Ik ben 'm aan het flippen...
+131
Katrien
nillis
iloverocknroll1984
Shopaholic
yes1984
Dora
Penélope
M@niek
silly-one
_Lana_
Snoes
Phileine
Lynn_
Starla
Tabbert
Blixum
Lady1984
Roza
Marie
Rouge
Highway
Mermaid
Pink!
Jelin
Happydobby
Vixen
Willem
Darius
Reva
Makamba
Suus
Blair
Shy
Poisongirl
Funk
Filoria
Muppetje
nina
maiadebij
Manderijn
studiebol
zwaai zwaai
kwak
Charles
Stokstaartje
mouette
Marsy28
M-G
Jezzie
Mysterious
L!ND@
Cupcake
Elodie
Kruidkoek
Gympie
Zenna
PapillonRose
Viva
Derpy
Elliot
Marin
Bubbelicious
Aagje!
slaatje
RYW
mzcharlotte
Nyx
Moon
Aggi
Summerlovin
Weetjewel
June
Fortissimo
LDJ
Maple
Pinkel
Bluestar
Auxo
Exogenesis
Puggle
Lejow
Burn
RioolSpook
Flower_L
Siamsa
snoezel
Printje
Siem
Slakje
Purpleflower
AnnaK
Sea of Trees
Joan
SoGood
Mamsie
ellibre
Ella
Sterre
Ilovethe90s
Pineco
Tania
Zonneschijn
CCC
Aardbei
Pien
sanne-84
Luce
Bazinga
Stuiterbal
Bolleke
Artemis
Pompoen
Lady4
Sadie_
Carra
Parel
Linda
Coco
Paper Crown
Susan
Jasmine
Sanne
Steep
Twellie
Aziraphale
Balloon
Jade
Razz
Laurientje
Ayla
_Poppy_
135 plaatsers
Pagina 3 van 26
Pagina 3 van 26 • 1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26
Re: Ik ben 'm aan het flippen...
In de meeste gevallen overkomt een zwangerschap je niet. Je hebt onveilige seks gehad en ja, daar kun je zwanger van raken.
Gast- Gast
Volgens mij zegt ze ook nergens dat het haar overkomt, ik lees dat woord alleen in de reactie van Artemis. Niet in die van haar.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Maar wat als het wel allemaal waar is en echt een vervelende samenloop van omstandigheden is, dan zijn deze opmerkingen toch keiharde trappen? Is het niet beter om zoiets alleen te denken in plaats van het ook hardop uit te spreken?
Verder: heel veel sterkte de komende tijd met het nadenken wat je wilt
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Aardbei schreef:Maar wat als het wel allemaal waar is en echt een vervelende samenloop van omstandigheden is, dan zijn deze opmerkingen toch keiharde trappen? Is het niet beter om zoiets alleen te denken in plaats van het ook hardop uit te spreken?
Ben ik met je eens.
Je weet gewoon niet hoe dit is gebeurd....
CCC- Ratel
CCC schreef:Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...
Misschien omdat dingen door bepaalde personen al eerder bewust groter gemaakt zijn?
Ik zeg niet dat dat nu weer zo is, maar ik kijk er daardoor wel wat sceptischer tegenaan.
Gast- Gast
Ik vind 't zelf gewoon zó wazig omdat ik 't idee heb dat er hier steeds maar één kant verteld wordt. Ja, haar ex is een hufter die z'n handen thuis moet houden, maar waarom wordt er hier niets verteld over 't feit dat ze al bij een ander heeft gezeten en daar een relatie mee wilde beginnen? Want dát is 7 weken geleden aan de orde geweest, als we haar mogen geloven op Viva.
Máár, op Viva wordt dan weer 't stukje huiselijk geweld verzwegen!
Waarom steeds halve waarheden en verzwegen feiten?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ik vind 't zelf gewoon zó wazig omdat ik 't idee heb dat er hier steeds maar één kant verteld wordt. Ja, haar ex is een hufter die z'n handen thuis moet houden, maar waarom wordt er hier niets verteld over 't feit dat ze al bij een ander heeft gezeten en daar een relatie mee wilde beginnen? Want dát is 7 weken geleden aan de orde geweest, als we haar mogen geloven op Viva.
Dit dus.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:CCC schreef:Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...
Misschien omdat dingen door bepaalde personen al eerder bewust groter gemaakt zijn?
Ik zeg niet dat dat nu weer zo is, maar ik kijk er daardoor wel wat sceptischer tegenaan.
Goed dat heb ik blijkbaar gemist, ben ook niet geweldig actief meer...
CCC- Ratel
Er zijn hier toch meiden die haar in real live goed kennen?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
CCC schreef:Aardbei schreef:Maar wat als het wel allemaal waar is en echt een vervelende samenloop van omstandigheden is, dan zijn deze opmerkingen toch keiharde trappen? Is het niet beter om zoiets alleen te denken in plaats van het ook hardop uit te spreken?
Ben ik met je eens.
Je weet gewoon niet hoe dit is gebeurd....
Hier sluit ik me bij aan. En ze gaf aan dat ze ging werken dus logisch dat er dan niet gelijk antwoorden komen.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Maar waarom zou ze verplicht zijn om op het forum te vertellen dat ze in de tussentijd iets met een ander heeft gehad? Feit is dat ze is teruggegaan naar haar ex en dat hij haar toen heeft mishandeld. Dat ze toen het uit was even iets met een ander heeft gehad doet daar toch totaal niks aan af?
Waarschijnlijk als ze hier had verteld dat ze een andere vriend had gehad dan hadden er ook weer mensen geroepen dat het net een soap was.
Waarschijnlijk als ze hier had verteld dat ze een andere vriend had gehad dan hadden er ook weer mensen geroepen dat het net een soap was.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Maar waarom zou ze verplicht zijn om op het forum te vertellen dat ze in de tussentijd iets met een ander heeft gehad? Feit is dat ze is teruggegaan naar haar ex en dat hij haar toen heeft mishandeld. Dat ze toen het uit was even iets met een ander heeft gehad doet daar toch totaal niks aan af?
Maar waarom 2 verschillende versies op 2 fora? Dat maakt het toch ongeloofwaardig?
Gast- Gast
Ze kan dus zwanger zijn van die ander. Dat maakt de situatie wat mij betreft toch al minder gevaarlijk hoor.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Artemis schreef:Bolleke schreef:Pff jeetje mina.. Ik denk dat ik van deze man geen kind zou willen. Hoe moeilijk ook, maar Artemis heeft in alles wat ze zegt een punt. Nu kom je nooit meer van die man af, je vin het zo al moeilijk om hem los te laten, laat staan als er ook nog een kind in het spel is. Sterkte met het maken van een beslissing.
Ik zeg niet dat ze het kind niet moet krijgen hoor. Ik zeg alleen wat er waarschijnlijk voor consequenties aan verbonden zitten als ze het kind gaat krijgen, en dan is het aan haar om af te wegen of ze dat aankan op een manier die goed is voor het kind en goed is voor haar.
Dat zeg ik ook niet, ik ben de laatste die zegt dat je het kind meteen moet laten weg halen.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
CCC schreef:Stofzuiger schreef:CCC schreef:Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...
Op tv was een verhaal ook anders als hier...
Gast- Gast
Luce schreef:Ze kan dus zwanger zijn van die ander. Dat maakt de situatie wat mij betreft toch al minder gevaarlijk hoor.
Misschien kan dat wel niet. Ik maak er niet uit op dat dat per se aannemelijk is. Zes weken zwanger betekent vier weken geleden bevrucht, misschien was het toen al wel al even voorbij met die ander.
Susan- Lady Post-a-lot
Lijkt me ook ingewikkeld, met 2 mannen naar bed en dan onveilig.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:CCC schreef:Stofzuiger schreef:CCC schreef:Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...
Op tv was een verhaal ook anders als hier...
Wat bedoel je dan? Ik mis van alles geloof ik.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Lijkt me ook ingewikkeld, met 2 mannen naar bed en dan onveilig.
Maar dit soort dingen dus, dat wéét je toch helemaal niet? Er wordt nu van alles ingevuld en overal wordt over gegist...En ze kan het zelf niet verder uitleggen omdat ze aan het werk is
Aardbei- Prater
Nou als ze nu thuis op de bank zwanger zit te zijn van haar gewelddadige ex voelt ze zich vast heel gesteund door al die hartverwarmende reacties hier. Volgens mij kun je in dit soort situaties beter gewoon niks zeggen als je twijfelt aan een verhaal.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Aardbei schreef:Stofzuiger schreef:Lijkt me ook ingewikkeld, met 2 mannen naar bed en dan onveilig.
Maar dit soort dingen dus, dat wéét je toch helemaal niet? Er wordt nu van alles ingevuld en overal wordt over gegist...En ze kan het zelf niet verder uitleggen omdat ze aan het werk is
Inderdaad, waar baseer je het nou op dat ze met allebei onveilige seks heeft gehad, dat slaat toch nergens op.
Susan- Lady Post-a-lot
Tania schreef:Nou als ze nu thuis op de bank zwanger zit te zijn van haar gewelddadige ex voelt ze zich vast heel gesteund door al die hartverwarmende reacties hier. Volgens mij kun je in dit soort situaties beter gewoon niks zeggen als je twijfelt aan een verhaal.
Inderdaad! Tuurlijk kan er getwijfeld worden, maar zo hard oordelen??
Aardbei- Prater
Nou goed, even verder op 't topic gericht en gevoelige zieltjes, sluit de oogjes:
Abortus. Je bent niet klaar met school, je werk in een kledingwinkel is niks mis mee, maar je hebt schulden waar je amper uitkomt, een huis dat je goed beschouwd zelf niet eens kunt inrichten, je hebt een zusje dat ook haar eigen leven moet leiden, een moeder die niet naar je omkijkt en 't beetje familie dat je hebt, dat om je geeft, woont ver weg. Verder heb ik niet 't idee dat je een solide vriendengroep hebt op wie je kunt terugvallen en eerlijk? Je hebt 't kind niets te bieden, omdat je zelf nog te labiel bent.
Een kindje houden, omdat je anders niks of niemand hebt, is geen goede reden. Een kindje houden om als lijmmiddel te gebruiken in een fucked up relatie, is geen goede reden. (Zeker niet als de relatie niet te redden valt)
Je kan en mag hierin niet egoïstisch zijn.
Abortus. Je bent niet klaar met school, je werk in een kledingwinkel is niks mis mee, maar je hebt schulden waar je amper uitkomt, een huis dat je goed beschouwd zelf niet eens kunt inrichten, je hebt een zusje dat ook haar eigen leven moet leiden, een moeder die niet naar je omkijkt en 't beetje familie dat je hebt, dat om je geeft, woont ver weg. Verder heb ik niet 't idee dat je een solide vriendengroep hebt op wie je kunt terugvallen en eerlijk? Je hebt 't kind niets te bieden, omdat je zelf nog te labiel bent.
Een kindje houden, omdat je anders niks of niemand hebt, is geen goede reden. Een kindje houden om als lijmmiddel te gebruiken in een fucked up relatie, is geen goede reden. (Zeker niet als de relatie niet te redden valt)
Je kan en mag hierin niet egoïstisch zijn.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Susan schreef:Ja, het is veel drama in korte tijd, denk je niet dat dat al rot genoeg is voor haar? Ik vind het gewoon raar om andermans ellende een soap te noemen.
Ik weet als geen ander dat een rotverhaal wat bijna te ongeloofwaardig voor woorden is helaas gewoon de waarheid kan zijn. Dus ik vind het eerlijk gezegd nogal stuitend dat mensen hier zo hard te oordelen omdat ze het verhaal in twijfel trekken. Trek het in twijfel, best, maar geef iemand ook het voordeel van de twijfel. Dit soort verhalen zijn te akelig om maar gewoon even over te oordelen dat het niet waar is. Er zit iemand achter met gevoelens, échte gevoelens, wals daar niet overheen omdat je op internet alleen de woorden ziet alsjeblieft!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pagina 3 van 26 • 1, 2, 3, 4 ... 14 ... 26
Pagina 3 van 26
Permissies van dit forum: