Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik ben 'm aan het flippen...

+131
Katrien
nillis
iloverocknroll1984
Shopaholic
yes1984
Dora
Penélope
M@niek
silly-one
_Lana_
Snoes
Phileine
Lynn_
Starla
Tabbert
Blixum
Lady1984
Roza
Marie
Rouge
Highway
Mermaid
Pink!
Jelin
Happydobby
Vixen
Willem
Darius
Reva
Makamba
Suus
Blair
Shy
Poisongirl
Funk
Filoria
Muppetje
nina
maiadebij
Manderijn
studiebol
zwaai zwaai
kwak
Charles
Stokstaartje
mouette
Marsy28
M-G
Jezzie
Mysterious
L!ND@
Cupcake
Elodie
Kruidkoek
Gympie
Zenna
PapillonRose
Viva
Derpy
Elliot
Marin
Bubbelicious
Aagje!
slaatje
RYW
mzcharlotte
Nyx
Moon
Aggi
Summerlovin
Weetjewel
June
Fortissimo
LDJ
Maple
Pinkel
Bluestar
Auxo
Exogenesis
Puggle
Lejow
Burn
RioolSpook
Flower_L
Siamsa
snoezel
Printje
Siem
Slakje
Purpleflower
AnnaK
Sea of Trees
Joan
SoGood
Mamsie
ellibre
Ella
Sterre
Ilovethe90s
Pineco
Tania
Zonneschijn
CCC
Aardbei
Pien
sanne-84
Luce
Bazinga
Stuiterbal
Bolleke
Artemis
Pompoen
Lady4
Sadie_
Carra
Parel
Linda
Coco
Paper Crown
Susan
Jasmine
Sanne
Steep
Twellie
Aziraphale
Balloon
Jade
Razz
Laurientje
Ayla
_Poppy_
135 plaatsers

Pagina 6 van 26 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Volgende

Ga naar beneden

Ik ben 'm aan het flippen... - Pagina 6 Empty Re: Ik ben 'm aan het flippen...

Bericht  Bazinga wo 24 jul 2013 - 23:42

Luce schreef:
Mamsie schreef:Luce ik zou even de naam uit je vorige post halen.

Ik had haar al gesproken en ze vond het niet erg hoor, maar Bazinga had het al gelezen dus toch even weggehaald

Ik begrijp je punt wel, hoor, maar wil toch ff zeggen dat die * en * anders vind. Maar goed, doet er verder niet toe..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  SoGood wo 24 jul 2013 - 23:43

Jeetje, ik schrik hier echt behoorlijk van nu ik weet dat jij het bent..

Ik hoop echt dat dit niet een schreeuw om aandacht is, want dat is echt niet oke. Vaak wordt er gezegd dat je je hart moet volgen, maar soms is dat niet genoeg. Je maakt nu niet de keuze voor jezelf maar ook voor je ongeboren kind.

Zoek de benodigde hulp en maak een plan. De vader inlichten is inderdaad het aller- aller- laatste wat ik je zou adviseren...
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Ella wo 24 jul 2013 - 23:44

Luce schreef:H
Ik vind ook niet dat je kan zeggen dat ze haar kind niks te bieden heeft. Op dit moment is de situatie verre van ideaal, maar er zijn meer moeders die met dit bijltje hakken. Kijk bijvoorbeeld naar * en * . Zij heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen allemaal.

eens, als ze de baby besluit te houden zal het vast wel op z'n pootjes terecht komen. Alleen.de ex is natuurlijk wel erg.complex in deze situatie.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Poppy_ wo 24 jul 2013 - 23:45

Zo, toe maar. Een hoop oordelen en dan ook nog grotendeels van iemand die te bang is om op zichzelf te gaan wonen zonder haar mammie, maar wel een grote bek over mij opentrekken.

Het blijft internet en ik mag zelf bepalen wat ik hier of op Viva post. Mijn insteek op Viva was veel anoniemer zijn dus ja, mijn verhalen zijn daar anders ja.

Nee ik heb geen zelfvertrouwen meer. Ja, ik zocht dat bij een ander. Ik wilde hopeloos graag dat iemand me uit die situatie trok van thuis. Ja ik had nog seks met hem, niet alles was altijd slecht, precies zoals Artemis zegt. 

Ja, ik gebruikte AC en ja, daar ging dus blijkbaar iets mis. Ik schat dat ik 6 weken ver ben, ik dacht dat mijn menstruatie uitbleef vanwege de stress. 

En nee, ik weet niet van wie het is. En nee, ik ga het waarschijnlijk ook niet houden. En al helemaal niet omdat ik wil dat er iets van me houdt. Omdat ik weet hoe zwaar het kan zijn, daarom.
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Bericht  Joan wo 24 jul 2013 - 23:47

Poppy heeft zichzelf jaren lang weggecijferd in haar relatie. Als ze nu een kindje krijgt gebeurt dat opnieuw. Ik denk dat dat haar gesteldheid niet ten goed zal doen. Na alles wat ze heeft mee gemaakt, lijkt het me verstandig dat ze eerst voor zichzelf gaat zorgen en pas dan voor een ander leven.
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Sea of Trees wo 24 jul 2013 - 23:58

Eerlijk gezegd denk ik dat je een goede keuze maakt als je inderdaad besluit het kindje niet te houden, Poppy. Veel sterkte en ik hoop echt dat je mensen om je heen hebt die je kunnen steunen, dit is echt heel heftig.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Bazinga do 25 jul 2013 - 0:02

Right. Hoe heeft mijn situatie ook alweer te maken met de mening/oordeel/adviezen, die heb ik heb gevormd op basis van JOUW posts?

Wel goed van je dat je 't allemaal realiseert en toegeeft, sterkte.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  AnnaK do 25 jul 2013 - 0:08

Poppy wat een nare en verdrietige situatie. 't Lijkt mij ook vervelend zulke reacties te krijgen, terwijl je steun en troost zoekt. Misschien is het provocerend om een test te posten met de tekst dan 'krijg je dit'. Je vraagt op het forum steeds om aandacht en dan ga je weer. Dat mag je best doen, maar je situatie(s) is/zijn zo heftig, dat forummers eigenlijk niet in staat kunnen zijn om er passend op te reageren. We zijn geen hulpverleners. Artemis volgens mij wel en haar reacties zou ik dan ook uitprinten en doorlezen.

Ik zou voor je wensen dat je in rustiger vaarwater komt. Ik denk dat je dit niet zelf kunt en dat je omgeving je dit ook niet kan bieden. Denk je dat het een optie is om je te laten opnemen en je daar in een veilige omgeving weer weerbaar te maken voor de wereld? Kijk eens naar de mogelijkheid en ervaar het niet als falen. 

Het is nu een chaos, maar met hulp kan je leven weer houvast en richting krijgen.

Of je je kindje kan en moet houden weet ik niet. Dat kan alleen jij beslissen.

Sterkte.

Laatst aangepast door AnnaK op do 25 jul 2013 - 0:16; in totaal 1 keer bewerkt
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Bericht  Balloon do 25 jul 2013 - 0:14

Sterkte Poppy. Welke keuze je ook maakt.....
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Bericht  Purpleflower do 25 jul 2013 - 0:18

Wat een vervelende situatie.

Veel sterkte komende tijd, met welke beslissing je ook maakt.hug
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Bericht  Gast do 25 jul 2013 - 0:21

Oh wat moeilijk allemaal Poppy. Ik zou er goed over nadenken hoor, of je het kindje weg wil laten halen. Je dacht al dat je niet tot moeilijk zwanger kon worden, en nu ben je dat wel. Is op zich al een wonder. Als je niet weet van wie het is kan het ook van die persoon zijn die niet geweldidadig is.

Denk goed, goed na, geen overhaaste beslissingen nemen, ook al is je situatie verre van ideaal. Sterkte met je beslissing hug

Gast
Gast

Bericht  Slakje do 25 jul 2013 - 0:24

Veel sterkte, Poppy!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Siem do 25 jul 2013 - 1:45

Ik zou vandaag nog een afspraak maken met de huisarts zodat er nogmaals een test kan worden gedaan en het ook 100% zeker is. En je ook weet wat je mogelijkheden zijn en hoeveel tijd je hebt voor je beslissing. Vervolgens zou ik alles eens goed op een rijtje zetten maar dit niet alleen doen maar met iemand die je hier goed bij kan helpen. Ben eerlijk naar jezelf en kijk naar wat goed is voor jou en voor het kindje.

Maar welke beslissing je ook neemt neem deze niet alleen en puur uit emotie. Hoe moeilijk het ook is zorg ervoor dat je het ook rationeel benaderd zodat je voor jezelf de goede keus maakt want welke je ook neemt je kunt straks niet meer terug. En zoek hulp ga eens met iemand praten die echt tot je door kan dringen en die ervoor zorgt dat jij weer stabiel gaat worden. Niet alleen op de korte termijn maar op de lange termijn. En dat is geen makkelijk proces en ook geen leuk proces maar in zoverre ik je situatie kan beoordelen op hetgeen wat ik hier in het verleden heb gelezen in mijn ogen wel essentieel voor jou.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Tania do 25 jul 2013 - 1:46

Siem schreef:Ik zou vandaag nog een afspraak maken met de huisarts zodat er nogmaals een test kan worden gedaan en het ook 100% zeker is.

Nou dat lijkt me dan weer onnodig, deze test is wel 100% positief. De test bij de dokter is ook gewoon een normale zwangerschapstest.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Siem do 25 jul 2013 - 1:53

Tania schreef:
Siem schreef:Ik zou vandaag nog een afspraak maken met de huisarts zodat er nogmaals een test kan worden gedaan en het ook 100% zeker is.

Nou dat lijkt me dan weer onnodig, deze test is wel 100% positief. De test bij de dokter is ook gewoon een normale zwangerschapstest.

Ik zie ook wel dat de test positief is. Maar ik bedoel meer dat je dan ook direct meer informatie kan inwinnen en kan gaan bekijken of je echt 6 weken bent. En gelijk met iemand kan gaan praten over de mogelijkheden en dat je eventueel direct nog doorgestuurd kan worden om met iemand te gaan praten die haar kan helpen met het maken van de keuze zodat ze niet alleen door het proces heen moet. En zodat ze ook gelijk medisch advies krijgt over eventuele medicatie die ze nu slikt (weet niet of dat het geval is) en/of foliumzuur gaan slikken etc.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200

Bericht  Susan do 25 jul 2013 - 1:54

Volgens mij hoef je daar allemaal niet voor naar de huisarts.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Printje do 25 jul 2013 - 1:56

Hiervoor hoef je idd niet naar een huisarts, zekerheid heb je natuurlijk nooit.

Ik denk dat er voor beiden situaties iets te zeggen valt. Misschien als dit kindje komt is dat wel het keerpunt in je leven, wordt het misschien allemaal anders voor je.

Aan de andere kant, ik ken je verhaal verder niet, heb wel een idee wie je bent maar weet de naam niet meer, wil je een kindje laten opgroeien in zon onrustige situatie en waar ik bij lees met een agressieve ex?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Tania do 25 jul 2013 - 1:58

Siem schreef:
Tania schreef:

Ik zie ook wel dat de test positief is. Maar ik bedoel meer dat je dan ook direct meer informatie kan inwinnen en kan gaan bekijken of je echt 6 weken bent. En gelijk met iemand kan gaan praten over de mogelijkheden en dat je eventueel direct nog doorgestuurd kan worden om met iemand te gaan praten die haar kan helpen met het maken van de keuze zodat ze niet alleen door het proces heen moet. En zodat ze ook gelijk medisch advies krijgt over eventuele medicatie die ze nu slikt (weet niet of dat het geval is) en/of foliumzuur gaan slikken etc.

Ok, het leek meer alsof je bedoelde dat het nu niet 100% zeker was.
De huisarts kijkt over het algemeen niet hoever je bent, die rekent het hooguit uit en dat kan je zelf ook. Voor de rest kan het inderdaad een kwaad om met de huisarts te gaan praten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  snoezel do 25 jul 2013 - 2:01

Ja, heb je geen huisarts voor nodig.

Maar misschien weet de huisarts wel paden die ze kan bewandelen, mensen die ze kan benaderen en mensen die haar kunnen helpen. Soms is het prettig als mensen je even op weg helpen en je niet het wiel helemaal zelf hoeft uit te vinden in zo'n chaotische tijd...

Verder is er al heel veel gezegd en sluit ik me bij veel dingen aan en zal ik ook niet in herhaling vallen. Denk goed na, probeer een zo goed mogelijke beslissing te nemen, voor jezelf, maar ook voor een kind...

Sterkte in ieder geval!!!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  Printje do 25 jul 2013 - 2:02

Heb je ook nooit iets van een therapie ofzo gehad? Kun je die persoon niet benaderen, zij kent jou en je situatie.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Coco do 25 jul 2013 - 2:03

t schreef:Oh wat moeilijk allemaal Poppy. Ik zou er goed over nadenken hoor, of je het kindje weg wil laten halen. Je dacht al dat je niet tot moeilijk zwanger kon worden, en nu ben je dat wel. Is op zich al een wonder. Als je niet weet van wie het is kan het ook van die persoon zijn die niet geweldidadig is.

Denk goed, goed na, geen overhaaste beslissingen nemen, ook al is je situatie verre van ideaal. Sterkte met je beslissing hug

Hier sluit ik mij helemaal bij aan. BesluiT niet te snel om voor een abortus te gaan. Een kind brengt je ook heel veel moois. Wanneer je besluit het wel te houden zou ik, omdat het 
mogelijk is dat het niet van degene is die jou zoveel naars heeft aangedaan is, zover mogelijk de zwangerschap voor hem verborgen houden tot je weet wie de vader is. En meid, dat jij het bed met een andere man hebt gedeeld is helemaal niets om je voor te schamen. Ik ben zelf ook tijdens mijn geweldadige relatie steun/warmte bij een andere man gaan halen, welke mij heeft laten inzien weg te moeten bij die idioot. En geloof me, veel vrouwen in jouw situatie hebben dat gedaan. Ik vind de dingen die er hier over gezegd worden dan ook enorm veroordelend en vooral onwetend overkomen. Maar zo vreemd is het niet.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Parel do 25 jul 2013 - 2:11

Ik irriteer me echt mateloos aan sommige reacties soms. Ik vind het zulk puberaal gedrag, als je nou echt niks anders kan zeggen dan iets veroordelends of iets waarvan je weet dat je iemand ermee kwetst (intonatie is zó belangrijk), ik zou er dan voor kiezen om gewoon mijn mond te houden. Want ja, het is een forum, en alles staat op internet, je kan zo iemands verleden onthouden of napluizen, dan nóg zijn wij, de lezers van het verhaal, niet degene die de beslissing hoeven te maken en het laatste wat ik dan nodig acht is om iemand nog even virtueel de grond in te boren. Dat is overigens niet alleen dit topic hoor, maar hier wel op zijn plek.

Poppy, denk alsjeblieft goed na over een evt. abortus, je kán niet meer terug en wat als je over een hele tijd een kindje wil en het gaat je niet meer lukken, dan ga je stuk. Zelf zie ík het liever wat positiever, misschien is dit het keerpunt wat je nodig hebt, de verantwoordelijkheid en het vechten voor een ander, een ander die van je houdt zoals je bent en waar je de wereld voor bent. Als je het verder gaat beredeneren, is dit misschien wel het 'lot', heeft moeder natuur je dit gegeven om weer omhoog te kijken en die lange ladder te beklimmen.

Het zal bikkel-, bikkelhard zijn allemaal, maar denk niet dat er maar een mogelijkheid is. Laat het even bezinken.

Verder weet ik dat ze bij de abortuskliniek ook een echo doen, en bij het kleinste beetje twijfel zetten ze de poging om te aborteren niet door. ]

Heel veel sterkte!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  CCC do 25 jul 2013 - 2:18

Sluit me aan bij Parel... Vind het nogal wat wat hier word gezegd en hoe er word gedaan.

Denk goed na Poppy, een abortus is niet zomaar iets.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Siamsa do 25 jul 2013 - 2:23

Poppy, ik weet niet of jouw ex weet dat jij op dit forum kwam, maar anders zou ik dit topic heel gauw laten verwijderen als je niet wilt dat hij dit weet. Hij hoeft maar even rond te neuzen hier en vindt gelijk dit topic. Verder weet ik niet wat voor advies ik je moet geven, behalve dat het verstandig zal zijn met een hulpverlener te gaan praten. Veel sterkte gewenst:hug:

Laatst aangepast door Siamsa op do 25 jul 2013 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781

Bericht  Flower_L do 25 jul 2013 - 2:25

Ik denk dat de baby of de situatie kan verbeteren, of juist nog meer kan verslechteren.....
Moeilijk om een keuze te maken, met die onzekerheid. 

Succes en sterkte.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 26 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 16 ... 26  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: