Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!
+16
Shisha
Joan
Bosjesvrouw
Minx
ExpressoB
Ibbeltje
Pitufo
Zonneschijn
Sarah1985
*Bloempje*
Nyx
Fortissimo
Marin
Mida4you
_Poppy_
Burn
20 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!
Zo ik heb mijn inboedel naar buiten verplaatst. Het is hier echt een stuk lekkerder dan binnen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Lig in bed, maar ik vind het toch nog wel warm, niet heet, maar eigenlijk net té, om lekker in slaap te vallen. Ga morgen toch maar wel hardlopen, heb een korte sportbroek van m'n vriend gepikt. En dan heeeeel vroeg als het nog lekker koel is en daarna misschien nog even een uurtje doezelen in bed.
Gast- Gast
Ik lig al bijna 2 uur in bed, maar kan niet slapen en morgen om 6.45u gaat de wekker weer voor mn eerste werkdag na de vakantie!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hallo iedereen.
Ik heb ook een hete dag achter de rug. Eerst op een terrasje gezeten en daar een broodje gezeten.. Vervolgens thuis binnen gezeten om af te koelen. Toen moest ik om 17 uur gaan werken. En dat was geen pretje... Ik werk als kok en moest dus een bloedhete keuken in. Was met de scooter naar het werk dus kon toen ik klaar was wel lekker ff uitwaaien! Toen thuis even wat gedronken en gedoucht, en nu heerlijk in bed (met de airco aan!)
Ik heb ook een hete dag achter de rug. Eerst op een terrasje gezeten en daar een broodje gezeten.. Vervolgens thuis binnen gezeten om af te koelen. Toen moest ik om 17 uur gaan werken. En dat was geen pretje... Ik werk als kok en moest dus een bloedhete keuken in. Was met de scooter naar het werk dus kon toen ik klaar was wel lekker ff uitwaaien! Toen thuis even wat gedronken en gedoucht, en nu heerlijk in bed (met de airco aan!)
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik wil ook airco!
Nyx- Kletskop
Ik kan dus niet reageren op mijn telefoon. Ik lig al bijna twee uur op bed en die warmte, blegh! En dat nog twee weken. En ik moet morgenvroeg bij de garage zijn, dus ik kan mijn lol niet op. Chagrijnig word ik van dit weer.
Hoop geklaag, maar ik voel me ook klagerig.
Hoop geklaag, maar ik voel me ook klagerig.
Nyx- Kletskop
Kreeftje schreef:Hallo iedereen.
Ik heb ook een hete dag achter de rug. Eerst op een terrasje gezeten en daar (op)een broodje gezeten.. Vervolgens thuis binnen gezeten om af te koelen. Toen moest ik om 17 uur gaan werken. En dat was geen pretje... Ik werk als kok en moest dus een bloedhete keuken in. Was met de scooter naar het werk dus kon toen ik klaar was wel lekker ff uitwaaien! Toen thuis even wat gedronken en gedoucht, en nu heerlijk in bed (met de airco aan!)
dubbel gezeten maar dat broodje vast gegeten
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Zondag-kletstopic!
» Zonnige dag
» Een zonnige zondagmorgen!
» Goede zonnige zaterdagmorgen!
» Je plannen voor dit zonnige weekend!