Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

+16
Shisha
Joan
Bosjesvrouw
Minx
ExpressoB
Ibbeltje
Pitufo
Zonneschijn
Sarah1985
*Bloempje*
Nyx
Fortissimo
Marin
Mida4you
_Poppy_
Burn
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic! Empty Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 2:52

Hoi!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic! Empty Re: Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 2:58

Moi! En doei Laughing Ik ga boodschappen doen, eens kijken hoe heet het is... Vanmorgen was het goed te doen, maar volgens mij vallen nu de mussen van het dak.

Gast
Gast

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic! Empty Re: Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 2:59

Haha doei! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Poppy_ zo 21 jul 2013 - 2:59

Hoi!

Ben naar binnen gevlucht, mn huidje is niet zo goed met de zon! Lekkere lazy sunday...heerlijk!
_Poppy_
_Poppy_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Bericht  Mida4you zo 21 jul 2013 - 3:00

Hoi,

Pff het is mij wel een beetje te warm hoor!! Kan het moeilijk volhouden buiten maar mijn dochter zit zo heerlijk in het zwembadje
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Marin zo 21 jul 2013 - 3:01

Pfffff het is zoooo warm in de internationale trein. Vol zwetende backpackers, bah. En t ergste is nog: ik ben er één van!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 3:01

Ik vroeg me al af waarom er geen TDF op tv was, hoor ik net dat ze een avondetappe hebben.
Dat wordt straks lekker op de bank TDF kijken!

Ben net al even naar het werk geweest, rapportage bij gelezen van 2 weken..
Is een bewoner in m'n vakantie overleden, dan is het wel jammer dat ik geen afscheid heb kunnen nemen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 3:02

Mida, kun je er niet bij in het badje?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mida4you zo 21 jul 2013 - 3:03

Burn schreef:Mida, kun je er niet bij in het badje?

Heb dr al lekker met mijn voeten in gezeten. Verder is het niet zo'n groot badje smile
Wij gaan straks ook lekker tdf kijken, laatste dag en een leuke rit
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Fortissimo zo 21 jul 2013 - 3:04

Heeeuj,

wij hangen lekker op de bank. Zijn aan het begin van de middag even met de hond van mijn ouders naar het hondenstrand geweest. Echt heerlijk :)Nu weer lekker fris gedoucht, wil niet weten wat er in het water ligt.. :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 3:06

Haha, ik zat net van een site op te lezen waarom ze vandaag een avondetappe hebben, ze willen namelijk de 100 editie speciaal afsluiten. Dus ik zeg 'oh, wat leuk, een finish in de avondzon'. Komt vriend droog uit de hoek dat ze waarschijnlijk een avondfinish hebben omdat de Patouille de France (demovliegtuigen) dan over kunnen vliegen, die waren eerder nog in Engeland, m'n vriend heeft ze gisteren nog gezien. Als ze kunnen, er was raakte er eentje defect gisteren.

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 3:10

Middag!

De kerk en een winkel hebben last van de warmte. Er gaat al een paar uur een alarm van een winkel af en de kerkklokken blijven maar luiden. Dat ze tussendoor eens luiden komt wel eens voor bij een sterfgeval, maar dit is al vanaf vanmorgen dat ze luiden.

En ik heb ook last van de warmte. Ik hang op de bank in een t-shirtje en bikinibroekje en nog zweet ik. Van mij mag het heus minder.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  *Bloempje* zo 21 jul 2013 - 3:12

Aloha!

Wij hebben heerlijk loom een beetje op het balkon gezeten, nu even buiten in het park op een kleedje :-)

Vanavond gaan we bbq'en bij vrienden.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13

Bericht  Sarah1985 zo 21 jul 2013 - 3:22

Hallo

Marin wat erg in een warme trein zitten sterkte

Hier is net de visite weg de broer van mijn man en zijn vrouw en kind. Die mensen zijn saai.
Verder erger ik me de hele tijd aan mijn man. Ben gewoon moe hele week amper geslapen en veel drukte. Straks nog wat dingen in de koffer doen en dan morgen vroeg weg. Waar ik heel erg tegenop zie.

Nu zit ik lekker buiten in de schaduw de zon zit achter de boom
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zonneschijn zo 21 jul 2013 - 4:00

Net boodschappen wezen doen, was heerlijk koel in de winkel.
Nu zit ik binnen, is hier in de achtertuin niet uit te houden.
Zonneschijn
Zonneschijn
Prater
Prater

Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 4:17

Goehoeoeoeiedag, wat is het heet!

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 4:18

Het is inderdaad heet!

Ik moet nog naar de supermarkt. Dat zou ik lopend kunnen doen, maar ik ben bang als ik eenmaal bij de supermarkt ben het zweet me is uitgebroken. Ik kan ook met de auto gaan...  Maar die heeft de hele dag in de zon gestaan. Dan breekt het zweet me ook uit... Zou het om 19.30u al afgekoeld zijn? Want dan ga ik dan wel...
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 4:21

Ik denk dat het wel heet blijft en het tegen middernacht pas minder broeierig is. Ik zou gewoon lekker op de fiets gaan, de wind was wel lekker. En in de supermarkt is het toch altijd wel erg koel. Maar wel druk, iedereen gaat spontaan aan de BBQ geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 4:23

Nu heb ik wel een fiets, maar de band is lek. En ik heb ook nooit geleerd hoe ik zoiets moet plakken. :P Dus dat zal niet gaan.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pitufo zo 21 jul 2013 - 4:24

Ik denk dat t geen zin heeft om te wachten tot het afkoelt inderdaad. Ik zou lopend of op de fiets gaan.

Sarah, waarom heb je geen zin in morgen?

Wij zitten al de hele dag lekker in de schaduw in de tuin. Beetje lezen, iPad-en, koel drankje erbij, heerlijk. En vanochtend wel eerst hard gelopen, dus toch nog wat goeds gedaan :P
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 4:25

Oh, ik dacht dat de fiets ook tot de opties behoorde :P Dan zou ik lekker gaan lopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 4:27

Ik twijfel om morgenochtend weer te gaan hardlopen, eigenlijk moet het wel, ik wil ook wel, maar m'n broek is voor dit weer gewoon veel te warm en ik heb geen dunnere waar ik m'n telefoon in kwijt kan.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje zo 21 jul 2013 - 4:28

Lennox schreef:Ik twijfel om morgenochtend weer te gaan hardlopen, eigenlijk moet het wel, ik wil ook wel, maar m'n broek is voor dit weer gewoon veel te warm en ik heb geen dunnere waar ik m'n telefoon in kwijt kan.

Heb je geen korte broek of 3 kwart die je aan kan? Of een heuptasje mee?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Marin zo 21 jul 2013 - 4:31

Sarah1985 schreef:

Marin wat erg in een warme trein zitten sterkte

Pfff man! Trein staat al 20 min stil ergens in Duitsland, mis m'n aansluiting, airco van trein is ook kapot, dus waaaarm.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 4:34

Ibbeltje schreef:
Lennox schreef:Ik twijfel om morgenochtend weer te gaan hardlopen, eigenlijk moet het wel, ik wil ook wel, maar m'n broek is voor dit weer gewoon veel te warm en ik heb geen dunnere waar ik m'n telefoon in kwijt kan.

Heb je geen korte broek of 3 kwart die je aan kan?  Of een heuptasje mee?
Geen heuptasje en m'n korte broeken zijn spijkerstof...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: