Piercing en 'plop' navel
+3
Ezzer
PapillonRose
Fiebje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Piercing en 'plop' navel
Hoi meiden, misschien een rare vraag maar ben zooo benieuwd..... Kwam gister tot de ontdekking dat mijn navel naar buiten komt. Deze zal dus uiteindelijk gaan uitsteken, maar ik heb een piercing erin. Kan ik deze erin laten of zo'n flexibel ding erin? En dacht dat het misschien irritant wordt als ie er zeg maar uit hangt dau je overal achter blijft hangen. Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn die dit herkennen of mee hebben gemaakt!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Piercing en 'plop' navel
Tegen mij is gezegd dat het met zo'n flexibele zwangerschapspiercing moet gaan. Maar ik had geen zin meer in mijn piercing en het gedoe dat hij misschien alsnog uit zou scheuren, dus ik heb mn hele piercing er maar gewoon uitgehaald. Mijn navel is trouwens ook naar buiten gekomen, dat was pas op het allerlaatst maar ik had toen echt geen navel meer over, vraag me toch af of het dan nog steeds gaat mer zo'n piercing
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Volgens mij kun je het beste zo'n speciale zwangerschapspiercing aanschaffen. Die zijn ook wat groter dan een normale piercing.
Zelf heb ik mijn piercing eruit gehaald. Bij mij begon m'n piercing op den duur te irriteren toen m'n buik begon te groeien en zo'n joekel van een zwangerschapspiercing zag ik niet zitten;-)
Al is het nu ook geen gezicht want nu heb ik 2 'gaatjes' en daaronder komt mn navel pas. haha
Zelf heb ik mijn piercing eruit gehaald. Bij mij begon m'n piercing op den duur te irriteren toen m'n buik begon te groeien en zo'n joekel van een zwangerschapspiercing zag ik niet zitten;-)
Al is het nu ook geen gezicht want nu heb ik 2 'gaatjes' en daaronder komt mn navel pas. haha
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb tot 42 weken zwangerschap met een plopnavel gelopen en had zo'n zwangerschapspiercing in en dat ging prima! Het staafje is vest lang je kan hem wel iets korter knippen.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ezzer schreef:Volgens mij kun je het beste zo'n speciale zwangerschapspiercing aanschaffen. Die zijn ook wat groter dan een normale piercing.
Dat heb ik dus ook
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik zou gaan voor een speciale zwangerschapspiercing die ook wat langer is. Ik had de mijne gewoon ingehouden, dat kon ook gewoon. Maar het gaatje/huid is natuurlijk uitgerekt geweest dat het na de zwangerschap een raar stukje flubberhuid geworden. Ik weet niet of het komt doordat ik een gewone piercing erin had, of dat het anders ook zo zou zijn. Ik zie nu pas dat dat flubbertje ook soort van weer strak getrokken is (na 1,5 jaar ofzo?).
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
ow thanx meiden! Ga dan maar zo'n flexibel ding aanschaffen. Maar wist niet dat hij ook kon uitscheuren. Soms denk ik ook haal hem er maar uit, maar aan de andere kant..... Twijfel nog even door! Denk dat als het lukt hem toch maar laat zitten. Maar als tie gaat irriteren dan alsnog eruit. Trouwens Ezzer had jij hem er al vroeg uit gehaald? Wel apart dat je nu 2 gaatjes boven je navel hebt!
Fiebje- Prater
Fiebje schreef:ow thanx meiden! Ga dan maar zo'n flexibel ding aanschaffen. Maar wist niet dat hij ook kon uitscheuren. Soms denk ik ook haal hem er maar uit, maar aan de andere kant..... Twijfel nog even door! Denk dat als het lukt hem toch maar laat zitten. Maar als tie gaat irriteren dan alsnog eruit. Trouwens Ezzer had jij hem er al vroeg uit gehaald? Wel apart dat je nu 2 gaatjes boven je navel hebt!
Ja klopt, ik heb hem er best vroeg uitgehaald. M'n buik begon met 14 weken al best te groeien (toen begon m'n navel ook al te veranderen) Op den duur ging het irriteren en rood worden. Heb hem er toen dus uitgehaald omdat ik geen zin had in verdere ontsteking ofzo!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
dat is ook al vlot ezzer. K heb er nog geen last van gelukkig. Ben benieuwd.
Fiebje- Prater
Ik heb er een tijd een zwangerschapspiercing ingedaan, omdat mijn gewone navelpiercing te klein werd. Sinds ik een speciale piercing erin had is die begonnen met te irriteren en te ontsteken. Dus hier was het geen succes en heb ik maar besloten hem er helemaal eruit te halen (Niet echt mooi, omdat je nog ziet dat het geïrriteerd was). Maar hier zie je nu ook nog een navel en dan twee gaatjes, dus ben benieuwd hoer dat wordt als ik straks geen zwangere buik meer heb..
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had ook heel snel een plofbuik. Vanaf 15 weken speciale piercing, maar die heb ik er ook met 25weken ofzo eruit gehaald. Het trok veel te strak en het staafje zag je ook echt uitsteken onder mijn vel. Na mijn zwangerschap gewoon weer in kunnen doen.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Ik heb mijn hele zwangerschap een piercing gedragen ondanks mijn plopnavel. In mijn kraamweek heb ik hem uit gehad omdat ik hem met de bevalling uit moest. En daarna kreeg ik mijn piercing er niet meer in.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Mijn verloskundige zei bij de eerste afspraak al dat ie eruit moest voor de 12 weken.
Ik heb altijd gezegd dat mn piercing eruit ging als ik zwanger zou zijn en dat ie er dan niet meer terug in gaat. Dus ik heb m er gewoon uit gehaald met de 10 weken. Het gaatje zit er nog gewoon, maar ik weet niet of het na 9 maanden nog open zal zijn.
Ik heb altijd gezegd dat mn piercing eruit ging als ik zwanger zou zijn en dat ie er dan niet meer terug in gaat. Dus ik heb m er gewoon uit gehaald met de 10 weken. Het gaatje zit er nog gewoon, maar ik weet niet of het na 9 maanden nog open zal zijn.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» vraagje over navel (vorm van de navel)
» Etter/bloed uit navel
» Navel plopt uit bij mijn dochter...
» Tragus piercing
» Helix piercing
» Etter/bloed uit navel
» Navel plopt uit bij mijn dochter...
» Tragus piercing
» Helix piercing
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: