Ik wil slapen
+8
kwak
Alex
Niene
Susan
Mamsie
SarahKey
Parisienne
RiLiJu
12 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ik wil slapen
Mijn jongste is een paar dagen geleden na een nacht overgeven helemaal uit haar ritme gekomen. Daarvoor sliep ze vanaf een uur of 23.00 door, maar nu is ze klaarwakker en vraagt ook ' nachts weer om de paar uur om voeding. Ik ben zo moehoe .
Gast- Gast
Re: Ik wil slapen
Ik ben ook wakker. Vanavond van 22.30u tot 23.30u geslapen en sindsdien is de jongste aan het spoken. Hij ligt een paar minuten, gaat vervolgens in bed zitten en gooit zijn speen en tutten uit bed. Ik heb het idee dat hij niet lekker is maar dan mag de boel er nu wel uit komen, dan kan ik slapen
Gast- Gast
J. ligt nu als een prinsje te slapen op mijn buik, zo komen we de nacht wel rond
Misschien ook wat voor jullie?
Ik hoop voor jullie zo; weltrusten!
Misschien ook wat voor jullie?
Ik hoop voor jullie zo; weltrusten!
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Hier is het probleem dat vriendlief geen kinderen in bed wil. Dus ik zit op de bank en kleine meneer kletst op de grond.... Bah, ben echt doodmoe.
Gast- Gast
Hier nog een mama die wakker is. N. is al een paar dagen erg grieperig, maar het gaat nu wat beter. Pijn e.d. lijkt ze niet te hebben, maar ze is gewoon klaarwakker. Heeft vandaag overdag geen minuut geslapen, vanavond van 19.30 tot 22.30, daarna niet meer. Ze wil alleen maar spelen. Ze valt niet bij me op schoot in slaap, niet op de bank, niet bij mij in bed.. ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben ook zo moe..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Balloon schreef:Hier is het probleem dat vriendlief geen kinderen in bed wil. Dus ik zit op de bank en kleine meneer kletst op de grond.... Bah, ben echt doodmoe.
Had ik hem mooi beneden gezet en zelf in bed gekropen.
Iedere nacht zou ik ook niet fijn vinden, maar als ze ziekerig zijn of gewoon eens een keer een hangnacht hebben dan zou ik er niet te moeilijk over doen.
Het is gelukkig niet elke nacht. Maar hij is wel elke ochtend om half 5 wakker. Ik kon vannacht om 02.30u slapen en om 05.15u was hij wakker voor ontbijt.
Daarna om 05.45u in bed gedaan en toen een uur later weer wakker.
Heb achteraf niet het idee dat hij ziek was ofzo....
Ben benieuwd hoe ik de dag ga doorkomen....
Andere mama's, hoe is het verder bij jullie gegaan?
Daarna om 05.45u in bed gedaan en toen een uur later weer wakker.
Heb achteraf niet het idee dat hij ziek was ofzo....
Ben benieuwd hoe ik de dag ga doorkomen....
Andere mama's, hoe is het verder bij jullie gegaan?
Gast- Gast
Hier een mama die blij is dat haar dochter eindelijk doorheeft dat je ook kan slapen zonder voeding s'nachts! Op wat keren een speen na, heefft ze de hele nacht geslapen!
Twellie ik denk dat jij gewoon heel erg verwend was met een klein dametje dat al doorsliep!
En Parisienne, ik las het op fb! Vind het heel knap van je dat je dr ook echt laat spelen, ik had no way van de slaapkamers afgegaan en dr tussenin gelegd. Maar ja als dat niet helpt weet ik ook niet wat ik zou doen.
SK ; bereid je maar voor hoor, als het goeod is ga jij dit ook krijgen! maar ik moet zeggen, de gebroken nachten, je raakt eraan gewend.
Twellie ik denk dat jij gewoon heel erg verwend was met een klein dametje dat al doorsliep!
En Parisienne, ik las het op fb! Vind het heel knap van je dat je dr ook echt laat spelen, ik had no way van de slaapkamers afgegaan en dr tussenin gelegd. Maar ja als dat niet helpt weet ik ook niet wat ik zou doen.
SK ; bereid je maar voor hoor, als het goeod is ga jij dit ook krijgen! maar ik moet zeggen, de gebroken nachten, je raakt eraan gewend.
Gast- Gast
Join the club! Hier nog steeds een vreselijke nachtbraker ( al dik 16 maanden en nee dan went het niet meer) ik heb hem gisteren zelf om 5 uur gewoon in de box gekwakt nadat hij zo'n 8 x wakker was geworden.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Hier een meneer van ruim 21 maanden maar de nachten dat hij echt doorslaapt zijn op 4 handen te tellen.
Hij word vaak wakker omdat hij wat dorst heeft of nu van het hoesten. Gelukkig valt hij dan wel snel weer in slaap maar wennen doet het nooit..
Hij word vaak wakker omdat hij wat dorst heeft of nu van het hoesten. Gelukkig valt hij dan wel snel weer in slaap maar wennen doet het nooit..
Gast- Gast
Eens met Parel, zo'n jonge baby die al doorslaapt is gewoon heel luxe. Het heeft hier ook heel lang geduurd voor ze enigszins doorsliepen. Het woord 'gebroken nachten' dekte de lading niet eens, het waren meer verbrijzelde nachten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het wel wennen.
Nou moet ik zeggen dat ik ook nooit uren beneden zit, maar ik ben wel zeker een paar keer wakker.
Onze jongste ligt bij ons in bed, die voed ik terwijl ik slaap of ik word heel even wakker, maar slaap dan altijd zo weer.
Onze dochter komt 's nachts ook standaard, dan moet ze plassen. Dan leg ik haar terug in haar eigen bed, na een uur is ze altijd weer wakker en dan kruipt ze er bij ons in. (Wij hebben het 's nachts heel gezellig in bed)
Ik vind het wel heerlijk dat ik er op één keer na niet uithoef, ik ben ook nooit echt heel moe, toch wel fijn.
Nou moet ik zeggen dat ik ook nooit uren beneden zit, maar ik ben wel zeker een paar keer wakker.
Onze jongste ligt bij ons in bed, die voed ik terwijl ik slaap of ik word heel even wakker, maar slaap dan altijd zo weer.
Onze dochter komt 's nachts ook standaard, dan moet ze plassen. Dan leg ik haar terug in haar eigen bed, na een uur is ze altijd weer wakker en dan kruipt ze er bij ons in. (Wij hebben het 's nachts heel gezellig in bed)
Ik vind het wel heerlijk dat ik er op één keer na niet uithoef, ik ben ook nooit echt heel moe, toch wel fijn.
RiLiJu- Prater
Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?
RiLiJu- Prater
Ik heb er nooit aan kunnen wennen... En het gaat al 3,5 jaar zo... Was afgelopen nacht zover dat ik haar beneden heb gezet in het donker en ik weer in bed ben gaan liggen ( na een aantal waarschuwingen ) ze wist niet hoe snel ze weer boven moest komen en moest gaan slapen,en vanmorgen was het weer half 6......... Na een nacht van 4 uurtjes. Lig tegenwoordig s'avonds om 21.00 in bed anders trek ik het niet.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Ik las het op je facebook...het lijkt me zo ontzettend storend, vooral als je tentamen o.i.d. hebt. Je hebt gewoon je nachtrust nodig.Mamsie schreef:Join the club! Hier nog steeds een vreselijke nachtbraker ( al dik 16 maanden en nee dan went het niet meer) ik heb hem gisteren zelf om 5 uur gewoon in de box gekwakt nadat hij zo'n 8 x wakker was geworden.
Gast- Gast
Hier was het vannacht tot half 4 een feest. Steeds uit bed komen. Dan weer bang voor een monster en dan weer bang voor een clown. Op een gegeven moment heb ik zijn matras gepakt en naast mijn bed gelegd. Hij was binnen 10 minuten vertrokken.. We kregen zelfs nog de vraag : papa en mama gaan jullie nu slapen? Het is nu echt bedtijd..
Ik had vanmorgen om 8:30 eigenlijk een toets maar het is niet gelukt om op tijd wakker te worden. Beetje jammer.
Ik had vanmorgen om 8:30 eigenlijk een toets maar het is niet gelukt om op tijd wakker te worden. Beetje jammer.
Gast- Gast
Hier is er ook nog eentje vaak zo'n 3 tot 4 keer wakker. Mijn man wilde ook geen kind in bed eerst, tot ik het verdomde om dan alle keren naar haar toe te gaan. Nu is het of kind in bed en dan wil ik haar best troosten, of mijn man gaat maar naar haar toe om te blauwbekken op de koude laminaatvloer. Sinds ze lekker bij ons in bed ligt gaat het een stuk beter. Ze is lang niet meer zo lang wakker, blijkbaar heeft ze er behoefte aan om bij ons te zijn. Het is nog steeds pittig om niet door te kunnen slapen, maar met de uren slaap die ik nu haal, hou ik het wel vol.
Gast- Gast
Hier is ze uiteindelijk een kwartier nadat postte in slaap gevallen: het ene moment was ze klaarwakker en zat ze met grote wijdopen gesperde ogen rond te kijken en zo vallen haar oogjes dicht, hoofdje opzij en ze sliep. Ik kon het bijna niet geloven na uren van alles geprobeerd te hebben haar in slaap te krijgen! Vanochtend heb ik haar wakker gemaakt om 8.30.
Dat klinkt als een goede nachtrust, maar dat was het niet: D. kreeg vannacht namelijk drie keer ontzéttende dorst (lees: had twee slokjes water nodig), dus ik zit hier nog met dikke wallen.
@ Mamsie: Wat Zelda ook zegt, ik vraag me altijd af hoe je ernaast ook nog een opleiding kunt doen?
Dat klinkt als een goede nachtrust, maar dat was het niet: D. kreeg vannacht namelijk drie keer ontzéttende dorst (lees: had twee slokjes water nodig), dus ik zit hier nog met dikke wallen.
@ Mamsie: Wat Zelda ook zegt, ik vraag me altijd af hoe je ernaast ook nog een opleiding kunt doen?
Gast- Gast
De jongste is 13 maanden. Sliep vanaf 10 weken door maar vlak voor zijn verjaardag is hij begonnen met vroeg wakker worden. En nu afgelopen nacht aan het spoken. Hij vertikt het nu ook om te slapen en ik zit er zó doorheen!
Gast- Gast
Ik heb vannacht trouwens ook een nachtbraker gehad, waar zou het aan kunnen liggen?
Om 4 uur was mijn vriend het zat en toen heeft hij M. bij ons in bed gelegd. Heb nog steeds geen oog dichtgedaan..
Om 4 uur was mijn vriend het zat en toen heeft hij M. bij ons in bed gelegd. Heb nog steeds geen oog dichtgedaan..
Gast- Gast
Was het vannacht volle maan ofzo? Ik heb nog nooit zoveel mensen tegelijk horen klagen over nachtbrakers.
Ik ga even proberen wat in huis te doen. Nu zit ik me alleen maar vol te eten uit frustratie en moeheid
Ik ga even proberen wat in huis te doen. Nu zit ik me alleen maar vol te eten uit frustratie en moeheid
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Mijn man wilde ook geen kind in bed eerst, tot ik het verdomde om dan alle keren naar haar toe te gaan.
Dus hij wilde geen kind in bed, maar verwachtte wel dat jij het oploste?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Rejoy. schreef:Mijn man wilde ook geen kind in bed eerst, tot ik het verdomde om dan alle keren naar haar toe te gaan.
hij wilde het om de beurt doen, dus het was niet helemaal zo dat hij verwachtte dat ik er altijd uit ging hoor. Met alle keren bedoelde ik dus alle keren dat ik moest, had het niet helemaal goed omschreven.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:Susan schreef:Rejoy. schreef:Mijn man wilde ook geen kind in bed eerst, tot ik het verdomde om dan alle keren naar haar toe te gaan.
hij wilde het om de beurt doen, dus het was niet helemaal zo dat hij verwachtte dat ik er altijd uit ging hoor.
Oh oké, omdat je het hebt over 'alle keren'.
Susan- Lady Post-a-lot
Haha Balloon, ik zit ook al te snacken. Met een pak roomboterkrakelingen achter de computer voor tien uur 's ochtends is misschien toch wel een beetje apart .
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Schema 5 maanden,slapen (vooral niet slapen)
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» Slapen slapen slapen en nog eens slapen...
» van 2x slapen naar 1x slapen
» Tot 04.00 slapen en dan...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: