Onze kinderen over zo'n 15 jaar...
+5
Slakje
Sanne
Vixen
Linda
Flower_L
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Onze kinderen over zo'n 15 jaar...
Ik moest net even snel iets kopen bij de AH, en dan wemelt het buiten altijd van die hangjongeren. Petten raar op het puberpukkelhoofd, idiote zonnebrillen en de broeken half op de benen hangen.
Toen dacht ik....is dit nu de toekomst van mijn nu nog lieve schattige afhankelijke mannetjes?
Denken jullie daar weleens over na? Hoe zouden onze kinderen er over circa 15 jaar bijlopen? Wat is dan 'hip', welk gedrag moeten ze vertonen om erbij te horen....etc.
Ik hoop natuurlijk dat mijn mannetjes later niet buitengesloten worden, maar ik zou het ook niet wat vinden om ze zo op straat te zien spugen en weet ik het.
Gelukkig duurt het nog even en krijgen we eerst nog andere fases, maar toch
Toen dacht ik....is dit nu de toekomst van mijn nu nog lieve schattige afhankelijke mannetjes?
Denken jullie daar weleens over na? Hoe zouden onze kinderen er over circa 15 jaar bijlopen? Wat is dan 'hip', welk gedrag moeten ze vertonen om erbij te horen....etc.
Ik hoop natuurlijk dat mijn mannetjes later niet buitengesloten worden, maar ik zou het ook niet wat vinden om ze zo op straat te zien spugen en weet ik het.
Gelukkig duurt het nog even en krijgen we eerst nog andere fases, maar toch
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Onze kinderen over zo'n 15 jaar...
Haha ja dat vraag ik me ook vaak af. En hoe ze er uit zien. En of ze zelfverzekerd zullen zijn (dat hoop ik echt).
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
ik kan me soms best wel ergeren aan die giechelende pubermeisjes.. Onze twee dochters gaan dat over een jaar of 12 ook doen, ik vind 't nu al vreselijk..
Vixen- Prater
- Aantal berichten : 563
Punten : 573
Registratiedatum : 12-06-13
Haha, ja, daar denk ik ook regelmatig aan.
Als ik van die 16 jarige meisjes tegenkom met zo'n 'kijk mij verveeld kijken'-blik, dan hoop ik maar dat mijn dochter dat later niet gaat doen, ik vind dat echt vreselijk.
Als ik van die 16 jarige meisjes tegenkom met zo'n 'kijk mij verveeld kijken'-blik, dan hoop ik maar dat mijn dochter dat later niet gaat doen, ik vind dat echt vreselijk.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben er ook benieuwd naar.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd. Maar ik denk er af en toe wel eens aan.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
pippi schreef:Ik moet er nog niet aan denken eerlijk gezegd. Maar ik denk er af en toe wel eens aan.
+1, ik wil er ook niet teveel aan denken.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vraag me ook wel eens af hoe ze zullen gaan 'uitvallen'. Ik denk dat mijn oudste (nog meer) interesse gaat krijgen in uiterlijk en kleding en dergelijke en dat de jongste een heel praktisch beroep zal krijgen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ondanks dat onze zoon nu nog maar 7 maand is, maken mijn vriend en ik er wel eens grapjes over. Ik maar vooral mijn broers waren op die leeftijd niet bepaald "lieverdjes", mijn vriend ook niet dus ja dan hoop ik weleens dat onze zoon het beter af zal gaan maar aan de andere kant ik kijk er nog steeds met heel veel plezier op terug. Voor mij is het belangrijkste dat hij gelukkig is en zich zijn jeugd herinnert als een fijne tijd. Uiteraard ben ik af en toe wel erg benieuwd hoe het tegen die tijd zal gaan, met welke "problemen' wij te maken zullen krijgen en wat er tegen die tijd "hip/in" is, etc. We kunnen niet anders dan afwachten.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Toch vind ik de pubermeisjes van tegenwoordig er steeds leuker uit zien. Vroeger vond ik ze vaak op een sloerie-Coolcat-manier gekleed. Maar nu zie ik op de middelbare school naast onze flat eigenlijk zulke leuke meiden voorbij lopen, kdie echt hun best doen om goed en 'degelijk' voor de dag te komen. En die jongens, tsja, dat blijven puistenbekkies
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Met je kinderen op vakantie dit jaar
» Met 2 jaar leeftijdsverschil tussen kinderen....
» kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud
» Wat deden jullie kinderen rond 1 jaar?
» Gezelschapsspel gezocht voor kinderen 8/10 jaar
» Met 2 jaar leeftijdsverschil tussen kinderen....
» kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud
» Wat deden jullie kinderen rond 1 jaar?
» Gezelschapsspel gezocht voor kinderen 8/10 jaar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: