Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud

Ga naar beneden

kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud Empty kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:21

welke figuren zijn tegenwoordig 'in' voor deze leeftijdscategorie? Ik kom niet veel verder dan Cars voor de jongsten

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud Empty Re: kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud

Bericht  Liadan do 8 maa 2012 - 6:22

- Mega Mindy/mega toby

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud Empty Re: kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:27

ohja, niet aan gedacht, ik heb nu:

- cars
- mega mindy
- mega toby
- k3
- de paashaas kinderfiguren voor kinderen tussen 3 en 7 jaar oud 827601

(zijn trouwens afbeeldingen voor kleurplaten)

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 8 maa 2012 - 6:31

Mijn dochter is gek op dora trouwens en misschien Amika? (maar dat ken ik zelf niet).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:32

Hello Kitty
K3
Dora/Diego ( voor de jongste)

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 6:38

Bedankt voor het meedenken, ik heb er nu denk ik wel genoeg, heb dora (hoe kon ik die nou vergeten!), hello kitty, alvin and the chipmunks en amika er ook nog bij!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: