Een zonnige zondagmorgen!
+7
Angela_1986
Jilke
Snoes
widko
Stuiterbal
Marin
Ibbeltje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Een zonnige zondagmorgen!
Goedemorgen!
Lekker geslapen?
Hier schijnt een heerlijk zonnetje en dat stemt me erg vrolijk na alle regen van gisteren.
Wij gaan vanochtend vaderdag vieren en vanmiddag ga ik met mijn vriend op pad om ons vier jarig samen zijn te vieren.
En vanavond uiteraard voetbal. Stiekem heb ik toch nog een heel klein beetje hoop dat het goed gaat komen met oranje.
Fijne dag iedereen.
Lekker geslapen?
Hier schijnt een heerlijk zonnetje en dat stemt me erg vrolijk na alle regen van gisteren.
Wij gaan vanochtend vaderdag vieren en vanmiddag ga ik met mijn vriend op pad om ons vier jarig samen zijn te vieren.
En vanavond uiteraard voetbal. Stiekem heb ik toch nog een heel klein beetje hoop dat het goed gaat komen met oranje.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Re: Een zonnige zondagmorgen!
Goedemorgen,
Hier ook heerlijk zonnetje. Vanmiddag ook Vaderdag vieren bij mijn ouders
Ik heb nu wel een goed gevoel over NL en voetbal. Ik denk dat ze het wel gaan redden.
Fijne dag!
Hier ook heerlijk zonnetje. Vanmiddag ook Vaderdag vieren bij mijn ouders
Ik heb nu wel een goed gevoel over NL en voetbal. Ik denk dat ze het wel gaan redden.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Gefeliciteerd! 4 jaar is al lang! Ik bedenk me nu dat ik nog steeds niet je vragen heb beantwoord, nog geen tijd voor gehad. Heb je er nog wat aan als ik t vandaag of moeten doe? Heb geen garantie op een computer want m'n pc moet nog geïnstalleerd worden en ik heb geen laptop tijdelijk.
Maar goedemorgen vanuit m'n nieuwe huisje! Verhuizing ging heel goed, viel alles mee, om 4 uur waren we al klaar. Vandaag uitpakken en inrichten!
Maar goedemorgen vanuit m'n nieuwe huisje! Verhuizing ging heel goed, viel alles mee, om 4 uur waren we al klaar. Vandaag uitpakken en inrichten!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Mijn vriend is werken. Ik ga zo douchen en wat in het huishouden doen. Vanmiddag naar mijn schoonvader en vanavond naar mijn vader.
Een fijne dag!
Mijn vriend is werken. Ik ga zo douchen en wat in het huishouden doen. Vanmiddag naar mijn schoonvader en vanavond naar mijn vader.
Een fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen !! Ik lig plat in bed mijn rug wil even niet meer. Geen Zumba voor mij dus en dat is echt balen :-(
En verder voel ik me kut. Maar goed keeping your head up.
En verder voel ik me kut. Maar goed keeping your head up.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Goede morgen, Ik ga zo richting de sportschool vanmiddag naar mijn papa misschien dat we uit eten gaan. Vanavond kijk ik voetbal.
Fijne dag iedereen.
Fijne dag iedereen.
widko- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 119
Registratiedatum : 29-11-10
Goedemorgen!
Wij gaan vandaag weer een dag werken in ons huis. In de voormiddag gaat mijn vriend nog wat elektriciteit afwerken en deze namiddag/avond gaan we schilderen, schilderen en nog eens schilderen .
Fijne dag!
Wij gaan vandaag weer een dag werken in ons huis. In de voormiddag gaat mijn vriend nog wat elektriciteit afwerken en deze namiddag/avond gaan we schilderen, schilderen en nog eens schilderen .
Fijne dag!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Geen zon te zien hier, het waait erg hard en is grijs Maar kan er niet eens echt rouwig om zijn, gezien ik toch niet in de zon mag nu. En dan is het irritant als de zon wel schijnt, want dan wil ik dat wel haha
Niet veel doen vandaag, gister gewerkt van 14.00 tot 0.00 snachts. Nu lekker dus even weekend vieren, lamballen, een was draaien en even de toiletten uitbaggeren. Vanavond voetbal kijken, al ben ik bang dat ik er niet vrolijk van word.
Niet veel doen vandaag, gister gewerkt van 14.00 tot 0.00 snachts. Nu lekker dus even weekend vieren, lamballen, een was draaien en even de toiletten uitbaggeren. Vanavond voetbal kijken, al ben ik bang dat ik er niet vrolijk van word.
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Goeiemorguh,
Hier schijnt het zonnetje wel maar het waait ook wel wat en die wind neemt af en toe grijze wolken mee, het kan hier dus nog alle kanten op vandaag...
Ik heb best goed geslapen en zit nu nog even rustig wakker te worden op de bank en 't forum. Straks lekker douchten en 'n broodje in de oven als ontbijt
Eerst ga ik 'n rammelaar af maken, heb alle onderdelen al gehaakt dus nu komt mijn favoriete onderdeel *not* draadjes instoppen en de boel in elkaar zetten. Die wil ik vandaag af hebben want ik heb 'm in opdracht gehaakt en de rest van de week heb ik eigenlijk weinig tijd daarvoor en hij moet zaterdag af zijn. Maar dat gaat vandaag wel lukken!
Vanmiddag ga ik naar m'n vader i.v.m. vaderdag en daar kijk ik ook gezellig met familie/vrienden voetbal. We blijven maar bij ons motto 'Het kán nog!'
Fijne dag allemaal!
Hier schijnt het zonnetje wel maar het waait ook wel wat en die wind neemt af en toe grijze wolken mee, het kan hier dus nog alle kanten op vandaag...
Ik heb best goed geslapen en zit nu nog even rustig wakker te worden op de bank en 't forum. Straks lekker douchten en 'n broodje in de oven als ontbijt
Eerst ga ik 'n rammelaar af maken, heb alle onderdelen al gehaakt dus nu komt mijn favoriete onderdeel *not* draadjes instoppen en de boel in elkaar zetten. Die wil ik vandaag af hebben want ik heb 'm in opdracht gehaakt en de rest van de week heb ik eigenlijk weinig tijd daarvoor en hij moet zaterdag af zijn. Maar dat gaat vandaag wel lukken!
Vanmiddag ga ik naar m'n vader i.v.m. vaderdag en daar kijk ik ook gezellig met familie/vrienden voetbal. We blijven maar bij ons motto 'Het kán nog!'
Fijne dag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Goedmorgen!
Hier schijnt de zon af en toe tussen de wolken door!
Ik heb een iet wat onrustige nacht gehad, doordat mijn jongste zoon veel heeft liggen hoesten (gelukkig in zijn slaap... ). De oudste heeft ons vandaag uit laten slapen! Het was AL kwart over zeven toen hij wakker werd
Ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan tot nu toe. Lekker ontbeten, kado'tjes voor mijn man in gepakt voor vaderdag .. een kaartje geschreven voor postcrossing (ik krijg er echt lol in! ) ..
Zometeen maar eens een paar wassen draaien. Er ligt ook nog een stapel strijkwerk en er moet ook weer opgeruimd worden voor dinsdag als er weer kijkers komen..
Heb wel zin in vandaag..
Hier schijnt de zon af en toe tussen de wolken door!
Ik heb een iet wat onrustige nacht gehad, doordat mijn jongste zoon veel heeft liggen hoesten (gelukkig in zijn slaap... ). De oudste heeft ons vandaag uit laten slapen! Het was AL kwart over zeven toen hij wakker werd
Ik heb vanmorgen lekker rustig aan gedaan tot nu toe. Lekker ontbeten, kado'tjes voor mijn man in gepakt voor vaderdag .. een kaartje geschreven voor postcrossing (ik krijg er echt lol in! ) ..
Zometeen maar eens een paar wassen draaien. Er ligt ook nog een stapel strijkwerk en er moet ook weer opgeruimd worden voor dinsdag als er weer kijkers komen..
Heb wel zin in vandaag..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Hier helaas geen zonnetje .
Ik ga zo meteen even flink poetsen/opruimen beneden. Vanmiddag komen mijn ouders langs voor Vaderdag.
En in de namiddag/avond ga ik leren voor mijn tentamen van morgen.
Fijne dag allemaal!
Hier helaas geen zonnetje .
Ik ga zo meteen even flink poetsen/opruimen beneden. Vanmiddag komen mijn ouders langs voor Vaderdag.
En in de namiddag/avond ga ik leren voor mijn tentamen van morgen.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Gefeliciteerd! 4 jaar is al lang! Ik bedenk me nu dat ik nog steeds niet je vragen heb beantwoord, nog geen tijd voor gehad. Heb je er nog wat aan als ik t vandaag of moeten doe? Heb geen garantie op een computer want m'n pc moet nog geïnstalleerd worden en ik heb geen laptop tijdelijk.
Is prima! Kijk maar even hoe het uit komt.
Gast- Gast
Jilke schreef:Geen zon te zien hier, het waait erg hard en is grijs Maar kan er niet eens echt rouwig om zijn, gezien ik toch niet in de zon mag nu. En dan is het irritant als de zon wel schijnt, want dan wil ik dat wel haha
Lamballen, toilet uitbaggeren hahaha wel raar gezegd. Waar kom je vandaan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Megara: Oh, dus dat was je vroeg-opstaan-bezoekje. Happy anniversary ook!
Marin: Fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Veel plezier met uitpakken en inrichten. Maak er maar een mooi paleisje van samen!
Stuiterbal: Hey, weer je oude naam terug? Doe maar lekker rustig aan vandaag en
Snoes: schilderze
Jilke: Waarom mag je niet in de zon?
Vandaag heb ik nog geen plannen. Ik heb net een lekkere peer-banaan smoothie gemaakt en een kopje thee. Eerst maar eens even wakker worden. Ik wil vanmiddag nog even een stuk gaan wandelen. Moet wel in mijn bikini passen als ik volgende maand op vakantie ga.
Megara: Oh, dus dat was je vroeg-opstaan-bezoekje. Happy anniversary ook!
Marin: Fijn dat het verhuizen goed is gegaan. Veel plezier met uitpakken en inrichten. Maak er maar een mooi paleisje van samen!
Stuiterbal: Hey, weer je oude naam terug? Doe maar lekker rustig aan vandaag en
Snoes: schilderze
Jilke: Waarom mag je niet in de zon?
Vandaag heb ik nog geen plannen. Ik heb net een lekkere peer-banaan smoothie gemaakt en een kopje thee. Eerst maar eens even wakker worden. Ik wil vanmiddag nog even een stuk gaan wandelen. Moet wel in mijn bikini passen als ik volgende maand op vakantie ga.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Een hele goede (zonnige?) zondagmorgen!
» Zonnige dag
» Goede zondagmorgen
» Een goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen!
» Zonnige dag
» Goede zondagmorgen
» Een goede zondagmorgen!
» Goede zondagmorgen!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: