel Directeur van uw
bedrijf
Naar mijn mening ben ik zeer geschikt voor deze functie en ik verwacht u
morgenochtend om tien uur op mijn kantoor )


haha :P
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soliciteren op Vacature Empty Re: Soliciteren op Vacature

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum