Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Papa en kinderen

+39
Luce
Razz
maiadebij
Laurientje
Fearie
Happydobby
Pompoen
LDJ
Vixen
Takkie
Engelse Drop
Sea of Trees
Charles
Pinkel
MADDIE
Sophiee
CCC
Parel
Knillis
xxjojootjexx
*Lieke*
Aoi
slaatje
Liadan
Sanne
SarahKey
Blue flower
studiebol
Linda
Caroow
L!ND@
Sun88
Slakje
Aimee
Annie24
Tania
Susan
Manderijn
Parisienne
43 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Papa en kinderen  - Pagina 3 Empty Re: Papa en kinderen

Bericht  Sea of Trees wo 10 jul 2013 - 9:00

Haha wat een rare aanname.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Fearie wo 10 jul 2013 - 9:15

Susan schreef:
Engelse Drop schreef:
Happydobby schreef:Hier past vriend vaak op omdat ik moet werken. De band is erg goed tussen hun.
Komt je zoontje uit een vorige relatie?

Zeker omdat ze zegt dat hij oppast.

Ja vast. Ze zijn al jaren samen volgens mij.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie wo 10 jul 2013 - 9:17

Hier heeft man 2 papadagen in de week. Ik heb ook 2 dagen alleen de zorg voor D.
Als we samen zijn komt de zorg meer op mij neer maar man speelt meer met D.
Tis aardig 50/50.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Laurientje wo 10 jul 2013 - 18:39

Ik doe veel meer met de kinderen maar dat komt omdat ik overdag altijd thuis ben, als ik werk werk ik pas savonds als de kinderen al op bed liggen of heel soms een ochtend in het weekend.
Mijn man werkt 5 en vaak zelfs 6 dagen van 6.00 tot 18.00 uur, als hij thuis komt helpt hij wel met de kinderen, ook helpt hij vaak ze mee op bed leggen, maar dit is allemaal maar 1 uur per dag omdat ze rond 19.00 gaan slapen.

In het weekend (dus de zondag, maar als hij vrij is op zaterdag ook die dag) doen we vaak dingen met het gezin samen.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  maiadebij wo 10 jul 2013 - 18:47

als mijn man thuis is, is alles eerlijk verdeeld. We staan om en om op smorgens en de laatste tijd ook vaak met z'n allen tegelijk. Hij speelt veel met ze, verzorging doen we ook samen en het naar bed brengen ook. Dit is niet altijd zo geweest, toen alleen N er nog was deed ik alles. Maar mettertijd zijn we er als gezin echt in gegroeid.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Razz wo 10 jul 2013 - 19:49

Ondanks dat mijn man 50 uur in de week werkt doet hij erg veel met onze zoon. Als hij een vrije dag heeft en het is mooi weer gaat hij vaak zo'n 1,5 uur fietsen met hem, met wat minder maar droog weer gaat hij vaak een stuk wandelen naar bijv. Het park en de speeltuin. Soms ga ik mee maar vaak laat ik ze met z'n 2-en. Soort vader/zoon momentje zeg maar.

Als we beide thuis zijn verschoond hij gewoon zijn luier, we brengen hem altijd samen naar bed, smeert boterhammen, ze douchen samen, gaan samen even naar de bouwmarkt, als hij s'nachts wakker wordt gaat hij er heen en noem maar op! S. is ook hartstikke gek op z'n papa en is ook echt een papa's kindje.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Luce wo 10 jul 2013 - 21:11

Gewoon 50/50 hier. Wat mij betreft ook normaal. Je hebt beiden voor een kind gekozen, dus ook evenveel verantwoordelijkheid. Mijn man werkt wat meer, maar als we thuis zijn doet hij net zoveel of meer (als ik aan het studeren ben) Ook in het huishouden. En hij gaat ook wel eens apart weg met de kinderen. Neemt vaak 1 mee als hij iets moet doen, maar soms ook 2. Lijkt mij ook niet meer dan normaal eigenlijk hoor.

Kan me ook best voorstellen als je er wel mee zit Parisienne.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Pineco wo 10 jul 2013 - 22:15

De zorg komt hier wel meer op mij neer, omdat hij vaker van huis is en ik thuis werk. Maar hij kan (op borstvoeding geven na) in principe alles wat ik ook kan met ze, ik hoef hem nergens bij te helpen en kan ook met een gerust hart de deur uit als hij bij ze is smile Het avondritueel doe ik meestal alleen, maar op de avonden dat hij vrij is, neemt hij het voor zijn rekening. De oudste is gek op hem (de jongste ook, maar die kan dat nog wat minder uiten) en vindt het heerlijk als papa haar een keer in bed legt. Hij neemt de oudste ook regelmatig mee om iets leuks te gaan doen met z'n tweetjes.

Het lijkt me wel heel naar als je het gevoel hebt dat je dochter geen band heeft met je vriend Parisienne hug
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Bericht  Ella wo 10 jul 2013 - 23:18

Ik zorg iets meer voor onze zoon omdat ik minder werk. Mijn man doet net zo veel als we samen thuis zijn. Op de dagen dat ik werk en mijn man is thuis gaat hij er lekker op uit met onze zoon. Of vermaakt zich thuis prima.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 10 jul 2013 - 23:35

Ik merk dat nu dochter ouder wordt, man steeds meer met haar doet. Toen ze jonger was kwam de zorg voor haar vooral op mij neer. Man vond veel maar eng en durfde ook niet zo goed de deur uit te gaan met haar, bang dat ze zou gaan huilen. Naar de dierentuin ofzo gaat hij nu nog steeds niet met haar, maar hij gaat inmiddels wel regelmatig met haar naar het speeltuintje in de wijk. Hij wordt langzaam maar zeker zekerder in zijn vaderschap.

Puur in de basis zorg ik meer voor dochter, maar dat komt ook omdat man werkt en ik niet, maar wanneer hij thuis is besteed hij wel steeds meer aandacht aan haar.

Gast
Gast

Bericht  Engelse Drop do 11 jul 2013 - 7:17

Susan schreef:
Engelse Drop schreef:
Happydobby schreef:Hier past vriend vaak op omdat ik moet werken. De band is erg goed tussen hun.
Komt je zoontje uit een vorige relatie?

Zeker omdat ze zegt dat hij oppast.
Ja, dat zeg je toch niet zo over de vader van je kinderen?
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Bericht  Highway do 11 jul 2013 - 7:23

We werken beiden 4 dagen dus allebei 1 dag doordeweeks alleen meg dochter. Ik doe al het nachtwerk ( luiers, troosten indien wakker) en doordeweeks haal ik haar uit bed. voeding geven doen we evenveel. In het weekend slaap ik meestal uit en is mijn man lekker boven met dochter, hij gaat dan gitaar spelen en zij ligt op een kleedje ernaast. Vinden ze allebei heerlijk! We doen dus eigenlijk alles fiftyfifty
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snoes vr 12 jul 2013 - 4:31

Ik ben meer met hem bezig, maar dat is ook logisch omdat ik veel meer thuis ben. Ik werk 20u per week, mijn vriend gemiddeld 60u per week. Maar de momenten dat hij thuis is, is hij wel veel met zijn zoon bezig. Hij geeft sowieso standaard zijn laatste flesje (tenzij hij dan nog niet thuis is). Hij gaat er 's avonds ook vaak mee douchen na zijn werk, ook al heb ik hem 's morgens al in bad gedaan, dat vindt hij gewoon leuk. 'S avonds leggen we hem altijd samen in zijn bedje, etc. In het weekend doen we vaak leuke dingetjes met ons drietjes, en af en toe ga ik eens alleen weg, zodat hij een papadag of papa-avondje heeft, want dat vindt hij zelf ook wel fijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3