Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zonnige dag

Ga naar beneden

Zonnige dag Empty Zonnige dag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:00

Ik mis eigenlijk nog een topic over het mooie weer (of zie ik deze over het hoofd)?

Supermooie dag vandaag met veel zon! Ik heb zojuist lekker buiten gezeten met een studieboek, resultaat al weer zichtbaar: ik ben een beetje verkleurd smile Er mogen wel meer van deze dagen komen!

Hebben jullie nog wat speciaals gedaan vandaag, beetje genoten van buiten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnige dag Empty Re: Zonnige dag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:01

SunnyScience schreef:Ik mis eigenlijk nog een topic over het mooie weer (of zie ik deze over het hoofd)?

Supermooie dag vandaag met veel zon! Ik heb zojuist lekker buiten gezeten met een studieboek, resultaat al weer zichtbaar: ik ben een beetje verkleurd smile Er mogen wel meer van deze dagen komen!

Hebben jullie nog wat speciaals gedaan vandaag, beetje genoten van buiten?

Er is een lente foto topic :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnige dag Empty Re: Zonnige dag

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:04

Theedoosje schreef:
SunnyScience schreef:Ik mis eigenlijk nog een topic over het mooie weer (of zie ik deze over het hoofd)?

Supermooie dag vandaag met veel zon! Ik heb zojuist lekker buiten gezeten met een studieboek, resultaat al weer zichtbaar: ik ben een beetje verkleurd smile Er mogen wel meer van deze dagen komen!

Hebben jullie nog wat speciaals gedaan vandaag, beetje genoten van buiten?

Er is een lente foto topic :P

Heb een foto geplaatst, maar misschien hebben andere mensen andere leuke dingen gedaan vandaag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zonnige dag Empty Re: Zonnige dag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum