wel of niet...
+37
-Ieniemienie-
Juutjepetuutje
SarahKey
Coco
CCC
Annemie
liesje
Ella
Tania
MissD
LDJ
Susan
Pompoen
meisjesmama
Jelin
Thunder
Mamsie
Sterrin_
xxjojootjexx
Floor
LindaK
Pineco
Lonely Goatherd
Blue flower
Flower_L
Filoria
Liadan
Balloon
RiLiJu
Charles
Mom-Of-3
Teddyaapje
Pien
Caroow
Slakje
Happydobby
*Lieke*
41 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: wel of niet...
RiLiJu schreef:Floor schreef:Charles schreef:Ik heb ooit wel eens vertelt hier over mijn man die allerlei ingewikkelde dingen doet met Frits telefoons. Zo heten die dingen echt ja. Nouja, daarmee heeft ie dat dus ingeprogrammeerd. Ik moest ook echt nog proefhuilen om te checken of t werkt.
aha dus ik kan dat niet op mijn gewone mobiel.
Leuk dat hij het heeft geregeld voor jullie (en je moest proefhuilen)
Je kan ook zo'n app downloaden op je android telefoon. Ik weet even niet meer hoe het heet, maar als je babyfoon invoert, krijg je vanzelf allerlei apps.
Moet je wel ook een tablet, of andere telefoon over hebben, waar het ook op kan.
Je breng me op een idee! Al zal mijn simpele telefoontje daar vast niet genoeg geheugeh voor hebben...
Sterrin_- Prater
- Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12
Ik zei altijd van niet, maar idd ik deed het na een tijdje toch. Met onze drama slapers kon ik het echt niet hebben om ze wakker te maken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook wel gedaan toen de jongste nog sliep.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Nee ik doe het niet ivm de afstand. Wij wonen niet oo loopafstand van school. Dus als ik de oudste weg zou brengen ben ik minimaal 20 minuten weg en dat vind ik te lang.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Ik doe het dus ook terwijl ik altijd riep dat ik dat nooit zou doen.
Ik ben wel zeker 10 minuten weg, ik wil graag dat ze wakker is als ik de oudste ophaal want dat duurt veel langer.
Weet iemand een app die je op je Samsung telefoon zet en kan verbinden met een iPad?
Ik ben wel zeker 10 minuten weg, ik wil graag dat ze wakker is als ik de oudste ophaal want dat duurt veel langer.
Weet iemand een app die je op je Samsung telefoon zet en kan verbinden met een iPad?
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
De supermarkt is tegenover mijn huis, toch laat ik L. niet thuis. Ik wacht dan tot hij wakker word of ik leg hem te slapen in de kinderwagen. Dit doe ik ook op andere momenten als ik weg moet. Ik moet L. natuurlijk meestal meenemen naar afspraken. Het komt regelmatig voor helaas dat ik hem terwijl hij slaapt moet overplaatsen. Maar ja ik ga hem ook niet in de maxi cosi te slapen leggen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Nee, ik heb dat nooit gedaan. Ik weet niet hoe het zou zijn als ik tegenover de school zou wonen, bij ons direct om de hoek van de peuterspeelzaal is bijvoorbeeld een huis, die afstand is een paar meter, ik kan me voorstellen dat ik dan uit het raam zou kijken of de deur al open is en dan snel op en neer zou rennen. Maar dan zou ik nooit blijven plakken voor een praatje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn schoonzus doet het ook. Mij lijkt het niks.
Maar misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk.
Ik ken ook wel iemand die rustig boodschappen gaat doen als haar kindje ligt te slapen. Dan is ze zo een tijdje weg.
Maar misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk.
Ik ken ook wel iemand die rustig boodschappen gaat doen als haar kindje ligt te slapen. Dan is ze zo een tijdje weg.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Zou ik nooit doen. Mijn man denkt er gelukkig net zo over.
Ik zou me denk ik continue zorgen maken over of ze niet wakker word, of er niet iets gebeurt met haar of mij. Neeik zou niet gerust weggaan.
Ik zou me denk ik continue zorgen maken over of ze niet wakker word, of er niet iets gebeurt met haar of mij. Neeik zou niet gerust weggaan.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Flower_L schreef:die zou ik juist dicht doen....
als ik met l boven ben, en j beneden, gaat de schuifpui beneden altijd dicht.
Ik bedoelde meer, ik doe hem niet op slot de poort doe ik wel op slot overigens.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
meisjesmama- Kletskop
Blue flower schreef:Flower_L schreef:die zou ik juist dicht doen....
als ik met l boven ben, en j beneden, gaat de schuifpui beneden altijd dicht.
Ik bedoelde meer, ik doe hem niet op slot de poort doe ik wel op slot overigens.
Ik ook, ik typ alleen het verkeerde woord
Ik doe de schuifpui met de knip of sleutel op slot. En als hij boven ligt en ik beneden in de tuin oid ben, gaat de balkondeur ook op slot. Vind zelf fijner gevoel.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
meisjesmama schreef:De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
Daar was ik ook benieuwd naar, want bij R. Deed ik het ook nooit, maar met 2 kindjes is dat toch anders denk
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:meisjesmama schreef:De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
Daar was ik ook benieuwd naar, want bij R. Deed ik het ook nooit, maar met 2 kindjes is dat toch anders denk
Ik heb twee kinderen. Mijn dochter was nog baby toen mijn zoontje al naar de peuterspeelzaal ging en die is hier 2 minuten fietsen vandaan. Maar ik zou haar nooit alleen laten. Nu nog niet, ik voel me daar echt niet goed bij.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik zou het niet doen. Ik heb 1 kindje mocht ik ooit een 2 krijgen dan kan ik me niet voorstellen dat ik er andersv over denk
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
ik heb het wel gedaan hier is de psz 2 min van ons huis.
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Toen mijn zoontje nog een baby was liet ik wel de hond uit als hij in bed lag, maar dan liep ik een straat verder. Als een kindje kan lopen, of uit bed zou konen, dan zou ik het niet doen. Hier is de school ook te ver weg,.dus weet nog niet hoe ik dat straks doe met de baby, tegen de tijd is hij/zij ook alweer 1. Naar de supermarkt ofzo gaan zou ik niet durven, als er thuis is gebeurt zoals brand ofzo, dan zou ik mezelf nooit vergeven. Mijn vriend is daar helaas heel anders in.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier is het nog niet van toepassing, maar de school die we voor N. hebben gekozen ligt iets verder. Zal dit dan ook niet doen, zou dan een eventueel tweede kindje in de kinderwagen laten slapen.
Wel gaan wij gewoon naar de buren op visite met de babyfoon aan, checken soms nog even. Maar gaat altijd goed.
Wel gaan wij gewoon naar de buren op visite met de babyfoon aan, checken soms nog even. Maar gaat altijd goed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
meisjesmama schreef:De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
Ik heb 2 kinderen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Nee, dat zou ik nooit doen. Ik zou de baby dan in de wagenbak of drager laten slapen als het haal of breng tijd is
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik doe dat niet. Mijn man wel en daar ben ik het niet mee eens. Is soms maar goed dat ik niet alles weet als ik weg ben
ik zei altijd dat doe ik noooit. Nu de oudste bijna naar school gaat lijkt het me wel erg handig. De school waar hij heen gaat heeft continu rooster en dan is hij om 14.00 uit. Dat gaat ongetwijfeld samen vallen met het middag slaapje. ik voel me er alleen nog niet helemaal goed bij dus ik weet nog niet hoe het straks in de praktijk zal gaan.
Een collega van me deed het wel altijd en die had een briefje in haar zak waar op stond dat ze thuis nog een kindje had liggen slapen. Voor het geval er iets zou gebeuren.
Een collega van me deed het wel altijd en die had een briefje in haar zak waar op stond dat ze thuis nog een kindje had liggen slapen. Voor het geval er iets zou gebeuren.
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Annemie schreef:Toen mijn zoontje nog een baby was liet ik wel de hond uit als hij in bed lag, maar dan liep ik een straat verder. Als een kindje kan lopen, of uit bed zou konen, dan zou ik het niet doen. Hier is de school ook te ver weg,.dus weet nog niet hoe ik dat straks doe met de baby, tegen de tijd is hij/zij ook alweer 1. Naar de supermarkt ofzo gaan zou ik niet durven, als er thuis is gebeurt zoals brand ofzo, dan zou ik mezelf nooit vergeven. Mijn vriend is daar helaas heel anders in.
Ja dat is inderdaad een ander verhaal, als J, straks groter is, kan lopen en klimmen denk ik dat ik dat niet meer snel doe maar de slaapjes om het wegbrengen van R. is. Als ik de hond ga uitlaten of ik wil boodschappen doen dan laat ik ze absoluut niet alleen, maar doordat de psz en de school echt naast ons en tegenover ons zit ben ik er misschien makkelijker in.
Blue flower- Prater
Ik heb 2 kinderen en doe het ook niet.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Blue flower schreef:meisjesmama schreef:De mama's die zeggen dat ze het nooit zouden doen hebben jullie 1 of 2 kindje?
Ja dat is bij mij wel de doorslag geweest. Of de jongste even lekker laten slapen en snel heen en weer. Of de jongste kan niet haar slaapuren maken die ze hard nodig heeft.
Overigens heb ik altijd een briefje mee en die babyfoon in de auto.
meisjesmama- Kletskop
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Werken of niet? Ik weet het niet meer...
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik voel me niet happy en weet niet waarom
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: