Dilemma vacature
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dilemma vacature
Ik heb een onwijs leuke vacature gezien, alleen het probleem is de aanstelling is afhankelijk van bepaalde geldpotjes. Het is sowieso tot 1 sept 2012. Daarna is er waarschijnlijk wel weer plek voor iets anders omdat het een uitbreidende/groeiende organisatie is. Mijn dilemma is nu; wel reageren en een kans hebben om na 1 sept 2012 thuis te zitten of niet reageren en deze leuke kans laten schieten..?
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Re: Dilemma vacature
Als je nu geen baan hebt: gewoon doen. WW kun je weer voort laten zetten, mocht je alsnog ontslagen worden. Als je nu wel een baan hebt met enige zekerheid zou het niet doen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Doen, ook al is het misschien tijdelijk als er ruimte is voor uitbreiding zou ik die kans zeker nemen. Wie weet gaat het bovenverwachting goed en zou je spijt krijgen als je deze kans laat schieten, succes!
Gast- Gast
Ik heb besloten om sowieso mijn brief te sturen. Als ik uitgenodigd word, zien we wel weer verder. Ik heb nu een contract tot juli en of die verlengd wordt is ook niet zeker.
Cheesegirl- Ratel
Dan zou ik idd zeker reageren. Je kunt altijd nog nee zeggen toch?
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Reageren. Ik heb dit jaar ook steeds tijdelijke banen gehad, en ja, dat is onzeker, maar je hebt tenminste tijdelijk werk.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Mee eens hoor, alleen het feit dat we ook een huis hebben. Maar op gesprek gaan kan nooit kwaad, daarna zien we wel verder.Chance schreef:Reageren. Ik heb dit jaar ook steeds tijdelijke banen gehad, en ja, dat is onzeker, maar je hebt tenminste tijdelijk werk.
Cheesegirl- Ratel
Succes! Hopelijk wordt je uitgenodigd voor een gesprek
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Carola589 schreef:Ik heb besloten om sowieso mijn brief te sturen. Als ik uitgenodigd word, zien we wel weer verder. Ik heb nu een contract tot juli en of die verlengd wordt is ook niet zeker.
Ik denk dat je daar goed aan hebt gedaan. Je kan er altijd nog van afzien als het toch niet goed voelt.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Vacature dilemma
» Vacature
» Soliciteren op Vacature
» Bellen nav een vacature..
» Vacature via uitzendbureau
» Vacature
» Soliciteren op Vacature
» Bellen nav een vacature..
» Vacature via uitzendbureau
Pagina 1 van 1