Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben 'm aan het flippen...

+131
Katrien
nillis
iloverocknroll1984
Shopaholic
yes1984
Dora
Penélope
M@niek
silly-one
_Lana_
Snoes
Phileine
Lynn_
Starla
Tabbert
Blixum
Lady1984
Roza
Marie
Rouge
Highway
Mermaid
Pink!
Jelin
Happydobby
Vixen
Willem
Darius
Reva
Makamba
Suus
Blair
Shy
Poisongirl
Funk
Filoria
Muppetje
nina
maiadebij
Manderijn
studiebol
zwaai zwaai
kwak
Charles
Stokstaartje
mouette
Marsy28
M-G
Jezzie
Mysterious
L!ND@
Cupcake
Elodie
Kruidkoek
Gympie
Zenna
PapillonRose
Viva
Derpy
Elliot
Marin
Bubbelicious
Aagje!
slaatje
RYW
mzcharlotte
Nyx
Moon
Aggi
Summerlovin
Weetjewel
June
Fortissimo
LDJ
Maple
Pinkel
Bluestar
Auxo
Exogenesis
Puggle
Lejow
Burn
RioolSpook
Flower_L
Siamsa
snoezel
Printje
Siem
Slakje
Purpleflower
AnnaK
Sea of Trees
Joan
SoGood
Mamsie
ellibre
Ella
Sterre
Ilovethe90s
Pineco
Tania
Zonneschijn
CCC
Aardbei
Pien
sanne-84
Luce
Bazinga
Stuiterbal
Bolleke
Artemis
Pompoen
Lady4
Sadie_
Carra
Parel
Linda
Coco
Paper Crown
Susan
Jasmine
Sanne
Steep
Twellie
Aziraphale
Balloon
Jade
Razz
Laurientje
Ayla
_Poppy_
135 plaatsers

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben 'm aan het flippen... - Pagina 4 Empty Re: Ik ben 'm aan het flippen...

Bericht  CCC wo 24 jul 2013 - 22:11

Minneke schreef:
Stofzuiger schreef:
CCC schreef:
Stofzuiger schreef:
CCC schreef:Oordelen heeft ze nu toch helemaal niks aan? Wat zijn jullie hard zeg...

Misschien omdat dingen door bepaalde personen al eerder bewust groter gemaakt zijn?

Ik zeg niet dat dat nu weer zo is, maar ik kijk er daardoor wel wat sceptischer tegenaan.

Goed dat heb ik blijkbaar gemist, ben ook niet geweldig actief meer...

Op tv was een verhaal ook anders als hier...

Wat bedoel je dan? Ik mis van alles geloof ik.

Heb het met een oog gekeken, dus mis ook van alles denk ik.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pineco wo 24 jul 2013 - 22:12

Ze heeft dit topic geopend om advies te krijgen naar aanleiding van de positieve test die ze nu in handen heeft, daar kan ze toch niks groter aan maken (lijkt me als probleem groot genoeg eerlijk gezegd...)? Dat het niet handig is en dat ze had moeten proberen het te voorkomen, weet ze zelf waarschijnlijk ook wel en het is niet aan ons om daarover te oordelen of te speculeren. Al ben ik net als de rest wel heel benieuwd of je zeker weet wie de vader is?

On topic, ik zou je ex zeker niet inlichten voordat je je keuze gemaakt hebt. En ik zou dit zeker niet als reden zien om terug te gaan, hoop dat je dat zelf ook inziet. Verder eens met Artemis, de beslissing is aan jou, maar realiseer je heel goed dat je nooit meer van hem af komt als je besluit het kindje te houden (want al wil je hem er niet bij betrekken, hij komt er vroeg of laat toch achter en zal je dan zeker niet met rust laten).

Sterkte met je besluit!
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  CCC wo 24 jul 2013 - 22:13

Bazinga schreef:Nou goed, even verder op 't topic gericht en gevoelige zieltjes, sluit de oogjes:

Abortus. Je bent niet klaar met school, je werk in een kledingwinkel is niks mis mee, maar je hebt schulden waar je amper uitkomt, een huis dat je goed beschouwd zelf niet eens kunt inrichten, je hebt een zusje dat ook haar eigen leven moet leiden, een moeder die niet naar je omkijkt en 't beetje familie dat je hebt, dat om je geeft, woont ver weg. Verder heb ik niet 't idee dat je een solide vriendengroep hebt op wie je kunt terugvallen en eerlijk? Je hebt 't kind niets te bieden, omdat je zelf nog te labiel bent.

Een kindje houden, omdat je anders niks of niemand hebt, is geen goede reden. Een kindje houden om als lijmmiddel te gebruiken in een fucked up relatie, is geen goede reden. (Zeker niet als de relatie niet te redden valt)

Je kan en mag hierin niet egoïstisch zijn.

Jij mag dat vinden en kan me zeker vinden in bepaalde dingen, maar vind het toch niet aan een ander zo even alles keihard te relativeren.

Heb je ooit zelf in een soortgelijke positie gezeten? Er komt zoveel bij kijken emotioneel gezien.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:16

Susan schreef:
Luce schreef:Ze kan dus zwanger zijn van die ander. Dat maakt de situatie wat mij betreft toch al minder gevaarlijk hoor.

Misschien kan dat wel niet. Ik maak er niet uit op dat dat per se aannemelijk is. Zes weken zwanger betekent vier weken geleden bevrucht, misschien was het toen al wel al even voorbij met die ander.

Kan als in: er bestaat een mogelijkheid
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Ilovethe90s wo 24 jul 2013 - 22:17

Stofzuiger schreef:Maar waarom 2 verschillende versies op 2 fora? Dat maakt het toch ongeloofwaardig?
Ze heeft in een eerder topic aangegeven dat het verhaal op Viva niet van haar was. Waardoor zijn jullie zo stellig dat zij het wel zou moeten zijn?

Sterkte trouwens want dat kun je wel gebruiken!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:19

Ilovethe90s schreef:
Ze heeft in een eerder topic aangegeven dat het verhaal op Viva niet van haar was. Waardoor zijn jullie zo stellig dat zij het wel zou moeten zijn?

Dat snap ik dan ook niet.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:20

Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:Ze kan dus zwanger zijn van die ander. Dat maakt de situatie wat mij betreft toch al minder gevaarlijk hoor.

Misschien kan dat wel niet. Ik maak er niet uit op dat dat per se aannemelijk is. Zes weken zwanger betekent vier weken geleden bevrucht, misschien was het toen al wel al even voorbij met die ander.

Ja maar het kan toch ook dat die mogelijkheid dus niet bestaat?

En wat Ilovethe90s zegt, waarom gaat iedereen er maar zo vanuit dat dat topic van haar is? Omdat er overeenkomsten waren tussen die persoon en haar?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pineco wo 24 jul 2013 - 22:21

Susan schreef:
Ilovethe90s schreef:

Dat snap ik dan ook niet.

Volgens mij gaf ze juist aan dat het ook daar haar verhaal was, maar dat ze het onderwerp met de laatste updates (dat ze aangifte had gedaan en dergelijke, het laatste topic dat ze hier opende onder haar oude naam) alleen hier had geplaatst en niet op Viva.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:22

Dit is toch hoe 't is? Kom op zeg, wat had ze verwacht? Felicitaties? Eerst krijgen we om de 2 weken een update over haar crappy lovelife, haar problemen met familie, schulden, woning en noem de hele zooi maar op en dan dit?

Al máánden krijgt ze goedbedoelde adviezen en al máánden gooit ze deze in de wind. En da's prima! Tuurlijk, moet je lekker doen, 't is niet mijn leven, 't is niet mijn gebroken enkel, 't is niet mijn gebroken hart en 't is niet mijn gebroken ego en waardigheid.  Maar als ze nu nog felicitaties verwacht ipv waarheden en feiten, dan vind ik haar wel héél naïef.

Alsof er ook maar íemand is, die hier blij kan zijn. "Jeej je krijgt een baby met de kerel die vastzit wegens poging tot doodslag! Ik begin gelijk aan de gehaakte sokjes! Laten een inzameling starten, dan kunnen we een babykamer inrichten!"

En het verhaal op Viva; dat was ze wel. Zij bedoelde dat het láátste verhaal niet op Viva stond, het hele doodslag gebeuren. De rest was ze dus wel, want ze vroeg mij haar Viva-nickname te verwijderen. Er kloppen gewoon dingen niet en da's prima, moet je lekker zelf weten, maar verwacht dan geen meelij meer, want ik vind 't oneerlijk. Men leeft mee met verhalen die niet kloppen en dat vind ik zo, zó smerig. Dit is een forum waarbij meiden wakker kunnen liggen van andermans problemen, in real life nog acties ondernemen om iemand te helpen. Als je dan niet eerlijk bent, is het alsof je spuugt op die vriendelijkheid.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:22

Susan schreef:
Luce schreef:
Susan schreef:

En wat Ilovethe90s zegt, waarom gaat iedereen er maar zo vanuit dat dat topic van haar is? Omdat er overeenkomsten waren tussen die persoon en haar?

Ik weet nu even niet waar je het over hebt.. Je bedoelt Viva? Want daar heb ik het niet over.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pineco wo 24 jul 2013 - 22:24

Luce heeft het over de mogelijkheid dat het kind niet van haar gewelddadige ex is, maar van die andere jongen met wie ze kort samen is geweest. En als het verhaal van Poppy hier en op Viva klopt, is die mogelijkheid er inderdaad. Dus het is niet zo gek dat wij ons dat afvragen, want het verandert het verhaal wel als blijkt dat haar ex niet de vader is...
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:26

Luce schreef:
Susan schreef:
Luce schreef:
Susan schreef:

Ik weet nu even niet waar je het over hebt.. Je bedoelt Viva? Want daar heb ik het niet over.

ALS ze al iets met iemand anders heeft gehad dan kan het evengoed zijn dat het onmogelijk is dat het kind van die persoon is. Als ze bijvoorbeeld zeven weken geleden voor het laatst met die ander seks heeft gehad kan ze onmogelijk vier weken geleden door hem bevrucht zijn.

Daar komt nog bij dat ik net als Ilovethe90s ook niet snap dat iedereen zo makkelijk aanneemt dat wat er op Viva staat van haar afkomstig is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pineco wo 24 jul 2013 - 22:27

@Susan: zoals ik hierboven al schreef, en Bazinga ook, heeft ze dat zelf toegegeven in haar laatste topic onder haar oude naam.
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:28

Oooh maar dat van Viva vond ik allang duidelijk hoor. Toen ze net begon te forummer daar pikte ik haar er al uit. Ik volg haar verhalen verder niet echt daar ofzo (er zijn zoveel topics), maar ik twijfel er niet aan dat wat daar staat niet van haar is.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 22:28

Ik weet niet wat er op viva staat, maakt ook niet uit.

Dingen die in het echt gebeuren zijn vaak nog veel ongeloofwaardiger dan in soaps, dat maakt het niet minder waar. Ik maak dagelijks verhalen mee waar goeie tijden nog een puntje aan kan zuigen, ik kijk werkelijk nergens meer van op.
Ook niet van seks in een geweldadige relatie, ook niet van dan iets met een ander beginnen en toch weer teruggaan, aangenomen dat dat waar is, en ook niet van dan zwanger blijken te zijn.

Het kan best zijn dat er meerdere verhalen zijn, die kunnen evengoed allemaal waar zijn. In het ene verhaal zal de nadruk misschien wat meer op het een liggen, en in het andere verhaal op het ander, maar het kan heel goed hetzelfde verhaal zijn. Het is ondoenlijk om op internet de hele situatie, in alle facetten, helemaal uit de doeken te doen. Daarbij, als het allemaal klopt is het zoveel en zo ingewikkeld dat ik me goed kan voorstellen dat Poppy zelf het overzicht ook kwijt is. Dat maakt het allemaal nog niet minder geloofwaardig en niet minder waar.

Wel bijzonder ingewikkeld en iets waar je met gepaste genuanceerdheid op mag reageren. Het gaat hier namelijk niet om een soap, maar om een mens. En dan ook nog een mens in een lastige situatie. Dan heb je niets aan oordelen of twijfels van anderen, dan heb je wat aan overzicht creeren en steun. En steun is iets anders dan meewaaien en niet kritisch zijn, steun kan kritisch zijn. Maar met harde woorden en veroordeling is nog nooit een mens beter geworden.

En of ex of iemand anders de vader is doet er eigenlijk helemaal niet toe, want daar kom je pas achter na de bevalling en daar heb je dus niets aan bij het nemen van een beslissing. Daarnaast is ' een ander'  vaak een vlucht als het gaat om ontsnappen uit een slechte relatie. Vind ik eigenlijk heel begrijpelijk. Als je eigenwaarde er compleet uit geramd is in een relatie heb je soms een ander nodig om die weer op te krikken en stappen te nemen.

Laatst aangepast door Artemis op wo 24 jul 2013 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:29

Bovendien, hoe vaak is een man vermist waarna hij zichzelf om 't leven heeft gebracht én hoe vaak komt dat op tv bij een zekere .. crap hoe heet dat ook alweer? Paragnost? Is dat een woord? Nouja die ene kerel.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 22:31

Bazinga schreef:Bovendien, hoe vaak is een man vermist waarna hij zichzelf om 't leven heeft gebracht én hoe vaak komt dat op tv bij een zekere .. crap hoe heet dat ook alweer? Paragnost? Is dat een woord? Nouja die ene kerel.

Je zou ervan staan te kijken. Maar doet het ertoe?
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:31

Luce schreef:Oooh maar dat van Viva vond ik allang duidelijk hoor. Toen ze net begon te forummer daar pikte ik haar er al uit. Ik volg haar verhalen verder niet echt daar ofzo (er zijn zoveel topics), maar ik twijfel er niet aan dat wat daar staat niet van haar is.

Maar dan nog kan het onmogelijk zijn dat het kind van die ander is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 24 jul 2013 - 22:31

Verder eens met Artemis.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown wo 24 jul 2013 - 22:32

Ex of nieuwe vent,dat gaat ons niets aan, al laat ze zich bezwangeren door de kerstman. Vind t vervelend dat hier iedereen vuile was van poppy ophangt. 

Ik ben zo bang dat dit een schreeuw om aandacht is, en ze dit als rode lijn terug naar haar ex zal zijn, met alle gevolgen van dien. En t steekt dat ze blijdschap voelt en foliumzuur zal slikken. Een teken dat ze er warm tegenover staat.... Maar dan komt ze nooit meer van die kerel af.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 22:32

Nee, 't doet er niet, ik weet gewoon dat zij 't is op Viva en dat het hele verhaal dus wordt getwist en gedraaid zoals 't haar uitkomt. En da's prima! Ik zeg alleen, 't begint op te vallen. Verwacht dan dus ook niet zoveel meelij meer of felicitaties, in dit geval.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre wo 24 jul 2013 - 22:33

Weetje, wat er nou van haar verhalen pure waarheid is doet er in mijn ogen niet zoveel toe. Ik zie alleen maar iemand met wie het echt niet goed gaat, ze doet een schreeuw om hulp hier en misschien op een andere manier ook op Viva (heb ik trouwens niks van meegekregen). Ze zakt alleen maar verder in de problemen, en zoekt een strohalm. Zo komt het op mij over. Oordelen mag, maar heeft naar mijn idee geen enkele zin.

Poppy, ik kan alleen maar zeggen wat al veel vaker tegen je is gezegd maar nu nog indringender omdat het niet langer alleen je eigen toekomst betreft: zoek professionele hulp waar je wat aan hebt, richt je op jezelf in en veilige omgeving, breek met je ex en met andere mensen die niet het beste met je voorhebben. En denk heel goed na over of en zo ja hoe je een kindje toekomst kunt geven. Alleen als je jezelf weer recht aan kunt kijken en ten volle beseft wat er allemaal gaande is kun je denk ik een beslissing nemen. Neem afstand, neem zo nodig je tijd, maar dwing jezelf alsjeblieft om het beste te doen nu. Hoe moeilijk het ook is.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Luce wo 24 jul 2013 - 22:36

Susan schreef:
Luce schreef:Oooh maar dat van Viva vond ik allang duidelijk hoor. Toen ze net begon te forummer daar pikte ik haar er al uit. Ik volg haar verhalen verder niet echt daar ofzo (er zijn zoveel topics), maar ik twijfel er niet aan dat wat daar staat niet van haar is.

Maar dan nog kan het onmogelijk zijn dat het kind van die ander is.

Want? Dat weten wij toch helemaal niet?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Bericht  Artemis wo 24 jul 2013 - 22:36

Bazinga schreef:Nee, 't doet er niet, ik weet gewoon dat zij 't is op Viva en dat het hele verhaal dus wordt getwist en gedraaid zoals 't haar uitkomt. En da's prima! Ik zeg alleen, 't begint op te vallen. Verwacht dan dus ook niet zoveel meelij meer of felicitaties, in dit geval.

Wat maakt het uit? Wat ik al zei: het is gewoon een ingewikkeld verhaal, en dat zorgt ervoor dat het overzicht behoorlijk kwijt kan zijn. En ja, het drama creert ze voor een groot deel gewoon zelf, dat is nou juist het probleem. Maar dat maakt het niet minder ernstig en niet minder waar en het is al helemaal niet zo dat je het daardoor minder serieus moet nemen.
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Bericht  Ella wo 24 jul 2013 - 22:36

Bij mij valt nog even geen kwartje, wie was to hiervoor?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 26 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 15 ... 26  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: