Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

+18
snoezel
Jade
Sanne
Fiebje
Silver
Mida4you
Arwyn
Susan
Bruintje Beer
Burn
Filoria
*Lookie*
Puggle
Razz
Liadan
Parisienne
Sun88
Slakje
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 7:23

Mijn navel is erg diep. Zo diep, dat ik het einde niet kan zien en voelen (behalve met een wattenstaafje, maar da's best eng).
Nu is er in mijn buik van alles gaande, ondanks dat het aan de buitenkant nog niet te zien is, maar..... gisteravond ontdekte ik ineens dat de onderkant (de bodem van de put, zeg maar), naar boven komt! :shock: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaiks! Ik krijg dus een dopnavel? :shock: Wanneer gebeurde dit bij jullie? Wanneer popte hij echt naar buiten? En komt dit ooit nog goed?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Slakje zo 9 jun 2013 - 7:25

Volgens mij rond 15w deze keer... Na de zwangerschap was hij na een weekje weer normaal :-)
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 7:26

Ja hoor, die van mij plopte ook.

Plopte ook weer terug na afloop gelukkig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Sun88 zo 9 jun 2013 - 7:26

Haha een plopnavel! Bij mij met week 32, maar dan floepte hij soms naar buiten, bleef niet constant inde plop stand staan. Was dus na de bevalling ook weg.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Parisienne zo 9 jun 2013 - 7:27

Ik had ook een 'plop-navel'. Kreeg hem denk ik tussen de 18 - 20 weken en is na mijn bevalling weer direct normaal geworden hoor. Don't worry Wink
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 7:27

Slakje: Ik ben ook 15 weken, maar mijn buik is verder nog steeds vrij plat. Maar van binnenuit is er wel druk natuurlijk. Goed om te horen dat 'ie daarna weer normaal wordt.

Allen: Blij dat het herkenbaar is Very Happy Het is ook niet pijnlijk gelukkig, het valt alleen zo op. Helemaal als je nog nooit de binnenkant van je navel hebt kunnen bekijken Laughing Er zit echt zo'n dopje in, dat heb ik nooit gezien!


Laatst aangepast door Exogenesis op zo 9 jun 2013 - 7:29; in totaal 1 keer bewerkt
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Liadan zo 9 jun 2013 - 7:28

Ik had het bij de jongste ook, begon met 30 weken ongeveer en was na de bevalling weer net als voor de zwangerschap.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Razz zo 9 jun 2013 - 7:31

Ik heb ook een krater als navel en bij mij kwam hij wel iets omhoog maar hij plopte net niet.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Gast zo 9 jun 2013 - 7:41

Ik heb het bij allebei niet gehad, op het laatst liep de navel gelijk met de buik als het ware.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Puggle zo 9 jun 2013 - 7:43

Bij mij bleef hij gewoon wat dieper als mijn buik zeg maar.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  *Lookie* zo 9 jun 2013 - 7:44

Rejoy. schreef:Ik heb het bij allebei niet gehad, op het laatst liep de navel gelijk met de buik als het ware.

Zo was het bij mij ook. Het leek me ook best een beetje eng, als de navel naar buiten zou komen. Maar gelukkig dus niet, al zal het misschien helemaal niet zo vervelend zijn als dat ik denk.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Filoria zo 9 jun 2013 - 7:47

Ik heb al sinds ik 6 weken ben een heel duidelijke knop op mijn buik. Zo fijn Rolling Eyes Maar het komt goed! Na de bevalling dan he Wink

En wat is er eng aan een naar buiten ploppende navel dan, Lookie?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Darius zo 9 jun 2013 - 7:51

Ik had het ook. Zag er best eng uit, maar wel handig met schoonmaken. :-)
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 7:55

Doet het geen pijn op het moment dat 'ie echt naar buiten komt dan? Want het lijkt me dat er behoorlijk wat spanning op komt te staan en aangezien hij normaliter ver naar binnen zit....
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Burn zo 9 jun 2013 - 7:56

lol!

Het komt wel goed! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Bruintje Beer zo 9 jun 2013 - 7:59

Ik had bij beide zwangerschappen en plopnavel en nu krijg ik hem weer. Flopt na de bevalling gelijk terug en doet geen pijn.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Susan zo 9 jun 2013 - 8:00

Ik heb ook een diepe navel en tijdens mijn zwangerschappen was het gewoon vlak, dus geen kuiltje, maar ook niet iets wat uitstak. Dus dat kan ook nog.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 8:01

Burn schreef:lol!

Het komt wel goed! Wink

Ja, lach jij maar Twisted Evil
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Exogenesis zo 9 jun 2013 - 8:02

Daar hoop ik ook op, Susan Mijn navel begint nu al naar voren te komen! 561177 Want als alles naar buiten gaat steken wat nu nog naar binnen steekt, dan heb ik straks een piemel van een geschatte 2 centimeter.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Arwyn zo 9 jun 2013 - 8:06

Exogenesis schreef:Daar hoop ik ook op, Susan Mijn navel begint nu al naar voren te komen! 561177 Want als alles naar buiten gaat steken wat nu nog naar binnen steekt, dan heb ik straks een piemel van een geschatte 2 centimeter.

lol!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Burn zo 9 jun 2013 - 8:20

Exogenesis schreef:
Burn schreef:lol!

Het komt wel goed! Wink

Ja, lach jij maar Twisted Evil
Sorry, ik wist gewoon dat je dit topic ging openen! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Mida4you zo 9 jun 2013 - 8:31

Ik heb zelf ook een hele diepe navel en hij is nu ook al behoorlijk naar voren gekomen. Bij mijn 1e zwangerschap kwam hij net niet naar buiten. Maar een plop navel lijkt mij heel raar!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Silver zo 9 jun 2013 - 8:47

Ik heb het nog niet, verwacht het ergens ook niet meer.
Dan groeide mijn buik ook pas heel erg laat. Sinds vorige week maak ik pas echt een snelle groeispurt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Fiebje zo 9 jun 2013 - 8:52

Bij mij plopte de navel ook naar buiten. Kreeg toen ook de bijnaam Lotte. Vd serie van vroeger... Maar t komt goed, na de bevalling was het gelijk weg.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Sanne zo 9 jun 2013 - 9:15

Ik weet het echt niet meer eigenlijk. Volgens mij gebeurde het wel vrij laat en het is nooit echt een bolletje geweest.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn navel begint nu al naar voren te komen! Empty Re: Mijn navel begint nu al naar voren te komen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum