Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

+54
Paper Crown
Isolt
Ooh La La!
Caresses
Shisha
Steep
red rose
Parisienne
mickey
Twellie
Jezzie
Ilovethe90s
Pompoen
Elodie
Manderijn
Tiara
Flip Fluitketel
Aimee
Puggle
Floor
LDJ
Mida4you
Novalee
smooch
kwak
PapillonRose
SarahKey
Takkie
Lejow
Thunder
Pien
studiebol
Sanne
Annemie
Sun88
Teddyaapje
Sazzle
Silke
Sterrin_
Bruintje Beer
Annie24
Lonely Goatherd
Laurientje
Happydobby
Susan
Shopaholic
Bluestar
Jelin
Fearie
*Lieke*
Flower_L
Razz
Aoi
Marin
58 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Marin zo 14 jul 2013 - 6:43

Ben ik heel benieuwd naar.. Wie van jullie kwam met dé naam? Natuurlijk kies je samen de naam uit, maar de naam moet ergens vandaan komen natuurlijk.. Dus wie kwam waar met dé naam vandaan? Hebben jullie er lang over moeten overleggen of was je 't gauw eens? 

Gisteren weer leuk over namen gepraat met m'n vriend, begon hij zelf ineens over, en dat vind ik zo leuk dus nu heb ik tóch weer babykriebels Laughing Hij vindt 'mijn' favoriete jongensnaam ook heel leuk, en ik de meisjesnaam die hij héél graag wil ook, dus who knows smile Vind dat zo leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Aoi zo 14 jul 2013 - 6:51

Leuk smile  hier was ik het alledrie de keren, die met de naam kwam. Alleen de jongste was snel beslist toen ik die naam opperde, bij de oudste ging het tussen 2 namen waarvan de andere naam van hem kwam en bij de middelste heb ik de naam een paar keer door de zwangerschap heen genoemd en vond hij het echt niet mooi, tot ik ineens heel sterk het gevoel kreeg dat dat dé naam was en hij het ook mooi vond.

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Razz zo 14 jul 2013 - 6:52

Volgens mij was ik dat. Voor de 20 weken echo kwam ik met een aantal namen van zowel jongens als meisjes en toen kwam ik dus ook bij de naam van S. en mijn vriend vond dat wel een stoere naam. Mijn 'nummer 1' naam is het niet geworden want een directe collega van mijn vriend heet zo.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Flower_L zo 14 jul 2013 - 6:53

beide keren ik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  *Lieke* zo 14 jul 2013 - 6:55

Namen is bij ons echt verschrikkelijk. We liggen totaal niet op 1 lijn.
Bij de oudste kwam mijn man met de naam. Hoewel het een mix was van mijn favoriete namen.

Bij de jongste had ik de naam al eens geopperd, maar hij wilde toen niet. Later kwam hij daar toch op terug.
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Fearie zo 14 jul 2013 - 6:56

Mijn vriend kwam met de naam voor D.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Jelin zo 14 jul 2013 - 6:57

Bij allebei kwam ik met de naam. Had bij allebei een lijstje gemaakt. Bij beiden hadden we snel de jongensnaam. Allebei mijn nummer 1 van de lijstjes. Meisjesnaam bij de oudste waren we ook snel uit. Bij de jongste duurde dat langer. We kwamen er niet uit tot ik een ingeving kreeg. Dit was de naam gewoon. Gelukkig bij mijn man ook.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Bluestar zo 14 jul 2013 - 7:02

Ik kwam met de naam. Vriend had al een paar namen, maar die waren het net niet.. Deze vonden we beide meteen leuk!
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Marin zo 14 jul 2013 - 7:04

Aoi schreef:Leuk smile  hier was ik het alledrie de keren, die met de naam kwam. Alleen de jongste was snel beslist toen ik die naam opperde, bij de oudste ging het tussen 2 namen waarvan de andere naam van hem kwam en bij de middelste heb ik de naam een paar keer door de zwangerschap heen genoemd en vond hij het echt niet mooi, tot ik ineens heel sterk het gevoel kreeg dat dat dé naam was en hij het ook mooi vond.

 Leuk om te lezen! Ik vind de derde naam heel apart (haha en dan niet negatief apart, maar gewoon apart, kende hem niet behalve als uitgeverij), dus juist leuk om te lezen dat die zo snel beslist was.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Shopaholic zo 14 jul 2013 - 7:05

Bij de 1e mijn man. Bij onze 2e dochter ikzelf. Al begon de naam met een L en hebben er een E voor geplakt.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Susan zo 14 jul 2013 - 7:06

De eerste keer ik, de tweede keer hadden we de naam allebei gehoord op de televisie.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Happydobby zo 14 jul 2013 - 7:08

Mijn vriend kwam met de naam van M. De meisjesnaam komt bij mij vandaan en hij is het er mee eens. Een jongens naam hebben we nu nog niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Marin zo 14 jul 2013 - 7:12

Susan schreef:De eerste keer ik, de tweede keer hadden we de naam allebei gehoord op de televisie.

 Y is toch van een kinderserie ofzo? Hoorden jullie die naam tegelijk en vond je 'm direct leuk? Ik weet dat de dochte van Pien ook een naam heeft gekregen n.a.v. een tvserie (of vond ze die naam voor die tijd nou al leuk?). Grappig lijkt me dat smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Laurientje zo 14 jul 2013 - 7:12

Bij de eerste mijn man, voor onze dochter hadden we hem al jaren eerder samen gehoord en onthouden.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Lonely Goatherd zo 14 jul 2013 - 7:13

Ik. Die bleek hij ook leuk te vinden. Toen heb ik voor de zekerheid toch nog een hele tijd verder gespeurd en allerlei opties geopperd, maar die eerste keus bleek toch echt het leukste.smile
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Annie24 zo 14 jul 2013 - 7:15

Ik. Op een andere site kwam ik hem tegen en het was liefde op het eerste gezicht. Dat vond mijn vriend gelukkig ook. We hebben nog wel verder gezocht, maar niets gevonden.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Sterrin_ zo 14 jul 2013 - 7:19

Marin schreef:
Susan schreef:De eerste keer ik, de tweede keer hadden we de naam allebei gehoord op de televisie.

 Y is toch van een kinderserie ofzo? Hoorden jullie die naam tegelijk en vond je 'm direct leuk? Ik weet dat de dochte van Pien ook een naam heeft gekregen n.a.v. een tvserie (of vond ze die naam voor die tijd nou al leuk?). Grappig lijkt me dat smile

Wij hebben die ook van de serie smile Ik kwam trouwens met alle namen. Waren er ook snel over eens, maar dat had ik ook.niet anders verwacht, dat hebben wij eigenlijk bij alles. Van meubels tot aan kleding, erg makkelijk! Wink

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Bruintje Beer zo 14 jul 2013 - 7:19

Bij de oudste kwam ik met de naam en bij de jongste had mijn man al jaren de naam voor een jongen. Voor deze baby kwam hij met de jongensnaam en ik met de meisjesnaam.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Silke zo 14 jul 2013 - 7:21

Beide keren ik, al heb ik bij de jongste de naam wel iets aangepast zodat hij hem mooier vond.
Silke
Silke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Sazzle zo 14 jul 2013 - 7:26

Ik. Zowel de eerste als de tweede naam. We hebben een tijd gezocht en allebei namen aangedragen, maar deze zijn het toch geworden. Hij vind het wel snel prima :P
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Veluwe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Teddyaapje zo 14 jul 2013 - 7:34

T. hebben we samen gevonden maar ik ben tot de bevalling blijven twijfelen, mijn vriend was er wel 100% zeker van. Nu komt de naam van mij af. Mn vriend moet er nog steeds wat aan wennen. Hij heeft zelf geen naam waar hij meer tevreden over is.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Sun88 zo 14 jul 2013 - 7:35

Ik geloof ik, er waren 2 jongens namen over, die ik beide goed vond. Hij heeft de knoop doorgehakt. Als we een meisje hadden gekregen, waren we nu nog bezig.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Annemie zo 14 jul 2013 - 7:37

Bij de eerste allebei, we vonden de naam al jaren mooi,.dus als het een jongen zou worden werd het die naam en dat is het ook geworden. Bij deze hadden we ook al samen de naam, alleen mijn vriend was er niet zo zeker van. Toen ik 25 wk zwanger was hebben we besloten dat we toch voor die naam gaan, ik ben er erg blij mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Sanne zo 14 jul 2013 - 7:37

Ik kwam met de naam, want de naam zat al jaren in mijn hoofd. We hebben nog wel verder gekeken, maar niets kon meer tippen aan de naam.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  studiebol zo 14 jul 2013 - 7:40

 Ik de naam van de een mijn vriend de naam van de ander. HIj wilde pas over de namen na denken als we het geslacht wisten. Hij heeft toen de naam van V wel eens genoemd maar die is weer op de achtergrond geraakt, de naam van L stond vast maar een tweede naam daar hadden we meer moeite mee. En toen lag ik in het ziekenhuis en kwam ineens de naam van V weer naar voren en waren we eruit smile
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend? Empty Re: Wie kwam met dé naam? Jij of je man/vriend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum