Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snelle bevalling tweede heftig?

+19
slaatje
Viva
Supertalentje
maiadebij
Printje
Roos
kwak
Liadan
koNijntje
Thunder
Luna
superwoman
Limburg85
Pineco
Aoi
Teddyaapje
Slakje
Laurientje
Susan
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Poisongirl di 16 jul 2013 - 18:35

Ik vond de tweede qua weeen veel heftiger. Ik ben dan wel ingeleid, maar goed. Ik begon al met 2cm. Kreeg gel waar ik eigenlijk niet veel van merkte dat het iets deed. Bij volgend inwendig onderzoek had ik zonder iets te merken 4cm. Toen hebben ze vliezeb gebroken en kwam ik meteen in een weeenstorm van rugweeen.  Die was heel heftig om mee om te gaan. Dit duurde anderhalf uur en toen na 4 minuten persen was ze er. De uitdrijving was stukken fijner dan de eerste keer. Maar qua weeeen had ik liever gehad dat het langzamer was opgebouwd. Ik heb trouwens geen weeopwekkers gehad

Tweede was bij mj dus inderdaad sneller.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Tania di 16 jul 2013 - 18:52

Mijn tweede bevalling was juist echt de perfecte bevalling voor mij. Toen ik echt weeën kreeg (ik had wel al een paar dagen voorweeën gehad) had ik al 5cm. ontsluiting en kon ik gelijk door naar het ziekenhuis om 0.30. Om 2.30 is mijn dochter geboren na 2 keer persen en om 5.00 lagen we weer thuis in bed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Vixen di 16 jul 2013 - 18:55

Ik vond de eerste juist heftiger, omdat ik niet wist wat me overkwam. De tweede bevalling verliep juist veel rustiger en kalmer en heb ik als heel rustig en goed te doen ervaren. De eerste keer had ik in de kraamweek echt nachtmerries dat ik nog een keer moest bevallen en na de tweede bevalling riep ik nog voordat de placenta geboren was (en die kwam binnen tien minuten) dat ik best nog een keertje wilde.
Vixen
Vixen
Prater
Prater

Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Balloon di 16 jul 2013 - 18:59

Hier duurde de eerste 36 uur, de tweede 6 uur en de derde 1 uur en 10 minuten.

Ik vond de tweede het heftigst. Ik kreeg een weeënstorm en de ontsluiting schoot niet erg op. 

Bij de derde dacht ik dat ik de pijn niet meer aankon en toen was ze er opeens.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Viva di 16 jul 2013 - 19:08

Overigens had ik bjj de 2e wel erg pijnlijke rugweeen. Die had ik bij de 1e niet...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snelle bevalling tweede heftig? - Pagina 2 Empty Re: Snelle bevalling tweede heftig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum