Help...slapen
+3
Amber-
tweeling
Limburg85
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help...slapen
Mijn dochtervsliep altijd heel goed...tot de laatste paar dagen. Ze is super moe maar ze geeft er niet aan toe. Steeds draaien en keten in bed, ze heeft vannacht de hele nacht lopen keten kletsen etc...wie herkent dit en wat kan ik er aan doen?
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Re: Help...slapen
Hier ook de jongste die weer niet wil slapen (hiervoor de oudste dus ze wisselen elkaar echt af).
Hier is het direct of na 5 minuten huilen. Overdag valt hij na huilen wel in slaap meestal maar s avonds en s nachts en niet. Hij komt nu ook weer paar keer op een avond en s nachts ook weer paar keer :-(
Hier is het direct of na 5 minuten huilen. Overdag valt hij na huilen wel in slaap meestal maar s avonds en s nachts en niet. Hij komt nu ook weer paar keer op een avond en s nachts ook weer paar keer :-(
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Voor jullie ook vermoeiend Limburg. Gaat hij ook zo feesten in bed of echt steeds huilen?
tweeling- Prater
tweeling schreef:Voor jullie ook vermoeiend Limburg. Gaat hij ook zo feesten in bed of echt steeds huilen?
Eerst gaat die al z'n capriolen doen en daarna is het brullen.
Ja is zeker vermoeiend omdat de oudste net weer een beetje beter slaapt (lang nog niet alle dagen) en we dus de jongste nu niet even kunnen laten huilen, vind 1 wakkere genoeg ;-).
Huilt jouw dochter of echt 'spelen'? En als ze eruit is?
Limburg85- Ratel
Ze huilt niet maar wel gillen, kreunen mompelen etc... Nu slaapt ze gelukkig, na 45 minuten draaien, kruipen etc. Ze is echt wel twee slaapjes per dag nodig, s ochtends een uurtje en s middags 1,5/2 uur anders is ze echt niet te genieten. 1 slaapje lijkt me nu ook al erg weinig toch?
tweeling- Prater
En ze is weer wakker....zo gaat het hier continue
tweeling- Prater
Zo gaat dat hier eigenlijk al 10 maanden haha, nee zonder gekheid. Luuk is altijd een slechte slaper geweest. Eigenlijk gaat het nu sinds 2 weken een stuk beter. Hij slaapt nu 's nachts van 19.30-07.00 en overdag gemiddeld 2 keer per dag 1 tot 1,5 uur per keer. Soms korter, soms langer. Maar de maanden hiervoor waren het altijd korte hazeslaapjes van ongeveer 30 minuten per keer en 's nachts werd hij ook vaak wakker.
Je zou het eens kunnen proberen om haar wat later 's ochtends naar bed te doen om te kijken wat ze dan doet. Als ik Luuk te wakker in bed leg gaat hij echt niet slapen.
Je zou het eens kunnen proberen om haar wat later 's ochtends naar bed te doen om te kijken wat ze dan doet. Als ik Luuk te wakker in bed leg gaat hij echt niet slapen.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ze is nu aan het huilen van vermoeidheid....ik snap gewoon niet dat ze dit ineens doet, ze sliep altijd goed!
tweeling- Prater
tweeling schreef:Ze is nu aan het huilen van vermoeidheid....ik snap gewoon niet dat ze dit ineens doet, ze sliep altijd goed!
Sprongetje? Niet iedereen gelooft in de sprongetjes. Maar ik merk ze bij luuk wel heel duidelijk. Luuk heeft 1.5 a 2 weken echt slecht geslapen. Erg vroeg wakker 's ochtend etc. Dit was in de week rondom onze vakantie nu drie weken geleden. Toen was hij ongeveer even oud als jou dochter nu.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hier ook een nachtbrakertje op het moment... Ligt te kletsen en te gillen (op een vrolijke klaarwakkere manier)
Wij geven hem meestal toch een flesje (hij is 7 maanden), maar deels ook omdat we anders bang zijn dat hij de oudste wakker maakt. Meestal valt hij na de fles weer in slaap.
Maar goed, vermoeiend is het wel.
Wij geven hem meestal toch een flesje (hij is 7 maanden), maar deels ook omdat we anders bang zijn dat hij de oudste wakker maakt. Meestal valt hij na de fles weer in slaap.
Maar goed, vermoeiend is het wel.
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Wij geven hem ook een flesje, tenminste eerst hielp dat als hij tijdens een sprong 's nachts kwam, nu helpt het maar heel eventjes tot niet :-(. Maar ik denk dat het hier een sprong/fase is want donderdag was er nog niks aan de hand maar vanaf vrijdag wel, hoop alleen geen lange.
Limburg85- Ratel
Ik denk ook een sprongetje.
B is een super slaper, maar als ze zo gaat doen, komt er altijd iets aan in haar ontwikkeling.
Twee weken geleden was het slapen weer dramatisch, echt 2/2.5 uur huilen voor ze eens sliep, tot ze op 5 juni ineens
ging lopen. Het slapen ging erna ook weer veel beter.
B is een super slaper, maar als ze zo gaat doen, komt er altijd iets aan in haar ontwikkeling.
Twee weken geleden was het slapen weer dramatisch, echt 2/2.5 uur huilen voor ze eens sliep, tot ze op 5 juni ineens
ging lopen. Het slapen ging erna ook weer veel beter.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Misschien een rare opmerking hoor, maar is het niet gewoon de warmte?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Misschien een rare opmerking hoor, maar is het niet gewoon de warmte?
Daar dacht ik ook aan. L heeft daar ook last van nu in de vakantie.
Ze kan heel slecht in slaap komen. Mijn vriend ligt nu samen met haar op ons bed, om haar rustig te krijgen en nu slapen ze allebei
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» slapen
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» slapen
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: