wel of niet...
+37
-Ieniemienie-
Juutjepetuutje
SarahKey
Coco
CCC
Annemie
liesje
Ella
Tania
MissD
LDJ
Susan
Pompoen
meisjesmama
Jelin
Thunder
Mamsie
Sterrin_
xxjojootjexx
Floor
LindaK
Pineco
Lonely Goatherd
Blue flower
Flower_L
Filoria
Liadan
Balloon
RiLiJu
Charles
Mom-Of-3
Teddyaapje
Pien
Caroow
Slakje
Happydobby
*Lieke*
41 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: wel of niet...
meisjesmama schreef:Blue flower schreef:meisjesmama schreef:De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
Daar was ik ook benieuwd naar, want bij R. Deed ik het ook nooit, maar met 2 kindjes is dat toch anders denk
Ja dat is bij mij wel de doorslag geweest. Of de jongste even lekker laten slapen en snel heen en weer. Of de jongste kan niet haar slaapuren maken die ze hard nodig heeft.
Overigens heb ik altijd een briefje mee en die babyfoon in de auto.
Ik deed het met 2 niet, maar zodra de tweeling erbij kwam en de oudste naar school ging heb ik het wel gedaan. Het is hewoon best een gedoe om ze allemaal mee te krijgen, terwijl dat net in hun slaapje valt 's middags. Dan luggen ze er uiteindelijk om 13.40 in en kunnen ze er een uur later al weer uit.
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Hier nog niet van toepassing, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik dat ooit zou doen. De psz en straks ook de school is namelijk zeker tien minuten tot een kwartier rijden met de auto. Dus ben minstens een halfuur weg dan, dat vind ik echt veel te lang. Komt er een tweede, dan vrees ik dat die toch echt mee moet in de auto. Ik hoop nu al dat dit dan een makkelijke slaper wordt.. Zal in elk geval niet ideaal zijn, maar ik zou echt geen half uur weg durven gaan terwijl er thuis nog een kindje op bed ligt. Wel woont mijn moeder een paar huizen verderop, dus wanneer zij thuis is zou zij wel even kunnen opletten. Maar dat kan ook niet elke dag.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Mijn moeder vertelde mij altijd dat zij mijn broer weleens alleen thuis liet als zij de mijn oudste broer naar school bracht (dat is hier ook nog geen 5 minuten vandaan). Hetzelfde met naar de winkel gaan, dat deed ze ook als ze iets echt nodig had (ook die is hier nog geen 5 minuten vandaan, ik woon namelijk 1 straat verder dan mijn ouders/vader). Ik zei zelf altijd dat doe ik niet maar mijn vriend heeft mij laatst ook wel even snel naar het werk gebracht. Meer onder het mom van dan moeten we hem nu wakker maken terwijl hij zo lekker slaapt. De afspraak is wel dat hij even laat weten als hij thuis is. Mocht hij binnen 5 tot 10 minuten niet bellen dan ga ik naar huis om te kijken, zo hebben we dat afgesproken. Maar alleen als het niet anders kan of als we hem er speciaal voor wakker moeten maken en het eigenlijk net langer dan 5 tot maximaal 10 minuten in beslag zal nemen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik breng nu ook wel eens snel post naar de brievenbus als T slaapt, maar nu weet ik dat T een hele goede slaper is en nog nooit weer uit bed is gekomen als ze 1x slaapt. Ik weet nog niet goed hoe ik het straks gaat als de baby er is. Maar wij hebben camera op de telefoon en kan baby dus de hele tijd in de gaten houden, maar zal het wel astig vinden als die gaat huilen en ik ben er niet.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, liever niet. Maar ik kan me goed voorstellen dat het met drie, vier kinderen heel erg lastig kan worden als je dit niet soms wel eens doet.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: