Zondag-kletstopic!
+7
Sjors
M_as
Angela_1986
Pompoen
Suus
Marie
Roze Roos
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Zondag-kletstopic!
Dames! Wie wil mij ff schoppen? Hang al ruim 2 uur hier op het forum en moet eigenlijk schoonmaken en opruimen enzo!
Jullie nog gezellige dingen te vertellen?
Jullie nog gezellige dingen te vertellen?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Zondag-kletstopic!
Ik zit hier nog in mijn pyjama en badjas.
Moet vandaag ook het huis houden doen, heb alleen vandaag weekend.
Had afgelopen week en drukke week en er komt ook weer een drukke aan dus zal toch echt vandaag moeten
Moet vandaag ook het huis houden doen, heb alleen vandaag weekend.
Had afgelopen week en drukke week en er komt ook weer een drukke aan dus zal toch echt vandaag moeten
Gast- Gast
Nou bij deze ontvang jij van mij een schop tegen je kont! Ik ben vandaag keihard aan de studie (met een klein beetje de pc ernaast..) Moet wel leuk blijven natuurlijk!
Ik heb morgen twee tentamens en daarna ga ik heerlijk borrelen met m'n vriendinnen om de vakantie in te luiden. Morgenavond lekker met de toneelgroep aan de slag en dan dinsdagmorgen mijn kamer van onder tot boven soppen en dan 's middags heerlijk met moeders en tante naar de sauna! Ik heb er zin in (behalve de tentamens dan..)!! :rendeer:
Ik heb morgen twee tentamens en daarna ga ik heerlijk borrelen met m'n vriendinnen om de vakantie in te luiden. Morgenavond lekker met de toneelgroep aan de slag en dan dinsdagmorgen mijn kamer van onder tot boven soppen en dan 's middags heerlijk met moeders en tante naar de sauna! Ik heb er zin in (behalve de tentamens dan..)!! :rendeer:
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Aan het werk jij!
Ik heb net mijn tas ingepakt, want ik ga zo voor een paar dagen naar Brugge met mijn vriend. Heel veel zin in Nog eventjes wat eten en dan gaan we!
Ik heb net mijn tas ingepakt, want ik ga zo voor een paar dagen naar Brugge met mijn vriend. Heel veel zin in Nog eventjes wat eten en dan gaan we!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Mag ik ook een schop, ik moet echt naar beneden om te ontbijten...maar ik vind die trap met mijn geopereerde pootje zo'n hele klim dus stel ik het uit...maar ik heb wel honger! En hoe langer ik wacht hoe langer het ook duurt voor ik weer naar boven kan om aan de slag te gaan. Een schop dus heb ik nodig!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat gaan jullie allemaal leuke dingen doen!* Ok op tentamens enzo na dan Er zit een was in de wasmachine en het bed is afgehaald dus vond dat ik wel ff mocht reageren
@ Toja of hoe moet ik je noemen! Hup! Naar beneden! Ontbijten is belangrijk!
@ Toja of hoe moet ik je noemen! Hup! Naar beneden! Ontbijten is belangrijk!
Roze Roos- Ratel
Jij gaat ook iets leuks doen hoor!
Wil iemand mij ook ff 'n schop onder m'n kont geven? Ik hang hier ook al veel te lang rond terwijl ik nog van alles moet doen... En dat heb ik gister ook al steeds uitgesteld dus nu zal 't wel moeten...
Fijne zondag allemaal!
Oh en dat bed verschonen, is dat voor 't geval dat...
Wil iemand mij ook ff 'n schop onder m'n kont geven? Ik hang hier ook al veel te lang rond terwijl ik nog van alles moet doen... En dat heb ik gister ook al steeds uitgesteld dus nu zal 't wel moeten...
Fijne zondag allemaal!
Oh en dat bed verschonen, is dat voor 't geval dat...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hahaha ik weet dat ik leuke dingen ga doen, ben ik mij volledig bewust van! Schop voor jou, Angela!
En tja.... Beter te goed voorbereid dan "ongemakkelijke" situaties toch
Roze Roos- Ratel
Ik ben al weer een tijdje wakker. Zouden eigenlijk naar koopzondag in Doetinchem gaan...maarreh ik weet niet of dat doorgaat met de sneeuw...Ga straks even met ons hondje de sneeuw in. Foto's maken
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk, sneeuwfoto's!
Roze Roos- Ratel
Ik ben ziek...bah! Was gister al benauwd en werd vanacht wakker met een dikke keel, hoofdpijn en een dichte neus. Heb eigenlijk een verjaardag vanmiddag maar heb besloten lekker op de bank te blijven liggen! Hopelijk voel ik me dan morgen weer een stuk beter!
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Roze Roos schreef:Hahaha ik weet dat ik leuke dingen ga doen, ben ik mij volledig bewust van! Schop voor jou, Angela!
Ja inderdaad!
En bedankt voor de schop. 'T helpt, ik ga op 'verzenden' klikken en dan meteen m'n bed uit haha!
Aaah dat is naar als je ziek bent! Misschien ff een half uurtje naar buiten gaan? Vorst-kou is wel goed voor je verkoudheid!
@ Angela: En daarnaast droomt het ook lekkerder in een schoon bed! Ok, ik ga NU mijn wc/badkamer schoonmaken!
@ Angela: En daarnaast droomt het ook lekkerder in een schoon bed! Ok, ik ga NU mijn wc/badkamer schoonmaken!
Roze Roos- Ratel
Ik hoef vandaag gelukkig niet zo veel, zit er een beetje mee in mijn maag dat ik met kerst en oudjaar alleen ben. Baal ik van.
Mijn vrienden zitten allemaal met kids en familie.
Ga straks even boodschappen doen en verders vrij weinig....
Mijn vrienden zitten allemaal met kids en familie.
Ga straks even boodschappen doen en verders vrij weinig....
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
@ BJA: Dat is naar, niemand waar je bij aan kan/wil sluiten? Of zelf iets organiseren?
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Aaah dat is naar als je ziek bent! Misschien ff een half uurtje naar buiten gaan? Vorst-kou is wel goed voor je verkoudheid!
Is dat zo ja? Dan denk ik dat ik zo maar even een wandelingetje ga maken! Jij al nerveus voor vanmiddag/vanavond?
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
Sjors schreef:Roze Roos schreef:Aaah dat is naar als je ziek bent! Misschien ff een half uurtje naar buiten gaan? Vorst-kou is wel goed voor je verkoudheid!
Is dat zo ja? Dan denk ik dat ik zo maar even een wandelingetje ga maken! Jij al nerveus voor vanmiddag/vanavond?
Jazeker! En frisse lucht is sowieso goed als je ziek bent! Ja best een beetje, maar ook blij dus dat is mooi!
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:Sjors schreef:Roze Roos schreef:Aaah dat is naar als je ziek bent! Misschien ff een half uurtje naar buiten gaan? Vorst-kou is wel goed voor je verkoudheid!
Jazeker! En frisse lucht is sowieso goed als je ziek bent! Ja best een beetje, maar ook blij dus dat is mooi!
Ging jij niet de wc en badkamer schoonmaken? Haha! En JA, ik ben er ook alweer... Ga nu ECHT iets doen!
En idd droomt lekkerder in 'n schoon bed!
Hey,
Ik ga me zo maar eens douchen en even op het centrum kijken hoe groot onze koopzondag nu weer is. Meestal zijn de meeste winkels dicht, dus het zal me verbazen over wat er nu open is. Het is voor kerst, mensen doen graag kerstinkopen, dus misschien dat de winkeliers geld ruiken?
Ik wil nog een brooddoos kopen en kijken naar een afvalbak. Laatste is altijd vrij duur en ik wil er natuurlijk één van Brabantia...
Ik ga me zo maar eens douchen en even op het centrum kijken hoe groot onze koopzondag nu weer is. Meestal zijn de meeste winkels dicht, dus het zal me verbazen over wat er nu open is. Het is voor kerst, mensen doen graag kerstinkopen, dus misschien dat de winkeliers geld ruiken?
Ik wil nog een brooddoos kopen en kijken naar een afvalbak. Laatste is altijd vrij duur en ik wil er natuurlijk één van Brabantia...
Gast- Gast
Angela_1986 schreef:Roze Roos schreef:Sjors schreef:Roze Roos schreef:Aaah dat is naar als je ziek bent! Misschien ff een half uurtje naar buiten gaan? Vorst-kou is wel goed voor je verkoudheid!
Hahaha heb ik net braaf gedaan! Ik hou nu ff lunchpauze, dan alles stofzuigen, dweilen, afwas doen en ff opruimen en dan lekker douchen in mijn schone douche en dan denk ik mijn nieuwe jurkje aan of is een jurk niet passend voor een date?Ging jij niet de wc en badkamer schoonmaken? Haha! En JA, ik ben er ook alweer... Ga nu ECHT iets doen!
En idd droomt lekkerder in 'n schoon bed!
Roze Roos- Ratel
@RR; goed bezig!
Als jij je prettig voelt in dat jurkje dan kun je dat volgens mij gerust aan trekken!
Als jij je prettig voelt in dat jurkje dan kun je dat volgens mij gerust aan trekken!
Ja volgens mij wel hahaha.. Man soms kan ik lekker twijfelen over super kleine dingen en dan ben ik nog niet eens een weegschaal als sterrenbeeld
Maaar euehhh.. mag jij hier legaal zitten van jezelf?
Maaar euehhh.. mag jij hier legaal zitten van jezelf?
Roze Roos- Ratel
Ik ben lekker op dreef hoor, ik heb geen schop nodig. Ik werd om 10u wakker, vriend was om 10.30u weg en ik ben gelijk gaan douchen (ook al heb ik maar 5 uurtjes geslapen). Daarna de afwas, was gesorteerd, gevouwen en nu draait mijn 2e was van vandaag. Ik ga nu even de 1e was ophangen en de gevouwen was wegleggen, daarna kijk ik wel weer.
Roos, veel plezier vanavond. En ik ben niet verkouden, wel een beetje snotterig, maar ik ben echt niet van plan om vandaag naar buiten te gaan. Brrrr...
Roos, veel plezier vanavond. En ik ben niet verkouden, wel een beetje snotterig, maar ik ben echt niet van plan om vandaag naar buiten te gaan. Brrrr...
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
@ Zegmaar: Jij bent goed bezig zeg!!
Voor alle verkouden mensen/meiden onder ons, deze:
Voor alle verkouden mensen/meiden onder ons, deze:
Roze Roos- Ratel
RozeRoos veel plezier op je date!
Ik ben net wakker haha. Uitgaan was heel erg leuk, echt helemaal suf gedanst vooral toen de Spice Girls op waren natuurlijk. Er waren geen leuke mannen (wel een vieze man in bretels), maar werd wel achterna gezeten door een gek Haags meisje haha.
Nou ben ik best wel brak.
Ik ben net wakker haha. Uitgaan was heel erg leuk, echt helemaal suf gedanst vooral toen de Spice Girls op waren natuurlijk. Er waren geen leuke mannen (wel een vieze man in bretels), maar werd wel achterna gezeten door een gek Haags meisje haha.
Nou ben ik best wel brak.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: