Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

+16
Shisha
Joan
Bosjesvrouw
Minx
ExpressoB
Ibbeltje
Pitufo
Zonneschijn
Sarah1985
*Bloempje*
Nyx
Fortissimo
Marin
Mida4you
_Poppy_
Burn
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

Bericht  Ibbeltje zo 21 jul 2013 - 4:37

Ah dat is wel balen. Ik heb overigens een klein schoudertasje als heuptasje gebruikt omdat ik niks beters had haha.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic! - Pagina 2 Empty Re: Het Zonnige Zomer Zondag kletstopic!

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 4:40

Ik ben al meerdere jaren op zoek naar een korte broek die ik ooit van mijn ex heb ingenomen. Elk jaar spit ik de kast weer om, om te kijken of ik hem niet toevallig over het hoofd heb gezien en net realiseer ik me dat ik mijn broertje er voor het laatst in heb zien lopen. Die beste jongen zal wel hebben gedacht: "Jij hebt al mijn Karl Kani truien, ik heb lekker jouw korte broek". :nopompom: 
Het was trouwens een korte broek waar je niet mee over straat kon. Maar voor binnen was hij echt heerlijk. Stom broertje! :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 4:44

Ik schrok net wakker op de bank, NK atletiek was niet zo interessant! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  ExpressoB zo 21 jul 2013 - 4:47

ik heb bijna niet in de zon gezeten
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Minx zo 21 jul 2013 - 5:08

Net heerlijk aan het water gezeten, nu wachten tot mijn witlof klaar is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bosjesvrouw zo 21 jul 2013 - 5:18

Vanmiddag wezen zwemmen en zonnen bij een meer zo met vrienden uiteten.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Joan zo 21 jul 2013 - 5:33

Marin schreef:
Sarah1985 schreef:

Marin wat erg in een warme trein zitten sterkte

Pfff man! Trein staat al 20 min stil ergens in Duitsland, mis m'n aansluiting, airco van trein is ook kapot, dus waaaarm.

pale Bluh!
Joan
Joan
Prater
Prater

Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13

Bericht  Marin zo 21 jul 2013 - 6:09

Ja dat was zo warm! Hebben iets van drie kwartier stil gestaan uiteindelijk. En nu dikke vertraging bij m'n volgende trein. Aber alles gut, weil ich Bier und Bockwurst habe Hahaha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Shisha zo 21 jul 2013 - 6:24

Ik zit de hele dag al binnen. D. wil alleen maar op schoot (echt drama wanneer ik hem even ergens anders neer leg) slapen en drinken. Dus ik hang een beetje voor de tv. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  xxjojootjexx zo 21 jul 2013 - 6:36

Blegh, maar 3 uur geslapen, had gisteren een feestje en zag de zon ondergaan en ook opkomen, toen maar snel naar huis gegaan. Vanmorgen man geholpen met plaatsen van een schutting, even terug naar feestlocatie van gisteren, want was mijn jasje vergeten. En vanmiddag alleen maar voor pampus op de bank gelegen terwijl mijn man in de tuin bezig was met schutting en kinderen met water aan het klieren waren. Hopelijk morgen een betere dag, waarbij ik beter tegen de warmte kan.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 7:17

Volgens mij was het eten niet helemaal goed, of we hebben last van de warmte, want m'n vriend en ik wisselen elkaar af op de wc...

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 21 jul 2013 - 7:20

kan heel erg goed door de warmte komen! herken het namelijk
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 7:20

Oeh bah, Lennox! Beterschap!

Ik ben iets te vroeg geweest met de ramen en deuren tegen elkaar openzetten. Binnen no time ging de temperatuur hier binnen van 27.5 naar 29 graden. laughcry
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 7:27

Bij ons koelt het nu gelukkig juist af. En met m'n buik lijkt het alweer goed te gaan, gelukkig!

Kijken jullie ook de Tour?

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 7:33

Dat is nu een sport waar ik niets van begrijp. Wat is er leuk aan hard fietsen en weten waar je uitkomt? Maar goed, er zijn ook mensen die niet snappen waarom voetbal nu zo leuk is; 22 malloten die achter een bal aanrennen, kan toch niet leuk zijn.

Ik zit Wegmisbruikers te kijken.

Trouwens, ben lopend naar de supermarkt geweest en het viel me alles mee. Zo warm vond ik het niet. In de supermarkt was het wel extra koud, dus ik had het probleem van klap tegen kop toen ik buitenkwam. Dat was niet zo lekker.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 7:36

Ik vind de slot-etappe altijd leuk om te kijken smile En voetbal vind ik trouwens ook geen straf.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB zo 21 jul 2013 - 7:38

heb 538 aan staan en hoor ondertussen dat mijn wasmachine bijna klaar is
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 7:41

Voetbal is de enige sport die ik leuk vind om te volgen. Maar ik ben inmiddels iemand die alleen naar het EK/WK kijkt. Vroeger kende ik alle spelers van Feyenoord, tegenwoordig heb ik echt geen flauw idee wie daarin speelt.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Taeda zo 21 jul 2013 - 7:41

Vandaag lekker buiten geweest en het badje van mijn neefjes ingepikt. Nu TdF kijken met mijn man.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 7:42

Bastaardvoetbalfan Wink

Ik weet het ook niet allemaal hoor, maar ik krijg het straks weer wekelijks voorgeschoteld, vriend is een enoooorme voetbalfan. Vind het ook helemaal niet EEG, eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Nyx zo 21 jul 2013 - 7:51

Vroeger vond ik dat echt heel erg. Mensen die alleen van voetbal hielden als we het EK/WK speelden, nu doe ik het zelf ook. En als ik dan nog eerlijker ben, dan het liefst de derde helft. laughcry 

Als kind werd ik doodgegooid met voetbal. Ons hele leven stond in het teken van voetbal. Misschien dat ik daarom continu mannen uitzoek die absoluut niets met voetbal hebben.... :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Burn zo 21 jul 2013 - 7:55

Ik kijk ook de Tour! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  banjer49 zo 21 jul 2013 - 8:17

Vroeger thuis moest ik als ik thuis was altijd verplicht tdf kijken, nu vind ik er niks meer aan. Zit maar ff idols worldwide te kijken. Zie er nu al tegenop om na bed te gaan, volgens mij is en blijft het bloedheet boven
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gast zo 21 jul 2013 - 8:18

Dan slaap je vannacht toch lekker op de bank? Of je sleept de matrassen naar beneden of naar buiten.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 zo 21 jul 2013 - 8:20

Lennox schreef:Dan slaap je vannacht toch lekker op de bank? Of je sleept de matrassen naar beneden of naar buiten.

Das een goede optie!!
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: