Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben 'm aan het flippen...

+131
Katrien
nillis
iloverocknroll1984
Shopaholic
yes1984
Dora
Penélope
M@niek
silly-one
_Lana_
Snoes
Phileine
Lynn_
Starla
Tabbert
Blixum
Lady1984
Roza
Marie
Rouge
Highway
Mermaid
Pink!
Jelin
Happydobby
Vixen
Willem
Darius
Reva
Makamba
Suus
Blair
Shy
Poisongirl
Funk
Filoria
Muppetje
nina
maiadebij
Manderijn
studiebol
zwaai zwaai
kwak
Charles
Stokstaartje
mouette
Marsy28
M-G
Jezzie
Mysterious
L!ND@
Cupcake
Elodie
Kruidkoek
Gympie
Zenna
PapillonRose
Viva
Derpy
Elliot
Marin
Bubbelicious
Aagje!
slaatje
RYW
mzcharlotte
Nyx
Moon
Aggi
Summerlovin
Weetjewel
June
Fortissimo
LDJ
Maple
Pinkel
Bluestar
Auxo
Exogenesis
Puggle
Lejow
Burn
RioolSpook
Flower_L
Siamsa
snoezel
Printje
Siem
Slakje
Purpleflower
AnnaK
Sea of Trees
Joan
SoGood
Mamsie
ellibre
Ella
Sterre
Ilovethe90s
Pineco
Tania
Zonneschijn
CCC
Aardbei
Pien
sanne-84
Luce
Bazinga
Stuiterbal
Bolleke
Artemis
Pompoen
Lady4
Sadie_
Carra
Parel
Linda
Coco
Paper Crown
Susan
Jasmine
Sanne
Steep
Twellie
Aziraphale
Balloon
Jade
Razz
Laurientje
Ayla
_Poppy_
135 plaatsers

Pagina 5 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben 'm aan het flippen... - Pagina 5 Empty Re: Ik ben 'm aan het flippen...

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:38

Ja, ik heb toch ook een serieuze reactie gegeven? Ik vind dat ze 't zou moeten laten weghalen. Da's mijn idee, geen idee wat dan de waarheid is of niet.

Hell, zelfs als ex niet de vader is, maar 't van een one night stand komt. Verandert niks aan haar, niks aan haar situatie en niks aan haar omgeving.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:38

Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:Oooh maar dat van Viva vond ik allang duidelijk hoor. Toen ze net begon te forummer daar pikte ik haar er al uit. Ik volg haar verhalen verder niet echt daar ofzo (er zijn zoveel topics), maar ik twijfel er niet aan dat wat daar staat niet van haar is.

Maar dan nog kan het onmogelijk zijn dat het kind van die ander is.

Want? Dat weten wij toch helemaal niet?

Je leest het verkeerd. Er wordt hier nu al aangenomen dat er een kans is dat het van die ander is, maar het kan prima zo zijn (het hoeft dus niet, maar het kan) dat zij zelf al kan weten dat het niet van die ander is, bijvoorbeeld omdat het te lang geleden is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ilovethe90s wo 24 jul 2013 - 22:39

Ella schreef:Bij mij valt nog even geen kwartje, wie was to hiervoor?
Dat is niet aan ons om dat hier te vermelden denk ik.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:40

Sterre schreef:Weetje, wat er nou van haar verhalen pure waarheid is doet er in mijn ogen niet zoveel toe. Ik zie alleen maar iemand met wie het echt niet goed gaat, ze doet een schreeuw om hulp hier en misschien op een andere manier ook op Viva (heb ik trouwens niks van meegekregen). Ze zakt alleen maar verder in de problemen, en zoekt een strohalm. Zo komt het op mij over. Oordelen mag, maar heeft naar mijn idee geen enkele zin.

Poppy, ik kan alleen maar zeggen wat al veel vaker tegen je is gezegd maar nu nog indringender omdat het niet langer alleen je eigen toekomst betreft: zoek professionele hulp waar je wat aan hebt, richt je op jezelf in en veilige omgeving, breek met je ex en met andere mensen die niet het beste met je voorhebben. En denk heel goed na over of en zo ja hoe je een kindje toekomst kunt geven. Alleen als je jezelf weer recht aan kunt kijken en ten volle beseft wat er allemaal gaande is kun je denk ik een beslissing nemen. Neem afstand, neem zo nodig je tijd, maar dwing jezelf alsjeblieft om het beste te doen nu. Hoe moeilijk het ook is.

Inderdaad. Zoek iemand waarmee je er goed naar kan kijken. Die je kan helpen bij de chaos nu.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Pineco wo 24 jul 2013 - 22:40

Wederom eens met Artemis. Wat er ook geschreven is en in hoeverre het ene verhaal al dan niet overeenkomt met het andere, ze heeft een positieve test in handen en moet een verstandige beslissing nemen. De meeste reacties hier helpen haar daar niet bij.

En Susan, het kan best dat zij al weet dat het alleen van haar ex kan zijn, maar dan is het toch niet zo gek dat wij ons afvragen of ze andere mogelijkheden inderdaad kan uitsluiten? In haar openingspost lees ik alleen dat ze zwanger is, niet dat ze heel zeker weet van wie. En in haar situatie maakt het natuurlijk wel een groot verschil.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:41

Susan schreef:
Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:Oooh maar dat van Viva vond ik allang duidelijk hoor. Toen ze net begon te forummer daar pikte ik haar er al uit. Ik volg haar verhalen verder niet echt daar ofzo (er zijn zoveel topics), maar ik twijfel er niet aan dat wat daar staat niet van haar is.

Maar dan nog kan het onmogelijk zijn dat het kind van die ander is.

Want? Dat weten wij toch helemaal niet?

Je leest het verkeerd. Er wordt hier nu al aangenomen dat er een kans is dat het van die ander is, maar het kan prima zo zijn (het hoeft dus niet, maar het kan) dat zij zelf al kan weten dat het niet van die ander is, bijvoorbeeld omdat het te lang geleden is.

Ja, dat zeg ik ook smile of nou ja, ik bedoel het ook.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:42

Pineco schreef:Wederom eens met Artemis. Wat er ook geschreven is en in hoeverre het ene verhaal al dan niet overeenkomt met het andere, ze heeft een positieve test in handen en moet een verstandige beslissing nemen. De meeste reacties hier helpen haar daar niet bij.

En Susan, het kan best dat zij al weet dat het alleen van haar ex kan zijn, maar dan is het toch niet zo gek dat wij ons afvragen of ze andere mogelijkheden inderdaad kan uitsluiten? In haar openingspost lees ik alleen dat ze zwanger is, niet dat ze heel zeker weet van wie. En in haar situatie maakt het natuurlijk wel een groot verschil.

Inderdaad. Als het die andere jongen is, dan is het waarschijnlijk een stuk minder gevaarlijk allemaal.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:43

Zou 't wijs zijn dan? In haar situatie een kind op aarde te zetten? Al zou 't wel van een ander zijn, een aardige kerel, dan nóg vind ik 't bijzonder onverstandig.. Of is dat weer een nieuwe discussie? 'Liefde is genoeg voor een baby' ?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:45

Ik heb wel het idee dat zij weet dat het van haar ex is, aangezien er in de openingspost staat 'ga je eindelijk weg bij je ex, krijg je dit'.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Paper Crown wo 24 jul 2013 - 22:46

Susan schreef:Ik heb wel het idee dat zij weet dat het van haar ex is, aangezien er in de openingspost staat 'ga je eindelijk weg bij je ex, krijg je dit'.

Ja, dat dacht ik ook maar eigenlijk, inhoudelijk, zegt dat niets over dat de ex de vader is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 22:46

Bazinga schreef:Zou 't wijs zijn dan? In haar situatie een kind op aarde te zetten? Al zou 't wel van een ander zijn, een aardige kerel, dan nóg vind ik 't bijzonder onverstandig.. Of is dat weer een nieuwe discussie? 'Liefde is genoeg voor een baby' ?

Zij is de enige die dat kan en mag beslissen. Je kunt hoogstens punten aandragen om voor haar overzicht te creeren op grond waarvan ze zelf een beslissing kan nemen. Wat jij ervan vindt doet er gewoon niet gek veel toe, dat is pas van toepassing als je zelf zwanger bent in een lastige situatie.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Paper Crown wo 24 jul 2013 - 22:48

Bazinga schreef:Zou 't wijs zijn dan? In haar situatie een kind op aarde te zetten? Al zou 't wel van een ander zijn, een aardige kerel, dan nóg vind ik 't bijzonder onverstandig.. Of is dat weer een nieuwe discussie? 'Liefde is genoeg voor een baby' ?

Ben 't met je eens. Maar ik kan niet voor haar bepalen of ze t moet laten komen of niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:50

Ja bleh, weetje Susan, da's dus wel een nadeel dat ze hier feiten heeft weggelaten! Sorry hoor, maar natuurlijk moet ze hier neerzetten :/ Ze heeft heel bewust 't feit dat ze ondertussen ook met een ander heeft aangelegd, verzwegen hier!

En I know, Artemis, dat zou er niet toe hoeven doen etc.... Maar ik vind dat 't wel degelijk een verschil maakt, want waarom zou je nog moeite doen hier een topic te openen en tips te vragen oid, als je niet eens eerlijk bent? :/
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre wo 24 jul 2013 - 22:50

Baz, ik snap dat jij hier anders tegenaan kijkt omdat je haar irl kende/dacht te kennen. Dan doet de precieze waarheid er voor jou wel toe omdat ze persoonlijk misschien niet eerlijk naar je is geweest. Maar hier ga je haar echt niet mee helpen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:51

Maar jij bent niet diegene die zwanger is. Zij is de enige die daar over kan beslissen.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown wo 24 jul 2013 - 22:53

Bazinga schreef:Ja bleh, weetje Susan, da's dus wel een nadeel dat ze hier feiten heeft weggelaten! Sorry hoor, maar natuurlijk moet ze hier neerzetten :/ Ze heeft heel bewust 't feit dat ze ondertussen ook met een ander heeft aangelegd, verzwegen hier!

En I know, Artemis, dat zou er niet toe hoeven doen etc.... Maar ik vind dat 't wel degelijk een verschil maakt, want waarom zou je nog moeite doen hier een topic te openen en tips te vragen oid, als je niet eens eerlijk bent? :/

Maar Baz, al is the slut of the town, wat maakt 't uit? Ja ze moet eerlijk zijn, maar ik weet inmiddels van Poppy dat zij dingen in haar voordeel verzwijgt. Waarom ze dat doet lijkt me ook duidelijk eerlijk gezegd. Ze brengt zichzelf in de problemen, al dan niet bewust, maar dat is ook een vorm van aandacht.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ellibre wo 24 jul 2013 - 22:53

Bazinga schreef:Nou goed, even verder op 't topic gericht en gevoelige zieltjes, sluit de oogjes:

Abortus. Je bent niet klaar met school, je werk in een kledingwinkel is niks mis mee, maar je hebt schulden waar je amper uitkomt, een huis dat je goed beschouwd zelf niet eens kunt inrichten, je hebt een zusje dat ook haar eigen leven moet leiden, een moeder die niet naar je omkijkt en 't beetje familie dat je hebt, dat om je geeft, woont ver weg. Verder heb ik niet 't idee dat je een solide vriendengroep hebt op wie je kunt terugvallen en eerlijk? Je hebt 't kind niets te bieden, omdat je zelf nog te labiel bent.

Een kindje houden, omdat je anders niks of niemand hebt, is geen goede reden. Een kindje houden om als lijmmiddel te gebruiken in een fucked up relatie, is geen goede reden. (Zeker niet als de relatie niet te redden valt)

Je kan en mag hierin niet egoïstisch zijn.

Echt volledig mee eens. Met name over het gedeelte dat je nog te labiel bent om het kind iets te kunnen bieden. Je kunt amper je eigen hoofd boven water houden. Niet gek na alles wat je hebt meegemaakt, maar je hebt het ook zeker nog niet zo ver verwerkt dat je dit aan zou kunnen.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  ellibre wo 24 jul 2013 - 22:55

Sterre schreef:Baz, ik snap dat jij hier anders tegenaan kijkt omdat je haar irl kende/dacht te kennen. Dan doet de precieze waarheid er voor jou wel toe omdat ze persoonlijk misschien niet eerlijk naar je is geweest. Maar hier ga je haar echt niet mee helpen.
Ik vind juist dat ze een heel realistisch advies geeft, hoe hard ook.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 23:02

ellibre schreef:
Sterre schreef:Baz, ik snap dat jij hier anders tegenaan kijkt omdat je haar irl kende/dacht te kennen. Dan doet de precieze waarheid er voor jou wel toe omdat ze persoonlijk misschien niet eerlijk naar je is geweest. Maar hier ga je haar echt niet mee helpen.
Ik vind juist dat ze een heel realistisch advies geeft, hoe hard ook.

Het is geen advies. Het is een oordeel.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Sterre wo 24 jul 2013 - 23:09

Ja. Zeggen dat zij een kind niks te bieden heeft vind ik een onnodig hard oordeel. Natuurlijk kun je adviseren, en dat kan ook wel zonder zijden handschoentjes maar bepalen of ze een kind iets te bieden heeft is iets dat Poppy alleen zelf kan.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 23:12

H
Ik vind ook niet dat je kan zeggen dat ze haar kind niks te bieden heeft. Op dit moment is de situatie verre van ideaal, maar er zijn meer moeders die met dit bijltje hakken. Kijk bijvoorbeeld naar * en * . Zij heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen allemaal.

Laatst aangepast door Luce op wo 24 jul 2013 - 23:41; in totaal 1 keer bewerkt
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 23:15

Kan ik me voorstellen, maar als iemand al weet ik niet hoe lang openheid van zaken geeft wat betreft het hebben van schulden en chronisch gebrek aan geld, vertelt over de issues met haar familie etc en aangeeft niet eens een nieuw huis te kunnen inrichten...

Dat advies/oordeel is gebaseerd op haar eigen posts.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Mamsie wo 24 jul 2013 - 23:23

Luce ik zou even de naam uit je vorige post halen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ellibre wo 24 jul 2013 - 23:28

Sterre schreef:Ja. Zeggen dat zij een kind niks te bieden heeft vind ik een onnodig hard oordeel. Natuurlijk kun je adviseren, en dat kan ook wel zonder zijden handschoentjes maar bepalen of ze een kind iets te bieden heeft is iets dat Poppy alleen zelf kan.
"Normaal" zou je gelijk hebben, maar met dat laatste ben ik het in dit specifieke geval echt absoluut oneens.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 23:41

Mamsie schreef:Luce ik zou even de naam uit je vorige post halen.

Ik had haar al gesproken en ze vond het niet erg hoor, maar Bazinga had het al gelezen dus toch even weggehaald
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: